Bandoo Underwear- Logo - Beoordelingen

Bandoo Underwear

141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden607 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 16 jul 2021
Bandoo Underwear voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een zending was kwijtgeraakt bij de koerier. Jullie zijn er actief achteraan gegaan en het keurig opgelost. Top gedaan! Volgende bestelling alweer geplaatst.

28 mei 2023
Al twee keer gemaild wanneer ik mijn bestelling krijg. Twee keer hebben ze toegezegd dat ze het gelijk versturen... heb mijn bestelling nog niet, zelfs geen verzendbewijs.

Beoordelingen voor Bandoo Underwear

MV
Mart V.
Leiden
Gewoon goed en snel keurig verpakt

Mooi op tijd geleverd

Mooi op tijd geleverd. We veel verpakking voor zo'n kleine onderbroek.
Snelle levering. Maat is goed. Pasvorm is ook goed
Ik zou graag wat meer kleurcombinaties willen zien. Met bv wat fellere kleuren. Bv zwarte boxer met fel oranje band of fel groen. Witte boxer met fel blauwe band of oranje. Zoiets......
10 sep 2023
Fijn ondergoed, enorm snel bezorgd maar wel onnodig verpakt. Had een 3-pack boxers gekocht en ze kwammen alle 3 in een apparte doos.
13 sep 2023
Bedankt voor je beoordeling en feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de kwaliteit van ons ondergoed en de snelle bezorging. Wat betreft de verpakking, we begrijpen je zorg en zullen inderdaad onze verpakkingen binnenkort aanpassen naar een duurzamer alternatief. Groetjes, Liam
5 okt 2023

Zoals al meer vernoemd is: 5 onderbroeken en twee t-shirts in 7 doosjes. Maar karton is prima recyclebaar zullen we maar zeggen ;-)
5 okt 2023
Hi Christian, Bedankt voor je feedback! We zijn het helemaal met je eens en zullen binnenkort onze nieuwe verpakkingen doorvoeren wat zal resulteren in een ruime besparing. Groetjes, Liam
28 apr 2023
Fijn ondergoed, kwaliteit kan verschillen omdat ze niet altijd de zelfde fabrikant of stof gebruiken!
28 apr 2023
Bedankt voor je beoordeling! Ik zie dat je sinds 2019 klant bij ons bent waarvoor onze dank! In 2019 hadden we inderdaad een andere leverancier en zijn in 2020 overgestapt voor een betere kwaliteit. Dit verklaart het verschil. Groetjes, Liam van Bandoo
22 nov 2023
Maatvoering, materiaal, kleur en duidelijkheid tijdens aankoop van shorts, snelheid van levering
25 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling! Groetjes, Emma
8 sep 2023
Snel geleverd en mooi materiaal
13 sep 2023
Dank je wel voor je feedback! We zijn blij om te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en de kwaliteit van ons materiaal. We waarderen je steun aan onze webshop en hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn! Groetjes, Liam
5 jun 2023

Bamboo

Zou niet anders meer willen!
6 jun 2023
Bedankt voor je beoordeling Paul! We zijn het volledig met je eens :-) Groetjes, Liam van Bandoo
4 okt 2023
De maat valt kleiner uit.
5 okt 2023
Hi Jeroen, Bedankt voor je beoordeling! We streven ernaar om hoogwaardige producten te leveren die aan de verwachtingen voldoen. Het kan soms variëren afhankelijk van persoonlijke voorkeuren en we begrijpen dat pasvorm subjectief is. We bieden daarom een kosteloze retourproces. Indien je hier gebruik van wilt maken ontvang ik graag je retouraanvraag op info@bandoo.nl Groetjes, Liam
7 jun 2023
Kwaliteit is belangrijk.
Antwoord van Bandoo Underwear
Bedankt voor uw beoordeling! De kwaliteit is absoluut de basis voor onze producten. Groetjes, Liam
snelheid en zachte stof
Antwoord van Bandoo Underwear
Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om terug te lezen dat u tevreden bent met de snelheid van onze levering en de zachtheid van de stof! ❤️🫵 Groetjes, Liam
In een woord super!!
Antwoord van Bandoo Underwear
Super! Dat is geweldig om te horen. Bedankt voor je waardering, en we hopen je in de toekomst nog meer tevreden te stellen. Groetjes, Liam
30 apr 2023
Snelle levering 👌