agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.877 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.209 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

24 mei 2023
Te trage levering,tevens wordt er dan ook nog eens een andere datum van levering geplant
26 mei 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 mei 2023
Bestelling nog steeds niet geleverd. Maand terug besteld. Klantenservice kan me niet vertellen of dit over een week of een Maand of een jaar wel geleverd wordt. Echt heel slecht dit. Als iets niet leverbaar is verwacht ik dat het op site er bijnstaat of op site helemaal niet te vinden is. Ook verwacht ik een antwoord over levertijd.
26 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat er op het moment van bestellen één Synopet Equisin Complex 500ml leverbaar was vanuit de leverancier met een verwachte levertijd tussen de 1 en 3 werkdagen, echter is de vervelende situatie voorgevallen dat de tweede fles Synopet Equisin Complex 500ml niet meer leverbaar was. Hierdoor is de bestelling niet verzonden, het systeem zal de bestelling in zijn geheel versturen wanneer alle artikelen binnen zijn. Dit loopt helaas geautomatiseerd, onze excuses hiervoor! Wij zullen deze feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Wij zien dat de tweede fles eergisteren ook is verstuurd en wensen u alsnog veel plezier toe van deze bestelling. Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 mei 2023

Shirt besteld van €50,05 , krijg €39,07 terug

Shirt besteld van €50,05, deze was te groot, kleinere maar besteld , moest meteen afrekenen en het te grote shirt retour gestuurd, kreeg 39,07 terug, retour kosten €4,99 en verzendkosten € 5,99 werden op de €50,02 in rekening gebracht, schandalig
26 mei 2023
Beste klant, Wanneer er een bestelling is geplaatst met meerdere artikelen en hiervan wordt een deel retour gestuurd, wordt er gekeken naar het totaal bedrag van de behouden artikelen na de retourzending. Het behouden bedrag van de bestelling is onder de €49 uitgekomen voor de gratis verzending, in dat geval worden de verzendkosten van €5,99 als nog in rekening gebracht. De andere €4,99 zijn de retourkosten voor België, dit geldt voor alle Belgische retourzendingen. u heeft dus het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel ontvangen plus de verzend en retour kosten. Mocht u vragen hebben over onze retourvoorwaarden adviseren wij u te kijken op https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi
17 mei 2023
Levertijd veel langer dan aangegeven.
17 mei 2023
Beste klant, Op het moment van bestellen stond er bij de halsters een levertijd tussen de 1 en 3 werkdagen vanuit de leverancier, wanneer deze halster zijn binnengekomen wordt de gehele bestelling verzonden. Dit stond zowel op de productpagina als bij het afrekenen aangegeven. Uw bestelling is geplaatst op 28-04-2023 en uw bestelling is verzonden op 02-02-2023, binnen de 3 werkdagen. Met vriendelijke groet, Team Agradi
BV
15 mei 2023

Bestelling nooit geleverd door DPD

Bestelling nooit ontvangen omdat DPD deze ergens achterover heeft gedrukt. De waarde van het hele pakket was niet heel hoog dus zou wel verwacht hebben dat ze uit klantvriendelijkheid terug betalen of de bestelde producten nogmaals opsturen. Inplaats daarvan ben ik mogelijk crimineel totdat DPD heeft uitgezocht wat er is gebeurt met mijn pakket. Als het pakket nou honderden euro's was begrijp ik de voorzichtigheid maar voor nog geen 40 euro wekenlang wachten op dit hele proces is wel hele slechte service. Ik zou er in ieder geval niet meer bestellen in de toekomst.
16 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat er vorige week een onderzoek is opgestart voor uw pakket, wij zullen ons best blijven doen tot er een passende oplossing is voor u. Wij houden u uiteraard op de hoogte van het onderzoek en de uitkomst hiervan! Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 mei 2023
Slechte ervaring klantenservice, artikel met korting stond op site en in winkelwagen lager. Kreeg artikel niet voor getoonde korting. Kwam door update nacht, maar daar kan klant niks aan doen. Gegeven reactie klopt niet, de aanbieding 23% was gewoon de hele week geldig en wilde afrekenen in nacht alleen toen blijkbaar net achter de schermen verlopen en niet zichtbaar op site, pas bij afrekenen.
17 mei 2023
Beste klant, Graag ontvangen wij een mail naar klantenservice@agradi.nl met uw ordernummer en het aangegeven probleem, wij kijken graag wat wij voor u kunnen betekenen in deze situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi
14 mei 2023

