agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor agradi.nl

19.621 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Jullie zouden zeer goed van mijn krijgen als jullie de bestellingen beter zouden regelen. Staat bij bestelling dat het op voorraad is maar later blijkt dat bestelling ergens anders vandaan moet komen en dus de rest van de bestelling ook niet opgestuurd wordt en je veel langer op de levering moet wachten. Vind ik niet fijn en ook niet helemaal correct. Want stond dit bij het bestellen erbij dat het niet gelijk leverbaar is zou ik eerst ergens anders kijken of het daar sneller voor elkaar zou zijn . Knap irritant . Koop graag bij jullie verder. Zou voorbeeld geven. We hebben een nieuw paard waar snel een deken opmoet . En dan dit zo gebeurd is niet prettig. Want je gaat ervan uit dat je het binnen 2 dgn wel hebt. Zeker als je dingen als set besteld en dan niet weet of het compleet is of dat je alles wel mooi vindt. Want dan wil je alles terug sturen. En of ergens anders die het wel gewoon gelijk op kan sturen bij bestellen.

Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!

Beoordelingen voor agradi.nl

Als je meerdere zaken tegelijkertijd bestelt dan blijft de bestelling on hold tot dat alles in 1 x verstuurd kan worden. Dit geeft al een vertragend effect. Belangrijk hierin is dat de levertijd die op de site staat ook lang niet altijd klopt. Er wordt dan als reden gegeven dat Agradi afhankelijk is van derden. Waar de op de site opgegeven levertijd vandaan komt kan men niet aangeven. Ergo, het duurt soms enkele weken voordat een bestelling binnen is. Dit heb ik nu meerdere keren gehad. Het fijne is dat de keuze bij Agradi groot is en dat motiveert om toch maar weer een bestelling te plaatsen, maar telkens als ik dit gedaan heb, waarbij ik altijd meerdere zaken tegelijkertijd bestel, dan wordt ik met de neus op de feiten gedrukt dat ik dit beter niet had kunnen doen. Een bestelling van in totaal een paar honderd euro kan dan wachten op iets knulligs als een hoevenkrabber of een borstel.
Antwoord van agradi.nl
Bedankt voor je beoordeling, Wat vervelend dat je dit al meerdere malen meegemaakt hebt. Als het voorkomt dat je bestelling op een artikel wacht dan kunnen we vaak een deellevering aanmaken. Dit zodat je alle overige artikelen alvast binnen kunt krijgen en niet te lang hoeft te wachten. Team klantenservice.
Hallo Ondanks jullie reclame Gratis verzending vanaf € 39,- 90 dagen gratis retour * Ook achteraf betalen Klanten geven ons een 9.2 Meer dan 1.000.000 klanten Heb ik 1 iets besteld , het was te klein , heb het teruggestuurd en heb 2 groter maten besteld , nu stel ik vast dat ik zowel de verzendkosten en de retourkosten heb moeten betalen , nochtans de bovenvermelde reclame zegt iets anders Dit betreft volgens mij misleidende reclame Ik denk dit eens over te maken aan test aankoop teneinde raad te vragen daaromtrent. Mvg Danny Ongenae
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Vanuit België worden er retourkosten in rekening gebracht. De verzendkosten zijn in rekening gebracht omdat je originele order onder de €39,- uitkomt. Meer informatie kan je vinden via de volgende link: https://www.agradi.nl/retourzendingen/
De productkwaliteit is goed. De prijzen zijn oké. Het verzenden is echt waardeloos!!! Steeds weer heel lang op mijn levering wachten. Als alles voorradig is, duurt het dagen voordat het met de pakketservice meegaat. Onlangs wat besteld voor €150 waarvan ik wist dat één product niet op voorraad was. Dat zou een paar dagen vertraging geven. Dat heeft weken geduurd en dat betekende ook dat ik weken op mijn andere producten heb gewacht. Heel erg vervelend!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Bestelling NL03191533 was na 21:00 besteld waardoor hij de volgende dag verzonden is. Helaas heeft je pakketje bij dpd vertraging opgelopen. Wij begrijpen dat dit inderdaad vervelend is. Wel hebben wij op onze website vermeld staan dat er helaas door de drukte vertraging op kan lopen bij dpd. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
Slechte klantenservice. Iets weigeren bij bezorger en daarbij aangeven dat de bestelling meteen retour mag kost 12,50 Je moet het dan eerst in ontvangst nemen, vervolgens naar een postlocatie weer retour geven. Niet erg milieuvriendelijk natuurlijk, laat staan handig en snel. Verschrikkelijk bijdehand antwoord van een medewerker er achteraan. Sommige producten zijn hier nu eenmaal goedkoper, maar qua service zou ik hier liever nooit meer bestellen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Zoals aangegeven op de website kunnen er geen pakketten zonder extra kosten direct met de bezorger meegegeven worden of geweigerd worden. Wanneer dit gebeurd worden er kosten in rekening gebracht. Zie voor meer informaite de volgende link: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Wij adviseren om daarom ook het pakket volgens onze gewenste retourprocedure retour te sturen om extra kosten te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice.
Artikel voldeed niet aan de verwachting , had 2 kleuren ipv 1 kleur zoals op de afbeelding , zelfde dag retour gestuurd en na 2 weken pas bericht dat het behandeld werd en 2 tot 3 dagen bedrag gestort zou worden . misschien ook handig om de voorraad te vermelden bij een artikel , nu een week moeten wachten omdat het niet op voorraad was , dat weet je niet als je iets besteld
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Eventuele gebreken aan een bestelling vragen we altijd (binnen 48 uur na ontvangst) per mail aan ons te melden. Op deze manier kunnen we samen kijken naar de beste passende en snelle oplossing. In deze situatie is dat niet gebeurd waardoor de retourzending tussen alle andere terecht komt. Helaas hebben we momenteel een achterstand in het verwerken van de retourzendingen. Dit wordt uiteraard zo spoedig mogelijk gedaan. Op het moment van bestellen stond er bij het product wel al een levertijd van 2 - 6 werkdagen vermeld. Dit houdt in dat we deze nog eerst vanuit onze leverancier moeten ontvangen.
De laatste maanden al een aantal keren dingen besteld die achteraf niet leverbaar waren, en dan weken moeten wachten op niks, al een aantal keren gebeurt, en er dan zelf achteraan moeten mailen enz, een korting of iets dergelijks was wel een keer netjes geweest aangezien dat al een aantal keren was gebeurd, ook gezegd, maar geen reactie. Ik bestel nu liever bij andere.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Plotselinge uitgestelde levertijden komen voor ons helaas ook onverwachts vanuit de leverancier. Onze excuses hiervoor. Wij doen ons uiterste best om het zo goed mogelijk op de website te hebben staan. Helaas valt dit onder overmacht. Wanneer je hierover contact opneemt kunnen wij altijd meekijken naar een vervangend artikel voor je. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
Ik heb een paardendeken besteld, deze werd in de verkeerde maat geleverd. Vervolgens moest ik héél veel werk verrichten om m retour te sturen. Zelf een formulier gaan uitprinten (handig als dat standaard wordt meegeleverd). Het is nu 1.5 week later en ik heb nog geen bedrag retour ontvangen. Geen deken en geen geld.. Erg jammer :(
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat is inderdaad vervelend! Onze excuses hiervoor. De deken zal een deze dagen terugbetaald worden zoals afgsproken. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
Bij bijna ieder artikel dat ik de laatste tijd besteld heb staat: voor ???? uur besteld, morgen verzonden. Maar dat is dus niet waar. Ik krijg iedere keer mails met een uitgestelde levertijd, omdat de bestelling niet compleet is. Ook als ik meerdere van hetzelfde produkt bestel. Ik vind dat misleidende informatie.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend dat hij niet optijd verzonden is. Onze excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Team klantenservice
Stunten met lage prijzen. Zodra de bestelling geplaatst en betaald is wordt deze een paar dagen later ineens geannuleerd wegens niet meer leverbaar bij de leverancier. Zelf contact gehad met de leverancier die geeft aan dat het nog wel leverbaar is. Vervolgens doet Agradi hier niks mee en wil niet meer leveren.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas was het niet meer mogelijk om het dekje voor je te bestellen. Wanneer dit wel mogelijk was geweest hadden wij dit graag voor je gedaan. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
van H R.
Het duurde meer dan een week voordat ik mijn pakket ontving, terwijl er op de website stond: vandaag besteld, morgen in huis. Vorige keer was de bestelling niet compleet en moest ik daar meerdere keren achteraan bellen. Na twee slechte ervaringen op rij, zal ik niet zo snel meer iets bij Agradi bestellen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Bij voorradige producten geven wij op de website enkel aan 'voor 21:00 besteld, is vandaag verzonden'. Dit is ook gebeurd bij de desbetreffende bestelling. Over de exacte levertijd kunnen wij op dat moment nog niks zeggen aangezien we hierin afhankelijk zijn van de pakketdienst. Voor de incomplete bestelling hebben we het een en ander moeten uitzoeken daar deze volgens onze gegevens wel compleet was verzonden. Dit uitzoeken neemt wat tijd in beslag. Zodra we hier meer over wisten, hebben we het voor je opgelost.
Leuke kortingen, maar is compensatie voor te lange levertijden en hun retourenverdienmodel. Let op bij retourneren anders moet je nog bijbetalen ook. Verzendkosten worden in rekening gebracht en eventuele kortingsvouchers worden teruggevorderd, ook al had je nog 10 artikelen besteld. Beter doorverkopen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er artikelen geretourneerd worden en hierdoor de originele bestelling onder het minimale bestelbedrag komt, worden de verzendkosten alsnog in rekening gebracht. Ook voldoet je order door de retourzending niet meer aan de voorwaarden voor de voucher waardoor ook deze vervallen is. Deze informatie kan je vinden via de volgende link: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team klantenservice
De levering. Er staat volgende dag levering. En dat stond ook bij de producten die ik bestelde maar t duurde weer 4 dagen. Dit is de 2de keer. Volgende keer zoek ik eerst een site waar ze wel hun beloft na komen voordat ik hier wwwr wat besrel
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Een artikel uit je winkelwagen had een levertijd van 1 tot 3 werkdagen zoals aangegeven op de website. We hebben je bestelling op de tweede werkdag verzonden. Door de drukte heeft hij helaas vertraging opgelopen bij dpd. Op de website staat ook aangegeven dat er door de drukte bij dpd helaas vertraging op kan lopen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
Altijd staat er verzenden volgende dag. Maar moet 2 weken wachten. Niet handig met supplementen en vlooien spullen 🙈 en als je het weet je het niet erg. Maar denkend volgende dag in huis en dan 4x aanpassen verzend datum is gewoon vervelend
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Enkele artikelen uit je bstelling hadden zoals aangegeven op de website een levertijd van enkele werkdagen. Helaas hebben wij te maken gehad met een vertraging in ons magazijn. Daarnaast is er helaas ook vertraging opgelopen bij dpd. Op onze website staat aangegeven dat er door de drukte helaas vertraging op kan lopen, onze excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Team Klantenservice.
van S. B.
Op de foto zit er een sluitingshaakje aan het lichtblauwe halster maar in werkelijkheid niet en dient het halster met de gesp over het hoofd op en af gedaan te worden. Jammer want hier had ik het halster speciaal op uitgezocht
Antwoord van agradi.nl
Bedankt voor je beoordeling, Ik verwacht dat niet elke maat een gesp heeft en dat de veulen maat te klein is. De foto op onze site laat verwacht ik een andere maat zien (pony, cob of full). Mocht het artikel ongebruikt zijn dan mag deze altijd retour komen. Het volgende artikel is allen beschikbaar in de maat veulen, deze heeft wel een gesp A1113885. Team klantenservice.
van c v.
de producten voor 23.59 besteld andere dag verzonden is erg misleidend ,ik moet vaak meer als week wachten op bestelde producten,bij andere grote bedrijven heb je het daadwerkelijk de andere dag
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Je hebt je bestelling op 22:11 besteld. Op onze website staat aangegeven ' Voor 21:00u besteld, vandaag verzonden'. We hebben je order daarom ook de volgende dag verzonden. De dag erna is hij dan ook door dpd geleverd. Met vriendelijke groet, Team klantenservice.
10 dagen moeten wachten op levering. Bij mijn bestelling gaf website aan dat alles voorradig was, maar blijkbaar 1 artikel niet en dan blijft hele bestelling achter.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Op het moment van bestellen had één aritkel een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Door vertraging vauit de leverancier is dit helaas uitgelopen. Onze excuses hiervoor. Onze bestellingen worden altijd tegelijkertijd in één bestelling verzonden of je moet om een deellevering gevraagd hebben. Wij kunnen dan altijd kijken of dit mogelijk is. Met vriendelijke groet, Team klantenservice@agradi.nl
Komen de afspraak mbt de levering niet na, zelfs niet wanneer me dit 2x telefonisch is toegezegd. Een andere bezorgdienst zou wellicht ook helpen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Het eerste bestelde artikel had wat vertraging vanuit de leverancier. Hierover is contact geweest en er is besloten het artikel om te ruilen. Er is toen aangegeven dat we het artikel dezelfde dag nog konden verzenden. Dit is vervolgens ook gebeurd.
Lange wachttijden, producten die niet leverbaar zijn achteraf, dat komt helaas vaker voor, een keer een korting of een tegoedbon gebeurt niet.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, We zien dat je bij de laatste twee bestellingen inderdaad helaas een product hebt besteld dat onverwachts leveringsproblemen bleek te hebben. Onze excuses voor het ongemak.
Het heeft een week geduurd voordat we het product hebben mogen ontvangen! Vermoedelijk wel op tijd verstuurd maar bijna 5 dagen onderweg!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Onze excuses, door de drukte hebben wij je order helaas een dag te laat verzonden. Ik zie dat hij inderdaad ook vertraging heeft gehad bij dpd. Op onze website staat weergeven dat er door de drukte bij dpd, helaas vertraging op kan lopen. Met vriendelijke groet, Team klantenservice
Eind juni deed ik een bestelling maar mijn pakketje is nog steeds niet geleverd. Misschien kan de opvolging van de levering beter?
Antwoord van agradi.nl
Bedankt voor je beoordeling, Je pakketje is op 1-8 verzonden, deze is wel lang onderweg geweest bij DPD. Het pakketje ligt momenteel wel voor je klaar in de parcelshop. Onze excuses voor de vertraging, Team klantenservice