agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Dé online shop voor paard, ruiter, stal & huisdier

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.60/5.00

25.596 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Als je een deel van de bestelling behoudt, moet je alsnog retourkosten betalen. Hierdoor komt het artikel dat ik wel behoud 2x zo duur uit. Dat artikel alsnog retourneren kan niet. Belachelijk.
Ontzettend slechte service gehad. Jammer. Ik zal er niet meer bestellen en raad het ook anderen niet meer aan.
1 van de producten was reeds gebruikt. Ik heb dit gemeld en heb hier nooit reactie op gekregen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Onze excuses dat we de mail nog niet beantwoord hadden. We hebben dit zojuist gedaan. Onze excuses voor al het ongemak. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij dit graag. klantenservice@agradi.nl
Een van de producten die ik bij jullie heb gekocht is een uitschuifbare hark. Na een keer gebruiken (bladeren harken) is de steel verbogen. Ik heb foto’s van het product met een verzoek tot geld terug naar Agradi klantenservice gestuurd. Het antwoord van uw medewerker was zeer teleurstellend. Er was geen sprake van materiaalfout of een prductfout. Dus geen geld terug?? Hele slechte service. ☹
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Bij dit artikel is er geen sprake van een productie- of materiaalfout. Schade als gevolg van geweld van buitenaf (zoals veroorzaakt door spijkers, schroeven, paardentanden, vallen, druk, schuren of trekken) valt niet onder de garantie. Onze excuses dat dit niet het antwoord is waarop je had gehoopt.
Al een maand op (een deel van) mijn bestelling aan het wachten. 2x gebeld, eerste keer gereageerd met deel van bestelling op te sturen. 2e keer zou ik per mail informatie krijgen, nog geen mail ontvangen. Prima als je niet kan leveren maar informeer je klant of kom met een oplossing. Geen goede eerste indruk dus.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, We hebben het tweede deel gister verzonden en hiebij ook de verzendbevestiging gemaild. Onze excuses voor de vertraging op de bestelling.
De levering was veel te laat en de informatie verstrekking daarover was ook slecht.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend dat de levering vertraging heeft opgelopen. Onze excuses hiervoor. Wij gaan de ervaren problemen intern bespreken. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij het graag. klantenservice@agradi.nl
Levering heeft veel te lang geduurt puur omdat er na dat ik besteld had werd gezegd dat het product niet op voorraad was.. Had dit vermeld bij het product voor ik had besteld dan had ik iets anders uitgekozen...
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, In verband met de leveringen uit Engeland hebben wij te maken gehad met een vertraging vanuit onze leverancier. Onze excuses hiervoor. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan horen wij dit graag. Klantenservice@agradi.nl
Hallo, ik heb reeds een week een bestelling geplaatst tot nu geen nieuws meer Ook reeds mails gestuurd nar klantendienst en geen antwoord gekregen, dit is de eerste maal maar ondanks vind ik het niet professioneel om niet te antwoorden
Antwoord van agradi.nl
Beste, De mail die je gister hebt verzonden hebben wij op dezelfde dag beantwoord. Helaas hebben wij geen eerdere mail ontvangen. Op dit moment is er een onderzoek voor je pakket opgestart. Zodra er meer bekent is nemen wij zo spoedig mogelijk contact met je op.
De verpakking in een veel te grote kartonnen doos is volstrekt overbodig en getuigt van weinig milieubewustzijn.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat jammer dat je bestelling in een te grote doos bezorgd is. Wij ontvangen hier graag een mail over op klantenservice@agradi.nl met enkele foto's zodat we dit kunnen doorgeven aan ons magazijn. Alvast bedankt!
Beste, Ik heb 23/12/20 een artikel besteld. Het is nu 06/01/20, nog steeds geen levering. Het is niet de eerste keer dat ik iets bestel dat op voorraad is maar dat het toch langer wachten is dan 1 week vooral eer het geleverd wordt. Mocht er bij de omschrijving staan dat er een langere wachttijd is dan zou ik daar ook tevreden mee zijn omdat ik dan goed geïnformeerd ben Groeten, Erik
Antwoord van agradi.nl
Beste Erik, Het artikel uit je bestelling had een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. We hebben je order op de derde werkdag verzonden. Onze excuses voor de vertraging. Helaas is er bij dpd een vertraging opgelopen waardoor deze gister pas geleverd is. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn dan horen wij het graag. klantenservice@agradi.nl
Ik kreeg geen orderbevestiging. Het duurde ook ruim 2 weken voordat ik het pakketje kreeg.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend dat er geen bevestiging is verzonden. Onze excuses voor de vertraging van de order. Wij hadden helaas te maken met een vertraging vanuit onze leverancier. Mocht je nog vragen hebben of opmerkingen dan horen wij het graag. klantenservice@agradi.nl
Dat ik heel lang moet wachten op een onderdeel wat ik mis, en dat agradi aan je lot overlaat, laten weinig horen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Zojuist hebben wij via onze leverancier vernomen dat er geen onderdeel zou ontbreken, maar dat dit gerelateerd is aan de wijze waarop het artikel bevestigd wordt. Uiteraard zal onze klantenservice hierop een toelichting geven. Wij vernemen het graag als er naar aanleiding van dat bericht aanvullende vragen zijn omtrent het artikel.
Ik heb tot op heden mijn bestelling niet ontvangen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dpd geeft aan dat je bestelling gister geleverd is. Helaas is door de drukte bij dpd vertraging opgelopen met de levering van je pakket. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben horen wij het graag. klantenservice@agradi.nl
Lang moeten wachten op het pakketje. Bij bestellen was alles in voorraad. Na de bestelling te plaatsen kreeg ik melding dat er producten niet in voorraad waren. Hierdoor andere kleur dan gewenst geleverd gekregen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Op het moment dat je de bestelling plaatste was er één artikel die een levertijd had van 1 tot 3 werkdagen. Onze excuses voor de onverwachte vertraging. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn over je order, dan horen wij dit graag. Klantenservice@agradi.nl
Hallo, Ik heb ongev 3 weken moeten wachten op de levering van een pompje dat op de 5 en 10 ltr lijnzaad olie moet passen. Helaas past de pomp niet dus ik kan er niets mee.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Onze excuses voor de vertraging van je order. Wij ontvangen graag een mail over de klacht van het artikel zodat we je hiermee verder kunnen helpen. Je mag deze mail sturen naar klantenservice@agradi.nl. Alvast bedankt!
Pakket kapot bij aankomst. Is een kerstcadeau. Klantendienst doet geen enkele moeite om tegemoet of ter hulp te komen. Zeker niet tevreden!!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij hebben aangegeven dat we u graag helpen. Wij hebben daarom ook een onderzoek opgestart bij dpd voor je pakketje. De uitslag hiervan hebben wij zojuist naar u gemaild. Wij horen graag van je! Alvast bedankt!
Ik heb iets retour gestuurd maar krijg geen geld terug. Wil ruilen maar krijg geen informatie over het product
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Er is reeds contact met de klantenserviceafdeling omtrent de retourzending
Echt superslechte service dit is de eerste keer dat het zo erg was. Erg jammer.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Graag verneemt onze klantenservice waarover je niet tevreden bent, dan gaan we zo goed mogelijk op zoek naar een passende oplossing. Wij vernemen het graag via een van de volgende contactmogelijkheden: https://www.agradi.nl/contact/
Volgens de website waren de artikelen op voorraad. Op1 december besteld maar pas op 9 december geleverd. Zelfmoetenbellen want van Agradi hoor je niets. Na gebeld te hebben had ik het de volgende dag in huis.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Een van de bestelde artikelen was met een levertijd van 1 tot 3 werkdagen helaas niet vanuit voorraad leverbaar. Wegens de drukke decembermaand kan er helaas enige vertraging optreden. Onze excuses hiervoor. wij zullen er alles aan doen om de bestellingen zo spoedig mogelijk te verwerken.
product was erg laat geleverd. leek er op dat het bedrijf die het bezorgd een fout gemaakt had. want het product is op heel veel plekken geweest. toen de bezorgen hier de spullen kwam afleveren heeft hij eerst nog ruzie lopen maken met iemand uit de buurt hier. grote mond ect. 1maal het product thuis zat alles er onder en zat er niks meer in de fles. ken het product en was wel altijd te vre
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te vernemen dat de levering niet is verlopen zoals verhoopt. Voor contact met DPD verwijzen wij graag naar https://www.dpd.com/nl/nl/contact/. Eventueel is het uiteraard mogelijk dat Agradi de klacht voor je bespreekt met DPD. Graag ontvangen wij dan een mailtje via klantenservice@agradi.nl of een telefonische melding via 085-88 88 049.