agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.943 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.486 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

11 jul 2023
de bestelling was niet goed aangekomen, de fles was al half leeg en het was een vieze bende
20 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor. Wij adviseren u een mail te sturen (binnen 48 uur na ontvangst) met daarin het ordernummer en een foto hoe u de bestelling heeft ontvangen, wij zullen altijd met u meekijken naar een passende oplossing in deze situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi
29 okt 2023
2 keer de verkeerde bestelling geleverd gekregen en helaas is het nog steeds niet opgelost
31 okt 2023
Beste klant, Wij zien dat er contact is met onze klantenservice over de verkeerd ontvangen bestellingen en de onderzoeken zijn hiermee in volle gang om dit zo snel mogelijk voor u op te lossen. Wij houden u hiervan op de hoogte. Onze excuses voor deze vervelende situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi
7 nov 2023

Pakket verkeerd bezorgd, dan geen vervangend pakket

Wanneer een pakket weg is, verkeerd is afgeleverd, krijg je je betaalde bestelling niet.
8 nov 2023
Beste klant, Wij zien dat er contact is geweest meet de klantenservice en u een bevestiging heeft ontvangen op 06-11-2023 voor het opstarten van een onderzoek bij DPD voor uw pakket. Wij zullen u zo snel mogelijk informeren zodra er meer bekend is vanuit DPD. Met vriendelijke groet, Team Agradi
De maatvoering is niet goed en het shirtje is erg doorschijnend. Heb het geretourneerd.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen, onze excuses voor het ongemak! Wij zullen een melding maken bij onze retourafdeling, zodat hier extra op gelet wordt zodra uw pakket retour is ontvangen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
7 sep 2023
Gratis retour zenden!! Ben er helemaal klaar mee, en zal nier snel weer iets bestellen!!
8 sep 2023
Beste klant, De kosteloze verzending is vanaf €49, indien het behouden deel van de bestelling, na het retourneren, onder de €49 komt worden de verzendkosten als nog in rekening gebracht, indien u hier vragen over heeft of meer informatie wilt hebben adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 mei 2023
Te trage levering,tevens wordt er dan ook nog eens een andere datum van levering geplant
26 mei 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 jul 2023

Teleurgesteld in service

Levertermijn was idioot veel langer dan aangekondigd Kortingscode werd niet verwerkt
20 jul 2023
Beste klant, Op het moment van bestellen stond er bij de kattenhalsband een levertijd tussen de 2 en 6 werkdagen vanuit de leverancier, wanneer deze kattenhalsband is binnengekomen wordt de gehele bestelling verzonden. Dit stond zowel op de product pagina als bij het afrekenen aangegeven. Uw bestelling is geplaatst op 25-06-2023 en uw bestelling is verzonden op 30-06-2023, met 5 werkdagen. Wanneer de kortingscode niet werkt bevat het winkelwagentje artikelen die niet aan de voorwaarden voldoen van de kortingscode, de voorwaarden kan je via deze link vinden: https://www.agradi.nl/kortingscodes/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
Het heeft een maand geduurd voordat ik product kreeg zonder bericht vanuit agradi.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Duurt veel te lang , 11-12-23 besteld nu 18-12 en nog niks Beloofd 13/14 december
8 aug 2023
Product was na 2 dagen stuk, mail naar klantendienst maar nog steeds geen antwoord
11 aug 2023
Beste klant, Wij hebben mailbox doorzocht naar een klacht met het ordernummer NL03639742, maar is helaas nergens in het systeem teruggevonden. Kunt u ons deze mail toesturen naar klantenservice@agradi.nl? Met vriendelijke groet, Team Agradi
sneller leveren in iedergeval leveren wat er als levertijd word aangehouden
30 aug 2023
Bestelling niet bezorgd l, achteraan gebeld. En nu ook weer niks vernomen….
30 aug 2023
Beste klant, Zou u contact met ons op willen nemen? Dan kijken we graag met u mee, ik zie dat er een nieuw pakket uw kant op komt. 085-88 88 049 Bereikbaar maandag t/m vrijdag van 10.00u tot 18:00u. Contact met Agradi buiten bovenstaande tijden om, stuur ons dan een mail naar info@agradi.nl.
4 sep 2023
Bestelling veel te laat geleverd, wordt pas aangegeven na betaling etc.
5 sep 2023
5 aug 2023
Bestelling gecanceld zonder bericht. Geld terug gestort een week later.
8 aug 2023
Beste klant, Uw bestelling is door ons verzonden op 22-07-2023 en is bij ons op 26-07-2023 retour gekomen vanuit de transporteur met transportschade, uw bestelling is daarom niet geannuleerd, maar gecrediteerd. Wanneer er een terugbetaling verwerkt wordt duurt dit 2 á 3 werkdagen voor het bij de gekozen betaalmethode verwerkt is. Mocht u aanvullende vragen hebben adviseren wij u te mailen naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 sep 2023
Zeer slechte klacht afhandeling naar levering slechte kwaliteit shirt!!
22 sep 2023
Beste klant, Bedankt voor je reactie. Helaas ging het hier niet om een productie en/of materiaal fout. Hierdoor kunnen wij geen garantie verlenen op het shirt. Met vriendelijke groet, Team Agradi
26 dec 2023
Niet de klant verleiden met snelle bezorging die ze bijna nooit halen.
Antwoord van agradi.nl
Op de site staat een leverdatum die ze niet waar kunnen maken!!
Antwoord van agradi.nl
Spullen worden nooit op tijd geleverd en zelfs niet geleverd ..
7 nov 2023
Ik kreeg het pakketje open aan + wat ik besteld had was al kapot
8 nov 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Wij adviseren u een mail te sturen naar klantenservice@agradi.nl met uw ordernummer en een foto van het artikel en het pakket, hierin helpen wij u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
4 okt 2023
Veel te lange levertijd , is niet meer van deze tijd , spijtig.
6 okt 2023