agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

10.035 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.719 beoordelingen in totaal

9 okt 2023
Fijne winkel, kan wel verbeteren in het vernoemen van levertijd op de website. De levertijd is niet altijd duidelijk en wordt zeker niet altijd nagekomen. Dit resulteert voor mij in alleen bestellen als ik het niet tijdig nodig heb omdat bestellingen regelmatig vertragen. Ik weet niet in hoeverre jullie hier altijd wat aan kunnen doen maar op de website benoemen lijkt me te moeten kunnen. Verder super tevreden met het aanbod, retourpolicy etc. Retourticket in de verpakking en een plakstrip zoals ze dat bij Zalando doen zou zeker handig zijn gezien wij geen printer hebben. Grootste pluspunt blijft echt het aanbod, jammer dat er geen fysieke winkel is :)

29 aug 2023
ik heb bestelling NL03662832 geplaatst die ik nadien heb teruggestuurd op 22 augustus met retournummer RNL10204361 via DPD. Ik ben naar het DPD verzendpunt (tankstation De Cooman in Idegem, Geraardsbergen) na 2 uur teruggeweest omdat ik geen bevestiging per mail of sms ontving. mijn pakket lag nog in het rek en ze hebben het nogmaals ingescand en bevestigd dat ik een sms zou krijgen. DPD werkt niet met emails... nooit een sms gekregen en jullie geen pakket. als dit niet in orde komt en ik geen terugbetaling krijg, nooit meer agradi als jullie met DPD blijven werken.

Beoordelingen voor agradi.nl

17 mei 2024
Matig om het feit hoe het is ingepakt ,erg veel overbodig plastig om de emmers gewikkeld waardoor het niet meer fatsoenlijk in 1 doos past en dus twee dozen gebruikt is (wat dus makkelijk in één had gepast .) Misschien dat er meer nagedacht kan worden over navul verpakking, elders is het van dat merk ook verkrijgbaar.
21 mei 2024
Beste klant, Wij zijn genoodzaakt om de artikelen in beschermende folie te leveren om schade tijdens transport te voorkomen, helaas kunnen wij bestellingen zonder bescherming niet versturen. Wij zullen uiteraard deze feedback meenemen om in te toekomst te kunnen kijken wat haalbaar is om minder plastic te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 mei 2024
Mijn bestelling was voorradig en voor 23 uur besteld op maandag dan vindt ik het verschrikkelijk slecht van Agradi dat het 11 dagen later wordt bezorgd!!! Ik vind dat geen reclame als jullie zeggen voor 23 uur besteld volgende verzenden Ik bestel zo niet weer wat
22 mei 2024
Beste klant, Op het moment van bestellen had de Ako Star Classe Schriklint Wit/Groen 12mm x 200m een (aangegeven) levertijd tussen de 2 en 5 werkdagen, dit houd in dat wij het artikel binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier. Zodra het artikel binnen is vanuit de leverancier kan deze zo snel mogelijk worden opgestuurd! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Ik kies vaak voor een product bij Agradi omdat er bij staat direct leverbaar ,maar zo snel als betaald is is 8 van de 10 keer ineens niet leverbaar .Jullie succes word Jullie ondergang , ( bij Dochorse) staat de echte levertijd,
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Het gebeurd regelmatig dat ik iets wil bestellen op jullie site en dat blijkt dan opeens niet meer leverbaar te zijn. Ook wijken de levertijden vaak heel erg af van wat op de website staat. Heel irritant
MW
Margriet W.
Haskerhorne
29 mei 2024
Levertijden zijn erg lang. Als er een product niet leverbaar is, wordt er niets opgestuurd. Geen contact te krijgen via email. Vaak wel goedkoper, maar voor mij de ergernis niet waard.
31 mei 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Slechte service

Eerst staat er dat alles op voorraad is. En als ik het dan besteld heb moet ik uiterlijk meer dan 3 weken wachten op mijn bestelling. Terwijl ik het snel nodig heb!
30 mei 2024
Er word aangegeven dat de bestelde spullen de volgende dag binnen zijn maar helaas bijna 2 weken moeten wachten....gemaild maar geen reactie... Beetje jammer....
31 mei 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? Wij zien geen mail in onze mailbox, u mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
WB
Wim B.
Slenaken
De bestelling was zeer slecht verpakt, doos veel te groot en was zeer slecht dichtgeplakt.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen! U mag ons ook een mail sturen met daarin de foto's naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Ik had 5 te goed bonnen en kan helaas niets verzilveren. Dat valt mij erg tegen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Alle voorwaarden m.b.t. vouchers kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/voucherkorting/ Bij Agradi stellen wij vouchers beschikbaar voor onze trouwe klanten. Dit is een extra korting die je kunt verrekenen in je winkelwagen. De vouchers zijn altijd geldig op een minimaal bedrag*. Dit orderbedrag is exclusief verzendkosten en ná kortingen. Je kunt per bestelling één voucher inzetten. Daarnaast zijn vouchers NIET inzetbaar op SALE/OUTLET artikelen. Normaliter zijn deze kortingen geldig op de volgende bedragen: Loyalty voucher: €5,00 op een minimale bestelling van €50,- Trustedshops: €5,00 op een minimale bestelling van €75,- Welkomstkorting: €5,- op een minimale bestelling van €75,- Wanneer je een voucher wilt toepassen aan jouw bestelling, houd dan alsjeblieft rekening met het minimum bedrag. Vouchers zijn niet geldig op sale, outlet, voer, apotheek artikelen / supplementen, boeken en enkele andere uitzonderingen*. Waardebonnen zijn niet inwisselbaar voor geld. De vervaldatum van de vouchers zijn terug te vinden in je account. * Indien het orderbedrag na het retourneren lager is dan het minimum bestelbedrag kan het bedrag van de betreffende voucher alsnog in rekening worden gebracht. Bij volledige retourontvangst van de order wordt het geheel betaalde bedrag teruggestort. ** Enkele merken die onder deze uitzondering vallen: Ego7, Bucas, LeMieux, Crafty Ponies, Dyon, Eskadron, Ezviz, Feline Fauve/Feline Hoi, Freejump, Hoefwijzer, JFC Agri, Kentucky, Kingsland, Paard zoekt Baas, Pikeur, Tech Stirrup en Weatherbeeta Met vriendelijke groet, Team Agradi
30 mei 2024
Ruim 10 dagen wachten op pakket Totaal ander pakket bezorgdienst geen DPD .....
31 mei 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Hooitas al na 1 keer gebruikt stuk. Erg zwak materiaal!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Graag ontvangen wij foto's van de klacht samen met uw ordernummer naar klantenservice@agradi.nl om u hiermee te helpen. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Betere omschrijving bij produxten

Betere omschrijving bij producten
22 mei 2024
Leveringen zijn enorm slecht.
RB
Remy B.
Beverwijk

Gatusos peesbeschermers

Op 2 april jl. heb ik telefonisch contact gehad met 1 van uw medewerksters over Gatusos peesbeschermers en een mail gestuurd naar de klantenservice. Ze zouden mijn klacht in behandeling nemen zei uw medewerkster en over het teveel betaalde geld zou een oplossing gevonden worden. Daar was altijd 90 dagen de tijd voor, vermelde uw werkneemster. Helaas heb ik totaal geen reactie van Agradi gehad en dat betreur ik. Hopelijk komt er nog een reactie over dit voorval
23 apr 2024
Beste klant, Wij zien in de mailbox van de klantenservice helaas geen mail met uw email-adres en/of ordernummer. Kunt u de mail nogmaals sturen naar klantenservice@agradi.nl? Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 apr 2024
Merk de laatste paar keer met bestellen, dat er veel niet op voorraad is, en niet meer zo snel gaat met leveren. En er ook geen contact over wordt gehouden per mail. Ik had bv iets besteld wat ik echt snel nodig had voor gezondheid van me paard. Maar doordat er iets anders onbelangrijk niet was, kwam dit te laat. Als jullie me een mail hadden gestuurd had ik meteen kunnen aangeven annuleer het onbelangrijke en laat me bestelling gewoon komen.
19 apr 2024
Beste klant, We hebben helaas te maken met een kleine vertraging in ons magazijn. Hierdoor is jouw order later uitgeleverd dan de bedoeling was. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
19 apr 2024

Levertijden slecht, klantenservice traag en stug

Levertijden zijn slecht gecommuniceerd, maten zijn niet juist beschreven of helemaal niet beschreven, klantenservice is zeer traag en verzendkosten worden berekend na het niet kunnen leveren van een product. Na eindelijk antwoord van de klantenservice een stug en automatisch antwoord ontvangen. Telefonisch ook moeilijk bereikbaar.
19 apr 2024
Beste klant, Je kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 10:00u tot 18:00u op 085-88 88 049 Indien je ons buiten deze uren wenst te bereiken, vragen wij je vriendelijk om een ​​e-mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl . Wij streven ernaar om jouw e-mail zo snel mogelijk te beantwoorden. De voorwaarden van de verzendkosten kun je hier vinden: https://www.agradi.nl/verzendkosten/ Het is mogelijk dat door een (gedeeltelijke) retourzending het restant van de order een waarde heeft welke onder de verzendkosten vrije drempel is gekomen. De verzendkosten worden dan alsnog in rekening gebracht. Met vriendelijke groet, Team Agradi
16 apr 2024
Eerlijk zijn over levertijd. Als je besteld staat er dat het de volgende dag in huis is. Zodra er betaald is wordt dat geupdate naar 1 tot 3 werkdagen. Op dag 3 wordt het 3 tot 5 werk dagen. Om vervolgens 8 tot 10 dagen later de spullen te krijgen. Gebeurt eigenlijk iedere keer
16 apr 2024
Beste klant, Ik zie dat er op het moment van bestellen een aantal artikelen een verwachte leverdatum hadden van zo'n 2-5 werkdagen. Dit houdt in dat wij deze desbetreffende artikelen niet op voorraad in ons magazijn hebben. Deze moeten nog vanuit de leverancier naar ons toe komen. Hier is helaas vertraging opgelopen, excuses voor het ongemak. Ik zie dat je inmiddels je bestelling ontvangen hebt en het laatste artikel naar verwachting morgen bij ons binnen komt. Deze zal dan zo snel als mogelijk worden na geleverd. Met vriendelijke groet, Team Agradi
KN
Kirsten N.
Kollumerpomp
8 mei 2024
Als 1 product van een grote bestelling toch niet direct leverbaar is, en na bestellen onbekend is wanneer wel, de rest van de bestelling wel direct leveren. Een week wachten vind ik op zich niet erg, maar een maand steeds horen dat bezorgdatum op onbekend blijft staan...
8 mei 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! U mag ons altijd bellen of mailen voor de status van uw bestelling of vragen of het mogelijk is om een deellevering aan te maken voor de bestelling. Het is inderdaad zo dat de bestelling wordt verzonden zodra deze compleet is, echter kunnen wij wel voor u kijken wat mogelijk is in de situatie dat er een artikel een onbekende levertijd heeft gekregen. Met vriendelijke groet, Team Agradi