agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.956 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.834 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

19 sep 2023
Op de site staat dat producten aanwezig zijn en vervolgens duurt het een tijd voordat ze verstuurd worden want als je meerdere stukken van een product wilt kan het zijn dat niet alles aanwezig is
22 sep 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 nov 2023

Product was over de datum

Kreeg een product dat binnen 3 dagen al over datum zou zijn. Het product moet minimaal 21 dagen te gebruiken zijn. Uiteindelijk is het netjes opgelost maar dit had natuurlijk niet mogen gebeuren.
8 nov 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 aug 2023

late levering

De bestelling stond bij levertijd 1/2 dagen meer dan een week moeten wachten terwijl onze kalvermelk verwarmer kapot was. Dit was de eerste bestelling bij jullie en waarschijnlijk ook de laatste
25 aug 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
EH
Evy H.
Tielen
19 okt 2023
Gekochte item paste niet, maar bij terugsturen werden zowel verzendingskosten als retourkost aangerekend, waardoor ik €10 betaald heb voor iets wat ik niet eens zelf kon houden of gebruiken.
20 okt 2023
Beste klant, Vanuit België worden er retourkosten in rekening gebracht. De verzendkosten zijn in rekening gebracht omdat uw originele order onder de €49 uitkomt voor gratis verzending. Meer informatie kunt u inden via de volgende link: https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi

Levering product

Wanneer een product niet direct leverbaar is, dit beter vermelden bij het product in de webshop ipv de levertijd ineens aanpassen waardoor ik 2 weken heb moeten wachten op het product!
Antwoord van agradi.nl

Levertijd duurd veelste lang.

Duurd erg lang voordat je de producten ontvangt. Ookal staat er op hun site binnen 1 a 3 werkdagen in huis. Na een week is het nog niet verzonden. Is niet de 1e keer dat dit voorkomt.
MV
Marinda v.
Hilversum
28 mei 2023
Slechte voorraad. Duurt lang voor dat je je spullen krijgt. Verpakking van je producten is onzorvuldig bij elkaar gepropt. Veel te grote dozen als je kleine of weinig artikelen koopt.
1 jun 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Wij zullen de feedback omtrent de verpakking meenemen om te verbeteren in de toekomst, bedankt hiervoor! Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 aug 2023
Zorgen dat de besteld producten (antiklit spray voor paarden) heel toekomen bij de klant en indien de bus toch stuk, snel een nieuwe opsturen. Ik wacht nu al weken op mijn product...
25 aug 2023
Beste klant, Wij zien onder het ordernummer geen antiklit spray voor paarden staan, wellicht behoort dit tot een ander ordernummer. Indien u een defect artikel heeft ontvangen vernemen wij dit graag via klantenservice@agradi.nl met een foto en het ordernummer, wij helpen u graag verder! Als u vragen heeft over de status van de zending kunt u ons ook telefonisch bereiken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelling eerder verzenden, desnoods in delen ipv wachten tot alles compleet is en dan verzenden. Ik heb lang moeten wachten op mijn bestelling, omdat 1 product niet leverbaar was.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
17 nov 2023
Ontvangen hooinet was 2 mm. Besteld 5 mm. Geld is teruggestort, doch hooinet 5 mm nooit ontvangen.zijn inmiddels wel paar weken verder conclusie. Geen bestellingen meer bij Agradi
21 nov 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas was de voorraad die wij hebben niet kloppend en konden wij hierom ook geen juist hooinet opsturen. Om deze reden heeft u een creditering van het aankoopbedrag ontvangen, het probleem is inmiddels verholpen en de voorraad is weer kloppend. Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 sep 2023

Zeer lange levertijd bij producten op voorraad

Ondanks dat de bestelde producten op voorraad waren,heeft het een week geduurd voordat ik ze heb ontvangen. Als ik niet had gebeld had de levertijd mogelijk nog langer kunnen zijn.
22 sep 2023
Verzending duurt erg lang. Was een product manco, na contact met de servicedeskmedewerker zou er op terug gekomen worden. Geen reactie, terugbetaling of product mogen ontvangen.
16 sep 2023
De site beter up to date houden met voorraad, tijdens bestellen was 2 dagen levertijd aangegeven, en later een mail dat het langer ging duren, na 1,5 week pas porder binnengekregen
19 sep 2023

Levering traag

Leuke artikelen goede prijzen helaas duurt het een eeuwigheid om je bestelde artikelen te ontvangen. Dit jaar weer te laat geleverd na 5 december dus geen sinterklaas cadeautjes.
11 sep 2023
Meerdere malen een bestelling geplaatst waar de opmerking “voor 21.00 besteld volgende dag in huis” bij staat. Helaas duurde het een week voordat mijn bestelling geleverd werd.
12 sep 2023
Beste klant, Op geselecteerde artikelen op de website staat vermeld "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" wij adverteren nooit met "volgende dag in huis". Echter stond dit niet aangegeven op het moment van bestellen bij de Star Bitloos Hoofdstel Zwart maat Cob, hierbij stond een levertijd vermeld tussen de 2 en 4 werkdagen. Dit houd in dat wij het artikel binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier en daarna zo snel mogelijk naar u versturen. Wij zien dat uw bestelling inmiddels is verzonden en wensen u veel plezier van de bestelling toe! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Er wordt beloofd dat er binnen een bepaalde tijd (1-2 werkdagen) geleverd wordt. Maar na betalen blijft het dagen stil en i.p.v. ruim voor kerst komt het pas rond nieuwjaar.
11 okt 2023

Onjuiste informatie over voorraad.

Op jullie webshop geven jullie aan dat het product op voorraad is. Wanneer ik het besteld heb, blijkt het niet op voorraad. Persoonlijk vind ik dat misleidende informatie.
13 okt 2023
Beste klant, Wij zien dat uw ordernummer die refereert naar deze review binnen 24 uur is verzonden, het is ons niet helemaal duidelijk wat er mis is gegaan. Indien u dit verder toe wil lichten kan dit naar klantenservice@agradi.nl, wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
PZ
P. Z.
Westerhaar

slechte levertijden

producten sneller leveren ik heb 1.5 week zonder voer gezeten. uiteindelijk heb ik het ergens anders extra moeten kopen, zodat mijn paard niet nog langer zonder voer zat.
Antwoord van agradi.nl
Producten zouden binnen 2-4 werkdagen leverbaar zijn en wacht nu al 14 dagen ... baal hier echt van want het is niet de 1e en enige keer, maar gebeurd steeds vaker

Niet op tijd geleverd

Bij het artikel stond voor 22 uur besteld morgen verzonden, helaas dat ging niet op. Tevens een slecht klantenservice contact, de persoon liet mij niet uitpraten.