Een leren Hooley hoed besteld

Een leren Hooley besteld. Op de foto stond een hoed met een vlakke onderrand. Heb een hoed met een golvende rand ontvangen. Niet tevreden. Niet gekregen wat ik besteld heb. Ook niet terug gestuurd omdat ik dit veel te omslachtig vind. Ben nog steeds op zoek maar het gezochte model is Kennelijk in nederland niet meer te krijgen. Een hoed niet per postorder kopen is mijn advies.
16 mei 2023
Beste klant, Wat jammer dat de foto op onze website niet overeenkomt met uw verwachtingen! Wij doen ons best om de studiofoto's zo goed mogelijk te laten overbrengen voor een realistisch beeld. Wij zullen uw feedback meenemen en de foto's controleren op verbetering in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
SP
shirley p.
Zoetermeer
12 mei 2023

Bestelling niet ontvangen

Helaas inmiddels nog steeds mijn pakket niet ontvangen omdat hij bij een ander adres bezorgd is die niet helemaal klopt en zeggen dat ze hem niet hebben ( terwijl ik overigens gewoon thuis was ). Helaas wacht ik nog steeds wanneer het opgelost word. Ik heb dit voor mijn merrie met spoed gekocht omdat ze een ongeluk heeft gehad nu inmiddels ook ergens anders moeten bestellen dus ben ik dubbel geld kwijt. Baal er echt heel erg van ik heb intotaal al meer dan een paard duizend euro bij jullie besteld maar de oplossing lijkt nu lang op zich te wachten... ik hoef het pakket niet meer en wil mijn geld terug. Groeten shirley pronk
16 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat er voor uw pakket een onderzoek is opgestart bij DPD om u zo goed als mogelijk te helpen met deze vervelende situatie. Zo te zien heeft u gisteren een mail ontvangen met hierover de uitkomst! De klantenservice verneemt graag welke van de twee opties u wenst, zodat het opgelost kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
12 mei 2023

Het product is goed, service agradi is zeer slecht

Het product is goed, daar heeft agradi ook geen invloed op. Service van agradi is ronduit slecht. Website zegt dat het product op voorraad is en vijf dagen later krijg je bericht, dat het niet zo is en dat je maar moet wachten. Terwijl ik het juist hier had besteld, omdat het op voorraad is. Dan schrijf je hier een mail/klacht over en tot op heden nog geen enkele reactie hierop ontvangen.
16 mei 2023
Beste klant, De verwachte levertijd per artikel staat op de website omschreven. Helaas kan het zijn dat de verwachte levertijd later is dan in eerste instantie staat omschreven, wij doen in dat geval ons best om de klant zo goed mogelijk te informeren hierover. Met vriendelijke groet, Team Agradi
10 mei 2023

Zeer slechte kwaliteit

Exczeem deken gekocht voor de eczeem van mijn pony, maar deken was al binnen 30 minuten kapot. Zeer slechte kwaliteit dus, en de klantenservice zegt dat er geen materiaalfout is. Kortom ik bestel hier nooit meer iets.
11 mei 2023
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De scheuren die in de deken zitten zijn op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf in de deken moet zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. Met vriendelijke groet, Team Agradi
5 mei 2023

Heel teleurstellend

Ik heb donkerrode strijklappen besteld voor een setje. Vervolgens ontvang ik felrode. Ik geef dit aan bij de klantenservice en die geven dit door aan de leverancier. Ik vind het heel raar dat hier dus eigenlijk niks aan gedaan wordt. Ik ben gewoon mijn €20 kwijt. Slechte klantenservice hier.
11 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat er per mail een oplossing is geboden in een vorm van een korting, ook is er zelfs een tweede optie geboden, namelijk om de strijklappen kosteloos te retourneren en het aankoopbedrag terug te storten. Helaas hebben wij van u nog niks vernomen hierover. Mocht je hier gebruik van willen maken blijven deze twee opties natuurlijk alsnog voor je klaarstaan! Met vriendelijke groet, Team Agradi
4 mei 2023
Is geen gratis retour dus ga er nooit meer kopen. Raad het ook echt niet aan
11 mei 2023
Beste klant, Het retourneren is kosteloos, enkel is het zo dat wanneer u een deel van de bestelling retourneert en het behouden deel van de bestelling onder de €49 voor gratis verzending (!) komt, worden de verzendkosten van €4,99 als nog in rekening gebracht. Het behouden deel van uw bestelling is €27,54 en dus lager dan de €49 voor de gratis verzending. Met vriendelijke groet, Team Agradi
4 mei 2023
Producten zouden binnen 1-3 dagen geleverd worden, maar wordt steeds opgeschort. Ik bestel iets wat ik nodig heb, en vind het vervelend als de levertijd gedurende het proces wordt gewijzigd. En niet voor de 2e keer. jammer
GV
4 mei 2023
Als ik een bezorgpunt toevoeg wordt het alsnog op het factuur adres bezorgd, factuur adres is ook niet aan te passen
11 mei 2023
Beste klant, Bij het afronden van de bestelling kan er gekozen worden voor het leveren bij een DPD Parcel Shop en bij welke locatie. Ook is het mogelijk om aan de hand van het kopje "wijzig" een factuur of afleveradres aan te passen. Wanneer er wordt gekozen voor aflevering bij een Parcel Shop zal het afleveradres ondanks deze op de factuur staat niet van toepassing zijn! Met vriendelijke groet, Team Agradi
RD
R. d.
Hoornsterzwaag
4 mei 2023

