jumbogolf.com

779 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.483 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

15 aug 2023
Mooie aanbieding besteld via de webshop, zou na betalen direct geleverd worden binnen de vermeldde termijn! Na drie dagen gemailed waar de bestelling bleef, de mevrouw mailde dat diezelfde dag of uiterlijk de volgende dag verzonden zou worden. Na vier dagen kwam een creditnota en geen bestelling! Wat een flut bedrijf, wel adverteren met mooie prijzen maar niet leveren! (Website vermeld vooraad en die is er niet)

Beoordelingen voor jumbogolf.com

Leuke broek besteld voor een mooie prijs, blijkt deze broek niet meer voorradig! Heb wel m'n geld terug gehad maar geen optie voor een andere broek uit de zelfde prijsklasse. Dat vind ik jammer.

Online bestelling

Bestel online een artikel dat op voorraad is en krijg later bericht dat het niet geleverd kan worden. Bestelling is eerst betaald en de terugstorting van het teveel betaalde is snel gedaan.
Mijn bestelling bleek helemaal niet leverbaar. Wel mijn geld teruggekregen.
10 mrt 2024

Ongevraagde reclame op shirt

Een shirt bestellen wat geleverd wordt met ongevraagde reclame van een grote bank en de onverschillige reactie hierop door de klantenservice…. Wij kopen hier niet meer
WW
Wen W.
Groningen
3 mrt 2024
Slechte communicatie bij klantenservice, zelf tig maal achter dingen aan moeten bellen, heel erg jammer aangezien de producten top zijn.
WW
Wen W.
Groningen
Vrezelijk slechte klantenservice, moet zelf tig keer achter een retour aanbellen terwijl er diverse keren wordt gezegd dat je of wordt terug gebeld of een mail kan ontvangen!!

Stick bleek toch niet leverbaar

Stick besteld, 5 dagen later nog niets gehoord. Bij het inloggen zag ik dat er gesloten bij de bestelling stond. Gebeld en het bleek dat de stick toch niet op voorraad was. Er zou een automatische mail gestuurd zijn en daarvan weten ze dat die niet altijd aankomt. Geld wel netjes teruggestort gekregen. Blijft zuur voor m'n dochter die er voor gespaard had. 2 weken later staat de stick nog steeds te koop op de site. Na een belletje bleek dat hij nog steeds niet op voorraad is, ook niet meer komt en van de site af had moeten zijn. Een voorraadverschil is natuurlijk mogelijk, alleen 2 weken is dan wel lang.
Wijzing verzoek op bestelde artikel kon niet meer, kreeg vervolgens artikel en gegevens van iemand anders. Twee keer een bestelling en betaling moeten doen. Restitutie inmiddels voldaan.
20 jan 2024
Aangeven op website dat een bepaalde artikel niet leverbaar is. In dit geval kreeg ik wel keurig een email, maar dat was enkele dagen later
Duurde lang voordat er een verkoper/adviseur kwam en daarna ook nog weinig advies/verkoop deed
14 sep 2023

Één grote gok

Het is bij Jumbo Golf één grote gok OF je bestelling geleverd wordt (want goederen op de website zijn soms niet echt op voorraad, waarna je minimaal een week niets hoort -- vervolgens bestellen ze het product en beloven ze levering, waarna ze weer een week later de bestelling maar gewoon annuleren), en zo ja, WANNEER hij dan geleverd wordt en in hoeveel zendingen. (Wanneer de spullen WEL op voorraad zijn, dan is het niet op één locatie. Voor ieder product lijken 2 verzendlabels bij PostNL én een bij UPS aangemaakt te worden, en jij mag raden welke het wordt. En als je pech hebt worden je artikelen door een locatie pas een week later verzonden). Dit model is echt niet meer van deze tijd, en sluit niet aan bij de huidige leververwachtingen. Als je graag iets (snel) wilt hebben kun je beter de voorraad checken en naar een fysieke winkel gaan, want daar word je sowieso goed geholpen. Voor online bestellingen is zo'n beetje ieder alternatief beter.. tenzij je van kansspelletjes houdt.
8 okt 2023
Onder de bestelde golfdchoenen zaten links en rechts verschillende noppen. Niet nieuw uit een doos d us en een bij elkaar geraapt zooitje. Op mijn mailtje naar de leverancier werd nogal onnozel gereageerd. Ik kon het terugsturen en nieuwe bestellen. Maar de betreffende dame was te beroerd om na te kijken of die schoenen in mijn maat nog leverbaar zijn Niet dus. Dikke onvoldoende, 2 sterren is nog vriendelijk.
11 mei 2023
Er werd mij telefonisch gemeld dat terugzending niet zou moeten worden betaald. Dit bleek niet het geval te zijn. Ik heb toch € 4 voor een retourlabel moeten betalen. De goederen waren op een misleidende manier afgebeeld (sportschoenen waren wit op de afbeelding maar in werkelijkheid lichtblauw) Ik heb geen probleem om de terugzending te betalen maar men had mij dit telefonisch moeten melden.
LO
Lamartina O.
Eindhoven
29 aug 2023

Had meer verwacht van Jumbo Golf!

Ondanks dat in de orderbevestiging staat dat alles op voorraad is, wordt het in 3 leveringen verstuurd. 1 artikel is zelfs gecrediteerd omdat het niet leverbaar is. De zendingen waren verspreid over 10 dagen! Ook vreemd dat je op de website de status van order niet kunt controleren. Dat is zeer matig! Via de Chat werd een levering bevestigd, echter die werd een dag later verstuurd.
26 aug 2023
Goed omschreven wat ik wilde bij bezoek Rijswijk, daarna ben ik naar Rotterdam gestuurd, daar bleek niet de goede maat aanwezig. Er was tussentijds zelfs nog telefonisch afstemmen verleg geweest tussen de winkels. Tijd en kilometers voor niets gemaakt. Jammer, slechte communicatie en weinig focus op het product. Helaas teleurstellend.
11 sep 2023

Keine Ware verschickt

Ich hab 2 Wochen nichts von meiner Bestellung gehört. Erst als ich nach den aktuellen Status gefragt hab, habe ich eine Email bekommen dass mir der Kaufbetrag erstattet wird. Sie haben somit mir nie meine Ware geschickt und hätte ich mich nicht gemeldet, hätte ich mein Geld vielleicht auch nicht wieder bekommen.
3 sep 2023

9 dagen levertijd bij direct beschikbaar

De levering duurde 9 dagen terwijl er op de website: direct beschikbaar stond. 3 keer moeten bellen, elke keer kreeg ik de reactie, het wordt vandaag naar u toegezonden. Waardeloos als je op iets zit te wachten. Klantenservice kon niks doen want heeft geen invloed op het magazijn… Echt waardeloze communicatie
2 nov 2023

Geen melding dat bestelling niet geleverd wordt.

Na geen bevestiging of iets dergelijks te hebben ontvangen over mijn bestelling die op voorraad zou zijn heb ik na 5 dagen telefonisch contact opgenomen. De bestelde artikelen bleken niet leverbaar te zijn, mijn geld zou teruggestort worden. Geen bericht, geen excuses.
19 okt 2023

Slechte webshop en communicatie

Het is me al een paar keer overkomen dat artikelen, die op de webshop voorradig zijn, er helemaal niet blijken te zijn. Je bestelling wordt dan geannuleerd en weet dit pas zodra je een creditnota ontvangt. Zeer lange levertijden en geen tussentijdse updates.
4 sep 2023

Achter gebleven

Duurt lang voordat je de bestelling in huis hebt. Geven Post NL de schuld,zou het te druk hebben.maar het duurt gewoon lang voordat ze zelf de bestelling afgestuurd hebben. Bij betaling met een Jumbo cadeaukaart,gaat ruilen niet handig,beetje achter gebleven!