agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.989 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden131.636 beoordelingen in totaal

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Zeer slechte paardendeken ontvangen. Gaat vanaf dag één aan één kant afhangen tot bijna aan grond. Gevaarlijk voor paard. Ook na één dag kwamen er gaatjes in. Gereclameerd. Had zelfs voorgesteld dat Agradi een cadeaubon zou sturen en dat ik dan een andere, kwalitef betere deken zou bestellen. Maar na 2 mails bericht.. helaas we kunnen niets doen. Valt niet onder garantie. Zaak afgesloten ! Je mag als klant er vanuit gaan dat je een deugdelijk product ontvangt. Zo niet dat er dan naar een passende oplossing gezocht wordt. Ben écht niet te spreken over Agradi. Ook bij reviews kwam ik zelfde klachten tegen. Snap niet dat bedrijf dit product dan blijft verkopen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De gaten die in de deken zitten zijn op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf in of op de deken moet zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. De deken valt dus helaas niet onder garantie. Met vriendelijke groet, Team Agradi
AA
Annemijn A.
Lichtenvoorde

Ze denken niet mee en laten je in de kou staan met de problemen.

Er wordt niet meegedacht in oplossingen. Ik ben vaste klant en als ik eens met een probleem kom, word het afgedaan met dat het niet onder garantie valt. Ik heb dure dekens aangeschaft die binnen 1 week kapot waren en er is niet eens een kleine tegemoetkoming. Dit maakt jullie een zeer onprofessionele zaak.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De scheur die in de deken zit is op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf in of op de deken moet zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Slechte service

Koop er regelmatig, altijd wel snelle levering. Maar nu laarzen gekocht van 112,- euro. Na 3x dragen is de voering aan de binnenkant al kapot. En dan geen garantie geven want volgens hun is het geen productfout, vind dat echt zeer slechte service...
28 mei 2024
Beste klant, Helaas valt de schade niet onder productie of materiaalfout, maar onder schade van buitenaf (wrijving). Dit kan een oorzaak zijn van een onjuiste maat of pasvorm. Om deze reden kunnen wij geen garantie aanbieden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
27 mei 2024
Bestelling zou 3 dagen geleden geleverd moeten zijn, maar nog niet ontvangen. Met DPD gebeld: problemen met afleveren. Afwachten. Ik overweeg te stoppen met kopen bij Agradi vanwege de blijvend moeizame bezorging en het heen en weer gebel.
28 mei 2024
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst en u op de hoogte houden van het onderzoek wat voor u is opgestart. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 mei 2024

12,50 retourkosten terwijl pakket nooit is aangeboden.

Het door mij bestelde pakket is nooit bezorgd door pakketbezorger DPD en automatisch geretourneerd. Toch moet ik voor deze niet-bezorging 12,50 betalen. Klantenservice van Agradi vindt dit een correcte handelswijze. Ik duidelijk niet!
22 mei 2024
Beste klant, Op 02-05-2024 is er een poging gedaan om het pakket af te leveren, deze was helaas onsuccesvol. Vervolgens is het pakket op dezelfde dag afgeleverd bij het dichtstbijzijnde pakketpunt. Als de eerste afleverpoging niet slaagt, mag DPD het pakket hier afleveren. Het pakket heeft 7 dagen bij het pakketpunt gelegen en is op 10-05-2024 opgehaald door DPD. Helaas is het pakket na deze tweede afleverpoging opnieuw niet succesvol afgeleverd. DPD heeft meerdere pogingen gedaan om het pakket te leveren, daarbij heeft u de mogelijkheid gehad om het pakket binnen 7 dagen op te halen bij het pakketpunt. Helaas is dit niet gebeurd, waardoor het pakket retour is gekomen en hiervoor een boete is opgelegd. Met vriendelijke groet, Team Agradi
MB
Manon B.
Smilde
22 mei 2024
Duur product ontvangen welke 1,5 jaar oud is en binnen 50 dagen opgevoerd moet worden. Advies om het dagelijks te voeren terwijl ik het alleen bij weidegang geef ivm hoefbevangenheid. Na melding hiervan niks meer gehoord
24 mei 2024
Beste klant, Wij zien dat uw klacht is doorgezet naar de leverancier om te bespreken, zodra wij antwoord hebben ontvangen brengen wij u zo snel mogelijk op de hoogte! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Slechte kwaliteit

Hele slechte kwaliteit Binnen 2 uur stuk en clip verkeerd om gemonteerd. Ligt op oud paard die de hele dag alleen staat en weinig doet Maar helaas wordt er niks mee gedaan
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De scheur die in de deken zit is op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf in of op de deken moet zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. Indien er op of aanmerkingen zijn aan de deken dient dit binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden, ook hierin is niet voldaan. Hierbij de voorwaarden, https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Verschillende keren iets besteld. Krijg je daarna mail dat er iets niet op voorraad is en dat je bestelling vast gehouden wordt tot alles er is.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Indien u een bestelling plaatst waar bij alle artikelen vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" houd dit in dat uw bestelling compleet is en gelijk verzonden kan worden. Indien één of meerdere artikelen een levertijd in werkdagen heeft houd dit in dat wij dit artikel deze binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier, helaas kan deze levertijd door de leverancier worden aangepast indien zij vertraging hebben opgelopen. Zoals vermeld staat bij het afrekenen wordt er gewacht op het artikel met de langste levertijd, zodat de bestelling in zijn compleetheid verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
MD
M D.
Apeldoorn
27 mei 2024
Nooit maar dan ook nooit krijg je je bestelling binnen 2 dagen of zelfs binnen een week. Ze hebben zelf niks op voorraad, echt zo slecht!!!!
28 mei 2024

Paardendeken zakt naar één kant

Paardendeken zakt naar één kant. Echt gevaarlijk voor paard! Slechte vorm of verkeerd gestikt. Deken blijft niet stabiel liggen op rug.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Graag ontvangen wij foto's van de klacht samen met uw ordernummer naar klantenservice@agradi.nl om u hiermee te helpen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
28 mei 2024
Pakket is nooit aangekomen, e-mail gestuurd en alleen maar automatisch antwoord ontvangen dat jullie terug betalen. Waardeloos
28 mei 2024
Beste klant, Wij zien dat uw pakket door DPD bij ons (retour) is afgeleverd op 23-05-2024, helaas kunnen wij de reden hiervan niet achterhalen. U ontvangt zo snel mogelijk bericht van ons met daarin de bevestiging van de terugbetaling zodra uw retourzending is verwerkt. Met vriendelijke groet, Team Agradi
het werd gewoon niet geleverd en na 3 weken dood leuk, de klantendienst ' we weten niet waarom...' wat een service...
MS
margit s.
prov utrecht
de levertijd was echt immens lang, en de klantenservice reageerde mijns inziens ontoereikend, een vage uitleg en klaar.
Antwoord van agradi.nl

Meer keuzes geven in de pakketbezorgers

Meer keuzes geven in de pakketbezorgers. Zolang jullie dpd gebruiken ga ik niets meer bestellen.
27 mei 2024
Niet gekregen, maar wel betaald. iedereen wijst naar iedereen , onder tussen heb ik niets
27 mei 2024
Twee weken moeten wachten tot het pakje toekwam. Leuk deken wel, zeker voor deze prijs!
28 mei 2024
Levering gebeurde op een plaats met dezelfde straatnaam maar in een verkeerde gemeente
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
26 mei 2024
Wanneer je wat besteld wat op voorraad is duurt het te lang voordat je het ontvangen.
28 mei 2024

niet leveren van de bestelde spullen

leveren van de bestelde spullen. Dat is ook na 2 weken nog steeds niet gebeurd
17 mei 2024
Ik heb nog steeds niks ontvangen. Dpd laat ook niks weten.
21 mei 2024
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi