agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

: 119.523Uitstekend

4,54

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Keurmerk
Geldig

met kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 2 jun. 2022
Laatst gewijzigd op: 2 apr. 2023
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer


Gecertificeerd sinds: 2 jun. 2022
Laatst gewijzigd op: 2 apr. 2023
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops
  • Geverifieerde webshop
  • Bescherming van persoonlijke gegevens
  • Duidelijke bestelprocedure

Beschermd door middel van de kopersbescherming

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Beoordelingen voor agradi.nl

15.588 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

119.523 beoordelingen in totaal
Zo zorgen we ervoor dat beoordelingen van echte klanten komen.

de meest positieve beoordeling


14 apr. 2022
 
je kan makkelijk en snel kiezen wat je nodig hebt en de afhandeling is ook snel. Wat ik vervelend vind is dat ik heel veel kortingcodes heb, maar ze nooit kan inwisselen omdat ik steeds maar 1 item nodig heb als ik bestel, dus nooit boven de 50 euro uit kom. Dus maak het eens zo dat ik bij mijn volgende bestelling misschien een keer wel alles kan inwisselen zonder dat ik aan een bepaald bedrag moet voldoen. Ik zou zeggen beter een klant die regelmatig wat bestelt dan 1 die steeds moet wachten tot ie boven de 50 euro zit. In de tussentijd kan ik het dan wellicht makkelijker bij een ander halen. Ander idee is misschien dat je dat 1x per jaar doet in de verjaardagsmaand van de klant bijvoorbeeld, dan weet ik van te voren dat ik dan van alles kan bestellen met korting. Zoiets dan.
Beoordeling melden

de meest kritische beoordeling


25 apr. 2022
Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!
Beoordeling melden

Beoordelingen voor agradi.nl

 Geverifieerde beoordeling
5 mrt. 2023
Ik ontving een mail dat de rijlaarzen in de aanbieding waren. Na wat scrollen kwam ik laarzen tegen die me wel wat leken, ook voor een mooie prijs. Ik betaalde gelijk en ontving m'n pakket de volgende dag. Dat was prettig! Maar de laarzen waren een maatje te groot en ik wilde de laarzen daarom ruilen voor een kleinere maat. Ik kon de laarzen terugsturen en dan zou ik m'n geld terug ontvangen. Dan zou ik een nieuwe bestelling moeten plaatsen voor de nieuwe laarzen. Tegenvaller dat ze de prijs van die laarzen vervolgens met €25,- hadden verhoogd, binnen minder dan een dag! Tja, dan ben ik te eigenwijs om ze terug te retourneren. Tevens was een van de twee bijgesloten laarzenspanner lek. Die kan ik iedere keer opnieuw opblazen. Een volgende keer doe ik een grotere aankoop, waarbij de maat een rol speelt, in een fysieke winkel.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste Klant, Wat jammer dat de laarzen niet de juiste maat bleken te zijn. Wanneer je producten wil ruilen voor een andere maat, maar de prijs ineens anders blijkt te zijn, mag je hierover altijd even contact met ons opnemen. We zullen er dan voor zorgen dat je maat kan omruilen voor dezelfde prijs als dat je in eerste instantie hebt betaald. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Dit product was super op tijd. Maar eerdere 2 bestellingen was een groot drama. 1 keer bijna half jaar gewacht en andere weken moet wachten.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, We zien inderdaad dat 1 bestelling enorm lang heeft geduurd en dat deze uiteindelijk is geannuleerd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
6 mrt. 2023
 
Meer productkennis. Alsook een gemakkelijkere klantenservice. En een persoonlijkere aanpak indien er gemail wordt. Volgens jullie viel de deken op maat…terwijl de revieuw dat tegensprak. Geluisterd naar jullie “advies”. Maar helaas een deken dat veeeeeeel te groot was. Dit is geen maat voor de ene past die net goed, voor de andere niet. Op ander paard met zelfde dekenmaat ook veeeeeel te groot.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wat jammer dat de deken te groot blijkt te zijn. Daar elk paard een andere bouw heeft, is het erg lastig op afstand advies te geven over de juiste maat. We raden het daarom altijd aan je paard op te meten en aan de hand daarvan de juiste maat te bepalen. Hoe je dit kan doen, staat uitgelegd op onze website: https://www.agradi.nl/maattabel-paardendekens/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
17 mrt. 2023
 
van Ing A.
Levertijden zijn erg lang. Bij retourzending, al ben je vaste klant, wordt kortingscode in mindering gebracht. Kortingscode , 5 euro, is geldig vanaf 75 euro!!!!! Zo nep. En voor deze beoordeling krijg je… ja ja 5 euro korting… bij meerdere artikelen, wordt er pas verzonden wanneer alle artikelen voorradig zijn. En deze worden nogal eens verlengt.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Bestellingen worden bij ons inderdaad verzonden zodra deze compleet zijn. Je dient dan ook altijd de langst genoemde levertijd aan te houden. Indien een order gedeeltelijk wordt geannuleerd of geretourneerd kunnen actievoorwaarden (kortingsbonnen, geen verzendkosten, actiecodes enz) die gekoppeld zijn aan een minimale besteding aanleiding zijn voor een afwijkende terugbetaling. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
 
Laatst moest ik een zending retour sturen vanuit België. De retourkosten waren ten lasten van mij. Dat is jammer, maar bon, ik kan ermee leven. Wat ik niet kon aanvaarden is dat ook de verzendingskosten van de oorspronkelijke levering in mindering werden gebracht van mijn tegoed! Gevolg: ik bestel geen kledij of laarzen meer via agradi
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Indien door het retourzenden het restant aankoopbedrag onder een verzendvrije drempel komt, worden alsnog verzendkosten in rekening gebracht. Dus, indien een order gedeeltelijk wordt geannuleerd kunnen actievoorwaarden (kortingsbonnen, geen verzendkosten, actiecodes enz) die gekoppeld zijn aan een minimale besteding aanleiding zijn voor een afwijkende terugbetaling. Door het retourneren van artikelen kan het bedrag van de oorspronkelijke order beneden de verzendvrije drempel komen. Indien dit het geval is, worden er alsnog verzendkosten betreffende de originele order in rekening gebracht. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
13 dagen geleden
Schoenen besteld en thuis gepast. Bleken te klein, dus terug gestuurd. Mail van Agradi ontvangen dat de schoenen beschadigd waren en dat ik ze terug kon kopen! Er zat een beetje stof! op een zool van één schoen! Discussie was niet mogelijk, kreeg geen antwoord meer op mijn mails
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, We zien dat het hier gaat om een klacht van een jaar geleden. Zoals destijds aangegeven zijn de stalschoenen vies bij ons ontvangen. Zoals in onze voorwaarden staat omschreven kunnen wij geen artikelen retour nemen die vies retour komen: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Wanneer artikelen nog schoongemaakt kunnen worden en als nieuw verkocht kunnen worden, wordt dit zeker gedaan. Helaas was het voor dit artikel niet meer mogelijk om deze als nieuw te verkopen daar het te vies is ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
 
Waterbakken beginnen na een paar dagen al te roesten van binnen. 1 waterbak heeft een beschadiging aan de rand. Ik had toch beter een duurder bakje kunnen kopen achteraf
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend dat de drinkbak begint te roesten. Zou je hierover contact met ons willen opnemen via info@agradi.nl? Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
6 mrt. 2023
Geen jerrycans versturen die niet goed afsluiten , is geen succes. Doos helemaal kapot en bijgeleverde liksteen bevuild met spuitvloeistof, kon ik weggooien!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend dat je het pakket op deze manier hebt ontvangen. We zien dat hierover gelukkig contact met ons is geweest en dat we samen tot een passende oplossing zijn gekomen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
3 mrt. 2023
Lange levertijd. Uiteindelijk bestelling retour gestuurd mits inmiddels elders aangekocht (dringendheid) en dan moet je nog 5 euro retour betalen
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Wanneer er bij een product een verwachte levertijd van bijvoorbeeld 2 – 5 werkdagen staat vernoemd, moeten wij dit product altijd nog eerst vanuit onze leverancier gaan ontvangen. We hebben deze dus niet meteen op voorraad. Het kan dan ook voorkomen dat de levertijd nog wat veranderd. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
16 mrt. 2023
Ik doe regelmatig bestelling voor mijn paarden. Ik heb verschrikkelijk veel waardebonnen maar die kan ik pas bij grote bestellingen verzilveren,
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Aan het inzetten van de vouchers zijn inderdaad enkele voorwaarden verbonden. Alle voorwaarden zijn terug te lezen op de volgende pagina: https://www.agradi.nl/voucherkorting/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
3 dagen geleden
Het bordje verboden toegang was van heel dun slecht plastic terwijl er op de site word geadverteerd met blikken bordjes.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
2 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend dat de het bordje niet is als verwacht. Zou je hierover contact met ons willen opnemen via info@agradi.nl? Indien je het bordje niet wenst, kan deze via onze website kosteloos geretourneerd worden binnen Nederland. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
14 mrt. 2023
Product prima verzending waardeloos.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor de review. Zou je willen aangeven wat er precies zo is tegengevallen in de verzending? Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
23 feb. 2023
 
van D D.
Het is nog niet eens agradi zelf, maar het waardeloze bezorgingsbedrijf dpd waar jullie gebruik van maken. Voor de zoveelste keer is de bezorging niet goed gegaan. (Dit keer pakket helemaal niet gekregen) 9 februari besteld, niks ontvangen, niet hier op mijn adres waar het heen moest of buren . Na al eerdere problemen en vele frustratie en moeite ook. Waar al eerder contact over was bij een andere bestelling. Na meerdere klachten aan jullie over de dpd bezorging hier word ik helaas maar van kastje naar de muur gestuurd en heb het verjaardagscadeautje van mijn dochtertje hierdoor niet ontvangen. Als jullie daar verder niets mee doen , met die klachten over dpd ,zal IK in ieder geval jammergenoeg er voortaan voor kiezen niet meer bij jullie te bestellen. Ookal gaat het vanuit jullie goed. Alleen vanwege dpd. Mag hopen dat dit geval nog opgelost wordt. Er valt niets te beoordelen als je niets ontvangt. Hoe kun je beoordeling vragen als ik met jullie in een conflict zit qua bezorging? Dat is een beetje erom vragen. Los het op en vraag dan beoordeling. Ik wil eerst mijn pakket ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Wat vervelend dat het al meerdere keren niet goed gaat met de levering. Naar ons weten is de desbetreffende situatie inmiddels gelukkig opgelost. Mocht dat niet het geval zijn, horen we het uiteraard graag. Klachten zoals deze nemen we altijd erg serieus en worden intern ook besproken en meegenomen in onze keuzes voor onder andere de bezorgdienst waarmee we samenwerken. Op dit moment zorgt het totaal plaatje ervoor dat wij hierin nog geen wijzigingen aanbrengen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
21 feb. 2023
Levering duurt veel te lang. Zelfs met een order van bijna 600euro wordt hij niet even opgesplitst zodat je de artikelen op voorraad alvast krijgt..nee, bijna 2 weken laten wachten tot het er allemaal is. Het is super onhandig dat bijna niks uit voorraad geleverd wordt, eigenlijk wordt je.voor de gek gehouden. En als je na een week een mails tuurt of ze dit en dat alvast op willen sturen rekken ze terugantwoorden zo lang op dat je een week verder bent en alles nagenoeg compleet is dus morgen sturen we allen in 1x op..of je dan blij moet zijn met ze..
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
11 dagen geleden
Beste klant , Bestellingen worden bij ons nooit automatisch gesplitst. Wanneer je hierover contact met ons opneemt, kijken we altijd mee naar wat er mogelijk is. Zo te zien is de desbetreffende mail in een erg drukke periode verzonden waardoor een antwoord langer uitbleef. Onze excuses daarvoor. Dat is uiteraard niet opzettelijk gedaan. Je mag hiervoor uiteraard ook altijd even telefonisch contact met ons opnemen, dan kunnen we meteen meekijken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
3 feb. 2023
 
Helaas wordt er niet gereageerd op mijn mails om een artikel retour te sturen. Ik heb nl een QR code nodig om het pakket via DHL te versturen en heb dit niet gekregen. Ik kan daarom het pakket niet versturen! Ook telefonisch krijg ik jullie met geen mogelijkheid te pakken! Straks verloopt mijn retour termijn en zit ik met twee verkleurde rijbroeken. (Dat is de reden van retourneren). Ik hoop dat jullie mij dan op deze manier kunnen helpen?!
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
17 mrt. 2023
Beste klant, Vanwege enorme drukte waren we destijds inderdaad minder bereikbaar. We zien dat het ondertussen gelukkig allemaal goed is afgerond met de retourzending. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
15 feb. 2023
It is an online show. They claim free return but indeed it is deception - it is not free. I was charged return postage and also for the original shipping - because I returned my total went down and disqualified me from free posting. So if you return you will pay for shipment To you + for the return! 4.99 is not a large amount - I just can’t stand being lied to. Shame on you.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
17 mrt. 2023
Dear customer, Free returns only apply within the Netherlands. This is also indicated on the website. Costs are indeed charged for returns from outside the Netherlands. Yours sincerely, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
22 feb. 2023
Ik bestelde iets dat de volgende dag verzonden zou worden. Na betaling kreeg ik de melding dat het wegens drukte pas over 4 dagen verzonden zou worden Als ik dat had geweten had ik t artikel niet besteld want ik had t snel nodig ivm de regio kampioenschap Het artikel kwam uiteraard te laat Waardeloze service dus. Ik had niets meer aan t artikel
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Is het wellicht mogelijk dat de ontvangen mail vanuit DPD kwam in plaat vanuit ons? Deze bestelling is namelijk dezelfde dag nog verzonden, zoals we ook aangaven op de website. Vervolgens is het pakket twee dagen laten door DPD geleverd. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
8 feb. 2023
Als ik bestel betaal ik meteen. Als ik het de volgende dag retour stuur duurt het erg lang om mijn geld terug te krijgen. Namelijk 21 dagen. Bovendien had ik een artikel besteld die op voorraad zou zijn maar toen ik besteld had weer niet. Het artikel paste helaas niet, maar was wel van mooie kwaliteit.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
17 mrt. 2023
Beste klant, In de nasleep van een enorme drukke periode, hadden we helaas te maken met achterstanden in het verwerken van de retourzendingen. Hierdoor duurde het inderdaad langer voordat geld teruggestort werd. Onze excuses daarvoor. Inmiddels zijn de problemen gelukkig verholpen en doen we er alles aan om dit in de toekomst te voorkomen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
19 feb. 2023
Het duurde heel lang voor ik het binnen had, meer dan een week. Het was verband om hechtingen te beschermen en op t momemt dat de hechtingen eruit gingen, 10 dagen later om precies te zijn, 2 uur daarna kwam het verband binnen. Als dat duidelijk was vermeld had ik het ergens anders besteld, uiteraard.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Op het moment van bestellen stond er bij de bestelling een verwachte levertijd van 1 -3 werkdagen. Deze bestelling is op de 3e werkdag geleverd. Met vriendelijke groet, Team Agradi
 Geverifieerde beoordeling
17 feb. 2023
 
Ik vind het gewoon ontzettend jammer dat terug zenden allee. Via DPD/DHL kan. Deze aanbieder is niet bij ons in de buurt dus ik heb het terug zenden zelf moeten betalen. Gelukkig voor jullie was ik al geen grote klant. En gelukkig voor mij zijn jullie niet de enige aanbieder.
Beoordeling melden
Antwoord van agradi.nl
11 dagen geleden
Beste klant, Er is door ons bewust voor de combinatie van deze verzenders gekozen omdat deze door het hele land verspreid zitten. We zien dan ook dat er dan binnen een straal van 1km een DPD parcelshop zit waar de retourzending ingeleverd had kunnen worden. Deze kan je eventueel terugvinden via de website van DPD. Met vriendelijke groet, Team Agradi