jumbogolf.com

775 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.477 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

15 aug 2023
Mooie aanbieding besteld via de webshop, zou na betalen direct geleverd worden binnen de vermeldde termijn! Na drie dagen gemailed waar de bestelling bleef, de mevrouw mailde dat diezelfde dag of uiterlijk de volgende dag verzonden zou worden. Na vier dagen kwam een creditnota en geen bestelling! Wat een flut bedrijf, wel adverteren met mooie prijzen maar niet leveren! (Website vermeld vooraad en die is er niet)

Beoordelingen voor jumbogolf.com

Goed assortiment, plezierige verkoopster.
snelheid van leveren en een goed product
Juiste artikel binnen redelijke termijn
AD
OL
Orlando l.
Oostzaan
7 apr 2024
Goede en snelle service. Helaas zijn artikelen regelmatig uitverkocht of hebben vertraging na de order bevestiging
23 mrt 2024
Leuk ervaring!! Ik ben een tevreden klant. Prima winkel, goede producten. Snel leveren
RK
R. K.
Heerhugowaard
10 mrt 2024

Goede prijs en verzending

Het artikel is snel verzonden en werd tegen een zeer goede prijs aangeboden.
Prettig winkelen en snelle levering
Snelle levering en goede keus
Snel makkelijk en niet duur