agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl
Beoordelingen:

9.914 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.184 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fijne winkel, kan wel verbeteren in het vernoemen van levertijd op de website. De levertijd is niet altijd duidelijk en wordt zeker niet altijd nagekomen. Dit resulteert voor mij in alleen bestellen als ik het niet tijdig nodig heb omdat bestellingen regelmatig vertragen. Ik weet niet in hoeverre jullie hier altijd wat aan kunnen doen maar op de website benoemen lijkt me te moeten kunnen. Verder super tevreden met het aanbod, retourpolicy etc. Retourticket in de verpakking en een plakstrip zoals ze dat bij Zalando doen zou zeker handig zijn gezien wij geen printer hebben. Grootste pluspunt blijft echt het aanbod, jammer dat er geen fysieke winkel is :)

de meest kritische beoordeling

29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb bestelling NL03662832 geplaatst die ik nadien heb teruggestuurd op 22 augustus met retournummer RNL10204361 via DPD. Ik ben naar het DPD verzendpunt (tankstation De Cooman in Idegem, Geraardsbergen) na 2 uur teruggeweest omdat ik geen bevestiging per mail of sms ontving. mijn pakket lag nog in het rek en ze hebben het nogmaals ingescand en bevestigd dat ik een sms zou krijgen. DPD werkt niet met emails... nooit een sms gekregen en jullie geen pakket. als dit niet in orde komt en ik geen terugbetaling krijg, nooit meer agradi als jullie met DPD blijven werken.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor agradi.nl

 Sorteren  
Relevantie
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Gatusos peesbeschermers

Op 2 april jl. heb ik telefonisch contact gehad met 1 van uw medewerksters over Gatusos peesbeschermers en een mail gestuurd naar de klantenservice. Ze zouden mijn klacht in behandeling nemen zei uw medewerkster en over het teveel betaalde geld zou een oplossing gevonden worden. Daar was altijd 90 dagen de tijd voor, vermelde uw werkneemster. Helaas heb ik totaal geen reactie van Agradi gehad en dat betreur ik. Hopelijk komt er nog een reactie over dit voorval
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
4 dagen geleden
Beste klant, Wij zien in de mailbox van de klantenservice helaas geen mail met uw email-adres en/of ordernummer. Kunt u de mail nogmaals sturen naar klantenservice@agradi.nl? Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Merk de laatste paar keer met bestellen, dat er veel niet op voorraad is, en niet meer zo snel gaat met leveren. En er ook geen contact over wordt gehouden per mail. Ik had bv iets besteld wat ik echt snel nodig had voor gezondheid van me paard. Maar doordat er iets anders onbelangrijk niet was, kwam dit te laat. Als jullie me een mail hadden gestuurd had ik meteen kunnen aangeven annuleer het onbelangrijke en laat me bestelling gewoon komen.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
8 dagen geleden
Beste klant, We hebben helaas te maken met een kleine vertraging in ons magazijn. Hierdoor is jouw order later uitgeleverd dan de bedoeling was. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Levertijden slecht, klantenservice traag en stug

Levertijden zijn slecht gecommuniceerd, maten zijn niet juist beschreven of helemaal niet beschreven, klantenservice is zeer traag en verzendkosten worden berekend na het niet kunnen leveren van een product. Na eindelijk antwoord van de klantenservice een stug en automatisch antwoord ontvangen. Telefonisch ook moeilijk bereikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
8 dagen geleden
Beste klant, Je kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 10:00u tot 18:00u op 085-88 88 049 Indien je ons buiten deze uren wenst te bereiken, vragen wij je vriendelijk om een ​​e-mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl . Wij streven ernaar om jouw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. De voorwaarden van de verzendkosten kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/verzendkosten/ Het is mogelijk dat door een (gedeeltelijke) retourzending het restant van de order een waarde heeft welke onder de verzendkosten vrije drempel is gekomen. De verzendkosten worden dan alsnog in rekening gebracht. Met vriendelijke groet, Team Agradi
4 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nu al voor de tweede keer dezelfde bestelling geplaatst en het gaat steeds terug naar de afzender. Ik krijg het bedrag wel terug betaald, maar moet mijn bestelling weer opnieuw ingeven. Ik kan er geen foto bij plaatsen want ik heb voor de tweede keer weer niks ontvangen!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
5 apr 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Eerlijk zijn over levertijd. Als je besteld staat er dat het de volgende dag in huis is. Zodra er betaald is wordt dat geupdate naar 1 tot 3 werkdagen. Op dag 3 wordt het 3 tot 5 werk dagen. Om vervolgens 8 tot 10 dagen later de spullen te krijgen. Gebeurt eigenlijk iedere keer
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Ik zie dat er op het moment van bestellen een aantal artikelen een verwachte leverdatum hadden van zo'n 2-5 werkdagen. Dit houdt in dat wij deze desbetreffende artikelen niet op voorraad in ons magazijn hebben. Deze moeten nog vanuit de leverancier naar ons toe komen. Hier is helaas vertraging opgelopen, excuses voor het ongemak. Ik zie dat je inmiddels je bestelling ontvangen hebt en het laatste artikel naar verwachting morgen bij ons binnen komt. Deze zal dan zo snel als mogelijk worden na geleverd. Met vriendelijke groet, Team Agradi
6 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kortingsbonnen werken nooit Agradi geeft regelmatig vouchers uit voor kortingen. Hoeveel je er ook hebt je kan ze nooit gebruiken. Bijna alle merken, voedsel en drogisterijartikelen zijn uitgesloten. Waarom geef je dan deze vouchers weg?
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
4 dagen geleden
Beste klant, Alle voorwaarden m.b.t. vouchers kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/voucherkorting/ Bij Agradi stellen wij vouchers beschikbaar voor onze trouwe klanten. Dit is een extra korting die je kunt verrekenen in je winkelwagen. De vouchers zijn altijd geldig op een minimaal bedrag*. Dit orderbedrag is exclusief verzendkosten en ná kortingen. Je kunt per bestelling één voucher inzetten. Daarnaast zijn vouchers NIET inzetbaar op SALE/OUTLET artikelen. Normaliter zijn deze kortingen geldig op de volgende bedragen: Loyalty voucher: €5,00 op een minimale bestelling van €50,- Trustedshops: €5,00 op een minimale bestelling van €75,- Welkomstkorting: €5,- op een minimale bestelling van €75,- Wanneer je een voucher wilt toepassen aan jouw bestelling, houd dan alsjeblieft rekening met het minimum bedrag. Vouchers zijn niet geldig op sale, outlet, voer, apotheek artikelen / supplementen, boeken en enkele andere uitzonderingen*. Waardebonnen zijn niet inwisselbaar voor geld. De vervaldatum van de vouchers zijn terug te vinden in je account. * Indien het orderbedrag na het retourneren lager is dan het minimum bestelbedrag kan het bedrag van de betreffende voucher alsnog in rekening worden gebracht. Bij volledige retourontvangst van de order wordt het geheel betaalde bedrag teruggestort. ** Enkele merken die onder deze uitzondering vallen: Ego7, Bucas, LeMieux, Crafty Ponies, Dyon, Eskadron, Ezviz, Feline Fauve/Feline Hoi, Freejump, Hoefwijzer, JFC Agri, Kentucky, Kingsland, Paard zoekt Baas, Pikeur, Tech Stirrup en Weatherbeeta Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Producten niet leverbaar die voorradig op de site

Ik vindt het vervelend dat producten op voorraad staan en die vervolgens een maand later nog steeds niet geleverd zijn maar wel nog op voorraad staan op jullie website! Helaas komt dit met enige regelmaat voor....
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
8 dagen geleden
Beste klant, Helaas kan het voorkomen dat een verwachte levertijd wordt aangepast door de leverancier waardoor deze niet meer haalbaar is. Wij proberen dit zo snel als mogelijk te verhelpen of te corrigeren op onze website. Met vriendelijke groet, Team Agradi
2 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levertermijnen

Bij bestelling materialen op voorraad, vervolgens leverdatum niet bekend en veel later als gezegd. Materialen zijn van goede kwaliteit maar leveringen gaan echt niet goed. Dit is al meerdere malen voorgekomen.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
5 apr 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is meer maals uitgesteld terwijl maar 1 product niet leverbaar was. Overleg leek me hier op zijn plaats ipv meer dan een week uitstellen terwijl de belofte was volgende dag leveren.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wanneer er op 1 artikel een verwachte levertijd zit, wachten wij totdat deze bij ons binnen is vanuit de leverancier alvorens wij uitleveren. Ik begrijp uit jouw review dat er uitstel is geweest, zou je dit nader kunnen toelichten? Dan kijk ik graag met je mee. Met vriendelijke groet, Team Agradi
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een defect product binnen gekregen en hier meteen een mail over gestuurd. Uiteindelijk na lang heen en weer mailen mag ik het product retourneren op eigen kosten, erg jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
23 uur geleden
Beste klant, Uit controle is gebleken dat het artikel wat u heeft ontvangen niet defect is en de verbuiging in het vliegenmasker hoort, dit is de vorming van het vliegenmasker. Om deze reden worden de verzendkosten niet vergoed, dit wordt alleen gedaan in het geval dat het artikel daadwerkelijk defect is. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Je besteld iets dat wordt geadverteerd dat het de volgende dag wordt geleverd, en vervolgens wordt de datum uitgesteld, en heb ik het nog steeds niet gehad!!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
5 apr 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" (en dus niet dat het de volgende dag geleverd wordt) houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
3 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling die tussen 15 en 18 maart geleverd zou worden, dus mwoah...
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
5 apr 2024
Beste klant, Wij zien dat uw bestelling bij ons is verzonden op 20-03-2024, hiervan is een tracking naar u verstuurd per mail. Indien u het pakket nog niet heeft ontvangen adviseren wij u een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken wat er mis gaat of waarom het zo lang duurt. Met vriendelijke groet, Team Agradi
10 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn artikel is nog steeds niet geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 apr 2024
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
10 apr 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wanneer een bestelling niet volledig binnen is wordt deze volledig in behandeling gezet en kan je wachten, soms wel weken. Ipv al te versturen wat al binnen is zoals op andere platforms nee. Terwijl bij het plaatsen van de bestelling stond alles voorradig maar na betaling bleek dit toch nie zo te zijn. En dan moet je wachten op een soms dringende bestelling. En een ander punt is. Ik bestelde een product van € 85 en de week nadien weer omdat ik er tekort van had en bleek deze ineens € 105 te zijn, das ineens 20 % duurder!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 mrt 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. De prijzen kunnen per 24 uur variëren, het kan dus zijn dat de prijs anders is geweest op een ander tijdstip of door het aflopen van de actie. Met vriendelijke groet, Team Agradi
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

deel levering kwaliteit slecht en klachtafhadeling niet klantvriendelijk

2 geleverde lampjes waren zeer slecht: geproduceerd om te verkopen maar niet om te gebruiken. Klachofhandeling niet klantrericht, uitstel policy in hoop dat klant afhaakt. Klant vragen om ordernummer terwijl factuurnummer bijgesloten is.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
7 mrt 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar behoren werkt, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je onverhoopt toch een klacht dan kun je telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Omschrijf hierbij duidelijk jouw klacht, voeg ter verduidelijking foto's bij. Als het om bestelde artikelen gaat, vermeld dan ook je klant- en ordernummer. Meer informatie hierover kan je vinden via https://www.agradi.nl/klachten/. Wij helpen onze klanten graag indien er problemen zijn ontstaan en verwachten hierin een wederzijdse respectvolle manier van communicatie. Zo te zien hebben onze collega's van de klantenservice het probleem netjes voor je opgelost en heeft er een terugbetaling van het aankoopbedrag plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Ik heb een order met o.a vliegenmasker

Ik heb een order met o.a. een vliegenmasker geplaatst, maar het vliegenmasker zat niet in de doos bij de levering. Ik had het al wel betaald. Agradi weigerde om het vliegenmasker na te sturen. Mijn geld is weg en ik heb geen masker.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
27 feb 2024
Beste klant, Bij ontvangst van uw bestelling willen we u verzoeken te controleren of alle bestelde artikelen in goede orde ontvangen zijn. Mocht u opmerkingen hebben, meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst van het pakket. Graag ontvangen we een mail met illustrerende foto's (bijvoorbeeld een foto van de verzenddoos en inhoud) van het geconstateerde probleem. U kunt uw mail verzenden naar klantenservice@agradi.nl. Meer hierover kunt u vinden via https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geen juiste oplossing geboden. Had niet gehoeven als mijn mail goed was gelezen. Advertentie aangepast, alleen voor zwarte laarzentas, de andere kleuren zijn niet aangepast. Dus zelfde probleem.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
5 mrt 2024
Beste klant, Wij zien dat uw wens nadrukkelijk was de laarzentas kosteloos te retourneren, dit is geen probleem en hebben uw retourzending verwerkt en terugbetaald. Het duurt even voor de informatie op de website is aangepast, hier wordt momenteel aan gewerkt. Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als het niet op vooraad is, krijg ik dat te weten een paar dagen na de bestelling. Zit nu al een maand te wachten op mijn oornetje omdat die als enige gescheiden is van de rest…
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
22 mrt 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Jullie zijn telefonisch totaal onbereikbaar. Nummer werkt gewoon niet/ bestaat niet. Meermaals geprobeerd.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
8 mrt 2024
Beste klant, Het telefoonnummer van de klantenservice is: 085-88 88 049 U kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 10:00u tot 18:00u. (Graag ordernummer bij de hand houden) Met vriendelijke groet, Team Agradi