agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.943 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.486 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Betere communicatie wanneer iets niet op voorraad is. Daarna op de hoogte houden en vooral niet met dpd verzenden
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
MH
M. H.
Zwolle
We krijgen een review verzoek, maar hebben de bestelling die we 2 weken geleden hebben gedaan nog niet ontvangen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat uw bestelling volgens DPD is geleverd op 14-11-2023. Indien dit niet het geval is adviseren wij u een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl, wij kijken graag met u mee naar een oplossing! Met vriendelijke groet, Team Agradi
12 jul 2023

Emmer is nu al gescheurd

In de emmer die ik heb besteld zit nu al een scheur van onder naar boven. Mijn paard heeft er niet op gestaan.
20 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het artikel. Graag ontvangen wij het ordernummer en een foto van de emmer naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 sep 2023
Ruim 2 weken moet wachten op voer, voor paard en konijn. Zelf moeten bellen om te vragen hoe het er voor stond
3 okt 2023
16 jun 2023
Heb nog niets ontvangen dus er valt niets te beoordelen. Deze mail na aflevering sturen is misschien handiger.
20 jun 2023
Beste klant, Wij zien dat de bestelling is geplaatst op 01-06-2023 en ook dezelfde dag is verzonden. Helaas kampt DPD met een landelijke vertraging. Hierdoor kan het zijn dat uw zending langer onderweg (is geweest) dan u gewend bent van ons, onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
bij bestelling niet aangegeven dat produkten niet leverbaar zijn. duurde 4 weken. maar geen reactie of update
1 jul 2023
Elk artikel appart verpakt in meters plastic... en dat in de tijd van verboden plastic rietjes... serieus...
4 jul 2023
Beste klant, Wij zijn genoodzaakt om de artikelen in beschermende folie te leveren om schade tijdens transport te voorkomen, helaas kunnen wij bestellingen zonder bescherming niet versturen. Wij zullen uiteraard deze feedback meenemen om in te toekomst te kunnen kijken wat haalbaar is om minder plastic te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
27 jun 2023
Nog steeds aan het wachten op een deel van mijn bestelling, inmiddels al meer als een maand terug besteld!!
28 jun 2023
Beste klant, Helaas is er iets mis gegaan in het magazijn, onze welgemeende excuses voor het ongemak! De borstels worden vandaag nog opgestuurd, in de loop van de dag ontvangt u de tracking per mail. Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 sep 2023

Magazijn was niet op orde.....ik heb 9…

Magazijn was niet op orde.....ik heb 9 dagen op mijn bestelling gewacht, terwijl dit 1 max 2 dagen zou zijn
3 okt 2023
31 dec 2023
Voor de zoveelste keer bestelling niet op tijd ontvangen. De levertijden bij de producten zijn misleidend
Antwoord van agradi.nl
Wacht nog steeds op mijn bestelling. Klantenservice komt niet met een passende oplossing. Onvriendelijk.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat uw bestelling is geplaatst op 15-11-2023 en is verzonden op 16-11-2023, indien u problemen ervaart met de levering van uw pakket adviseren wij u contact op te nemen met onze klantenservice via klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
ID
Irma D.
Putten
28 okt 2023
Ik heb dit product de 12de besteld en betaald en ondanks meerdere telefoontjes nog steeds niets ontangen.
31 okt 2023
Beste klant, Wij zien dat onze retourafdeling het pakket opnieuw verstuurd heeft, omdat deze zonder reden retour is ontvangen vanuit DPD. Inmiddels is de nieuwe tracking per mail naar u verstuurd. Onze excuses voor deze vervelende situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi
De levering van artikelen duurt veel en veel te lang. Daar moeten jullie echt wat aan doen. Waardeloos.
MD
M D.
Apeldoorn
SCHANDALIG HOE LANG JE OP JE PRODUCTEN MOET WACHTEN!!!! HET GAAT HIER OM DE GEZONDHEID VAN DIEREN!!!!!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Bedankt voor je reactie. Helaas hebben wij momenteel te maken met vertraging in ons magazijn door Black Friday, Sinterklaas en aankomende feestdagen. We doen ons best om zo snel mogelijk alle orders te versturen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Slecht heel slecht laten mensen ma w8ten komen niet met een op lossing denken alleen aan hun eigen

Overal teleurstellende ervaring helaas

Levering heel erg traag, slecht contact te krijgen met klantenservice en je hoort geen updates.
4 jun 2023
Wordt zogezegd op 2-3 dagen geleverd. Een week later had ik nog steeds geen verzendbevestiging
8 jun 2023
Beste klant, De bestelling die u plaatste is op 19-05 om 21:12 uur geplaatst, 20-05 om 08:16 is uw bestelling door ons verzonden. Op het moment dat het pakket is verzonden ligt de levertijd in handen van DPD, gezien dit een buitenlandse zending betreft duurt dit gemiddeld langer dan een binnenlandse zending. Wij adviseren het email-adres is het account te controleren of de ongewenste/spam box te controleren indien de mail niet is ontvangen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 jun 2023
Verkeerd product geleverd. Procedure inzake terugsturen en leveren kan mi klantvriendelijker.
20 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de aangeboden hulp zo heeft ervaren, wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 dec 2023

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen en er wordt geen gevolg aan gegeven

Ik heb mijn pakket nooit ontvangen. Ik krijg nog noch een nieuw pakket noch mijn geld terug.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Kunt u ons een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl met daarin het ordernummer? Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
bestelling is nog steeds niet geleverd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
10 okt 2023
Beste klant, Wij zien dat uw bestelling is verzonden op 25-09-2023, op 27-09-2023 is afgeleverd bij de Parcel Shop en dat het pakket hier vervolgens na de aangegeven 7 dagen dat het pakket blijft liggen niet is afgehaald. Het is ten alle tijden de verantwoordelijkheid van de klant om de track & tracé in de gaten te houden en het pakket binnen 7 dagen op te halen bij de Parcel Shop. Het pakket zal na deze 7 dagen retour afzender gestuurd worden, indien u hier meer vragen over heeft kunt u contact opnemen via klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi