agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.914 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.184 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

18 okt 2023

Lang gewacht, uiteindelijk gecanceld

Toen ik mijn producten had gekozen, stond erbij dat dit voorradig was en binnen 1 tot 3 werkdagen geleverd zou worden. Echter na een week nog niets ontvangen. Dus gebeld naar agradi. “Ja het lag in het magazijn maar was nog niet uitgepakt. Het komt zsm” 3 dagen daarna niets gehoord verder. Dus maar weer heen gebeld. Kreeg ik een heel ander verhaal te horen dat ze de spullen nog niet hadden. Dus ik heb aangegeven dat dit niet zo op hun site stond. En dat ik dit bijzonder vind, vooral met hun vorige verhaal. De dag erna heb ik weer gebeld en mijn bestelling maar geannuleerd. Heb mijn producten ergens anders besteld en die waren de dag erna gewoon geleverd. Jammer voor agradi, maar met deze service bestel ik hier niet weer.
20 okt 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
28 apr 2023

Pakketje met oranje caphoes was er niet op Koningsdag. Wel op tijd besteld.

Het pakketje met nummer …332 ging best goed, maar dat vragen jullie een beetje laat. Het volgende pakketje met nr …630 is faliekant mislukt. Het bevat een oranje caphoes voor Koningsdag en zou volgens de Agradi website tussen 24 en 26 april worden geleverd. Nu, op de ochtend van 28 april dus na Koningsdag is het er nog steeds niet. Ik zag dat het pakket pas op de 26e was aangemeld bij de vervoerder, dus het ligt echt aan Agradi. Hiermee is de Koningsdag van mijn jongste kleindochter mislukt en moet ze een jaar wachten om de caphoes te gebruiken Dat is best lang voor een kind van 6 jaar. Het lijkt me ook dat de orderverwerking van Agradi beter kan letten op event gerelateerde artikelen, en die waar nodig voorrrang geeft.
3 mei 2023
Goedemiddag, De caphoes hoes had een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. We hebben de bestelling op de tweede dag verzonden. Door vertraging bij dpd is hij helaas hierdoor pas op 28 April geleverd. Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 jul 2023
Waardeloos bedrijf. Nul communicatie. 1. Judhpors besteld - na een paar keer gebruik al helemaal beschadigd, bedrijf weigert dit te vervangend door ander, beter exemplaar. 2. Chaps besteld voor een kind van 10 jaar, zelfs de maat voor een 14-jarige paste niet - maatvoering klopt van geen kant. 3. Paard Rijbroek besteld met levertijd 2-4 dagen. Na meer dan 3 weken is het artikel eindelijk verzonden, bedrijf weigerde indicatie voor levertijd te geven. Geld retour na terugzenden artikel duurt ook een eeuwigheid. Klantenservice reageert met standaard antwoorden en neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Al met al zeer teleurstellend, ik bestel de paardrij spullen voor mijn dochter in het vervolg ergens anders!
24 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de service zo heeft ervaren! Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
17 sep 2023
Wordt een bezorg datum beloofd komt niets terwijl het voor een evenement nodig was. Aantal keer er achteraan gebeld waarbij alsnog belooft wordt dat het spoed wordt en ik het de volgende dag heb, wordt niks mee gedaan. Vervolgens kan je in het weekend niet bellen… maandags alsnog gebeld terwijl het toen al te laat was en aangegeven dat ik het niet meer wilde hebben kon niet meer kon het alleen kosteloos retouren. Is tijdens mijn vakantie geleverd en dus aangepakt door de buren dus retour bij terugkomst kon ook niet echt meer. Pakket open gemaakt bleken 2 van de 5 emmers snoepjes kapot te zijn, maar na al dat gedoe over de levering geen zin meer om nog een keer te bellen. Voor mij voorlopig geen Agradi meer
19 sep 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 nov 2023

Helaas meteen tijdens eerste gebruik stuk

Helaas hield het apparaat er tijdens één paard scheren mee op. Hij doet niets meer, als ik hem aan zet maakt hij niet eens geluid. De communicatie met Agradi ging moeizaam. Ze wilde eerst een filmpje. Filmpje gestuurd, dat dus precies laat zien wat ik al omschreven had: het apparaat doet niets meer. Toen was er overleg met de leverancier nodig. Zoals verwacht mocht hij een paar dagen later dan eindelijk op de post. "Ze zullen hem gaan nakijken bij de leverancier". Inmiddels zijn we een week verder en zit ik dus met een half geschoren paard. En ondanks dat ik dat steeds aangeef, komt er niet iets van een compensatie (leenapparaat of geld terug) van Agradi. Erg jammer.
14 nov 2023
Beste klant, Wij zien dat er contact is met de klantenservice en er een reparatie/controle is aangeboden, wij houden u hiervan op de hoogte. Helaas hebben wij voor nu de optie voor een leenapparaat (nog) niet, wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Mocht u vragen hebben over onze retourvoorwaarden adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 aug 2023

Product niet retour genomen/ 0 vliegen gevangen

Het product in gebruik genomen, zou vliegen moeten vangen, dat deed het niet. Ik wilde het terugsturen maar dat was niet mogelijk omdat het reeds in gebruik was geweest. Nadat ik zelf erachteraan ben gaan bellen wat ik net dit product moet doen werd mij door Agradi en de leverancier pas vermeld dat ik 4 tot 7 dagen moet wachten voordat het werkt. Dat staat niet op de verpakking van het product vermeld. Inmiddels had ik een ander product aangeschaft En zit ik nu door de fout van een leverancier met twee dure vliegenvangers opgescheept. Jammer dat Agradi dit niet anders heeft opgelost. Ik heb dan wel nieuwe capsules mogen ontvangen maar het product is nu overbodig.
28 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u onze service als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 nov 2023

Levertijd

Er wordt gezegd dat de spullen binnen 1-2 dagen verzonden worden. Het kan een keer gebeuren maar het is bij ons nu al een aantal keer gebeurd dat wij weken op een bestelling zitten te wachten. Zet het er dan niet bij! Ook valt het me op dat flessen/sprays niet goed verpakt worden / gesloten worden en daardoor ontstaat er lekkage in je bestelling. Heb een keer gebeld en dan sta je in de wacht en moet je foto’s doorsturen. Je krijgt het dan wel netjes vergoed maar ik bel niet meer. Kost mij teveel tijd die ik helaas niet heb. Bovenstaande zou voor mij redenen zijn om elders te bestellen. Ik voel dan ook geen behoefte om foto’s bij te voegen.
23 nov 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Kunt u de klacht over het inpakken van uw bestelling sturen naar klantenservice@agradi.nl met uw foto's en ordernummer? Wij kijken graag met u mee naar een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Team Agradi
SP
shirley p.
Zoetermeer
12 mei 2023

Bestelling niet ontvangen

Helaas inmiddels nog steeds mijn pakket niet ontvangen omdat hij bij een ander adres bezorgd is die niet helemaal klopt en zeggen dat ze hem niet hebben ( terwijl ik overigens gewoon thuis was ). Helaas wacht ik nog steeds wanneer het opgelost word. Ik heb dit voor mijn merrie met spoed gekocht omdat ze een ongeluk heeft gehad nu inmiddels ook ergens anders moeten bestellen dus ben ik dubbel geld kwijt. Baal er echt heel erg van ik heb intotaal al meer dan een paard duizend euro bij jullie besteld maar de oplossing lijkt nu lang op zich te wachten... ik hoef het pakket niet meer en wil mijn geld terug. Groeten shirley pronk
16 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat er voor uw pakket een onderzoek is opgestart bij DPD om u zo goed als mogelijk te helpen met deze vervelende situatie. Zo te zien heeft u gisteren een mail ontvangen met hierover de uitkomst! De klantenservice verneemt graag welke van de twee opties u wenst, zodat het opgelost kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 nov 2023
Slechte ervaring met het terugsturen van producten vanuit België! Je krijgt minder dan de helft terug van het bedrag van je product, door de hogen retour en verzendkosten die je moet betalen! Je ken best het zelf doorverkopen, hier zal je meer aan verdienen. Daarnaast moet je al 50 euro hebben om gratis te versturen, past er iets niet en je wilt een andere maat. Moet je weer 50 euro hebben om gratis te versturen. En je moet nog is rekening houden met dat je niet eens de helft van het bedrag terug krijgt wat je terugstuurt. Je betaalt te veel! Ik heb nog nooit zo’n slechte service gehad vanuit Nederland!
14 nov 2023
Beste klant, Wanneer er een bestelling is geplaatst met meerdere artikelen en hiervan wordt een deel retour gestuurd, wordt er gekeken naar het totaal bedrag van de behouden artikelen na de retourzending. Het behouden bedrag van de bestelling is onder de €49 uitgekomen voor de gratis verzending, in dat geval worden de verzendkosten van €5,99 als nog in rekening gebracht. De andere €4,99 zijn de retourkosten voor België, dit geldt voor alle Belgische retourzendingen. u heeft dus het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel ontvangen plus de verzend en retour kosten. Mocht u vragen hebben over onze retourvoorwaarden adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
word telkens niet geleverd op de afgesproken dag (voor de 2e keer) 1e keer 2 weken moeten wachten, en zeer onvriendelijk behandeld en het probleem niet oplossen en elke keer hetzelfde verhaal afdraaien...na 2 weken heb ik het geannulleerd. Nu weer hetzelfde, express op de producten gelet die direct leverbaar waren en weer niet geleverd op de dag dat zou moeten en ook niet de dag erna en op de 3e dag nog geen track en trace gegevens dus zal nog langer worden. Dus ook deze zal ik annuleren en ergens anders de producten bestellen. Lijkt leuk en goedkoop maar helaas, zo moet je niet werken als bedrijf.
MP
Mirjam P.
Alkmaar
20 jun 2023

Waardeloze tent

Twee verschillende bestellingen van emmers sirocco stalpoeder gescheurd in de verpakking binnen gekregen. Eerste keer.. niet geklaagd (kan gebeuren). Tweede keer veel poeder verloren gegaan in kartonnen verpakking. Wordt totaal geen verantwoordelijkheid genomen b.v. door gedeeltelijke vergoeding en belofte van beter verpakken. Nee, ik moet aan het werk gezet worden door met allerlei bewijzen te komen en ANDERS wordt de klacht niet eens behandeld! Ben ik verbaasd ? Nee, ontelbare soortgelijke recensies gezien dus bedrijfsopvattingen die niet deugen. ALWEER een klant voorgoed kwijt, Agradi.
20 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat er pakketten zijn aangekomen met transportschade, onze excuses hiervoor! Indien er een pakket met schade is aangekomen dienen wij foto's te ontvangen van de bestelling en hoe deze in ontvangst is genomen, dit niet alleen ter verbetering in ons magazijn en de inpakafdeling, maar ook voor ons of wij u een korting aan kunnen bieden óf indien de schade te groot is een nieuw artikel te kunnen opsturen. Hiervoor hebben wij de foto's nodig, helaas kunnen wij deze werkwijze niet veranderen, wel kunnen wij deze feedback oppakken om dit in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
VK
Vanessa K.
Heerenveen

Langere verzend tijd vanuit agradi dan aangegeven bij het product.

Op de site stond aangegeven binnen1 a 3 werkdagen thuis bezorgd. Op 29 november de bestelling gedaan van 2 produkten ivm een sinterklaas cadeau dacht ik dan is het op 5 december wel binnen. Mr op 5 december nog niks ontvangen Toen gebeld met de klantenservice. Die gaven aan dat ze niks voor mij konden betekenen en dat ze ook niet eisten wanneer het verzonden zou worden. 1 product was dus namelijk helemaal niet op voorraad leverbaar tussen 1 en 3 werkdagen. Hierdoor duurde het dus langer voor de uitlevering. Uiteindelijk de producten pas op 9 of 10 december ontvangen. Dit is erg jammer..
RS
23 jun 2023

Zomaar annuleren van bestelling

Zadeldekje besteld in een grotere order, dekje wordt in backorder geplaatst, daarna zonder overleg wordt het dekje geannuleerd vanwege niet meer leverbaar. Toen ik ging kijken op de website bleek het dekje nog wel leverbaar maar 10 euro duurder. Ik heb vervolgens gebeld met de klantenservice, die gaven aan dat afdeling inkoop de order geannuleerd had. Medewerkster van de klantenservice ging nakijken of het dekje dan alsnog geleverd kon worden tegen de prijs waarvoor ik het in eerste instantie besteld en betaald had. Nu ruim een week later nog steeds geen bericht terug gehad.
23 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u onze service zo ervaren heeft. Graag ontvangen wij een mail naar klantenservice@agradi.nl met het originele ordernummer. Helaas is het ordernummer van deze review niet gekoppeld aan de bestelling waar over gesproken wordt. Wij kijken graag met u mee! Met vriendelijke groet, Team Agradi
De hooinetten zijn prima kan ik niks over zeggen. Deze was per ongeluk op verkeerde adres geleverd, contact opgenomen en ik moest mijn plan trekken. Vrij om deze opnieuw aan te kopen. De ontvanger had ook een mail gestuurd met de melding van dat het pakje fout is geleverd. Ontvanger kreeg het antwoord dat ze het nodige zouden doen. Niks is gebeurt, mijn oud adres blijft vast hangen in jullie systeem, ik heb deze al meerdere verwijderd . Gelukkig dat de ontvanger deze zo vriendelijk was om deze dan aan mij te bezorgen want van de klantenservice moet je niet hebben.
21 nov 2023
Beste klant, Helaas kunnen wij niet inzien wat er mis is gegaan met het bezorgen van uw besteling. Het ordernummer wat u bij deze review heeft gezet is recentelijk verzonden en nog niet bezorgd. Kunt u ons een mail sturen met het juiste ordernummer, zodat wij met u mee kunnen kijken? U mag ons mailen naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
BV
15 mei 2023

Bestelling nooit geleverd door DPD

Bestelling nooit ontvangen omdat DPD deze ergens achterover heeft gedrukt. De waarde van het hele pakket was niet heel hoog dus zou wel verwacht hebben dat ze uit klantvriendelijkheid terug betalen of de bestelde producten nogmaals opsturen. Inplaats daarvan ben ik mogelijk crimineel totdat DPD heeft uitgezocht wat er is gebeurt met mijn pakket. Als het pakket nou honderden euro's was begrijp ik de voorzichtigheid maar voor nog geen 40 euro wekenlang wachten op dit hele proces is wel hele slechte service. Ik zou er in ieder geval niet meer bestellen in de toekomst.
16 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat er vorige week een onderzoek is opgestart voor uw pakket, wij zullen ons best blijven doen tot er een passende oplossing is voor u. Wij houden u uiteraard op de hoogte van het onderzoek en de uitkomst hiervan! Met vriendelijke groet, Team Agradi
LD
L d.
Breda
Ik heb op 23-11-23 besteld. Op 28-11 gebeld dat ik erom zat te springen. Op 1-12 ontving ik de reeds betaalde factuur en verwachtte mijn bestelling. Vandaag op 15-12 nog steeds niet. Gebeld, en kreeg van Marieke te horen dat de bezorger 2x ad deur is geweest en mij niet thuis trof. Dat is bullshit, het bezorgadres is een winkel die van 8.30u-18u open is. Volgens Marieke mag een bezorger daar niet naar binnen lopen. Ook dat is bullshit. Ik bestel al jaren zo. Stort mijn bedrag maar terug. Dit was de laatste keer. Er zijn meer webshop waar dit te koop is.
AP
Anouk P.
Arnhem

Verkeerde bestelling ontvangen en daarna nog ruim 2 weken op mn bestelling moeten wachten

Ik bestelde artikelen die op voorraad waren. Echter na afronding toch producten niet op voorraad. Vervolgens ontving ik 10 dagen later de bestelling van iemand anders. Direct netjes retour gezonden + mail verzendbericht dpd gestuurd en mijn bestelling direct opnieuw gestuurd worden. 10 dagen en meerdere telefoontjes later had ik nog mijn supplementen voor paard en sinterklaaskadootje niet binnen. Te laat voor pakjesavond…na ruim 3 weken eindelijk mn bestelling binnen. Geen excuusbriefje, kortingsbon, paardensnoepjes of iets om te bedanken/excuseren
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zien dat het bewijs van afgeven van de retourzending is ontvangen op 23-11-2023 en onze collega van de klantenservice de nieuwe zending op 24-11-2023 voor u in het systeem heeft verwerkt. Het is op dit moment heel erg druk met de feestdagen en de nasleep van Black Friday, hierdoor kan het zijn dat de nieuwe zending met enige vertraging is verzonden. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 nov 2023
Zeer slechte service bij defect aan scheerapparaat voor mijn paard. De klacht wordt niet in behandeling genomen als ik geen filmpje stuur. Verzoek om filmpje volstrekt ongegrond omdat het apparaat het gewoon niet meer doet, na slechts 5 (beperkte) behandelingen. Inmiddels door een professionele reparateur laten bekijken. Die liet weten dat ik een zeer inferieur apparaat heb gekocht met een inkoopprijs van Ca. € 25,-. Ik heb er Ca. € 250,- voor betaald. Schandalig dus. Mijn ervaring ga ik uitgebreid delen met al mijn stalgenoten en paardenvrienden,
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Helaas hebben wij onder het ordernummer waarmee u de review heeft geplaatst geen klacht teruggevonden in ons systeem. Wij adviseren u contact op te nemen met klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Afleverpunt en drie weken levertijd

Het is niet mogelijk om een parcel afleverpunt aan te geven bij het plaatsen van de bestelling, terwijl deze wel in de buurt aanwezig is en ik heb mijn bestelling pas na drie weken ontvangen, nadat ik eerst artikelen ontvangen heb die ik helemal niet besteld had. Deze moest ik eerst retourneren, voordat de juiste alsnog opgestuurd wetden. Terwijl de fout bij agradi lag, niet bij mij. Het lijkt mij dan niet meer dan logisch dat je dat zsm probeert op te lossen en niet eerst wacht tot je de foutief geleverde spullen retour hebt ontvangen.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met het leveren van de bestelling. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin met onze transporteur te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 sep 2023
Order onterecht retour na ontzettend lange levertijd. Zou opnieuw worden gestuurd. Niet gedaan. Geld terug ontvangen in plaats daarvan? Opnieuw moeten bestellen tegen hogere prijs. Weer klantenservice moeten contacten om dat verschil weer terug te krijgen. Eerste terugbetaling was ten tijde van het opnieuw bestellen niet eens binnen. Duurde allemaal ontzettend lang en omslachtig. Klantenservice kon niks betekenen. Niet de order overnieuw versturen, niet de bestelling voor me aanmaken. ‘Afwachten’ is wat ze alleen maar konden vertellen.
25 sep 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Agradi