agradi.nlBeoordelingen

: 56.043Uitstekend

Details
Contact

Categorieën

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Contact
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Nederland
Gevolmachtigde
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.58/5.00
Uitstekend
Hoe wordt de score berekend?

13.231 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

69 %
25 %
4 %
1 %
1 %
56.043 beoordelingen in totaal

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Sorteren Meest recente eerst 
1 dag geleden
Leveringsafspraken worden niet nagekomen. Telefonisch slecht bereikbaar. Uiteindelijk wordt leverdatum 6 weken doorgeschoven terwijl op website nog altijd staat dat het direct leverbaar is. ZEER ONTEVREDEN.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
Gisteren
Beste klant, Onze excuses voor de latere levering. Helaas was er vertraging opgelopen vanuit de leverancier waardoor je bestelling op een later moment verzonden is. Excuses voor het ongemak.
Mijn bestelling is tot nu toe nog niet bezorgd. ik zou mijn bestelling afhalen bij een afhaalpunt, maar staat dat ze die service momenteel niet verlenen. Mijn bestelling is retour gegaan en ik heb dat gemaild. Telefonisch zijn jullie niet te bereiken. Ik heb per mail aangeboden het bestelde op te komen halen in Den Bosch, maar helaas tot op heden nog geen reactie gekregen. Jammer
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
Gisteren
Beste klant, Onze excuses voor het ongemak. Je pakketje is helaas retour gekomen. Wij hebben je bestelling opnieuw vaangemaakt om te verzenden naar het huis adres. Wij gaan je bestelling zo spoedig mogelijk verzenden!
product niet ontvangen, is retour gegaan heb hiervoor 2 x telefonisch contact genomen +mail gestuurd tot op heden geen tegenbericht noch pakket ontvangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
Gisteren
Beste klant, Onze excuses dat je bestelling retour is gekomen. Je bestelling wordt naar verwachting vandaag opnieuw verzonden. Indien er nog vragen zijn horen wij dat graag!
2 potten glucobalance besteld ,kreeg een kapotte doos met maar 1 pot in thuis. Gebled met de klanten dienst ,die zei dat ik moest mailen. Gedaan en vervolgens geen antwoord gekregen. Dus ik hoop dat dit nog in orde komt.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
4 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend dat je pakketje niet in goede staat bezorgd is. Wij gaan direct contact met je opnemen om tot een oplossing te komen. Onze excuses dat wij niet direct antwoord hebben gegeven op je mail.
1 week geleden
Ben niet tevreden over de klantenservice en zeker niet over jullie retour beleid.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
1 week geleden
Beste klant, Graag verzoeken wij om een toelichting van de review te mailen naar klantenservice@agradi.nl. Onze klantenservice kijkt graag mee naar mogelijkheden/oplossingen.
1 week geleden
De tijden op de site kloppen niet en het duurde een week voordat ik een bevestiging van de bestelling kreeg
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
1 week geleden
Beste klant, Je bestelling had een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. De bestelling is helaas pas op de derde werkdag verzonden. Onze excuses hiervoor. Indien er nog vragen zijn horen wij het graag!
2 weken geleden
Vier paardendrinkbakjes besteld. Ontvang er drie, plus één totaal verkeerde andere bak. Mijn verzoek aan de klantenservice om de juiste drinkbak alsnog te laten bezorgen en de bezorger het verkeerde product gelijktijdig te laten terugnemen wordt geweigerd. Moet dan de bak zelf weer inpakken en twee maal 7 km rijden om het bij de bezorger af te geven.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
2 weken geleden
Beste klant, Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op om je naar de dichtstbijzijnde parcelshop te verwijzen. Het is helaas niet mogelijk om pakketten direct om te ruilen met een chaffeur. Onze excuses voor het ongemak!
3 weken geleden
Als er wat is dan geven ze niet thuis. Schandalig
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
2 weken geleden
Beste Klant, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht. Echter betreft het in deze situatie geen productiefout en kan deze klacht helaas ook niet als zodanig worden beoordeeld. Excuses dat het niet het antwoord is waar je op gehoopt hebt.
3 weken geleden
Op de site van Agradi staat vermeld: levering binnen 1 tot 3 dagen. Dat was mijn overweging om te kiezen voor Agradi. Want ik had het product de derde dag nodig. Op de 3e dag bel ik naar Agradi waar het product blijft, zegt de medewerkster dat ze ermee bezig zijn en dat het product nog moet worden verzonden. Er wordt geen compensatie aangeboden. Ik ontving mijn bestelling te laat.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
3 weken geleden
Beste klant, Onze excuses dat je bestelling later is geleverd dan aangegeven. Helaas kan er tijdens transport van deze artikelen bij hoge uitzondering vertraging optreden. Hierdoor hebben wij helaas je pakket een dag later verzonden dan verwacht. Mocht je nog vragen hebben kan je contact opnemen met onze klantenservice. Ons email adres is: Klantenservice@agradi.nl
DPD respecteert neerzet toestemming niet, en heeft de levering 2 dagen in depot gehouden vooraleer naar een parcelshop te leveren. Ondertussen pakket zo slecht behandeld dat de goederen gebroken waren - ook slechte verpakking door agrado zelf in fout hier. Wacht nog steeds op mijn geld retour... Zucht
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
3 weken geleden
Beste klant, De neerzettoestemming is niet volgens de voorwaarden van dpd gemeld waardoor deze niet goed is doorgekomen. In de mail gaf je aan dat je een snelle oplossing wenste te ontvangen. Mijn collega heeft hierna meteen een nieuw artikel naar je toegezonden. Deze is op 10-3 afgeleverd met neerzettoestemming. Indien gewenst kan het artikel binnen 90 dagen worden geretourneerd.
4 weken geleden
Helaas heb ik een kapot product ontvangen (kapot in doos, doos onbeschadigd). Hierover heb ik contact opgenomen met de vraag hoe dit op te lossen, helaas niets vernomen tot nu toe. Product werd vlug geleverd, en ware het niet stuk voldeed het ook aan de beschrijving.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
4 weken geleden
Beste klant, Wij hadden de mail helaas niet ontvangen. In overleg met u hebben wij besloten om een nieuwe emmer op te sturen. Onze excuses voor het ongemak! Indien er nog vragen zijn horen wij dat graag!
1 maand geleden
Slecht product en slechte klantenservice. Een hoefschoen besteld. Na 2 uur normaal gebruik was de onderkant al uit de schoen. De klantenservice zegt dat dit niet onder de garantie valt terwijl je van een product bij normaal gebruik mag verwachten dat het langer mee gaat. Klantenservice verschuilt zich achter de leverancier en bied geen passende oplossing. Zeer ontevreden over Agradi.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
4 weken geleden
Beste klant, De hoefschoen is enkel geschikt voor kort gebruik tijdens behandeling. Indien je met het paard gaat stappen of langdurig laat staan met de hoefschoen kan hierdoor schade ontstaan. Wanneer je de hoef van je paard wenst te behandelen zonder continue zicht op het paard te hebben is wellicht de Kerbl Behandelingsschoen Tubbease voor Paardenhoeven geschikt.
1 maand geleden
De laarzenknecht die mijn vriendin voor haar verjaardag wilde hebben zag er op het plaatje heel goed en gaaf uit. Het geleverde exemplaar ziet er niet uit. Het hout is zwart uitgeslagen. Daarover zit de lak. In de winkel zou ik hem nooit gekocht hebben. Ik schaam me om m te geven maar als ik m terugstuur (made in China) komt mn cadeau te laat.
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste Klant, Wij ontvangen graag foto's van het ontvangen artikel. Zodra wij de foto's ontvangen gaan wij opzoek naar een gepaste oplossing. Onze excuses voor het ongemak! De foto's mag je mailen naar: klantenservice@agradi.nl
1 maand geleden
u levert mij panieksluitingen die niet overeenkomen met de getoonde foto;s tijdens de bestelling. Ik bestelde gegalvaniseerde/metalen sluitingen en u levert mij inferieure metaalachtige kwaliteit die bovendien erg slecht sluiten en spontaan losschieten. Ik voel mij getild voor ruim €30,00 en zal nooit meer iets bij u kopen!! mvrgr
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste Klant, Wat vervelend dat het artikel niet voldoet aan je verwachtingen. Wij ontvangen graag foto's van het ontvangen artikel. Zodra wij de foto's ontvangen gaan wij opzoek naar een gepaste oplossing. De foto's mag je mailen naar: klantenservice@agradi.nl
1 maand geleden
Broek was na 8 keer dragen al defect, de stof scheurde gewoon! Contact opgenomen met Agradi en die wimpelde mijn klacht gewoon af als dat het mijn eigen schuld was en ze hier niks mee konden doen. In het verleden vaker besteld en geen problemen gehad maar de service vind ik echt bar en bar slecht!!! Product fouten kunnen, maar los het wel netjes op als bedrijf! (Wat wettelijk verplicht is ook)
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste Klant, Vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht. Echter betreft het in deze situatie geen productiefout en kan deze klacht helaas ook niet als zodanig worden beoordeeld. Het betreft geen bekende klacht, en het spijt ons dat wij niet het antwoord kunnen geven waarop werd gehoopt.
De fles met vloeistof was open..
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste Klant, Wat vervelend dat het artikel open is aangetroffen in je bestelling. Onze klantenservice neemt vandaag nog contact met je op via de mail. Excuses voor het ongemak!
De fles met vloeistof was open...
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste Klant, Wat vervelend dat het artikel open is aangetroffen in je bestelling. Onze klantenservice neemt vandaag nog contact met je op via de mail. Excuses voor het ongemak!
Nog steeds de bestelling van 21-2 niet ontvangen!!! Is ergens op een depot blijven hangen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste Klant, In verband met vakantiesluiting van de parcelshop kon het pakket helaas niet worden geleverd. Gezien dit helaas anders te lang zou gaan duren hebben wij DPD verzocht om het pakket naar een andere shop te sturen. Wij zenden een e-mail toe met aanvullende informatie omtrent dit pakket. Excuses voor het ongemak.
De producten zijn uitstekend maar de levering is op de verkeerde plaats gebeurd Terlicht 206 D ipv 206 heb geen sms, tel of bericht gekregen Heb zelf een mail gestuurd waarop ik geen antwoord heb gekregen
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste Klant, Wat vervelend om te vernemen dat de levering op een verkeerd adres heeft plaatsgevonden en dat er niet wordt gereageerd op de e-mail naar de pakketdienst. Is het pakket inmiddels in de juiste handen? Zo niet, dan verzoeken wij om contact met Agradi op te nemen (klantenservice@agradi.nl). Onze klantenservice helpt graag met het oplossen van deze situatie. Excuses voor het ongemak.
Levering en service waren uitermate slecht Zelf achter dpd aan moeten bellen waar mijn pakket geleverd zou zijn, terug gestuurd naar agradi en jullie spreken een bericht in waar het pakket vermoedelijk geleverd zou zijn. Ik moest zelf maar invullen dat ik daar zelf langs moest gaan om te vragen, de vraag Is niet gesteld door jullie klantenservice. Belachelijk En zeer slecht
 
 Geverifieerde beoordeling|
 Antwoord van agradi.nl
1 maand geleden
Beste Klant, Wat vervelend dat de levering niet verliep zoals verwacht. Onze klantenservice geeft aan dat zij na de telefonische melding actief de pakketdienst hebben benaderd. Nadat de locatie van het pakket (gelukkig) uiteindelijk bekend was hebben zij een voicemail ingesproken met het adres en updates. Helaas hebben zij verder niet vernomen of het pakket nu in goede orde is ontvangen.