Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.874 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.385 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

RG
R G.
Doetinchem
Langzame levering

Fijne webshop, waardeloze bezorgopties

Groot assortiment, goede (bijna perfecte) productbeschrijvingen. Regelmatig leuke aanbiedingen en prima prijzen. Helaas is de bezorging altijd een probleem. Zo kan je geen pakketpunt kiezen en is de levertijd vaak 4-6 werkdagen. Next day delivery hoeft echt niet maar 4-6 dagen is én superveel én een enorm timeframe. Onmogelijk om te plannen om dan thuis te zijn. Slecht voor het milieu dat er niet bij een pakketpunt afgeleverd kan worden. Na de notificatie e-mail met de tekst: "geleverd aan Post-NL", is de status nog twee dagen "pakket nog niet ontvangen door Post-NL". Waardeloos!
26 jun 2023

de verzending moet verzekerd zijn door koerier DHL

de verzending moet verzekerd zijn door de koerier DHL.Al die nonsens dat je een extra verzekering moet betalen,moet in jullie verzendingskosten inbegrepen zijn.Ofwel vragen jullie 5 euro verzendingskosten en moet zowel de zendkosten en retourkosten hiermee inbegrepen zijn.Dit bespaart veel onnodige problemen. Hopenlijk kan je dit toepassen voor alle verzendingen. Groetjes, Ceulenaere Yves , yvesceulenaere@outlook.com
AV
Anne V.
Ochten

Mooie spullen, soms aardige aanbiedingen maar trage verwerking

Ik vind het allemaal erg traag gaan: zowel de levering alsook de retourbevestiging. Ook een verzendlabel die je uit moet printen, super onhandig.

Uiteindelijk terecht

Lastig bereikbaar, geen info over mijn bestelling te vinden na een week. Technische storing of niet, dit kan echt niet. Over een paar dagen ben ik een maand op vakantie zonder de benodigde spullen. **bewerking** Ik heb uiteindelijk mijn bestelling ontvangen vlak voordat ik weg ben. Dus vandaar 3 sterren inplaats van de eerdere 1. Communicatie blijft moeizaam, met ontvangen en retouren
13 mei 2023
De mogelijkheid om een fout of fouten in de persoonsgegevens te kunnen corrigeren. Type fouten zijn snel gemaakt op een mobiele telefoon! Bij de zoekoptie van het menu reageert het systeem niet als de 'bestelgeschiedenis' 'intoetst, je moet naar het menu en daar staat het woord "besteklgeschiedenis", dat moet je wel eerst zoeken en zien te vinden. Lastig. Mvgr., R.L.Elvers
13 sep 2023
Hi Bergfreunde, Wat ik top vind is dat jullie redelijk wat merken voeren die zich bewust bezig houden met klimaat en zo duurzaam mogelijke productie. Wat ik jammer vind is dat er nog steeds veel vullers en verpakkingsmateriaal meekomen met de pakketten. En misschien kunnen jullie voor zeldzamere / dure gear ook een preloved sectie openen.
25 mei 2023
Product is prima. Verzending is lang en onduidelijk. Zendingen worden al dagen van te voren aangemaakt voordat ze aan PostNL worden meegegeven. Je weet dus niet precies wanneer het aankomt. Dit kan beter, ik doe met regelmaat aankopen in het buitenland en heb snellere en duidelijkere verzending gehad.
De beloofde levertijd is bij mij niet 1 x gehaald Bij een retour zending duurt het lang voor je een bevestiging hebt van de ontvangst van het retour gezonden pakket . Daardoor de terug betaling ook. Maar de producten zijn prima. En komen netjes verpakt en voldoen aan de verwachtingen.

Goede producten, langzame levering

Goede producten. Levering is alleen heel traag, duurt bijna 2 weken voordat je je bestelling in huis hebt. Dat is niet meer echt van deze tijd en onhandig. Ook reageren ze niet op vragen over je bestelling. Service en verzending kan dus veel beter.
6 aug 2023

Pakket op tijd bezorgd, communicatie kan beter

Pakket op tijd bezorgd met de juiste spullen. Alleen ging de track & trace niet helemaal goed. Ook was er telefonisch geen Nederlands sprekende support beschikbaar. Verder prima prijs voor de spullen en de inschatting van je maten klopt.
TD
Ton D.
Oisterwijk
1 aug 2023
Verbeter aub de communicatie. Zeker als ik een eenmalige gast ben wil ik ook het verloop zien. Zeker als jullie bij de eerste reactie al zeggen dat ee.e.a vertraagd is. Als je daarna niets meer laat weten blijft de klant in onzekerheid.
Antwoord van Bergfreunde.nl
4 aug 2023
Hallo en ontzettend bedankt voor je beoordeling! Wegens een complete omstelling van ons product beheersysteem hebben wij een verwerking achterstand opgelopen. Wat zorgt voor een vertraging in leveringen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. We werken ontzettend hard om deze vertragingen weg te werken. Je pakket kon daardoor niet op tijd geleverd worden, dat spijt ons zeer! Je kan altijd van het 100-dagen-retourrecht gebruikmaken en de ongebruikte artikelen eenvoudig weer naar ons retour zenden. Nogmaals, het spijt ons zeer dat de levertijd dit keer ongebruikelijk lang was. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is! Deze vertraging staat natuurlijk niet in lijn met de service die je van ons verwacht. We werken constant aan het optimaliseren van onze service. We zijn er zeker van dat we je bij je volgende aankoop kunnen overtuigen met onze snelle levertijden en onze zeer goede klantenservice. We willen je graag bedanken voor je opbouwende kritiek en je begrip. Groetjes, Bergfreunde.nl
25 dec 2023
Bestelling duurde lang voordat het er was en uiteindelijk was 1 product niet eens leverbaar daar is wel keurig over gecommuniceerd maar spijtig dat iets wel te bestellen is en na vier dagen krijg je bericht dat het niet leverbaar is.
26 jul 2023
Ik heb meerdere keren gehad dat iets wilde bestellen en het vastliep in het betalingsproces. Een andere browser en/of een ander device bracht geen uitkomst. Jammer daarvoor was het altijd een prima en betrouwbare winkel.
14 okt 2023

Levertijd te lang

Reactie op vragen is snel en dat is heel prettig. Levertijd te lang! Dat is niet handig als je je voorbereid op een verre reis en soms twijfelt of je het juiste koopt. Ik wil sneller af kunnen vinken.
Prima webshop alleen duurt levering erg lang. Producten komen uit Duitsland via DHL bezorgd maar geen melding in DHL app waardoor product wordt bezorgd als je niet thuis bent. Kan ook aan DHL liggen

Trage retour betaling!!!!!!

Goed was dat de schoenen redelijk snel bezorgd waren. Maar 't terugzenden en je geld terug krijgen is n drama. 5 juni retour gestuurd en op 19 juni nog niets ontvangen.!!!! Waardeloos!!!
MK
Marja K.
Bleiswijk
22 okt 2023
Verzending duurt best lang. En helaas was de maat niet goed, dus retour moeten zenden. Afwachten of het allemaal goed gaat. je wordt niet op de hoogte gehouden van het retour proces.
Voor de tweede keer op korte termijn langer dan n week moeten wachten op een bestelling. Beide artikelen zouden voorradig zijn. Mss volgende keer andere aanbieders bekijken.
Antwoord van Bergfreunde.nl
4 aug 2023
snelle duidelijkheid over levertijd nu werd pas na het bestellen duidelijk dat het pakje een week op zich kan lay-ten wachten. dat is voor webwinkels behoorlijk lang