agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.794 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

SR
17 jun 2023
Vele producten zijn niet beschikbaar, terwijl ze op de site staan als in voorraad…?
16 jun 2023
op moment van bestellen staat er dat het op voorraad is. maar dan na bestelling mail krijgen met NIET op voorraad/vertraging... En dan gaat de rest ook pas later op de post.. ook staat er I. de mail NIET duidelijk welke artikelen vertraging hebben of niet op voorraad waren. dat kan verbeterd worden toch?
16 jun 2023
Misleidende korting op de website. Ander product was top!
16 jun 2023
Ik had 10 afrasterpaaltjes besteld, maar had er maar 2 ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice. Moest een foto van de verpakking op sturen, erg raar omdat de doos verder niet beschadigd oid was, maar dit netjes gedaan. Vervolgens niet wat weer gehoord, opnieuw zelf contact opgenomen. Er zouden 10 paaltjes na geleverd worden, 2 extra omdat het zo lang duurde. Erg netjes dacht ik. Net het pakket binnen gekregen met 8 paaltjes, heb nu eindelijk wel mijn 10 paaltjes binnen, maar wel jammer dat ze aangeven 2 extra paaltjes als tegemoetkoming op te sturen en dat ze dat vervolgens niet doen. Uiteindelijk heb ik nu wel mijn 10 paaltjes, maar had het beter ergens anders kunnen bestellen.
15 jun 2023
Kwaliteit is goed jammer dat er steeds een aantal dingen niet in voorraad zijn mijn datum is steeds later voor de bezorging
13 jun 2023
Die leuke 5 euro korting beter te besteden maken!!!!!!!!!!! Heb er genoeg maar kan ze nooit inzetten.
Agradi is vaak de goedkoopste en levert meestal snel. Soms voldoet een product niet aan de omschrijving of is het kapot.
LN
Leonie N.
Purmerend

Nog steeds niet geleverd.

Ik heb wat besteld en omdat nog niet alles op voorraad is moet ik nog steeds wachten terwijl ik het nodig heb. Ik heb het inmiddels ergens anders besteld. En ik snap dat als er een week tussen zit jullie daar even op wachten...maar hier zit 3 weken tussen...stuur dan het ene gewoon op en later het andere.
10 jun 2023
Ik had jodpurs gekocht wat later bleek uitverkocht te zijn waardoor ik er lang op moest wachten. Maar er is mij geen mail gestuurd of laten weten dat het uitverkocht was. Ik had deze jodpurs snel na bestellen nodig en nu zodra ze geleverd zijn eigenlijk niet meer
10 jun 2023
Bestelling duurde veels te lang
10 jun 2023
Retourzendingen makkelijker maken met retouretiket mee te leveren. Zo ook het openstaande bedrag vermelden. Zodat je weet wat je moet betalen achteraf. Niet tevreden of jullie afterpay. Riverty.
9 jun 2023
een enorme doos (Hoogte: 1,80m - Breedte: 30 - Diepte: 20 voor een voorwerp met Hoogte: 1,20m - Breedte: 17 - Dikte: 2,5cm. de meter zat helemaal los in deze doos. Gelukkig is hij vrij robuust en niet stuk gegaan.
8 jun 2023
Ik vind de levertijd wel lang duren. Jullie maken reclame voor 21.00 besteld volgende dag in huis maar dat heb ik nog nooit meegemaakt. Dat is wel misleidend.
MB
Marieke B.
Zoetermeer
7 jun 2023
De producten zijn helemaal goed. Ik vind alleen de onduidelijkheid over de levering erg vervelend. Het duurt vaak lang. En alles wordt pas geleverd als alle producten geleverd kunnen worden. Ook vind ik DPD een vervelende en onhandige bezorgdienst. Zelf een retourformulier printen is echt onhandig.
6 jun 2023

Fijne producten, maar langzame retourverwerking

Fijne producten, maar de voorraad kan beter. Verzending en verwerking van retouren zou een stuk sneller kunnen!

prima producten, slechte levertijd

Best tevreden over de producten. Maar 9 van de 10 keer word de levertijd verkeerd weergegeven en ontvang ik mijn bestelling van 1 tot 3 dagen pas na langere tijd, erg jammer.
6 jun 2023
Ik had een paarden borstel set met tas besteld … als eerste duurde het erg lang voor dat je het in huis hebt Ten tweede is 1 borstel kapot en bieden ze je 15% korting op een nieuwe bestelling ? Dat was niet geheel duidelijk .. vervolgens gaan ze navragen of de borstel los te krijgen is en hier krijg je verder geen bericht meer op .. dus nee ik bestel hier zeker niet meer
Levertijd kan veel sneller
leveren zoals jullie aangeven, niet pas 1 week later. producten zelf zijn prima