Bandoo Underwear- Logo - Beoordelingen

Bandoo Underwear

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden607 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jul 2021
Bandoo Underwear voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een zending was kwijtgeraakt bij de koerier. Jullie zijn er actief achteraan gegaan en het keurig opgelost. Top gedaan! Volgende bestelling alweer geplaatst.

28 mei 2023
Al twee keer gemaild wanneer ik mijn bestelling krijg. Twee keer hebben ze toegezegd dat ze het gelijk versturen... heb mijn bestelling nog niet, zelfs geen verzendbewijs.

Beoordelingen voor Bandoo Underwear

Ik krijg een vraag over mijn tevredenheid over Bandoo. Dat is vreemd, ik denk dat het naw een order is, die ik nog geeneens bezorgd heb gekregen. Dat vind ik slecht.
Antwoord van Bandoo Underwear
Beste Frank, Bedankt voor je feedback! Dat is inderdaad geen goede zaak. Wegens pinksteren is er een dag extra vertraging ontstaan. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Gelukkig wordt je pakketje volgens DHL morgen geleverd. Hier heb je een mail over ontvangen. Groetjes, Liam van Bandoo

Geen 5 maar 3 sterren

Waar jullie adverteren met voor 23u besteld is volgende dag in huis zit ik inmiddels al een week te wachten op mijn bestelling. Ben ik niet gewend van jullie.
28 mei 2023
Beste Stefan, Onze excuses. Het spijt ons dat we je als vaste klant hebben moeten teleurstellen. De multipack deals hebben gezorgd voor een enorme toename in de bestellingen en onze externe verzendpartij heeft moeite gehad met het verwerken hiervan. We werken eraan en je bestelling zal binnen 2 werkdagen geleverd. We hebben onze levertijden inmiddels (tijdelijk) aangepast. Groetjes, Emma
24 jul 2023

Bestellen gaat probleemloos en snel, veel spam

Bestellen gaat probleemloos en snel. Toch maar 3 sterren vanwege de niet uit te schakelen spamberichten van ze.
24 jul 2023
Hi Peter, Wat fijn dat je tevreden bent met onze service. En inderdaad, wat hebben wij een hekel aan spam! Je kunt je afmelden voor onze nieuwsbrief door op “afmelden” te klikken, maar ik begrijp dat dat niet helemaal goed is gegaan. Heb je mailadres dan ook zojuist handmatig uit onze systeem gehaald. Groetjes! Emma van Bandoo
Hele grote opa onderbroeken
Antwoord van Bandoo Underwear
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons dat de pasvorm niet aan je verwachtingen voldeed. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice op info@bandoo.nl. We nemen jouw feedback serieus en horen graag meer details. Groetjes, Liam