agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.923 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.721 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

14 jul 2023

Teleurgesteld in service

Levertermijn was idioot veel langer dan aangekondigd Kortingscode werd niet verwerkt
20 jul 2023
Beste klant, Op het moment van bestellen stond er bij de kattenhalsband een levertijd tussen de 2 en 6 werkdagen vanuit de leverancier, wanneer deze kattenhalsband is binnengekomen wordt de gehele bestelling verzonden. Dit stond zowel op de product pagina als bij het afrekenen aangegeven. Uw bestelling is geplaatst op 25-06-2023 en uw bestelling is verzonden op 30-06-2023, met 5 werkdagen. Wanneer de kortingscode niet werkt bevat het winkelwagentje artikelen die niet aan de voorwaarden voldoen van de kortingscode, de voorwaarden kan je via deze link vinden: https://www.agradi.nl/kortingscodes/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
12 jul 2023

Emmer is nu al gescheurd

In de emmer die ik heb besteld zit nu al een scheur van onder naar boven. Mijn paard heeft er niet op gestaan.
20 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het artikel. Graag ontvangen wij het ordernummer en een foto van de emmer naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 jul 2023
Stijgbeugelriemen besteld. Deze zijn bij gebruik na 3 kwartier gebroken. Contact opgenomen. Krijg geld terug maar nemen geen aansprakelijkheid of verantwoordelijkheid voor ongeval.
20 jul 2023
Beste klant, Fijn om te horen dat er voor de schade een terugbetaling van het artikel heeft plaatsgevonden en hiermee een deel van uw klacht is behandeld. Helaas ligt de aansprakelijkheid en daarin mogelijke compensaties of vergoedingen bij de leverancier en/of fabrikant en mogen wij hierin niet voor eigen rechter spelen. Wij zullen de feedback meenemen om hier in de toekomst in te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 jul 2023
Mensen netjes te woord staan als ze een klacht hebben
20 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met onze telefoniste, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 jul 2023
de bestelling was niet goed aangekomen, de fles was al half leeg en het was een vieze bende
20 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor. Wij adviseren u een mail te sturen (binnen 48 uur na ontvangst) met daarin het ordernummer en een foto hoe u de bestelling heeft ontvangen, wij zullen altijd met u meekijken naar een passende oplossing in deze situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi

De producten zijn OK MAAR…

De producten zijn OK. De service is beneden alle peil. De bestelling wordt AUTOMATISCH op een afleverpunt bezorgd. Ik bestel online omdat het voor mij moeilijk is bestellingen op te halen. Dit is de tweede keer.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
1 jul 2023
Elk artikel appart verpakt in meters plastic... en dat in de tijd van verboden plastic rietjes... serieus...
4 jul 2023
Beste klant, Wij zijn genoodzaakt om de artikelen in beschermende folie te leveren om schade tijdens transport te voorkomen, helaas kunnen wij bestellingen zonder bescherming niet versturen. Wij zullen uiteraard deze feedback meenemen om in te toekomst te kunnen kijken wat haalbaar is om minder plastic te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
29 jun 2023
Pakketten komen nooit tijdig aan of op juiste adres of gaan verloren. En enige uitleg die ik krijg is dat jullie er niets aan kunnen doen ik ben klant bij jullie een niet bij DPD . Dus...
4 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
27 jun 2023
Nog steeds aan het wachten op een deel van mijn bestelling, inmiddels al meer als een maand terug besteld!!
28 jun 2023
Beste klant, Helaas is er iets mis gegaan in het magazijn, onze welgemeende excuses voor het ongemak! De borstels worden vandaag nog opgestuurd, in de loop van de dag ontvangt u de tracking per mail. Met vriendelijke groet, Team Agradi
JH
jan h.
TONDEN
27 jun 2023
Twee stuks Highlander plus vliegendeken gekocht voor mijn rustige paarden van 15 jaar oud. Binnen twee weken op de stikranden van de singels uitgescheurd. Vermoedelijk bij het rollen ( wat paarden nu eenmaal doen) Antwoord van een kille -duidelijk geinstrueerde- dame dat dit zeker geen garantie was. Zielige reactie. Had al fotos meegestuurd bij de klacht
28 jun 2023
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De scheuren die in de dekens zitten zijn op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf (rollend) in of op de dekens moeten zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. Hierdoor vallen de dekens dus helaas niet onder garantie. Met vriendelijke groet, Team Agradi
27 jun 2023
De bestelling is nog altijd niet aangekomen. Communicatie rondom alles is slecht. Voel me niet gehoord door DPD, maar zeker ook niet door Agradi. Meer dan twee weken nu aan het wachten
28 jun 2023
Beste klant, Wij zien dat er inmiddels contact is met de klantenservice over de levering van uw pakket. Graag willen wij voor u een onderzoek opstarten bij DPD, wij zullen ons best doen om het pakket zo snel mogelijk bij u geleverd te krijgen. Mocht je vragen hebben hierover of de status van het onderzoek willen weten adviseren wij u te mailen naar klantenservice@agradi.nl, wij staan u zo snel mogelijk te woord! Met vriendelijke groet, Team Agradi
RS

