agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.914 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.184 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

1 jan 2024
Jullie bezorgtijd ik heb 2x problemen gehad met bestellingen en als ik dan contact heb alleen ma probleem bij de klant leggen niet met oplossing komen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelde maat (155/205) komt niet overeen met de inhoud van de verpakking (maat 115/85)…, wel met etiket tasje, maat helaas veel te klein dus…
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Kunt u ons een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl met daarin het ordernummer? Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Iets besteld zeggen geleverd niks gehad ...tevens word er nergens op gereageerd...slechte zaak raad jullie af
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling. Wij zien in de tracking van DPD dat het pakket op 12-01-2024 geleverd moet zijn, indien dit niet het geval is vernemen wij dit graag per mail aan de hand van uw ordernummer. De mail kan verstuurd worden naar klantenservice@agradi.nl. Helaas hebben wij geen mail van u ontvangen om u hiermee te kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
31 dec 2023
Voor de zoveelste keer bestelling niet op tijd ontvangen. De levertijden bij de producten zijn misleidend
Antwoord van agradi.nl
Correcte informatie ivm verzend of levertermijn. Anderhalve week ipv 2 dagen maakt een groot verschil.
Antwoord van agradi.nl
Slechte klantenservice. Afspraken worden niet nagekomen etc.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Kunt ons hier meer toelichting over geven? Wij ontvangen graag feedback om in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 jan 2024
Pakket werd niet geleverd en bij melding hiervan is/was de follow-up zeer triestig.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat er door de klantenservice een onderzoek is opgestart voor uw pakket die nog niet afgeleverd is. U wordt op de hoogte gebracht per mail zodra wij hier meer informatie over ontvangen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Het grondwerk touw wat ik heb gekocht was helaas na dag 1 al kapot
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Wij ontvangen graag een foto en het ordernummer van deze bestelling naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Nooit wat op voorraad Veel niet te bestellen Lange levertijden
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. De bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen uit de bestelling compleet zijn. Dit wordt zowel bij in het winkelmandje, bij het afronden van de bestelling en in de orderbevestiging vermeld. Het Fair Play Wedstrijdshirt Cecile Zwart maat 38, had een aangegeven levertijd van 2 tot 6 werkdagen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
3 keer op rij veel te lang moeten wachten op levering.
WG
wendy g.
Beek en Donk
Nog geen bestelling gehad !! Al besteld op 11 januari
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat u het pakket inmiddels heeft afgehaald bij de Parcel Shop, indien dit niet het geval is vernemen wij het graag! U kunt ons bereiken via klantenservice@agradi.nl of via 085-88 88 049. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Product en bereikbaarheid slecht
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Op dit moment zijn wij telefonisch te bereiken op werkdagen tussen 10:00 en 12:00 en tussen 14:30 en 16:30. Indien u een klacht heeft over een artikel ontvangen wij graag een foto en uw ordernummer naar klantenservice@agradi,nl, wij zullen ons best doen u zo snel mogelijk te helpen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
29 aug 2023
30 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Gratis verzending totdat je iets retour doet

Gratis verzending zeggen ze, totdat je een artikel gratis retour stuurt. Ja, het staat in de voorwaarden. Als na het geretourneerde product, de overige artikelen die jij gehouden hebt een waarde omder de 49 euro hebben, dan betaal jij alsnog 5 euro verzendkosten. Ze trekken gewoon 5 euro van het bedrag af wat ze jou moeten terug betalen. Ruilen is alleen mogelijk door een nieuwe bestelling te plaatsten. En daarvoor betaal jij gewoon weer verzendkosten als het te ruilen artikel onder de 49 euro is. Ruilen is dus helemaal niet zo gemakkelijk. Het kan jou dus zo 10 euro kosten. Daar kwam ik pas achter toen ik 1 van de 2 artikelen ging ruilen. Ik bestelde hiervoor ook al weinig bij Agradi, omdat ze niet of nauwelijks goedkoper zijn dan andere winkels. Ze doen alsof je altijd veel kortig krijgt, want bijna alle artikelen worden met korting aangeboden. Maar de prijs waarover de korting berekend wordt, ligt hoger dan het bedrag waarvoor het artikel in een andere winkel ligt. Dus Agradi hanteert hoge prijzen, zodat ze korting kunnen geven. Jij denkt mooi korting te krijgen, maar betaalt uiteindelijk niet veel minder dan wanneer je ergens anders besteld. De service bij andere winkels vind ik beter en vaak hebben die winkels geregeld een leuke aanbieding of afprijzing. Agradi.nl heeft een ruim aanbod, maar ik bestel als het mogelijk is ergens anders.
20 jun 2023
Beste klant, De kosteloze verzending is vanaf €49, indien het behouden deel van de bestelling, na het retourneren, onder de €49 komt worden de verzendkosten als nog in rekening gebracht, indien u hier vragen over heeft of meer informatie wilt hebben adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Het is inderdaad bij ons niet mogelijk om artikelen te "ruilen", wellicht dat dit in de toekomst mogelijk wordt voor artikelen met dezelfde prijzen. Mocht dit in de toekomst beschikbaar worden zal dit op de website vermeld worden. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Levertijden en Klantenservice waardeloos

Spullen worden veel te laat of zelf helemaal niet geleverd. Klantenservice vreselijk slecht. Bestelde hier al jaren was een trouwe klant maar nu nooit meer! Ben nergens zo onvriendelijk behandeld als bij Agradi. Na 2 maanden krijg ik nu bericht dat het pakketje inderdaad is kwijtgeraakt en of ik de spullen nog wil , let wel de levertijden zijn lang i.v.m. drukte ... Zelf had ik gevraagd of de spullen nogmaals verzonden konden worden ruim een maand geleden ( en zou indien het pakket boven water kwam dit gelijk retourneren en bestelde ondertussen ook weer nieuwe spullen) maar dat kon niet eerst moesten ze schijnbaar van de DPD weten of het pakketje echt niet bij mij was aangekomen , heel gênant voelde me een halve crimineel. Brief invullen de DPD 2x aan de deur en nu na maanden zeggen, ok het klopt, wilt u de spullen nog dat kan maar dat duurt extra lang ... Bestel je jaren is er een deel bestelling kwijt en ook echt een te verwaarlozen bedrag maar je wordt gewoon niet geholpen dat is heel erg jammer. Ben gelukkig elders fijn geholpen ze herkende dit probleem dus zou zeggen ga er mee aan de gang! Wens jullie fijne feestdagen en een meer servicegericht 2024
DV
Dineke V.
Coevorden
20 sep 2023
Levertijd klopt gewoon niet. En dit is herhaaldelijk zo. 1 werkdag is 1 werkdag. En niet als je dan hebt betaald 2 a 3 werkdagen en wat dan in praktijk gewoon 1 week levertijd wordt. Dit is misleiding en niet fair naar bedrijven die gelijk 2 a 3 werkdagen levertijd aangeven en het dan ook binnen die termijn leveren, de klant die bereid is het bij jullie te kopen en evt meer te betalen maar langer moet wachten en vooral niet eerlijk naar het personeel op de afdelingen klantservice! Degene die de marketinsstrategie heeft bedrag om zo onfair met die leverdagen te werken zadelt de medewerkers van de afdeling klantenservice op met de boze en teleurgestelde klanten. Gewoon weten dat de levertijd niet haalbaar is en andere mensen die bozen klanten laten aanhoren en het maar netjes moeten sussen en waarschijnlijk die mensen dan ook nog beoordelen als ze dit wel netjes en goed genoeg doen. Om te schamen hoe zoiets werkt!
22 sep 2023
19 okt 2023

Heel erg teleurgesteld.

Ik heb vroeger al meerdere keren besteld en was altijd zeer tevreden. De maandag deden we een bestelling met levering de woensdag. De donderdagmorgen nog niets ontvangen, dus telefoontje. Het ging zeker de donderdag zelf verstuurd worden zodat we het de vrijdag hadden. De vrijdag DDP gebeld, ze hadden het pas zeer laadtijdig, de donderdagnacht-vrijdag ontvangen. Ons nieuw paard kwam de vrijdag aan, dus in een haast nog naar de paardenwinkel mogen rijden omdat we zonder dit gerief niet met het paard konden rijden, noch het verzorgen. Ook geen levering de zaterdag, wel de maandag...alles retour gestuurd want we hadden onze inkopen ondertussen al gedaan in de paardenwinkel, krijgen we nog kosten voor het retour sturen berekend....erg jammer. Geen enkele oei, geen enkele sorry, geen enkele dit is vervelend, geen enkel voorstel tot compensatie...erg, erg, erg jammer.
20 okt 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Echter gelden er wel retourkosten voor buitenlandse zendingen, meer informatie hierover kan je vinden via de volgende link: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Matige klantenservice en slecht voortaadbeheer

Denk je handschoenen op tijd te bestellen, omdat op de site wordt aangegeven dat ze op voorraad zijn en tussen de 2-6 werkdagen geleverd zullen worden.. Nee hoor! De site geeft het gewoon niet goed aan en eigenlijk waren de handschoenen niet op voorraad. Dus je mag door de kou blijven gaan zonder handschoenen, omdat ze nog niet in het magazijn zijn aangekomen. Ondertussen staat op de site nog steeds vrolijk dat ze op voorraad zijn. Vervolgens duurt het makkelijk 2,5 week voor ze eindelijk verzonden kunnen worden en daar wordt geen enkele vorm van excuses voor aangeboden als je ze vraagt hoe dat fout is gegaan aan hun kant. Eerder ook al een vreemd akkefietje gehad met een vraag over de maat van een broek, maar ik dacht dat dat misschien een bijzonder geval was. Helaas lijkt het erop dat de volledige klantenservice gewoon te wensen overlaat.

Hele slechte aftersales!!

Ten eerste klopt het niet qua levering, voor 21.00 besteld dat het de volgende dag bezorgd wordt. Ik heb 3 dagen op mijn pakket moeten wachten. Dan had ik een schade aan mijn dekenrekken. Omdat het weekend was, heb ik de maandag direct de klantenservice gebeld. Moest ik mailen, bleek dat ik binnen 48 uur de schade had moeten melden per mail, en ik was dus net een paar uur te laat op de maandag, omdat ik in de veronderstelling was dat ik moest bellen. (En ze in het weekend gesloten zijn) nu nog een lopende mailwisseling over een product met een fabricagefout, ik zou 3 euro retour kunnen krijgen op mijn kosten. Nu ligt er van mijn kant het voorstel om een vervangend product op te sturen. Heb er weinig vertrouwen in. Niks klantvriendelijk en service willen geven.
14 nov 2023
Beste klant, Wij bieden op geselecteerde artikelen op de website aan "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden", de volgende dag bezorgd bieden wij nooit aan. DPD bezorgt de pakketten binnen 2 dagen. We verzoeken u vriendelijk uw bestelling bij ontvangst te controleren of alle artikelen in goede orde ontvangen zijn. Mocht u opmerkingen hebben, meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst van het pakket. Graag ontvangen we een mail met met illustrerende foto's van het geconstateerde probleem. U kan je mail verzenden naar klantenservice@agradi.nl. Meer informatie hierover kunt u vinden via https://www.agradi.nl/garantie/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 okt 2023

Lang gewacht, uiteindelijk gecanceld

Toen ik mijn producten had gekozen, stond erbij dat dit voorradig was en binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd zou worden. Echter na een week nog niets ontvangen. Dus gebeld naar agradi. “Ja het lag in het magazijn maar was nog niet uitgepakt. Het komt zsm” 3 dagen daarna niets gehoord verder. Dus maar weer heen gebeld. Kreeg ik een heel ander verhaal te horen dat ze de spullen nog niet hadden. Dus ik heb aangegeven dat dit niet zo op hun site stond. En dat ik dit bijzonder vind, vooral met hun vorige verhaal. De dag erna heb ik weer gebeld en mijn bestelling maar geannuleerd. Heb mijn producten ergens anders besteld en die waren de dag erna gewoon geleverd. Jammer voor agradi, maar met deze service bestel ik hier niet weer.
20 okt 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi