Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.868 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.328 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

Bestelling via internet is een ramp

Niet mogelijk in te loggen op account of nieuwe account te maken ook niet bestelling te plaatsen als gast. Telefonisch dan bestelling doorgegeven en ook niet mogelijk om betaling uit te voeren. Enorme tijdverspillingen ondertussen artikel in promotie uitverkocht in de gewenste maat. Uiteindelijk enkel betaling via Paypall mogelijk.
Antwoord van Bergfreunde.nl
Hallo und vielen Dank für Deine Bewertung! Leider können wir aus Deiner Bewertung nicht erkennen, warum Du nicht zufrieden bist. Wir freuen uns jederzeit über eine ausführliche Bewertung von Dir. Viele Grüße, Bergfreunde.de
19 mrt 2024
Achteraf betalen regelen
16 mrt 2024
Het verwerken van de retourzending duurt erg lang. Na 10 dagen nog geen bericht van ontvangst van reourzending.
9 mrt 2024

En dan gaat het wederom mis met post.nl

De verzending via post.nl ging jammerlijk mis. Pas wanneer post.nl mij het bericht stuurt dát ze gaan bezorgen, kon ik aangeven dat het pakket elders bezorgd moest worden. Dat heeft post.nl niet gedaan, pakket direct naar Zwolle gestuurd en genoteerd dat het pakket geweigerd werd. Onzin. Babs, de dame van klantenservice, heeft mij zeer zeer goed te woord gestaan en uitleg gegeven en mij verzekerd dat ik geen betalingsverplichting nu heb, dat het pakket naar Dld.verder terug gaat. En dat ik een nieuwe bestelling kan doen, die ik wel op bijvoorbeeld mijn werkadres kan laten bezorgen . Dat ga ik nu proberen. Tip: het teruggestuurde pakket naar Zwolle, op verzoek van cliënt weer naar het gewenste adres laten sturen.
JD
Jan D.
Huizen

Inwisselen kortimgscode

ik krijg een kortingscode ivm de nieuwsbrief maar kan deze niet inwisselen.
Mijn bestelling zou verstuurd zijn, maar er is nog niet geleverd na een week
dame aan de telefoon kon geen inschatting maken over de verzendtijd omdat ze het systeem niet kon inzien. Een wat duidelijker systeem zou helpen.
Extra kosten voor "kopersbescherming" slaat echt de plank mis. Als verkoper doet wat hij moet doen hoef ik geen extra kosten te maken voor "kopersbescherming" Hier bewijst u uzelf geen dienst mee.
7 jan 2024

Verkeerde maat

Geleverde item waren de maat die ik bestelde. Wordt ook niet duidelijk op de site aangegeven.

Levertijd voor NL meer dan een week

Het is nu 28 december en mijn bestelling van 22 december is nog niet aangekomen bij PostNL. Dus bestellen vanuit Nederland, houdt rekening met lange levertijd. Bestelde producten zijn voor een vakantie welke start op 2 Januari. Wordt krap..
It takes around 4 days before they ship after completing the order. They also automatically sign you up for their newsletter after placing an order. These upsell newsletter arrive before the package... This review is based on 4 purchases
Sneller leveren. Jullie hebben een mooi sortiment en scherpe prijzen maar als het om leveren gaat valt het me op dat dat altijd lang duurt en dat is jammer. Ik ken veel bedrijven die veel sneller leveren dus als het op snelheid aan komt zouden jullie nog veel vooruitgang kumnen boeken.
Er werd gesuggereerd dat ik €5,- korting zou krijgen alls ik me op de nieuws brief zou abonneren. Dit heb ik gedaan, maar kreeg geen korting. Niet netjes1
27 okt 2023
Ontvangen kledingstuk voldeed niet aan de beschrijving vooraf.
16 nov 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat de kwaliteit van het artikel niet naar verwachting is. Wanneer je niet tevreden bent over een artikel uit jouw bestelling, kun jij dit artikel eenvoudig retourneren en wij betalen jouw als klant het aankoopbedrag terug. Je kan onze stap-voor-stap handleiding om jouw bestelling te retourneren vinden op onze website: https://www.bergfreunde.nl/retourneren
13 okt 2023
kunnen niet achteraf betalen
25 okt 2023
Beste, bedankt voor je feedback. Bij betalen op rekening vindt er altijd eerst een controle plaats. Dit is een automatisch proces, waar Bergfreunde helaas geen invloed op kan uitoefenen. Daarnaast zijn bepaalde merken en producten uitgesloten van de mogelijkheid voor betaling op rekening. Sportieve groet!
HM
Hans M.
Diepenveen
11 sep 2023
2 weken rugzak besteld is nog niet binnen ga volgende week op vakantie!!!
15 sep 2023
Hallo en bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat er vertragingen waren met je pakket. Gelukkig zien we dat je bestelling op tijd is geleverd. Veel plezier met je rugzak en een fijne reis! Groetjes, Team Bergfreunde.nl
5 sep 2023
pakket is nog niet onderweg. volgens mail wel. Pakket is nog niet door PostNL ontvangen of verwerkt.
8 sep 2023
Beste, bedankt voor je feedback! We snappen dat het vervelend is om op je pakket te wachten. Gelukkig zien we dat je je pakket gister is geleverd. Veel plezier met je aankoop! Sportieve groet