agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl
Beoordelingen:

10.095 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden132.833 beoordelingen in totaal  

4,45
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

9 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Fijne winkel, kan wel verbeteren in het vernoemen van levertijd op de website. De levertijd is niet altijd duidelijk en wordt zeker niet altijd nagekomen. Dit resulteert voor mij in alleen bestellen als ik het niet tijdig nodig heb omdat bestellingen regelmatig vertragen. Ik weet niet in hoeverre jullie hier altijd wat aan kunnen doen maar op de website benoemen lijkt me te moeten kunnen. Verder super tevreden met het aanbod, retourpolicy etc. Retourticket in de verpakking en een plakstrip zoals ze dat bij Zalando doen zou zeker handig zijn gezien wij geen printer hebben. Grootste pluspunt blijft echt het aanbod, jammer dat er geen fysieke winkel is :)

Meest relevante negatieve beoordeling

29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik heb bestelling NL03662832 geplaatst die ik nadien heb teruggestuurd op 22 augustus met retournummer RNL10204361 via DPD. Ik ben naar het DPD verzendpunt (tankstation De Cooman in Idegem, Geraardsbergen) na 2 uur teruggeweest omdat ik geen bevestiging per mail of sms ontving. mijn pakket lag nog in het rek en ze hebben het nogmaals ingescand en bevestigd dat ik een sms zou krijgen. DPD werkt niet met emails... nooit een sms gekregen en jullie geen pakket. als dit niet in orde komt en ik geen terugbetaling krijg, nooit meer agradi als jullie met DPD blijven werken.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor agradi.nl

 Sorteren  
Relevantie
MV
Maria V.
Rotterdam
4 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Retour en geld terug ontvangen moeizaam

Helaas pasten de schoenen mij niet en daarom heb ik ze retour gestuurd met DHL volgens de instructies van Agradi. Inmiddels wacht ik al bijna een maand af of ik mijn aankoopbedrag terug ontvang. Ik heb nog steeds mijn aankoopbedrag niet ontvangen. De Klantenservice verzoekt mij nog langer te wachten. Ik vind het echt veel te lang duren en dit moeizame proces betekent dat ik niet meer bij Agradi ga bestellen. Ik wil gewoon vlot mijn geld terug als ik iets retour stuur. Bewaar je verzendbewijsje goed!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
5 jul 2024
Beste klant, DHL doet er gemiddeld 10 werkdagen over om aan ons te leveren, ze leveren alleen op vrijdagen. De laatste scan die het pakketje krijgt is in het sorteercentrum van DHL, het pakketje krijgt dus geen scan meer op het moment dat hij bij ons binnen komt. Dit hebben we ook aangegeven in het mailcontact. We verwachten dat de retour de 19e bij ons is binnen gekomen. Zodra de retour verwerkt is ontvang je vanuit ons een mail. Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik moest een pakketje terugsturen, omdat het niet de juiste maat was. Agradi maakt reclame over gratis retour, maar er staat niet bij dat dit enkel voor Nederland telt. Zo moest ik meer dan 10€ laten vallen op een artikel van 40€! Dit is de laatste keer geweest dat ik iets heb bestelt bij Agradi, vind dit geen service!!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Wanneer er een bestelling is geplaatst met meerdere artikelen en hiervan wordt een deel retour gestuurd, wordt er gekeken naar het totaal bedrag van de behouden artikelen na de retourzending. Het behouden bedrag van de bestelling is onder de €49 uitgekomen voor de gratis verzending, in dat geval worden de verzendkosten van €5,99 als nog in rekening gebracht. De andere €4,99 zijn de retourkosten voor België, dit geldt voor alle Belgische retourzendingen. u heeft dus het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel ontvangen plus de verzend en retour kosten. Mocht u vragen hebben over onze retourvoorwaarden adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Zorgen voor een dienst die de pakketten ook echt levert en niets 4 dagen de mensen voor de gek houd. Klanten moet ontelbare keren rond bellen allemaal betalende nummers, maar nergens worden deze mensen gecompenseerd! Klachten worden niet serieus genomen. Word verder ook niet op ingegaan. Voor mij niet meer.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
RA
Rosann A.
Weiteveen
4 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet blij met de klantvriendelijkheid

Na 1x gebruik is mijn zadeldek kapot. Dit aangegeven en werd blijkbaar niet gewaardeerd. Wordt niet klantvriendelijk opgelost. Contact gehad met het merk zelf, zeer vriendelijk geholpen advies gegeven want het moet wel via Agradi opgelost worden.. hopelijk kan het nu netjes opgelost worden
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
5 jul 2024
Beste klant, Wij zien dat er contact is geweest met de klantenservice en dat het inmiddels is opgelost. Wij houden u op de hoogte over de terugbetaling zodra het zadeldek retour is verwerkt! Met vriendelijke groet, Team Agradi
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
J ai commandé un electrificateur de cloture voici 2 semaines et à ce jours je n ai aucune nouvelle de ma commande Fr 369290. Je reçois des messages de AGRADI NL.en Flamand qui n est pas ma langue Mais je suis Belge et Francophone donc ma langue est le Français.
Beoordeling melden
3 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Niet leverbaar

Het bestelde item blijkt na betaling niet leverbaar en de rest van mijn bestelling wordt vervolgens ook niet uitgeleverd. Dit is zeker niet de eerste keer
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
3 jul 2024
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er wordt op de webshop aangegeven ene dag besteld volgende werkdag bezorgd. Ik had het op zondag besteld en werd pas op vrijdag afgeleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 jul 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
XS
Xessa S.
Nieuw Vennep
28 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Dat retourneren nu geld kost tezamen met dhl verzending is voor mij een groot nadeel om bij jullie te bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
2 jul 2024
Beste klant, Retourneren via DHL is kosteloos via de wijze die wij aanbieden, meer informatie hierover is te vinden via https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte levertijd

Met mijn laatste twee bestellingen was de levertijd best lang omdat er dan 1 artikel niet op voorraad was.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
19 uur geleden
Beste klant, Wij wachten met verzenden totdat de gehele order bij ons voorradig is. Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Producten en keuze is super!! Verzending en communicatie is altijd een probleem. Dat is heel jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
8 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb boots besteld waarvan één met een gescheurde lid
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
4 dagen geleden
Beste klant, Wij zien dat er contact is met onze klantenservice en er recent een mail is gestuurd naar u. Wij horen graag van u! Met vriendelijke groet, Team Agradi
9 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte levering Geen steun agradi
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 jul 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
19 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling was bij verkeerd parcelpunt geleverd, na de nodige vertraging. Na Telefonisch contact werd ik niet op de hoogte gehouden, ik moest zelf steeds contact opnemen. Dit vond ik toch wel teleurstellend. Advies: mensen terug bellen od goed op de hoogte houden als het niet loopt zoals zou moeten.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
19 jun 2024
Beste klant, Zoals is aangeven loopt er nog een onderzoek naar dit pakket. We hopen hier dan ook zo spoedig mogelijk een uitslag van te hebben. Zodra wij meer informatie hebben over deze zending hoort u hier zo snel mogelijk hierover. Met vriendelijke groet, Team Agradi
9 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kies vaak voor een product bij Agradi omdat er bij staat direct leverbaar ,maar zo snel als betaald is is 8 van de 10 keer ineens niet leverbaar .Jullie succes word Jullie ondergang , ( bij Dochorse) staat de echte levertijd,
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 jun 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het gebeurd regelmatig dat ik iets wil bestellen op jullie site en dat blijkt dan opeens niet meer leverbaar te zijn. Ook wijken de levertijden vaak heel erg af van wat op de website staat. Heel irritant
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 jun 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
MW
Margriet W.
Haskerhorne
29 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levertijden zijn erg lang. Als er een product niet leverbaar is, wordt er niets opgestuurd. Geen contact te krijgen via email. Vaak wel goedkoper, maar voor mij de ergernis niet waard.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
31 mei 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
7 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service

Eerst staat er dat alles op voorraad is. En als ik het dan besteld heb moet ik uiterlijk meer dan 3 weken wachten op mijn bestelling. Terwijl ik het snel nodig heb!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 jun 2024
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
30 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er word aangegeven dat de bestelde spullen de volgende dag binnen zijn maar helaas bijna 2 weken moeten wachten....gemaild maar geen reactie... Beetje jammer....
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
31 mei 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? Wij zien geen mail in onze mailbox, u mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
WB
Wim B.
Slenaken
11 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling was zeer slecht verpakt, doos veel te groot en was zeer slecht dichtgeplakt.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
12 jun 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen! U mag ons ook een mail sturen met daarin de foto's naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
12 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had 5 te goed bonnen en kan helaas niets verzilveren. Dat valt mij erg tegen.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
14 jun 2024
Beste klant, Alle voorwaarden m.b.t. vouchers kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/voucherkorting/ Bij Agradi stellen wij vouchers beschikbaar voor onze trouwe klanten. Dit is een extra korting die je kunt verrekenen in je winkelwagen. De vouchers zijn altijd geldig op een minimaal bedrag*. Dit orderbedrag is exclusief verzendkosten en ná kortingen. Je kunt per bestelling één voucher inzetten. Daarnaast zijn vouchers NIET inzetbaar op SALE/OUTLET artikelen. Normaliter zijn deze kortingen geldig op de volgende bedragen: Loyalty voucher: €5,00 op een minimale bestelling van €50,- Trustedshops: €5,00 op een minimale bestelling van €75,- Welkomstkorting: €5,- op een minimale bestelling van €75,- Wanneer je een voucher wilt toepassen aan jouw bestelling, houd dan alsjeblieft rekening met het minimum bedrag. Vouchers zijn niet geldig op sale, outlet, voer, apotheek artikelen / supplementen, boeken en enkele andere uitzonderingen*. Waardebonnen zijn niet inwisselbaar voor geld. De vervaldatum van de vouchers zijn terug te vinden in je account. * Indien het orderbedrag na het retourneren lager is dan het minimum bestelbedrag kan het bedrag van de betreffende voucher alsnog in rekening worden gebracht. Bij volledige retourontvangst van de order wordt het geheel betaalde bedrag teruggestort. ** Enkele merken die onder deze uitzondering vallen: Ego7, Bucas, LeMieux, Crafty Ponies, Dyon, Eskadron, Ezviz, Feline Fauve/Feline Hoi, Freejump, Hoefwijzer, JFC Agri, Kentucky, Kingsland, Paard zoekt Baas, Pikeur, Tech Stirrup en Weatherbeeta Met vriendelijke groet, Team Agradi