agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.985 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden129.398 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Wanneer een bestelling niet volledig binnen is wordt deze volledig in behandeling gezet en kan je wachten, soms wel weken. Ipv al te versturen wat al binnen is zoals op andere platforms nee. Terwijl bij het plaatsen van de bestelling stond alles voorradig maar na betaling bleek dit toch nie zo te zijn. En dan moet je wachten op een soms dringende bestelling. En een ander punt is. Ik bestelde een product van € 85 en de week nadien weer omdat ik er tekort van had en bleek deze ineens € 105 te zijn, das ineens 20 % duurder!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. De prijzen kunnen per 24 uur variëren, het kan dus zijn dat de prijs anders is geweest op een ander tijdstip of door het aflopen van de actie. Met vriendelijke groet, Team Agradi

deel levering kwaliteit slecht en klachtafhadeling niet klantvriendelijk

2 geleverde lampjes waren zeer slecht: geproduceerd om te verkopen maar niet om te gebruiken. Klachofhandeling niet klantrericht, uitstel policy in hoop dat klant afhaakt. Klant vragen om ordernummer terwijl factuurnummer bijgesloten is.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat het artikel niet naar behoren werkt, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij doen ons uiterste best om je zo goed mogelijk van dienst te zijn. Heb je onverhoopt toch een klacht dan kun je telefonisch of per mail contact met ons opnemen. Omschrijf hierbij duidelijk jouw klacht, voeg ter verduidelijking foto's bij. Als het om bestelde artikelen gaat, vermeld dan ook je klant- en ordernummer. Meer informatie hierover kan je vinden via https://www.agradi.nl/klachten/. Wij helpen onze klanten graag indien er problemen zijn ontstaan en verwachten hierin een wederzijdse respectvolle manier van communicatie. Zo te zien hebben onze collega's van de klantenservice het probleem netjes voor je opgelost en heeft er een terugbetaling van het aankoopbedrag plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Geen juiste oplossing geboden. Had niet gehoeven als mijn mail goed was gelezen. Advertentie aangepast, alleen voor zwarte laarzentas, de andere kleuren zijn niet aangepast. Dus zelfde probleem.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat uw wens nadrukkelijk was de laarzentas kosteloos te retourneren, dit is geen probleem en hebben uw retourzending verwerkt en terugbetaald. Het duurt even voor de informatie op de website is aangepast, hier wordt momenteel aan gewerkt. Bedankt voor uw feedback! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Als het niet op vooraad is, krijg ik dat te weten een paar dagen na de bestelling. Zit nu al een maand te wachten op mijn oornetje omdat die als enige gescheiden is van de rest…
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Jullie zijn telefonisch totaal onbereikbaar. Nummer werkt gewoon niet/ bestaat niet. Meermaals geprobeerd.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Het telefoonnummer van de klantenservice is: 085-88 88 049 U kunt ons telefonisch bereiken van maandag tot en met vrijdag van 10:00u tot 18:00u. (Graag ordernummer bij de hand houden) Met vriendelijke groet, Team Agradi
Betere klantenservice de hulp die er geboden werd was onder de maat van wat ik gewend ben van winkels.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
16 maart artikel retour gezonden maar nog geen bericht van ontvangst of terug betaling
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Tot op heden is er nog geen retourzending bij ons verwerkt. We zien dat de retourzending met DHL/DPD is verzonden. Hierbij kan het tot 10 werkdagen duren voordat het pakket bij ons geleverd wordt. Daarna hebben wij nog enkele dagen nodig om deze te verwerken. Het kan zijn dat de tracking niet overeen komt met de informatie van ons, dit komt omdat de pakketten op een gegeven moment op een pallet worden verzameld en het voor de pakketdienst lastig te achterhalen is waar het pakket zich op dat moment bevind en geven zij een indicatie aan, daarom ontvangt je een bevestiging vanuit ons wanneer de retourzending bij ons is aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Snelle pakketdienst nemen die het niet dagen lang op depot laat liggen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestellingen worden super laat geleverd wordt met weken uitgesteld.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Ik had wat bij jullie besteld wat volgens jullie op voorraad was en als je voor een bepaalden tijd besteld de volgende dag werd verzonden zou worden.alles behalve dat na 3dage. Kreeg ik te horen dat het niet op voorraad was.en het pas 2weken later binnen komt.en als je dan op de site kijkt en het gewoon volgens jullie op voorraad is en opnieuw zou bestellen het de volgenden dag verzonden worden.dat vind ik erg slecht.en als je jullie telefonisch proberen te bereiken is niet mogelijk terwijl er een nimmer bij staat die het niet doet.
Antwoord van agradi.nl
Tweemaal een bestelling kapot ontvangen. Eerste keer moest ik belachelijke toeren uithalen om een nieuwe te krijgen, die was ook stuk, dat heb ik nog wel gemeld maar verder gelaten. Ik vind het geen stijl dat ik foto's moet mailen van een kapot product die ik moet weggooien en bewijzen dat ik een emmer leeg heb etc etc. En dan de volgende emmer klei is dus weer kapot bij levering. Zoek alles zelf maar op onder nummer 03886766.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen! Wij hebben inderdaad beeldmateriaal nodig om de klacht in behandeling te kunnen nemen. Indien u ons als nog van beeldmateriaal wilt voorzien, helpen wij u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Levering kan sneller en beter

Ik vind telkens opnieuw dat de bezorging via agradi traag verloopt. Ook was de leveringstermijn van 1 van mijn 2 bestelde zaken plots 8 maanden later. Hiervoor moest ik zelf contact opnemen met jullie, want jullie zouden alles dan pas binnen 8 maand versturen. Na contactopname wel alles netjes en snel geregeld.
Antwoord van agradi.nl

Onjuiste info ivm leverdatum + 1% korting waardoor vouchers niet gebruikt kunnen worden

Omwille van 1% korting kon ik mijn gespaarde vouchers niet gebruiken. Bij bestelling leek het artikel voorradig en zou het enkele nadien aankomen, na bestelling werd de informatie echter aangepast en veranderde naar meerdere maanden wachttijd.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat is vervelend om te horen, helaas is een fout geweest op onze website. Wij zullen dit doorgeven aan onze data afdeling, onze excuses voor het ongemak. Kan je ons het ordernummer doormailen naar klantenservice@agradi.nl? Indien u op deze bestelling recht heeft op een voucher, willen wij deze graag met terugwerkende kracht verwerken voor u! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Het bestelde artikel duurde behoorlijk langer dan aangegeven stond, beide keren bij bestelling alles betaald maar rond 4 weken moeten wachten hoewel de levertijd korter stond aangegeven
Antwoord van agradi.nl
lange levertijd van producten en kortingsbonnen zijn op bijna geen enkel product meer bruikbaar. Op twee jaar tijd is de service flink achteruit gegaan
Antwoord van agradi.nl
Fout werd zonder probleem rechtgezet, maar het geheel duurde wel lang, de winter is bijna voorbij, te warm voor uitrijdeken is.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad, wij zullen uw feedback meenemen om te kunnen verbeteren in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Spullen zijn prima maar als je groot zet dat levering volgende dag is maar in werkelijkheid een week…tja..
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" (niet de "levering de volgende dag") hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Als er bij de producten voorradig staat en dan duurt levering bijna 1 week vind ik te lang...
Antwoord van agradi.nl
Ontransparante communicatie ivm verzendingskosten en retourkosten België.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Retourneren uit het buitenland is niet kosteloos, in het geval van België zijn de kosten €4,99. Meer informatie over de retourzendingen vind u via https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Pakket besteld en niet geleverd gekregen…
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi