Bergfreunde.nl- Logo - Beoordelingen

Bergfreunde.nl

2.871 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.388 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jul 2014
Bergfreunde.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Flagline jasje besteld in maat S past heel goed voor mijn Thai Bankaew . Mooi jasje wel even een video opgezocht hoe hem op maat te maken. min puntje is dat de achterste bandjes op het laatste ,dus vlak voor het einde moest worden gezet ,waardoor er nog maar weinig stof over is. Gelukkig zijn de uiteinden dubbel genaaid zodat ze niet uit de bevestiging kunnen schieten. Verder hadden de clips iets dikker mogen zijn, ze houden het waarschijnlijk wel , maar lijkt toch wat goedkoop , terwijl het jasje best duur is.

13 jul 2023
Wat jullie kunnen doen ter verbetering: Een ander bezorgbedrijf inschakelen. Deze bezorger heeft geen poging gedaan om bij ons te bezorgen. Er lag dus ook geen kaartje in de brievenbus, dat het pakje ergens moest worden afgehaald. We hadden een zeer duidelijk leesbare brief op onze deur met het verzoek het pakje op een bankje naast de deur onder de plastic ton te deponeren. Dit voor alle zekerheid, want we waren ook steeds thuis en er is evenmin aangebeld. Dagelijks keek ik vergeefs onder de ton en in onze brievenbus. Omdat het verontrustend lang duurde ging ik op onderzoek uit en kwam er achter dat het pakje al dagenlang bij de Brunawinkel in Meppel lag. Ik kon nog net voorkomen dat het retour werd gestuurd. Ook onze buurman bestelt regelmatig pakjes en heeft dezelfde ervaring met DHL. Ze doen net of de bezorging niet is gelukt, maar hebben feitelijk geen enkele poging gedaan; zijn zelfs niet in de buurt geweest. Het pakje bevatte vrij prijzige hemdjes (Merino-wol). Ik wilde dus absoluut voorkomen dat het pakje werd ontvreemd en ben er dus dagenlang druk mee geweest; volstrekt overbodig dus achteraf. Het kost minder energie om de volgende keer naar Steenwijk te rijden om ze daar in een fysieke winkel te kopen.

Beoordelingen voor Bergfreunde.nl

3 okt 2023
Als ik me aanmeld voor de nieuwsbrief zou ik 5 euro korting krijgen. Meld ik me aan voor de nieuwsbrief krijg ik geen code. Dat was wel een teleurstelling.
AD
Een betere begeleiding van waar is het pakje zou fijn zijn Het kwam nu aan de deur terwijl we niet thuis waren en ook niet wisten dat het kwam.
14 okt 2023

Doos voor basmuts

Ik bestelde een badmuts, die makkelijk door de brievenbus had gekund. Ik ontving de badmuts echter een wel zeer ruime kartonnen doos. Jammer.
3 sep 2023
betaalproces via PayPal lukte niet en bovendien was onderdeel uit bestelling verdwenen (wrslnk door iemand anders gekocht in de tussentijd)
Net bergvriend geworden kreeg kortingscode maar in het bestelformulier zegt hij kortingscode bestaat niet. dus geen korting balen hoor!!!!
1 aug 2023
Zending vond ik uitermate traag, daarnaast krijg ik pas na 10 dagen te horen dat de desbetreffende bestelde broek niet leverbaar is.
3 sep 2023

Doppen voor loopstokken

Service goed, maar gezien milieuverspilling, belachelijk dat profijt in grote doos verpakt zat terwijl het in de brievenbus had gekund
15 mei 2023
Moeilijk om telefonisch contact te krijgen in het Nederlands. En status bestelling blijft in verwerking staan zelfs na retourzending
20 jul 2023
Ik kon bij het aangeven van het product, ging het een paar niet goed. Ik had op een gegeven moment 4 producten in de lijst staan.
14 sep 2023
Bestellen ging makkelijk. Bezorging duurt relatief lang en is ook niet voldoende duidelijk wanneer je je pakket kan verwachten
6 jun 2023
Levering duurt erg lang. Je kunt aanklikken door wie je het geleverd wil worden daarna komt er toch een andere transporteur!
Antwoord van Bergfreunde.nl
4 aug 2023
Hallo en ontzettend bedankt voor je beoordeling! Wegens een complete omstelling van ons product beheersysteem hebben wij een verwerking achterstand opgelopen. Wat zorgt voor een vertraging in leveringen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak. We werken ontzettend hard om deze vertragingen weg te werken. Je pakket kon daardoor niet op tijd geleverd worden, dat spijt ons zeer! Je kan altijd van het 100-dagen-retourrecht gebruikmaken en de ongebruikte artikelen eenvoudig weer naar ons retour zenden. Nogmaals, het spijt ons zeer dat de levertijd dit keer ongebruikelijk lang was. We begrijpen dat dit frustrerend voor je is! Deze vertraging staat natuurlijk niet in lijn met de service die je van ons verwacht. We werken constant aan het optimaliseren van onze service. We zijn er zeker van dat we je bij je volgende aankoop kunnen overtuigen met onze snelle levertijden en onze zeer goede klantenservice. We willen je graag bedanken voor je opbouwende kritiek en je begrip. Groetjes, Bergfreunde.nl
27 jul 2023
ik had maat 46 besteld die kreeg ik ook maar ze waren net zo groot als een paar wat ik heb van lowa maat 45 .ze passen wel
PL
Paul L.
Angeren
13 okt 2023
Levertijd kan sneller. 5 dagen wachten op een tube crème is erg lang en daarnaast ook nog bericht van latere bezorging!
PD
Peter D.
Mantgum
Hallo, ik heb de schoenen terug gestuurd, maar tot heden is het geld nog niet teruggestort, hoe kan dit ?
10 jun 2023
Er wordt 15% voordeel toegekend met code sommer 23 ,maar je kan het nergens invoeren beetje jammer dit
30 jul 2023
Wou me aanmelden voor de nieuwsbrief voor de 5 euro korting. Maar de verificatiemail deed het niet
jullie adverteren met achteraf betalen maar de betalingspagina geeft aan dat dit niet mogelijk is.
3 jun 2023
Prima ervaring. Tip: maak afhalen bij een Post NL punt een optie in het menu. daarom drie sterren
27 okt 2023
sneller reageren op mail vragen. Verzenddoos omvang staat niet in verhouding tot de inhoud
26 dec 2023
Tevreden over de bestelling, alleen de levertijd vond ik te lang duren. Bijna twee weken.