agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.794 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Ik heb een week moeten wachten op mijn bestelling, terwijl er bij het product stond: voor 21 u besteld, morgen in huis. Daarom had ik bij jullie besteld. De volgende keer ga ik ergens anders bestellen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 okt 2023
Hoofdstel ging na amper 1 maand stuk, door gebrekkige opvolging werd dit nog steeds niet vervangen. De nodige stukken en bewijzen werden geleverd, maar de klantenservice reageert vervolgens niet meer.
13 okt 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij adviseren u een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl met uw ordernummer en een foto van het artikel, hierin helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 sep 2023
Jullie zijn een waardeloos bedrijf. Ik doe een bestelling en dat raakt kwijt bij dpd. En nu moet ik zelf dat probleem maar oplossen...... die "service" van jullie doet niks. WAARDELOOS!!!!!!!!!!!
15 sep 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de verzending. Wij hebben u wel degelijk geholpen, door een onderzoek op te willen starten met DPD naar dit pakket. Echter hebben wij vernomen dat u geen verklaring wilt toesturen waarin wordt aangetoond dat het pakket niet is ontvangen, dat maakt het voor ons erg lastig om u verder te helpen. Indien u van gedachte veranderd starten wij graag het onderzoek voor u op en helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
1 aug 2023
Ik heb twee weken geleden al besteld maar nog steeds niet binnen omdat 1 product niet leverbaar is, slechte service dat de rest niet alvast opgestuurd wordt of dat het artikel omgezet kan worden
3 aug 2023
Beste klant, De bestelling wordt pas verstuurd als de gehele bestelling compleet is, dit staat bij het afrekenen aangegeven en in de bevestiging die per mail is verstuurd. Mocht u een artikel uit de order willen annuleren waarvan de levertijd langer is, is dit mogelijk mits de bestelling boven de €49 uitkomt voor de gratis verzending. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Op 25/11 2 paardendekens besteld. Bij de ene deken stond levering volgende dag en bij de andere deken kreeg ik bericht dat het op 6/12 zou worden geleverd. Tot op heden10/12 nog niets ontvangen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 dec 2023
Jammer dat wanneer je bestelt dat er staat volgende dag verzonden. Vervolgens duurt het anderhalve week. Ik begrijp dat t druk is, maar pas de site aan denk ik dan. Is al de zoveelste keer.
29 sep 2023

Service/bestellingen/Voucher

Wij vinden dat de service/bestellingen achteruit zijn gegaan. Duurt lang voor je bestellingen ontvangt/ binnen is. De Vouchers eigenlijk nooit kunnen gebruiken, m.a.w. daar heb je niks aan.
3 okt 2023
29 jun 2023
Pakketten komen nooit tijdig aan of op juiste adres of gaan verloren. En enige uitleg die ik krijg is dat jullie er niets aan kunnen doen ik ben klant bij jullie een niet bij DPD . Dus...
4 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 jul 2023

Misleidend

Ik gebruik al jaren hertshoornolie, maar wat jullie me hebben gestuurd is wel een erg verdunde vers ie. Ik vind dit misleidend. Ik vind dat je dit niet zo moet doen. Groetjes Hans Leduc
26 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het artikel. Graag ontvangen wij het ordernummer en een foto van de olie naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
27 jun 2023
De bestelling is nog altijd niet aangekomen. Communicatie rondom alles is slecht. Voel me niet gehoord door DPD, maar zeker ook niet door Agradi. Meer dan twee weken nu aan het wachten
28 jun 2023
Beste klant, Wij zien dat er inmiddels contact is met de klantenservice over de levering van uw pakket. Graag willen wij voor u een onderzoek opstarten bij DPD, wij zullen ons best doen om het pakket zo snel mogelijk bij u geleverd te krijgen. Mocht je vragen hebben hierover of de status van het onderzoek willen weten adviseren wij u te mailen naar klantenservice@agradi.nl, wij staan u zo snel mogelijk te woord! Met vriendelijke groet, Team Agradi
31 dec 2023
Zeer trage levering. Geen reactie ontvangen van de klantenservice op mijn gestelde vraag. Verwerken van retour duurt enorm lang. Ik wacht al sinds 20 december om mijn terugbetaling.
14 jun 2023
Bestelling werd niet dezelfde dag nog verstuurd. Daarnaast was er vertraging bij de dpd en was de zaterdagbezorging niet aangevinkt door hen. Gevolg levering op maandag ipv donderdag.
14 jun 2023
Beste klant, Wij zien dat uw bestelling is geplaatst op 31-05-2023 om 17:34 uur en door ons is verstuurd op 31-05-2023 om 19:14 uur. Op dat moment is de levertijd in handen van de pakketdienst, zij zullen uw pakket zo snel mogelijk in uitlevering brengen! Wij zullen uw feedback meenemen om te kunnen verbeteren in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 jul 2023
Stijgbeugelriemen besteld. Deze zijn bij gebruik na 3 kwartier gebroken. Contact opgenomen. Krijg geld terug maar nemen geen aansprakelijkheid of verantwoordelijkheid voor ongeval.
20 jul 2023
Beste klant, Fijn om te horen dat er voor de schade een terugbetaling van het artikel heeft plaatsgevonden en hiermee een deel van uw klacht is behandeld. Helaas ligt de aansprakelijkheid en daarin mogelijke compensaties of vergoedingen bij de leverancier en/of fabrikant en mogen wij hierin niet voor eigen rechter spelen. Wij zullen de feedback meenemen om hier in de toekomst in te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 sep 2023
Verzending duurt veel langer dan van te voren aangegeven. Alleen onder hun eigen voorwaarden mag je dingen weer terug sturen, en dan moet je maar hopen dat je je geld terug krijgt.
12 sep 2023
30 aug 2023
Als ik iets voor negen uur bestel en je zet op je site vandaag voor negen uur besteld, morgen in huis verwacht ik dat ook en niet zoveel dagen later als ook nog eens op voorraad is
31 aug 2023
Beste klant, Wij bieden enkel op de website aan bij geselecteerde artikelen: "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden", de levering is ten alle tijden in handen van de pakketdienst. Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Altijd (veel) te laat met levering, slechte communicatie

Altijd te laat met levering, slechte communicatie. Op website staat altijd leverbaar, vervolgens duurt het een paar week en als je dan vraagt hoe het zit, is het niet op voorraad!
1 okt 2023

Zeer slechte kwaliteit dekblokken

Zeer slechte kwaliteit gele dekblokken. Bij meerdere rammen deze kleur dekblok gebruikt en na een ooi dekken bij 2 rammen is de dekblok al helemaal op en moet al vervangen worden.
3 okt 2023
SS
Sabine S.
Noordwijkerhout
Eerlijkere informatie over levertijden, klantenservice die vragen vriendelijk beantwoordt en meedenkt als de levertijd twee keer zo lang is als aangegeven (ipv 1,5 week 3 weken)
SC
Sil C.
Amsterdam
4 sep 2023

Week gewacht op producten die op voorraad besteld waren

Had diverse producten besteld die duidelijk op voorraad leken te zijn, achteraf een volle week op de spullen gewacht, weinig info tussendoor Was mijn laatste bestelling wel..
4 sep 2023
13 aug 2023
Leverbaarheid controleren en klanten niet eerst laten bestellen onder mom van "direct leverbaar" en na vergeefs minimaal een week wachten een annulering in je mailbox krijgen.
16 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad! Mocht u dit verder willen toelichten, ontvangen wij graag het ordernummer van deze bestelling naar klantenservice@agradi.nl. Het ordernummer wat bij deze review staat aangegeven is tijdig verzonden en is niet geannuleerd. Met vriendelijke groet, Team Agradi