agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.56/5.00

14.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Ik wacht nog steeds op een deel van mijn bestelling. Ik heb deze wel betaalt. Als iets niet voorradig is, biedt het dan gewoon niet aan. Dit is erg hinderlijk. Zeker als je het nodig hebt voor een vakantie. Ik begrijp ook niet waarom ik geen bericht krijg, dat het er niet is, en dat ik het geld krijg teruggestort.
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, De status van je bestelling is te bekijken in je account. Helaas is er een enorme vertraging vanuit onze leverancier. Onze excuses hiervoor. Wanneer je de order wilt annuleren zou ik je willen vragen om contact met ons op te nemen. Klantenservice@agradi.nl
1,5 week te laat geleverd. Mijn eerste mail werd niet beantwoord over dat ik niks kreeg, paar dagen laten gebeld. In eerste instantie goed geholpen door Lisa, maar uiteindelijk geen pakket. Klantenservice was niet meer bereikbaar. na 20 min in de wachtrij, werd ik eruit gegooid en kon ik ook niemand meer aan de lijn krijgen. (dit vakje is te klein, conclusie: naar Epplejeck gegaan)
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Onze excuses dat we je mail niet binnen de gewenste tijd hebben beantwoord. Helaas is je pakket zoek geraakt bij dpd. Zoals besproken wordt het bedrag van je bestelling zo spoedig mogelijk gecrediteerd. Onze excuses voor het ongemak.
Levering duurde veel te lang, ruim 5 dagen. Producten waren uitstekend. Geen bericht terug gehad op mijn email over de lange levering.
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Enkele producten uit je bestelling hadden een levertijd van 2 tot 5 werkdagen. We hebben je order op de derde werkdag verzonden. Helaas is door enige vertraging bij dpd je order niet optijd bezorgd. Onze excuses hiervoor. We hebben de mail 10 dagen geleden beantwoord. Mochten er nog vragen zijn horen wij het graag.
Een can met gazonmest besteld, deze bleek bij ontvangst over de datum, produktiedatum 2015, houdbaar tot januari 2019. Mail gestuurd, nieuwe can ontvangen met exact dezelfde houdbaarheidsdatum. Weer gemaild, een week lang geen enkele reactie, werd weer een nieuwe opgestuurd. En ja, ook weer met exact dezelfde houdbaarheidsdatum. Blijkbaar is het nogal moeilijk. Jammer.
 Antwoord van agradi.nl
Beste, Wat vervelend dat je weer het verkeerde hebt ontvangen. Wij zijn in overleg met de leverancier zodat wij de juiste naar je op kunnen sturen. Helaas is er een voorraadfout geweest bij de leverancier waardoor je weer de verkeerde ontvangen hebt. Onze excuses hiervoor. Wij laten zo spoedig mogelijk meer weten over je bestelling zodat we het juiste product kunnen leveren.
Agradi, voor als je echt geen haast hebt. En de samenwerking met DPD maakt het nog erger. Je kunt beter je bestelling lopend gaan halen (Den Haag-Den Bosch v.v.) dan ben je sneller. En alles zogenaamd op voorraad hè!
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Zoals aangegeven op onze website had er één bestelde artikele een levertijd van twee tot tien werkdagen. Wij hebben je order op de 7de dag verzonden. Helaas is door enige vertraging bij dpd je order te laat bezorgd. Onze excuses hiervoor.
Producten niet ontvangen. Zolang Agradi alleen met dpd werkt bestel ik daar niks meer. Dpd is altijd ellende en klantenservice Agradi doet daar maar bar weinig mee!
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Je bestelling was helaas retour gekomen. Zodra deze is verwerkt word het order bedrag zo spoedig mogelijk gecrediteerd. Wij gaan de retourzending zo spoedig mogelijk verwerken. Onze excuses voor het ongemak. Mochten er nog vragen zijn horen wij het graag. Klantenservice@agradi.nl
Klote bedrijf wat betreft retourneringen. Al 3 weken aan het wachten om,ocharme 20€ terug te krijgen ... Zielig
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend dat je hier zo lang op hebt moeten wachten. Onze excuses voor de vertraging. Wij doen ons uiterste best om onze retourzendingen zo spoedig mogelijk te verwerken en te crediteren. Het bedrag wordt binnen twee tot drie werkdagen gecrediteerd. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn horen wij het graag. Klantenservice@agradi.nl
De zeis en met name de verbinding is echt beneden peil .vleugelmoer die verbinding is zo zwak dat na 1a2 zwaaien de boel al los klapt. Totaal niet geschikt product. Als het mijn winkel was haalde ik het product van de schappen.
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend dat je deze ervaring hebt met dit product. Ik zou je willen vragen om ons een mail te sturen over de klacht. Wellicht kunnen wij samen opzoek naar een gepaste oplossing. Wij horen graag van je! Klantenservice@agradi.nl
Helaas gaan de bestellingen en afwikkeling daarvan slecht. Wat ik niet gewend ben van Agradi. 3x over een bestelling pas na 5 dagen in huis ipv volgende dag of helemaal niet??Moet er zelf iedere x achteraan.Ik zou DPD ook eens aanspreken op de slechte levering! Dan de7,50 korting regel bij €50 besteding. Leuk niet klantvriendelijk,bij foutieve/kapotte levering ga alsnog mijn gespaarde korting eraf
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, We hebben je order op de zelfde dag verzonden. Helaas was er een vertraging opgelopen bij dpd waardoor je bestelling later geleverd is. Onze excuses hiervoor. Wij hebben je direct een mail verzonden. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn horen wij het graag!
Slechte service na 2 weken was mijn retour verzending nog niet verwerkt ik heb toen gemaild waarna ik pas na een aantal werkdagen reactie kreeg ook toen heeft het allemaal nog lang geduurd
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Via dhl kan het 10 werkdagen duren voordat wij een retourzending ontvangen. Dit staat ook vermeld op onze website. Zodra wij hem hebben ontvangen doen wij ons uiterste best om hem zo spoedig mogelijk te verwerken. Onze excuses dat dit langer heeft geduurt dan normaal gesproken. Mochten er nog vragen zijn horen wij het graag! Klantenservice@agradi.nl
Prima producten, maar de website zegt 3 x dat het op voorraad is, en dan komt het 3 weken later met het argument de leverancier, de transporteur, ze zijn het nooit zelf!
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Bij deze order was er inderdaad geen sprake van vertraging vanuit de leverancier. We hebben je order de volgende dag verzonden door enige vertraging vanuit ons magazijn. Onze excuses heirvoor. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn horen wij het graag. klantenservice@agradi.nl
Levertijd duurt veel te lang
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend dat we je order niet op tijd hebben verzonden. Helaas was er een vertraging opgelopen in het magazijn. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn horen wij het graag.
Er staat als je het product koopt voor 23:59 besteld de volgende werkdag in huis. Heb er anderhalve week op moeten wachten. Daarnaast werd er ook pas laat gereageerd op mijn mailtje over wanneer het kwam. Het product word goed gegeten. Of het echt iets doet geef ik het nog niet lang genoeg voor. Een vergelijkbare winkel leverde een andere bestelling een dag na bestellen al
Meer dan 10 dagen moeten wachten
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Er was één artikel in je bestelling met een levertijd van 2 tot 10 werkdagen. Helaas was er een onverwachte vertraging vanuit onze leverancier. Hierdoor hebben wij je pakketje helaas niet binnen de aangegeven tijd kunnen verzenden. Onze excuses hiervoor. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn horen wij het graag. Klantenservice@agradi.nl
Geen communicatie omtrent de voortgang van de cyclus alsook levertijden zijn ellenlang desondanks de corona crisis. Gelieve de juiste info te uploaden op julkie site qua verzending. Als u zegt vandaag besteld morgen geleverd maar door corona kan het wat langer duren heb ik daar begrip voor dan vind ik het heel jammer dat mijn bestelling 2 weken in picking heeft gestaan vooraleer het verzonden werd
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Het bestelde artikel had een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. Helaas was er een onverwachte vertraging vanuit onze leverancier. Hierdoor hebben wij je pakketje helaas niet binnen de aangegeven tijd kunnen verzenden. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn horen wij het graag. klantenservice@agradi.nl
Zeer lange levertijd
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas was er een onverwachte vertraging vanuit onze leverancier. Hierdoor hebben wij je pakketje helaas niet binnen de aangegeven tijd kunnen verzenden. Onze excuses hiervoor. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn horen wij het graag. klantenservice@agradi.nl
Helaas was 1 produkt niet op voorraad waardoor ik ruim 3 weken zonder bericht op mijn bestelling heb moeten wachten. Dat was dus te laat. Meteen alles teruggestuurd en nu wacht ik al een week dat mijn geld wordt teruggestort. Helaas nog niet gebeurd. Erg teleurstellend
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas was er een onverwachte vertraging vanuit onze leverancier. Hierdoor hebben wij je pakketje helaas niet binnen de aangegeven tijd kunnen verzenden. Onze excuses hiervoor. Wanneer je via dpd retourneert kan het 5 werkdagen duren voordat wij je retourzending ontvangen via dhl kan dit 10 werkdagen duren. Wij gaan je retourzending na aankomst zo spoedig mogelijk verwerken.
De bestelling kwam pas na ruim 2 weken ipv1 tot4werkdagen, daardoor te laat v oor de verjaardag,( het was een cadeautje). Ook geen berichtje dst het later kwam. Pas na bellen kon ik inderdaad zien op her account dat het niet leverbaar was
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas was er een onverwachte vertraging vanuit onze leverancier. Hierdoor hebben wij je pakketje helaas niet binnen de aangegeven tijd kunnen verzenden. Onze excuses hiervoor. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn horen wij het graag. Klantenservice@agradi.nl
Mijn spullen waren kwijtgeraakt bij DPD, helaas moest ik er zelf achteraan voordat ik het überhaupt te horen kreeg. Daardoor noodgedwongen alles in de winkel moeten halen, en dus alles moeten terugsturen . En totnu toe nog steeds geen geld terug gekregen. Mijn bestelling was 25 mei, inmiddels al een maand met jullie bezig. Ik word er gek van.
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, We hebben je bestelling op 1 juni verzonden. Helaas was er een trailer met pakketten achtergebleven bij dpd waardoor je bestelling nog niet uitgeladen was. Volgens de track and trace code van dpd is je bestelling inmiddels geleverd. Wat vervelend dat het bedrag nog niet is terugbetaald. Wij gaan dit direct doorgeven aan de administartie en crediteren. Onze excuses voor het ongemak.
Ruim 2 weken moeten wachten op levering. Klantenservice niet telefonisch bereikbaar, en één product heel anders dan de foto. Jammer. Ze hebben mooie producten en scherp geprijsd.
 Antwoord van agradi.nl
Beste klant, We hebben je bestelling op 2 juni verzonden. Helaas was er een trailer met pakketten achtergebleven bij dpd waardoor je bestelling nog niet uitgeladen was. Volgens de track and trace code van dpd is je bestelling inmiddels geleverd. Wat vervelend dat het product anders er uit zag. Je mag hierover altijd contact met ons opnemen. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak.