agradi.nlBeoordelingen

: 62.268Uitstekend

Details
Contact
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

Categorieën

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Contact
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Nederland
Gevolmachtigde
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.55/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

15.421 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

67 %
26 %
4 %
1 %
1 %
62.268 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

2 dagen geleden
Ik dacht een nieuwe tondeuse te krijgen. Is het er één die al uitgeprobeerd is. Slechte zaak bestel niet zo maar weer daar. Petra
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
Gisteren
Beste klant, Dit mag absoluut niet gebeuren. Onze excuses hiervoor. Wij ontvangen graag foto's van hoe je het artikel hebt ontvangen. Je mag deze sturen naar: Klantenservice@agradi.nl Alvast bedankt.
3 dagen geleden
Beste Agradimedewerkers, Erg tevreden ben ik niet. Na toezending van het verkeerde product heb ik dit geretourneerd en telefonisch contact gehad met een medewerker. Hierna heb ik niets meer gehoord en ook het aankoopbedrag is niet teruggestort. Graag hoor ik van u hoe een en ander afgehandeld gaat worden. Groet, Henny Boom
 Geverifieerde beoordeling|
4 dagen geleden
Heb 2 weken moeten wachten op de spullen en ook geen communicatie over ontvangen.
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
3 dagen geleden
Beste klant, We zien dat je laatste bestelling binnen 3 werkdagen geleverd is. Mocht het niet over deze bestelling gaan horen wij graag van je. Klantenservice@agradi.nl
14 dagen geleden
Verschrikkelijk service en levering!!! Pakket nog steeds zoek!!!
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
12 dagen geleden
Beste klant, De laatste bestelde order is door dpd de volgende dag geleverd. Wij zien graag een terugkoppeling op het eerdere verzonden mailtje van vandaag. Alvast bedankt!
16 dagen geleden
Ik heb na 8 dagen wachten bestelling gewijzigd, maar alleen automatic reply. Na 11 dagen werd het verzonden met dpd, die konden op dag 12 blijkbaar mijn deurbel niet vinden. Toen gewijzigd in afleverpunt hier in de buurt, maar geen bericht. Bij blijven controleren van de Track&Trace bleek het afleveradres weer Agradi te zijn. Pakket dus nooit aangekomen.Andere webwinkel besteld; in 3 dgn geleverd
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
15 dagen geleden
Beste klant, Zoals aangegeven op onze website had één van de bestelde artikelen een levertijd van 2 tot 10 werkdagen. Onze excuses dat we je order twee dagen te laat hebben verzonden! Je bestelling is inderdaad helaas retour gekomen bij dpd. Wij gaan direct contact met je opnemen!
16 dagen geleden
Late en minimale communicatie zonder inhoud. Worden nog kosten in rekening gebracht voor het retourneren van een beschadigd product ook! Product slechte kwaliteit, volledig beschadigd!
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
15 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend dat je onze comminucatie op deze manier ervaart. Wij zien dat er inderdaad iets mis is gegaan bij de terugbetaling. Onze welgemeende excuses hiervoor. Wij gaan dit direct crediteren. Mochten er nog vragen zijn horen wij het graag. Klantenservice@agradi.nl
18 dagen geleden
Te laat en kapot aangekomen, bestelling daarvoor was goed
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
17 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend dat je je bestelling niet op tijd en beschadigd hebt ontvangen. Wij gaan zo spoedig mogelijk de gestuurde mail beantwoorden. Fijn dat de vorige bestelling goed is verlopen. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn horen wij dit graag.
18 dagen geleden
Ruim om tijd de order willen annuleren maar niet mogelijk volgens je collega( na een paar uur wou ik hem annuleren) echter retour behandeling duurt ook te lang nog steeds geen enkele reactie
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
17 dagen geleden
Beste klant, Op het moment dat je order is verzonden kunnen wij deze helaas niet meer annuleren. Wanneer je via dpd retourneert kan het 5 werkdagen duren voordat wij je retourzending ontvangen via dhl kan dit 10 werkdagen duren. Wij gaan je retourzending na aankomst zo spoedig mogelijk verwerken. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn horen wij dit graag. Klantenservice@agradi.nl
18 dagen geleden
De levering liet lang op zich wachten en was niet volledig. ik bestelde een weidepomp maar de toebehoren ( slang en filter) zaten er niet bij. Ik heb verschillende mails hierover naar de klantendienst gestuurd maar kreeg geen antwoord. Ook verschillende malen gebeld en een boodschap ingesproken ook weer zonder antwoord. Ik kan het product dus niet beoordelen daar ik het niet in gebruik kan nemen
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
17 dagen geleden
Beste klant, Je bestelling had zoals aangegeven een levertijd van 2 tot 10 werkdagen. Onze excuses dat we je order niet binnen deze tijd hebben verzonden. We hebben de mail vanochtend beantwoord. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn horen wij dit graag.
19 dagen geleden
Ik kreeg weer niet alles tegelijk. De kappen pasten slecht. En de service is zo slecht dat ik simpelweg niet meer bestel. Ik heb al weken een klacht lopen die binnen 10 minuten opgelost zou kunnen worden en ondanks tig keer bellen en mailen hoor ik niets. niets en nog eens niets.
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
17 dagen geleden
Beste klant, Onze excuses dat we je klacht nog niet hebben kunnen afhandelen. Wij gaan zo spoedig mogelijk een mail sturen met meer informatie over de afhandeling van je klacht. Mochten er nog vragen zijn horen wij dit graag. Klantenservice@agradi.nl
19 dagen geleden
Producten komen tot 2 maal toe beschadigd aan en bij klachten zijn ze niet thuis. Tevens twee keer twee weken gewacht tot er überhaupt iets bezorgd werd
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
17 dagen geleden
Beste klant, We hebben je bestelling op 1 juni verzonden. Helaas was er een trailer met pakketten achtergebleven bij dpd waardoor je bestelling nog niet uitgeladen was. Volgens de track and trace code van dpd is je bestelling inmiddels geleverd. Wat vervelend dat je bestelling beschadigd is aangekomen. Wij gaan direct contact met je opnemen. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.
25 dagen geleden
Tegenwoordig duurt het een week waneer ik de bestelling in ontvangst kan nemen terwijl alles op voorraad is vind dit niet zoals het hoort
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
23 dagen geleden
Beste klant, Een artikel in je bestelling had een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Helaas komt het artikel door enige vertraging vanuit de leverancier vandaag pas op voorraad. We verwachten de order vandaag te verzenden. Onze excuses voor het ongemak en de vertraging! Mochten er nog vragen zijn horen wij het graag.
25 dagen geleden
Helaas na 4 weken nog steeds geen bestelling ontvangen, na meerdere mails 1 mail terug ontvangen dat er een onderzoek wordt gestart bij DPD, maar ook dat is alweer 2 weken geleden..... Dat een pakket kwijt raakt kan gebeuren, maar dan moet Agradi wel zo klantvriendelijk zijn om de klant een oplossing aan te bieden.
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
23 dagen geleden
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. We hebben de order op 16-6 opnieuw verzonden en is op dit moment onderweg voor uitlevering. Mochten er nog vragen zijn horen wij dit graag.
1 maand geleden
Het regenpak scheurde na drie keer gebruiken. Ik zou hem dus zeker niet kopen! Maar omdat hij zo goedkoop was vond ik het ergens mijn eigen schuld. Waarom schrijf ik nu alsnog een review? Omdat ik nu ruim een jaar later nog steeds spam berichten krijg die mij hier om smeken. Tip voor Agradi: de meeste bedrijven hebben een "afmeld" optie onderaan hun emails. Dat voorkomt irritatie bij de klan
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
25 dagen geleden
Beste klant, Helaas zijn er mails verzonden van oude bestellingen.Je kunt je bij onze nieuwebrieven altijd onderaan de mail uitschrijven. Onze excuses voor de onduidelijkheid en het ongemak.
1 maand geleden
Niet het juiste product dat werdt besteld en lang onderweg en na het sturen van een mail nog steeds geen antwoord gekregen dus voor ons geen bestellingen hier maar doen daar
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
25 dagen geleden
Beste klant, Wij hebben helaas geen mail van je ontvangen. Ik zou je willen vragen de mail nogmaals te sturen naar klantenservice@agradi.nl. Wij gaan de mail dan zo spoedig mogelijk beantwoorden. Onze excuses voor het ongemak.
1 maand geleden
Producten nog niet ontvangen levertijd onbekend, communicatie slecht
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
25 dagen geleden
Beste klant, Onze excuses voor de vertraging en de onduidelijkheid. Wij verwachten je order ieder moment te kunnen verzenden. Mochten er nog vragen zijn dan horen wij dat graag!
1 maand geleden
Producten tot op heden niet mogen ontvangen en slechte communicatie over of ik ze überhaupt wel ga krijgen
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
25 dagen geleden
Beste klant, Wij horen graag over welk ordernummer dit gaat zodat we dit voor je kunnen nakijken. Onze excuses dat er onduidelijkheid is over je bestelling. Wij horen graag van je! Je mag de mail sturen naar: klantenservice@agradi.nl
1 maand geleden
Ik heb een set beenbescherming gekocht in dezelfde kleur. Werd geleverd in twee verschillende kleuren. Oplissing kon niet worden gevonden, anders dan nog een keer bestellen. Weer verkeerde kleur geleverd. Geretourneerd, terugbetalen duurde enorm lang. Al met al is er 3 maanden verstreken tussen bestelling en financiële afhandeling. Sommige medewerkers zijn klantvriendelijker dan anderen.
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
25 dagen geleden
Beste klant, Onze excuses dat we je niet het juiste artikel hebben kunnen leveren. Dit is uiteraard niet onze bedoeling. Wij gaan zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
1 maand geleden
Nog steeds niets ontvangen
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste klant, We zien dat je order op 9-6 geleverd is door dpd. Onze excuses dat wij je order niet op tijd hebben geleverd.
1 maand geleden
Zelden zo’n slecht bedrijf met zo’n slechte klantenservice meegemaakt. Oplichters pur sang. Klanten betichten van oneerlijkheid, een groot bedrag aan geld én product niet retourneren, niet willen communiceren en nu doen of je neus bloed door om een beoordeling te vragen. Mijn beoordeling: slechter dan slecht en iedereen zal het weten! Ben benieuwd of jullie wat doen met deze beoordeling, w.s. niet
 Geverifieerde beoordeling|
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen
 Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste klant, Onze klantenservice gaat zo spoedig mogelijk contact met je opnemen. Wij gaan ons uiterste best doen om samen tot een oplossing te komen.