jumbogolf.com

785 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.521 beoordelingen in totaal

19 nov 2023
Na vele eerdere (naar volledige tevredenheid) wederom bij Jumbo Golf een bestelling geplaatst. De verzending van de door mij bestelde regenjas (online) werd zoals gebruikelijk online medegedeeld. Aanmelding was ook direct zichtbaar in mijn PostNL app, echter voor het eerst werd ik geconfronteerd met de mededeling dat bezorgtijd nog niet bekend was omdat het pakket nog niet door PostNL was ontvangen/verwerkt. Deze melding is een week onveranderd gebleven, hetgeen mij bewoog om contact op te nemen met Jumbo Golf. Dit contact heeft ertoe geleid dat mij de vraag is gesteld, geld retour of de regenjas nogmaals versturen. Gekozen voor het laatste en binnen afzienbare tijd heb ik mijn jas in ontvangst mogen nemen. Ik vind dan ook dat de klantvriendelijkheid maar ook de geboden service en oplossingsgerichtheid op een zeer hoog niveau staat. En ik kan dan ook niet anders mijn complimenten in deze (nogmaals) aanbieden en raad iedere golfer Jumbo Golf aan.

15 aug 2023
Mooie aanbieding besteld via de webshop, zou na betalen direct geleverd worden binnen de vermeldde termijn! Na drie dagen gemailed waar de bestelling bleef, de mevrouw mailde dat diezelfde dag of uiterlijk de volgende dag verzonden zou worden. Na vier dagen kwam een creditnota en geen bestelling! Wat een flut bedrijf, wel adverteren met mooie prijzen maar niet leveren! (Website vermeld vooraad en die is er niet)

Beoordelingen voor jumbogolf.com

MT
Marco T.
Nijmegen

Niet de goedkoopste, wel goed en snel geleverd

Niet de goedkoopste, maar wel snel en correct geleverd
MO
Maria O.
Noordbroek
Omschrijving verbeteren, duidelijker!
Alles verliep soepel
Snelle levering.
De service
30 aug 2023
Fijn dat op locatie clubs uitgeprobeerd kunnen worden, maar wel jammer dat er putters tussen zitten die flink beschadigd zijn. Goede, snelle service bij aftersales wanneer je de juiste persoon bereikt. Beter om dan met een winkel te bellen dan de algemene klantenservice, omdat die de verkeerde headcover niet van de juiste wisten te onderscheiden.

Niet langer leverbaar.

Kon wel bestellen. Echter bestelde artikel was niet meer leverbaar. Daarnaast lijkt het erop dat Jumbo Golf wat moeite heeft met het snel verwerken van bestellingen. (Wordt wel voor gewaarschuwd door Jumbo Golf).
15 sep 2023
Het duurt relatief lang voordat bestelling verstuurd wordt, maar dat is het enige. Er wordt ook geen snelle levering beloofd, dus je kunt het eigenlijk niet verwachten (maar dat doe je in deze tijd toch)
12 aug 2023

Controverse tussen bestellen en leveren

Het bestellen was geen probleem; het leveren van de bestelling was een crime ! Het duurde meer dan een week voor het gevraagde geleverd werd en het werd ook nog door de verkeerde brievenbus gedouwd.
22 aug 2023
HV
Één eerste boxer besteld en die was verpakt in een mooi doosje, de 2e was uit de verpakking en was verfrommeld als een vod. Jammer als dat voor geschenk is natuurlijk.
21 jan 2024
Levering op zeer korte tijd. Golfschoenen en PinHigh golfballen besteld. Op ogenblik van levering enkel de ballen geleverd omdat de schoenen niet beschikbaar waren
20 sep 2023
het is me nu twee keer overkomen dat een product wel online te bestellen was maar niet werd uitgeleverd , schijnbaar mankeert er wat aan uw voorraad beheersing .
15 okt 2023
Mooi gamma en stipte levering. Mooi zou zijn als de dag van levering gekozen zou kunnen worden bij het afrekenen. Dat zou bestellen nog zo veel eenvoudig maken.
JV
Jan v.
Zutphen
20 aug 2023
ik bestelde iets via de website betaalde gelijk ............niet lever baar...... dit mag niet gebeuren. tevens verjaardags bon van 7,50 ook weg natuurlijk
22 aug 2023
21 nov 2023
Veel keuze en goede prijzen maar besteld product bleek toch niet leverbaar. Wel snel het geld terug gekregen en andere producten snel geleverd.
3 sep 2023

Speciale golfhandschoen

De golfhandschoen die ik voor mijn vrouw zocht, met verdikkingen vanwege haar slechte handen, was online verkrijgbaar en snel in huis.
Bedankt voor je feedback. Blij om te horen dat je het zo ervaart.
Golfballen besteld en binnen twee dagen ontvangen. Jammer dat gegevens van de site niet kloppen met die van de winkel
5 nov 2023
Beschrijving en hoe te behandelen kan beter. Kon geen antwoord krijgen, of de schoen nog uitloopt
21 nov 2023