agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.923 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.721 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Product niet retour genomen/ 0 vliegen gevangen

Het product in gebruik genomen, zou vliegen moeten vangen, dat deed het niet. Ik wilde het terugsturen maar dat was niet mogelijk omdat het reeds in gebruik was geweest. Nadat ik zelf erachteraan ben gaan bellen wat ik net dit product moet doen werd mij door Agradi en de leverancier pas vermeld dat ik 4 tot 7 dagen moet wachten voordat het werkt. Dat staat niet op de verpakking van het product vermeld. Inmiddels had ik een ander product aangeschaft En zit ik nu door de fout van een leverancier met twee dure vliegenvangers opgescheept. Jammer dat Agradi dit niet anders heeft opgelost. Ik heb dan wel nieuwe capsules mogen ontvangen maar het product is nu overbodig.
28 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u onze service als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 aug 2023
Spullen die bij bestelling op voorraad staan , zijn niet op voorraad en komen altijd te laat of helemaal niet
25 aug 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 aug 2023
De producten staan aangeven als zijnde zelfde dag verzonden. Worden echter pas een week later verzonden. Op een mail hierover wordt niet klantvriendelijk gereageerd.
21 aug 2023
Ik heb de laarzen niet ontvangen en mijn geld ook niet terug. Ik heb nu duurdere laarzen moeten kopen voor mijn vakantie in IJsland.
25 aug 2023
Beste klant, Wij zien dat er contact is geweest met de klantenservice en er een onderzoek is opgestart voor deze zending. Indien wij meer informatie ontvangen vanuit DPD zullen wij u hier zo snel mogelijk van op de hoogte brengen, bedankt voor uw geduld. Met vriendelijke groet, Team Agradi
HV
Hellen V.
Halsteren

Klanten voorliegen.

Op de site vermelden bestelling voor 21.00uur geplaatst dat deze nog wordt verwerkt. Product was ook volgens site op voorraad. Vervolgens na betaling een mail krijgen levertijd tussen 3 en 5 werkdagen. Omdat er ook nog een weekend tussen zat dus meer dan een week moeten wachten op een product wat ik met spoed nodig had,
13 aug 2023
Leverbaarheid controleren en klanten niet eerst laten bestellen onder mom van "direct leverbaar" en na vergeefs minimaal een week wachten een annulering in je mailbox krijgen.
16 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad! Mocht u dit verder willen toelichten, ontvangen wij graag het ordernummer van deze bestelling naar klantenservice@agradi.nl. Het ordernummer wat bij deze review staat aangegeven is tijdig verzonden en is niet geannuleerd. Met vriendelijke groet, Team Agradi
TW
Ton W.
BEUNINGEN GLD
12 aug 2023
Reageren op een reactie. Producten leveren zoals ze op het etiket staan. 9/10 mm leveren ipv 6/7 mm. Zeer slechte service.
16 aug 2023
Beste klant, Wij zien dat er inmiddels al contact is geweest met de klantenservice hierover, bedankt hiervoor. Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad, wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 aug 2023

Foute toezeggingen klantenservice en klant blijft met probleem zitten

Klantenservice belooft dingen die niet mogelijk zijn volgens de voorwaarden van Agradi en als alles daarom fout loopt dan wordt t probleem bij de klant neergelegd. Geen excuses. Jarenlang trouwe en goede klant geweest maar loop tegen een muur van onwil en niet naar klant luisteren of probleem willen herstellen. De extra kosten zijn ook voor de klant, terwijl fout bij Agradi ligt.
16 aug 2023
Beste klant, Wij zien dat er inmiddels al contact is geweest met de klantenservice hierover, bedankt hiervoor. Zo te zien zijn er kosten voor u verrekend door een vergissing in communicatie, onze excuses voor het ongemak. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Duidelijk zijn

Duidelijker zijn dat artikelen niet op voorraad zijn, artikelen die wel op voorraad zijn uit eigen initiatief toch leveren, niet wachten tot de bestelling compleet is. Of er over overleggen. Een toegankelijker ophaalpunt, levering 24 uur van tevoren aankondigen, zeker in vakantietijd
16 aug 2023
Beste klant, Er staat zowel op het moment van bestellen, het afronden van de bestelling als de bestelbevestiging omschreven dat de bestelling wordt verzonden als deze compleet is. Indien u dit niet wenst adviseren wij enkel de artikelen te bestellen waarbij staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden". Dit voorkomt dat u wacht op een artikel die (nog) niet voorradig is. Zodra de bestelling is verzonden ontvangt u de tracking per mail, hierin kunt u de voorkeuren voor levertijd, leverdagen of ophaalpunten aangeven. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Geen pakket ontvangen!

Ik krijg geen melding wanneer een pakket toekomt in het afhaalpunt om dan een week later te horen dat ze het terugstuurden omdat ik het niet heb afgehaald?! Klantenservice zet niks recht, vindt dat ik maar opnieuw moet bestellen en reageert niet meer... Flutservice dit.
11 aug 2023
Beste klant, U heeft van ons een verzendbevestiging ontvangen met een track and trace op 23-07-2023, hierin was te zien dat het geleverd was bij de parcelshop. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om de track en trace in de gaten te houden en niet om enkel een melding af te wachten. In deze track en trace heeft óok 7 dagen gestaan dat dit pakket klaar lag om afgehaald te worden. Hierdoor worden er weigeringskosten in rekening gebracht. Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 aug 2023
Product was na 2 dagen stuk, mail naar klantendienst maar nog steeds geen antwoord
11 aug 2023
Beste klant, Wij hebben mailbox doorzocht naar een klacht met het ordernummer NL03639742, maar is helaas nergens in het systeem teruggevonden. Kunt u ons deze mail toesturen naar klantenservice@agradi.nl? Met vriendelijke groet, Team Agradi
5 aug 2023
Bestelling gecanceld zonder bericht. Geld terug gestort een week later.
8 aug 2023
Beste klant, Uw bestelling is door ons verzonden op 22-07-2023 en is bij ons op 26-07-2023 retour gekomen vanuit de transporteur met transportschade, uw bestelling is daarom niet geannuleerd, maar gecrediteerd. Wanneer er een terugbetaling verwerkt wordt duurt dit 2 á 3 werkdagen voor het bij de gekozen betaalmethode verwerkt is. Mocht u aanvullende vragen hebben adviseren wij u te mailen naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
1 aug 2023
Ik heb twee weken geleden al besteld maar nog steeds niet binnen omdat 1 product niet leverbaar is, slechte service dat de rest niet alvast opgestuurd wordt of dat het artikel omgezet kan worden
3 aug 2023
Beste klant, De bestelling wordt pas verstuurd als de gehele bestelling compleet is, dit staat bij het afrekenen aangegeven en in de bevestiging die per mail is verstuurd. Mocht u een artikel uit de order willen annuleren waarvan de levertijd langer is, is dit mogelijk mits de bestelling boven de €49 uitkomt voor de gratis verzending. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Slecht geregelde levering

Je plaatst een bestelling. Leveringstijd 3 weken (wat geen probleem was) maar er werd al na een week geleverd. Geweldig, maar ik was niet thuis. Dus een onleesbaar briefje in de bus. Ik dacht dat ik wel een email zou krijgen met waar het dan wel geleverd is. Klopt ook maar een dikke week later en wanneer ik daar aankwam (3 dagen na de email en op dag 2 dat die winkel open was) was mijn pakket al terug weg. Kostprijs 12,50 euro. Tof. Dat doe ik dus geen 2x.
3 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
EV
Elly-May V.
Dordrecht
Ophaal punt is gesloten door vakantie. Ze hebben het pakket nu aan de andere kant van Dordrecht gebracht die beperkte ophaal mogelijkheden heeft. Ik kan dit niet ophalen binnen die tijd. Nu dreigen jullie extra geld in rekening te brengen. Als het verrekend is zal ik mijn account verwijderen en nooit meer iets bestellen bij jullie.
3 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft met de levering van uw pakket. Wij adviseren u contact op te nemen met de klantenservice aan de hand van uw ordernummer, wij helpen u graag verder! U kunt mailen naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
levertijd
3 aug 2023
Beste klant, Helaas hebben wij niet alles op onze website direct leverbaar, dit was op het moment van bestellen ook het geval voor de Shires Vliegenmasker Oor Gaten & Neus Mesh Teal XFull. Het masker had op het moment van bestellen een levertijd tussen de 2 en 15 werkdagen, wat inhoud dat wij dit artikel eerst vanuit de leverancier moeten ontvangen, voordat wij het (dezelfde dag van aankomst bij ons) kunnen versturen. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 jul 2023

Misleidend

Ik gebruik al jaren hertshoornolie, maar wat jullie me hebben gestuurd is wel een erg verdunde vers ie. Ik vind dit misleidend. Ik vind dat je dit niet zo moet doen. Groetjes Hans Leduc
26 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u niet tevreden bent over het artikel. Graag ontvangen wij het ordernummer en een foto van de olie naar klantenservice@agradi.nl om met u mee te kunnen kijken, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 jul 2023
Waardeloos, ik bestel nooit meer iets bij Agradi! Niets maar dan ook helemaal niets ging goed bij de bestelling van 3 artikelen.
26 jul 2023
Beste klant, Wij zien dat er inmiddels contact is met de klantenservice over de levering van uw pakket. Graag willen wij voor u een onderzoek opstarten bij DPD, wij zullen ons best doen om het pakket zo snel mogelijk bij u geleverd te krijgen. Mocht je vragen hebben hierover of de status van het onderzoek willen weten adviseren wij u te mailen naar klantenservice@agradi.nl, wij staan u zo snel mogelijk te woord! Met vriendelijke groet, Team Agradi
21 jul 2023
Waardeloos bedrijf. Nul communicatie. 1. Judhpors besteld - na een paar keer gebruik al helemaal beschadigd, bedrijf weigert dit te vervangend door ander, beter exemplaar. 2. Chaps besteld voor een kind van 10 jaar, zelfs de maat voor een 14-jarige paste niet - maatvoering klopt van geen kant. 3. Paard Rijbroek besteld met levertijd 2-4 dagen. Na meer dan 3 weken is het artikel eindelijk verzonden, bedrijf weigerde indicatie voor levertijd te geven. Geld retour na terugzenden artikel duurt ook een eeuwigheid. Klantenservice reageert met standaard antwoorden en neemt geen enkele verantwoordelijkheid. Al met al zeer teleurstellend, ik bestel de paardrij spullen voor mijn dochter in het vervolg ergens anders!
24 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de service zo heeft ervaren! Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
20 jul 2023
Ik heb deken dat totaal geen vliegendeken was ( te grote mazen)zo vermeld op hun site . Retour gestuurd en daar gaat 11 euro aan kosten af !!! Opletten dus al je iets retour stuurt ,op hun site staat gratis retour ( bedriegelijk ) Voel me echt bestolen ,koop er niks meer
21 jul 2023
Beste klant, Indien door het retourzenden het restant aankoopbedrag onder een verzendvrije drempel van €49 komt, worden alsnog verzendkosten (€4,99, zowel binnen Nederland als in het buitenland) in rekening gebracht. De retourkosten voor België bedragen standaard €4,99, dit staat in onze voorwaarden en kan je vinden via https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi