motorcorner.nl- Logo - Beoordelingen

motorcorner.nl

816 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.749 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 feb 2016
motorcorner.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jun 2023
I have ordered 4 times from MotorCorner.Nl and never had any issue with the quality of the services (from online ordering to tracking of delivery, including exchanges with their customer support). The articles are worth their prices (often cheaper than on any other website/physical shop). To be honest, this is the main reason why I made my very first order on their website. I can only recommend MotorCorner.nl to anyone who is looking to buy high quality pieces for their motorcycle at a fair price!
FD
Florent D.
Ath, Belgique

15 mei 2023
Volgens de openingstijden van de website zou de zaak open zijn, deze was echter gesloten. Daar ik extra naar Venlo gereden was om de bestelling op te halen heb ik gevraagd of ze de bestelling gratis naar mijn huisadres konden sturen. Hier kreeg ik eerst een mail met allerhande smoezen, de openingstijden zouden op de website juist vermeld geweest zijn. Dit was echter niet het geval! Gelukkig heb ik toen ik voor een dichte deur stond op de website gekeken, en daar een screenshot van gemaakt. Een ding werd echter duidelijk, na de verkoop is de service NUL!!! Ik kon het ophalen, of alsnog voor de verzendkosten betalen. Blijkbaar kun je het na de verkoop als klant verder uitzoeken. Men schrijft SERVICE zeker NIET met hoofdletters!!
PN

Beoordelingen voor motorcorner.nl

Pluim voor de dienst na verkoop!

Ik heb een klacht gestuurd betreft beschermstickers om mijn tank van mijn KTM SDR, dit werd heel goed en snel behandeld door MOTORCORNER! Een grote pluim voor de dienst na verkoop, ik heb heel tevreden van de voorgestelde oplossing en de reactie van de medewerkers, TOPSERVICE!
Duidelijke kennisgeving dat het product niet voorraadig was, levertijd dus langer zou duren. Wist meteen dus dat het langer zou duren voor ik het binnen had. Alleen helaas DPD slechte levering en onduidelijk waar het pakket zich bevindt
Hebben verstand van zaken en zijn super behulpzaam. Denken met je mee om een juiste oplossing te bieden, niks is te gek. Dikke aanrader.

Zeer tevreden

De bezorging was tijdig maar het verkeerde product na een korte mail kon ik het pakket vlot en makkelijk terug sturen voor om te ruilen

Top

Bestelling netjes ontvangen zoals beloofd! Tevens een van de weinige met producten die ik zocht op voorraad. Bestel hier zeker opnieuw!
HR
13 apr 2024

Snel geleverd en telefonisch goed geholpen

Alles verliep soepel. Er waren wat slechte reviews maar snap niet waarom. Goede prijs en goede service. Email ontvangen bij ieder stap.

Super klantenservice

Super geholpen door Jordy, verleent het extra beetje service waar hij dat niet had hoeven doen. Helemaal super!
7 apr 2024
Handvatverwarming besteld en deze werkte niet helemaal naar behoren. Zeer snel en netjes opgepakt door Jordy.
14 apr 2024
Fijn om zo zaken te doen. Mooi op tijd en goed ingepakt. Zeer mooie windscherm
Jordy topper me fantastisch geholpen met me sc project voor me superduke 1290r
Snelle levering, vragen worden beantwoord, artikel voldoet aan beschrijving
Beeline gekocht. Ben er zeer tevreden mee. Snelle verzending . Prima prijs.
JK
Jan K.
MARKELO

Mooie service !

Duidelijke omschrijving van het product , goed verpakt en vlot verstuurd.
Alle afspraken nagekomen en het product is wat ik ervan mocht verwachten.

Top zaak.

Jordy heeft mij uitstekend geholpen! Bedankt voor de snelle service!!!
Hyperpro veren besteld en netjes volgens de afgesproken datum bezorgd
Snelle levering, kwaliteitsproduct en niet te vergeten de prijs
Snelle en goede verzending. De fysieke winkel is ook erg mooi.
Snelle verzending en goede prijs voor communicatie-set SC2
13 apr 2024