Mijn bestelling is verkeerd bezorgd

Mijn bestelling is door dpd op het verkeerde adres bezorgd. Helaas heb ik mijn bestelling na twee weken nog niet ontvangen. Ik heb diverse keren gebeld en zowel dpd als agradi hebben niet de mogelijkheid om het probleem snel en vakkundig op te lossen. Schandalig!
11 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u een slechte ervaring heeft gehad met de zending van uw pakket. Gelukkig is er zowel per mail als telefonisch contact geweest! Het onderzoek loopt en u wordt hiervan op de hoogte gehouden, wij blijven ons best voor u doen om het pakket zo snel mogelijk bij het juiste adres af te laten leveren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
3 mei 2023
Gratis retour echt niet moet gewoon betalen
4 mei 2023
Goedemiddag! Indien door het retour zenden het restant aankoopbedrag onder een verzendvrije drempel komt, worden alsnog verzendkosten in rekening gebracht. Dus, indien een order gedeeltelijk wordt geannuleerd kunnen actievoorwaarden (kortingsbonnen, geen verzendkosten, actiecodes enz) die gekoppeld zijn aan een minimale besteding aanleiding zijn voor een afwijkende terugbetaling. Door het retourneren van artikelen kan het bedrag van de oorspronkelijke order beneden de verzendvrije drempel komen. Indien dit het geval is, worden er alsnog verzendkosten betreffende de originele order in rekening gebracht. Met vriendelijke groet, Team Agradi
2 mei 2023

niet tevreden

1. klantenservice antwoord drie keer naast de kwestie 2. bestelde producten die plots niet geleverd kunnen worden (lampenhouder) terwijl de lamp wel geleverd wordt. hier ben je niets mee natuurlijk
4 mei 2023
Goedemiddag, Wij hebben u zo goed mogelijk proberen te helpen. Door omstandigheden was de lampenhouder helaas niet meer beschikbaar. Dit hebben wij netjes aangegeven en wij hebben de rest van de order verzonden. Wij hebben dan ook aangeboden de lamp kosteloos te retourneren. Onze excuses als het overkomt dat wij u niet wilde helpen! Wij helpen u uiteraard graag, daar hebben wij dan ook onze klantenservice voor. Met vriendelijke groet, Team Agradi
2 mei 2023
Alles op voorraad en morgen bezorgd. Tot je betaald hebt... komt er direct een mail dat de levertijd aangepast is naar 3 tot 5 werkdagen.
4 mei 2023
Goedemiddag, Op het moment van bestellen stond er bij de artikelen een levertijd van 1 tot 3 werkdagen. We hebben je bestelling op de derde werkdag verzonden. Onze excuses dat er iets vertraging was opgelopen. Wij doen ons uiterste best om al onze bestellingen zo spoedig mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
1 mei 2023
De klantenservice lijkt tijd te rekken om niet geleverde goederen niet terug te betalen en/of actie te ondernemen. Er wordt slecht op mail gereageerd en er komen vreemde reacties terug.
3 mei 2023
Goedemiddag, Onze klantenservice doet hun uiterste best om u zo goed mogelijk te helpen. Echter moeten wij ook aan de regels van dpd voldoen om het onderzoek voor u op te kunnen starten. Indien wij hier niet aan voldoen kunnen wij helaas geen verdere stappen ondernemen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi