agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.877 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.209 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

Doen wat je belooft
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Kunt u ons meer toelichten over uw review? U mag ons ook een mail sturen met daarin de toelichting naar klantenservice@agradi.nl. Wij ontvangen graag de feedback, zodat wij kunnen verbeteren hierin in de toekomst! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Bestelling wordt niet geleverd

Bestelling geplaatst in november 2023 In februari 2024 nog geen levering en ook geen uitzicht op levering
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat de bestelling waarmee u deze review schrijft is geplaatst op 03-02-2024 en door ons is verzonden op 05-02-2024. Volgens de zending informatie is uw pakket geleverd op 06-02-2024. Indien u uw pakket niet in ontvangst heeft genomen adviseren wij u te mailen naar klantenservice@agradi.nl. Met vriendelijke groet, Team Agradi
veel te lang moeten wachten tot de bestelling was geleverd. daarna 9.50 incasso kosten omdat ik vergeet te betalen. Eerst een herinnering zonder kosten lijkt me vriendelijker.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer u kiest voor betalen met Riverty gaat u akkoord met de betalingsverplichtingen die Riverty opstelt. Het is erg belangrijk om de betalingen op tijd te voldoen. Er worden vanuit Agradi geen incassokosten of betalingsherinneringen verstuurd, dit is in handen van Riverty. Indien u hier vragen over heeft adviseren wij u contact op te nemen met de klantenservice van Riverty. Met vriendelijke groet, Team Agradi
MR
M. R.
Turnhout
Nooit meer Agradi voor mij! Klantenservice is onbestaande. Ja er zijn dames die de telefoon opnemen en mails beantwoorden. Maar nadenken om een probleem op te lossen dat lijkt niet in hun mogelijkheden te zitten.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat uw bestelling bij de Parcel Shop is geleverd op 08-02-2024. DPD laat de bestelling hier 7 dagen liggen, zodat de klant ruim de tijd krijgt om het pakket hier (tijdig) af te halen. Op 16-02-2024 is de bestelling hier opgehaald door de chauffeur en retour gestuurd naar de afzender. Het is ten alle tijden de verantwoordelijkheid van de klant om de leveringsinformatie, dan wel de tracking per mail, nauwlettend in de gaten te houden of te volgen. Indien het pakket wordt geweigerd of niet wordt afgehaald staat hier een boete op van €12,50. Dit staat ook in onze retourvoorwaarden beschreven. https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
Klant wordt beschuldigd van iets wat klant niet heeft gedaan.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij hebben de retourzending van uw deken ontvangen en kunnen deze helaas niet accepteren. Aan de voorwaarden voor retourzending is niet voldaan, omdat het artikel is niet schoon is, het bevat haren en grasresten. U mag volgens onze voorwaarden een artikel beoordelen zoals u dat in een winkel zou doen. Een deken kan gepast worden met een schoon laken er onder zodat het deken schoon blijft. Wij zien dat de deken inmiddels terug is opgestuurd door onze retourafdeling. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Artikel was beschadigd maar klantenservice was heel zwartwit in de beoordeling van deelachtig.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat klopt, indien er schade of een missend item wordt geconstateerd dient dit binnen 48 uur na ontvangst gemeld te worden. Indien u hier meer informatie over wilt hebben kunt u dit vinden via https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
Pakketje nooit ontvangen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen! Wij ontvangen graag een mail met daarin het ordernummer naar klantenservice@agradi.nl om u verder te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
RV
Rianne V.
Zeeland
Deken was na 1 week al stuk en geen garantie
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Er zijn een aantal mogelijke fouten waar wij naar kijken voor garantie. De mogelijke fouten kunnen zijn ontstaan tijdens de productie of bevinden zich in het materiaal. De scheuren die in de deken zitten zijn op een dusdanige manier ontstaan dat dit geen productie- of materiaalfout kan zijn en dus door invloeden van buitenaf in of de deken moet zijn gekomen. Helaas valt schade door mens, dier of natuur niet onder garantie. De deken valt dus helaas niet onder garantie. ​ Met vriendelijke groet, Team Agradi
TW
Thea W.
Minnertsga
Ruim 3 maanden op mijn bestelling moeten wachten terwijl toen ik de bestelling plaatste er werd aangegeven dat hij op voorraad was. Gebeurd hier helaas wel vaker, dat je een artikel besteld dat op voorraad is en de volgende dag bericht krijgt dat de levering is uitgesteld ivm niet voorradig .
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Beschadigde jas

Ik ben geen online shopper, maar omdat ik een jas nodig had en niet direct in de winkel geraakte, bestelde ik deze bij Agradi. Mijn pakketje werd vlot geleverd, maar aangezien ik 5 dagen in het buitenland was, kon ik dit pas dag 6 openen. Er zat helaas een scheur/winkelhaak in de achterkant van de jas. Iets wat ik direct gemeld heb met vraag tot oplossing. De kaartjes hangen nog aan de jas, maar omdat de schade niet binnen de 48u gemeld was, konden zij niks doen. Na 5 keer mailen om mijn standpunt uit te leggen, bleef het bij een "nee wij kunnen niks voor u doen". Een oprecht correct bedrijf, of een speciaalzaak die voor zijn klanten staat, zou voor zijn klant een oplossing zoeken of in een commerciële tegemoetkoming voorzien. Dat is iets wat Agradi zeker zou kunnen, maar duidelijk niet wil. Klantenservice nul. Shoppen bij een onpersoonlijke grote speler zoals Agradi doen we dus nooit meer.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Dat staat inderdaad in onze voorwaarden waarmee u akkoord gaat op het moment van bestellen. Mocht u opmerkingen hebben, meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst van het pakket. Graag ontvangen we een mail met illustrerende foto's van het geconstateerde probleem. U kunt de mail verzenden naar klantenservice@agradi.nl. Meer hierover kunt u vinden via https://www.agradi.nl/retourzendingen/. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Waardeloze service

Ontzettend slechte service de laatste jaren, echt heel jammer.
Antwoord van agradi.nl
Slechte levering. Drie dagen na bestellen een mail dat het niet op voorraad was, dit stond er niet bij op de site, en geen verwachtte leverdatum gegeven. Levering pas twee weken later.
Antwoord van agradi.nl
produkt nog altijd niet geleverd
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Onze klantenservice heeft u een mail gestuurd met daarin de informatie waar u pakket blijkt te liggen volgens de informatie van DPD, maar u hier niet wilt of kan gaan kijken. Hierdoor is er helaas een onderzoek opgestart bij DPD wat veel meer tijd in beslag neemt. Onze klantenservice houd u hiervan op de hoogte! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Leveren. Wacht al 2 maanden op iets wat leverbaar zou zijn volgens de site.

kippenluik Kerbl

Wij hebben een kippenluik Kerbl gekocht bij Agradi, die ging na 1,5 maand stuk. binnen de garantieperiode. Het duurt eindeloos voor je wat hoort, het wordt eerst intern bekeken en dan wordt het vervolgens doorgestuurd, naar de leverancier . We worden door de klantenservice niet adequaat te woord gestaan. Al met al zijn wij zeer ontevreden. We zijn nu 6 weken verder en nu schijnt ons artikel ook nog zoek te zijn. Wij doen nooit geen zaken meer met Agradi
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat er contact is met onze klantenservice, indien er meer informatie bekend is vanuit de leverancier wordt u uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte gebracht. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Misleiding over de levertijden
Antwoord van agradi.nl

De producten duurde veel langer om te…

De producten duurde veel langer om te bezorgen doordat iets niet op voorraad was. Uiteindelijk bestelling op moeten halen bij bezorgpunt om dat bezorger niet aan de deur is geweest
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Wat vervelend om te horen dat DPD geen afleverpoging aan huis heeft gedaan, wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Jullie misleiden de boel.
Antwoord van agradi.nl
Levertijden zijn werkelijk dramatisch. 2-3 werkdagen is gewoon dik 2 weken. Zet het gewoon op de site…. Dan bestel ik het niet. Annuleren was niet mogelijk. Verder is het product top hoor!
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Helaas kan dit nog worden bijgesteld indien de leverancier een vertraging heeft opgelopen. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Trage levering plus slechte communicatie daarover

Jullie wekken de indruk dat leveren snel zou gaan, maar dat was volstrekt niet het geval. Ook werd er niet of slecht gecommuniceerd over de dag van aflevering. Echt heel vervelend.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wanneer er bij een artikel staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" hebben wij dat artikel bij ons op voorraad in het magazijn. Een levertijd in werkdagen is een verwachte levertijd wanneer wij dat artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. De bestelling wordt verzonden zodra alle artikelen uit de bestelling compleet zijn. Dit wordt zowel bij in het winkelmandje, bij het afronden van de bestelling en in de orderbevestiging vermeld. De Kerbl Varkens-speelballen Anti-stress hadden een aangegeven levertijd van 2 tot 5 werkdagen. Met vriendelijke groet, Team Agradi