Zomaar annuleren van bestelling

Zadeldekje besteld in een grotere order, dekje wordt in backorder geplaatst, daarna zonder overleg wordt het dekje geannuleerd vanwege niet meer leverbaar. Toen ik ging kijken op de website bleek het dekje nog wel leverbaar maar 10 euro duurder. Ik heb vervolgens gebeld met de klantenservice, die gaven aan dat afdeling inkoop de order geannuleerd had. Medewerkster van de klantenservice ging nakijken of het dekje dan alsnog geleverd kon worden tegen de prijs waarvoor ik het in eerste instantie besteld en betaald had. Nu ruim een week later nog steeds geen bericht terug gehad.
23 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u onze service zo ervaren heeft. Graag ontvangen wij een mail naar klantenservice@agradi.nl met het originele ordernummer. Helaas is het ordernummer van deze review niet gekoppeld aan de bestelling waar over gesproken wordt. Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 jun 2023
Slecht product en een nog slechtere klantenservice
23 jun 2023
Beste klant, Graag vernemen wij wat je in de toekomst graag verbeterd zal zien, u kunt hier eventueel meer toelichting over geven naar klantenservice@agradi.nl. Ook voor een klacht over een artikel kan je per mail terecht aan de hand van een foto van de klacht en je ordernummer, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 jun 2023
2 dekens besteld, 1 bij epleyeck en 1 bij agradi, maten pasten niet voor mijn paard Firma epleyeck heeft meteen mijn retour geaccepteerd, terwijl agradi hier nu moeilijk omtrent doet, en zegt dat deze vuil was.. dit kan zeker niet, er zat nog een deken onder. Maar hierbij laat ik dit niet
23 jun 2023
Beste klant, Wij accepteren geen artikelen met gebruikssporen, helaas hebben wij deze retour gestuurde deken niet kunnen accepteren hierdoor. Door de retourafdeling bent u hiervan op de hoogte gesteld in een mail met meer informatie hierover en worden de mogelijke opties besproken. Indien u over de retourzendingen vragen heeft, adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/ of te reageren op de mail met informatie die naar u verstuurd is. Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 jun 2023

Slechte levering

Het product was prima, alleen de bezorging belachelijk. Dpd heeft niet eens aan de deur gestaan. Ik was gewoon thuis op het tijdstip dat hij langs zou komen, en ik krijg bericht dat het pakket mee terug genomen is omdat ik niet thuis was. Vervolgens kon ik het 3 dagen later pas ophalen bij t pick-up pont. Dus een verdrietig kind in huis helaas.
MP
Mirjam P.
Alkmaar

Waardeloze tent

Twee verschillende bestellingen van emmers sirocco stalpoeder gescheurd in de verpakking binnen gekregen. Eerste keer.. niet geklaagd (kan gebeuren). Tweede keer veel poeder verloren gegaan in kartonnen verpakking. Wordt totaal geen verantwoordelijkheid genomen b.v. door gedeeltelijke vergoeding en belofte van beter verpakken. Nee, ik moet aan het werk gezet worden door met allerlei bewijzen te komen en ANDERS wordt de klacht niet eens behandeld! Ben ik verbaasd ? Nee, ontelbare soortgelijke recensies gezien dus bedrijfsopvattingen die niet deugen. ALWEER een klant voorgoed kwijt, Agradi.
20 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat er pakketten zijn aangekomen met transportschade, onze excuses hiervoor! Indien er een pakket met schade is aangekomen dienen wij foto's te ontvangen van de bestelling en hoe deze in ontvangst is genomen, dit niet alleen ter verbetering in ons magazijn en de inpakafdeling, maar ook voor ons of wij u een korting aan kunnen bieden óf indien de schade te groot is een nieuw artikel te kunnen opsturen. Hiervoor hebben wij de foto's nodig, helaas kunnen wij deze werkwijze niet veranderen, wel kunnen wij deze feedback oppakken om dit in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Gratis verzending totdat je iets retour doet

Gratis verzending zeggen ze, totdat je een artikel gratis retour stuurt. Ja, het staat in de voorwaarden. Als na het geretourneerde product, de overige artikelen die jij gehouden hebt een waarde omder de 49 euro hebben, dan betaal jij alsnog 5 euro verzendkosten. Ze trekken gewoon 5 euro van het bedrag af wat ze jou moeten terug betalen. Ruilen is alleen mogelijk door een nieuwe bestelling te plaatsten. En daarvoor betaal jij gewoon weer verzendkosten als het te ruilen artikel onder de 49 euro is. Ruilen is dus helemaal niet zo gemakkelijk. Het kan jou dus zo 10 euro kosten. Daar kwam ik pas achter toen ik 1 van de 2 artikelen ging ruilen. Ik bestelde hiervoor ook al weinig bij Agradi, omdat ze niet of nauwelijks goedkoper zijn dan andere winkels. Ze doen alsof je altijd veel kortig krijgt, want bijna alle artikelen worden met korting aangeboden. Maar de prijs waarover de korting berekend wordt, ligt hoger dan het bedrag waarvoor het artikel in een andere winkel ligt. Dus Agradi hanteert hoge prijzen, zodat ze korting kunnen geven. Jij denkt mooi korting te krijgen, maar betaalt uiteindelijk niet veel minder dan wanneer je ergens anders besteld. De service bij andere winkels vind ik beter en vaak hebben die winkels geregeld een leuke aanbieding of afprijzing. Agradi.nl heeft een ruim aanbod, maar ik bestel als het mogelijk is ergens anders.
20 jun 2023
Beste klant, De kosteloze verzending is vanaf €49, indien het behouden deel van de bestelling, na het retourneren, onder de €49 komt worden de verzendkosten als nog in rekening gebracht, indien u hier vragen over heeft of meer informatie wilt hebben adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Het is inderdaad bij ons niet mogelijk om artikelen te "ruilen", wellicht dat dit in de toekomst mogelijk wordt voor artikelen met dezelfde prijzen. Mocht dit in de toekomst beschikbaar worden zal dit op de website vermeld worden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
16 jun 2023
Heb nog niets ontvangen dus er valt niets te beoordelen. Deze mail na aflevering sturen is misschien handiger.
20 jun 2023
Beste klant, Wij zien dat de bestelling is geplaatst op 01-06-2023 en ook dezelfde dag is verzonden. Helaas kampt DPD met een landelijke vertraging. Hierdoor kan het zijn dat uw zending langer onderweg (is geweest) dan u gewend bent van ons, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 jun 2023
Verkeerd product geleverd. Procedure inzake terugsturen en leveren kan mi klantvriendelijker.
20 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de aangeboden hulp zo heeft ervaren, wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 jun 2023
Bestelling werd niet dezelfde dag nog verstuurd. Daarnaast was er vertraging bij de dpd en was de zaterdagbezorging niet aangevinkt door hen. Gevolg levering op maandag ipv donderdag.
14 jun 2023
Beste klant, Wij zien dat uw bestelling is geplaatst op 31-05-2023 om 17:34 uur en door ons is verstuurd op 31-05-2023 om 19:14 uur. Op dat moment is de levertijd in handen van de pakketdienst, zij zullen uw pakket zo snel mogelijk in uitlevering brengen! Wij zullen uw feedback meenemen om te kunnen verbeteren in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi