Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.870 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.335 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

29 mei 2023

Overhemden waren helemaal vol met vouwen en was een puinhoop

Overhemden waren helemaal vol met vouwen en slecht ingepakt tijd geleden ook twee overhemden gekocht bij jullie en was perfect deze keer zeer slecht
7 jun 2023
Beste Theo, bedankt voor je feedback! Vervelend te horen dat je niet blij bent met de levering. We sturen je graag een kosteloze retourlabel mee zodat jij de artikelen op onze kosten kan retourneren. Groetjes!
15 jul 2023

Redelijke webshop met groot assortiment

Groot assortiment. Prijs lang niet altijd de scherpste (indruk wordt wel gewekt door fictive kortingen). Levertijd minimaal 1 week, vaak langer.
4 aug 2023
Hallo en ontzettend bedankt voor je beoordeling! Wegens een complete omstelling van ons product beheersysteem hebben wij een verwerking achterstand opgelopen. Wat zorgt voor een vertraging in leveringen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. We werken ontzettend hard om deze vertragingen weg te werken. Je pakket kon daardoor niet op tijd geleverd worden, dat spijt ons zeer! Je kan altijd van het 100-dagen-retourrecht gebruikmaken en de ongebruikte artikelen eenvoudig weer naar ons retour zenden. Nogmaals, het spijt ons zeer dat de levertijd dit keer ongebruikelijk lang was. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is! Deze vertraging staat natuurlijk niet in lijn met de service die je van ons verwacht. We werken constant aan het optimaliseren van onze service. We zijn er zeker van dat we je bij je volgende aankoop kunnen overtuigen met onze snelle levertijden en onze zeer goede klantenservice. We willen je graag bedanken voor je opbouwende kritiek en je begrip. Groetjes, Bergfreunde.nl
29 aug 2023

Nog geen reactie op retourzending.

Heb op 23/08 een broek, die helaas te klein was direct na ontvangst geretourneerd. Tot op vandaag nog niets vernomen van Bergfreunde!
8 sep 2023
Beste, bedankt voor je feedback! Het kan tot 14 werkdagen duren voordat je een bevestiging krijgt. Inmiddels is het retourpakket al verwerkt en de terugbetaling al door je ontvangen. Groetjes!
5 aug 2023
Verzenden van de bestelde spullen duurt echt veel te lang. Mijn schoenen gingen pas een week na de bestelling weg.
22 aug 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Het spijt ons dat je ervaringen met onze shop niet aan je verwachtingen hebben voldaan. We begrijpen dat het vervelend is wanneer de levering van je pakket langer duurt dan verwacht. We zijn constant bezig aan de verbetering van onze service. Groet!
5 sep 2023
pakket is nog niet onderweg. volgens mail wel. Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.
8 sep 2023
Beste, bedankt voor je feedback! We snappen dat het vervelend is om op je pakket te wachten. Gelukkig zien we dat je je pakket gister is geleverd. Veel plezier met je aankoop! Sportieve groet
HM
Hans M.
Diepenveen
11 sep 2023
2 weken rugzak besteld is nog niet binnen ga volgende week op vakantie!!!
15 sep 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat er vertragingen waren met je pakket. Gelukkig zien we dat je bestelling op tijd is geleverd. Veel plezier met je rugzak en een fijne reis! Groetjes, Team Bergfreunde.nl
16 jul 2023

Betalen via KLARA??

Vooraf aangeven of wel of niet met factuur (achteraf betaald kan worden)
22 aug 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Bij ons kun je heel gemakkelijk achteraf betalen. Bekijk eerst thuis de artikelen en betaal daarna binnen 10 dagen de factuur. Zie voor meer informatie over deze betaalmethode en onze partner payolution onze av. Groetjes!
27 okt 2023
Ontvangen kledingstuk voldeed niet aan de beschrijving vooraf.
16 nov 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van het artikel niet naar verwachting is. Wanneer je niet tevreden bent over een artikel uit jouw bestelling, kun jij dit artikel eenvoudig retourneren en wij betalen jouw als klant het aankoopbedrag terug. Je kan onze stap-voor-stap handleiding om jouw bestelling te retourneren vinden op onze website: https://www.bergfreunde.nl/retourneren
HB
Hans B.
Stadskanaal
8 aug 2023
Bestelling duurt wel erg lang
13 okt 2023
kunnen niet achteraf betalen
25 okt 2023
Beste, bedankt voor je feedback. Bij betalen op rekening vindt er altijd eerst een controle plaats. Dit is een automatisch proces, waar Bergfreunde helaas geen invloed op kan uitoefenen. Daarnaast zijn bepaalde merken en producten uitgesloten van de mogelijkheid voor betaling op rekening. Sportieve groet!
4 jun 2023
Delivery is so slow...
7 jun 2023
Hi Niek, thank you for your feedback! The delivery of some orders is currently delayed due to technical problems and your package is affected. Our logistics team is doing its utmost to get your order on its way as quickly as possible.We apologise for any inconvenience caused. As soon as the package leaves our warehouse, you will receive a shipping confirmation with your tracking number so that you can track your package. Best regards!
AW
Carl v.
Hoofddorp
9 mei 2023
17 mei 2023
Hallo en bedankt voor je beoordeling. Helaas kunnen wij uit je beoordeling niet halen wat er mis is gelopen. Gelieve ons te mailen via bestelling@bergfreunde.nl zodat wij je kunnen helpen. Groetjes!