Bandoo Underwear- Logo - Beoordelingen

Bandoo Underwear

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden607 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jul 2021
Bandoo Underwear voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een zending was kwijtgeraakt bij de koerier. Jullie zijn er actief achteraan gegaan en het keurig opgelost. Top gedaan! Volgende bestelling alweer geplaatst.

28 mei 2023
Al twee keer gemaild wanneer ik mijn bestelling krijg. Twee keer hebben ze toegezegd dat ze het gelijk versturen... heb mijn bestelling nog niet, zelfs geen verzendbewijs.

Beoordelingen voor Bandoo Underwear

Toen ik de bestelling plaatste was mijn product op voorraad. Ik kreeg een bevestiging, maar voorlopig is nog niks opgestuurd.
Antwoord van Bandoo Underwear
Beste Rene, Onze oprechte excuses voor het ongemak! We streven naar een naadloze ervaring en betreuren het dat we dat niet hebben waargemaakt. We zullen uw bestelling vandaag nog versturen. Verdere info over uw zending krijgt u per mail toegestuurd. Groetjes, Liam
25 nov 2023
Ik heb sokken besteld 20-11-2023 maar nog steeds niks ontvangen
25 nov 2023
Beste, Bedankt voor je beoordeling! Je hebt helemaal gelijk. Helaas zijn we zeer tekort geschoten in onze service. De sokken waren niet meer voorradig en zijn gisteren nageleverd en ook direct verzonden. We hebben je hierover een mail gestuurd en hopen je op een gepaste manier tegemoet te komen. Sorry! Groetjes, Emma
16 jun 2023
Een week geleden besteld, en nog niet binnen 🤔
16 jun 2023
Hi Alex, Bedankt voor je beoordeling! Er is inderdaad een vertraging ontstaan door een fout bij onze inpak team. Hier hebben we je over gemaild en hoopten je enigszins te compenseren door een extra product toe te voegen aan je bestelling. Volgens de gegevens van DHL wordt je bestelling vandaag tussen 14:00 en 18:00 bezorgd. Groetjes, Liam van Bandoo
9 nov 2023
Heb nog niet mij spulletjes
11 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw beoordeling! U heeft helemaal gelijk. Onze oprechte excuses hiervoor. Uw bestelling wordt vandaag afgeleverd. We hebben u hierover gemaild met verdere informatie en hopen u op een gepaste manier te compenseren voor het ontstane ongemak. Groetjes, Liam