Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl
Beoordelingen:

2.870 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.335 beoordelingen in totaal  

4,61
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

31 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

de meest kritische beoordeling

13 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(35)
(76)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling via internet is een ramp

Niet mogelijk in te loggen op account of nieuwe account te maken ook niet bestelling te plaatsen als gast. Telefonisch dan bestelling doorgegeven en ook niet mogelijk om betaling uit te voeren. Enorme tijdverspillingen ondertussen artikel in promotie uitverkocht in de gewenste maat. Uiteindelijk enkel betaling via Paypall mogelijk.
Beoordeling melden
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurt te lang! Retourzending wordt niet ineen keer verwerkt, wacht te lang op geld. Weet moeten mailen hoe het zit..
Beoordeling melden
12 uur geleden
 Geverifieerde beoordeling
Leveren en nog meer het afhandelen van retour duurt veel te lang.
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelde schoenen zijn kwijt, nooit bij post.nl aangekomen
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Bergfreunde.nl
11 dagen geleden
Hallo und vielen Dank für Deine Bewertung! Leider können wir aus Deiner Bewertung nicht erkennen, warum Du nicht zufrieden bist. Wir freuen uns jederzeit über eine ausführliche Bewertung von Dir. Viele Grüße, Bergfreunde.de
9 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

En dan gaat het wederom mis met post.nl

De verzending via post.nl ging jammerlijk mis. Pas wanneer post.nl mij het bericht stuurt dát ze gaan bezorgen, kon ik aangeven dat het pakket elders bezorgd moest worden. Dat heeft post.nl niet gedaan, pakket direct naar Zwolle gestuurd en genoteerd dat het pakket geweigerd werd. Onzin. Babs, de dame van klantenservice, heeft mij zeer zeer goed te woord gestaan en uitleg gegeven en mij verzekerd dat ik geen betalingsverplichting nu heb, dat het pakket naar Dld.verder terug gaat. En dat ik een nieuwe bestelling kan doen, die ik wel op bijvoorbeeld mijn werkadres kan laten bezorgen . Dat ga ik nu proberen. Tip: het teruggestuurde pakket naar Zwolle, op verzoek van cliënt weer naar het gewenste adres laten sturen.
Beoordeling melden
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het verwerken van de retourzending duurt erg lang. Na 10 dagen nog geen bericht van ontvangst van reourzending.
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
bestelling is na 12 dagen nog altijd niet geleverd ondanks dat het al betaald is.
Beoordeling melden
JD
Jan D.
Huizen
5 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Inwisselen kortimgscode

ik krijg een kortingscode ivm de nieuwsbrief maar kan deze niet inwisselen.
Beoordeling melden
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Achteraf betalen regelen
Beoordeling melden
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hoi, Ik sanp er he le maal niets van De schoenen zijn zeker 2 maten te klein de nummers op het etiketjes kloppen niet met elkaar ik wil ze retour doen en het lukt niet tot 4x toe om het retour label opgestuurd te krijgen buiten jullie fouten moet ik nb retour kosten betalen Ik ben absoluut niet te sprken over dit alles Kunt u mij een retour kabelsturen? Dat is stap 1\
Beoordeling melden
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Alle verpakkingen leken reeds geopend en in één van de Joha verpakkingen zat zelfs een onderbroek in plaats van het door mij bestelde hemdje. Erg slecht dat de spullen niet worden na gekeken voor verzending
Beoordeling melden
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had als nieuwe klant een mail ontvangen met een kortingscode en die code werd geweigerd. Dit voelt aan als misleidende reclame.
Beoordeling melden
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijk aangeven dat die toegezegde korting van vijf euro bij abonneren op de nieuwsbrief pas vanaf veertig euro geldt.
Beoordeling melden
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling zou verstuurd zijn, maar er is nog niet geleverd na een week
Beoordeling melden
26 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
mijn pakket nog steeds niet ontvangen !!!!
Beoordeling melden
8 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De status: "Uw pakket wordt morgen bezorgd" staat al 5 dagen in de PTT app, hele slechte app trouwens. Maar het meisje van BergFreunde Customer Service was buiten gewoon vriendelijk. Ik begrijp dat de directe verantwoordelijkheid niet ligt bij BF, maar zij hebben wel de keuze gemaakt voor de bezorg service, Verder zijn de mensen van de PTT niet bereikbaar per telefoon. Dus ja, geld overgemaakt, geen product ontvangen en meer dan een uur op Customer Service zitten wachten. Slechte ervaring, spreek goede SLA's af met KPN wat dit is gewoon kut.
Beoordeling melden
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Extra kosten voor "kopersbescherming" slaat echt de plank mis. Als verkoper doet wat hij moet doen hoef ik geen extra kosten te maken voor "kopersbescherming" Hier bewijst u uzelf geen dienst mee.
Beoordeling melden
9 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik vind het zeer lang duren voordat je je bestelling in huis hebt. Ook als je retourneert hoor ik maar niets. En wacht ik nog op een teken van leven. Ik vind dit alles niet echt fijn.
Beoordeling melden