agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.914 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.184 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

De verkeerde maat is geleverd en de juiste maat is nu uitverkocht. Ik heb hierover al contact gehad met klantenservice
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Pakket werd twee weken te laat geleverd door slechte communicatie omtrent een artikel dat niet op voorraad was.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
6 jan 2024
Slechte levering , duurt heel erg lang . Ook producten retour ; geld terug . Niks van gehoord
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, We zien dat de retourzending met DHL/DPD is verzonden. Hierbij kan het tot 10 werkdagen duren voordat het pakket bij ons geleverd wordt. Daarna hebben wij nog enkele dagen nodig om deze te verwerken. Momenteel hebben we echter te maken met een achterstand waardoor dit wat langer kan duren. Onze excuses voor het ongemak. Het kan zijn dat de tracking niet overeen komt met de informatie van ons, dit komt omdat de pakketten op een gegeven moment op een pallet worden verzameld en het voor de pakketdienst lastig te achterhalen is waar het pakket zich op dat moment bevind en geven zij een indicatie aan, daarom ontvangt u een bevestiging vanuit ons wanneer de retourzending bij ons is aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
De producten zijn goedgekeurd, ik moest alleen twee en halve week wachten op mijn bestelling
SW
s. w.
neerloon
Het duurt regelmatig ontzettend lang voordat bestelling wordt bezorgd. Producten zijn prima.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat de bestelling is geplaatst op 02-01-2024 en is verzonden op 03-01-2024, DPD levert het pakket binnen 2 dagen. Indien zij een vertraging hebben kan het wat langer duren dan gebruikelijk, helaas hebben wij hier geen invloed op. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Op de site stond, vandaag besteld, morgen in huis. Ik heb 1 volledige week moeten wachten.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelling veel later als was aangegeven en communicatie daarover zeer, zeer slecht.
Antwoord van agradi.nl
Je ne sais pas comment faire un retour car le dernier achat n'a pas la bonne taille.
IV
Ingrid V.
Wommelgem
Heb mijn bestelling nog steeds niet gekregen en heb ze eigelijk wel dringend nodig
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat er door de klantenservice een onderzoek is opgestart voor uw pakket die nog niet afgeleverd is. U wordt op de hoogte gebracht per mail zodra wij hier meer informatie over ontvangen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
30 dec 2023
Zeer lang moeten wachten. Producten voldoen echter wel aan de verwachtingen.
Antwoord van agradi.nl
Bestelling twee weken geleden retour gestuurd en nog geen geld ontvangen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Tot op heden is er nog geen retourzending bij ons verwerkt. We zien dat de retourzending met DHL/DPD is verzonden. Hierbij kan het tot 10 werkdagen duren voordat het pakket bij ons geleverd wordt. Daarna hebben wij nog enkele dagen nodig om deze te verwerken. Momenteel hebben we echter te maken met een achterstand waardoor dit wat langer kan duren. Onze excuses voor het ongemak. Het kan zijn dat de tracking niet overeen komt met de informatie van ons, dit komt omdat de pakketten op een gegeven moment op een pallet worden verzameld en het voor de pakketdienst lastig te achterhalen is waar het pakket zich op dat moment bevind en geven zij een indicatie aan, daarom ontvangt je een bevestiging vanuit ons wanneer de retourzending bij ons is aangekomen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 jan 2024
Verzenden duurt lang. Retour verwerken duurt nog veel langer.
Antwoord van agradi.nl
Sneller leveren en een bericht sturen als verstuurd is
Antwoord van agradi.nl
Levering was zeer traag, duurde meer dan 2 weken.
13 jan 2024
Bezorging duurt langer dan op website aangegeven
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas hebben wij met de december drukte niet alle bestellingen tijdig kunnen versturen, onze excuses hiervoor! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Moest erg lang op de bestelling wachten
SE
Retour zendingen worden traag verwerkt
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de retourzending, onze excuses hiervoor. Helaas is het op dit moment erg druk bij de retourafdeling, wij doen ons best om de retourzendingen zo snel mogelijk en in volgorde te verwerken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Veel te laat komt de bestelling
31 dec 2023
Ontzettend trage verzending
CO
ca o.
Moergestel
Slechte klantenservice
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi