agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.877 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.209 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

6 jan 2024
Levering van pakket heeft ruim 1 maand geduurd. Op het moment dat er geconstateerd wordt dat er iets niet is goedgegaan, wordt er geen stap harder gelopen om de fout te corrigeren. Zeer teleurstellend.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelling gedaan voor kerst voor mijn dochter. Expres op tijd en gekeken naar voorradig. 14/12 om 8.00 besteld. Leveren tussen 15/12-18/12. Ik snap dat het drukker is, dus daarom ver vooruit. Op 20/12 maar gaan bellen en mailen. Uiteraard krijg je dan een ja jammer dan, is druk. Ondertussen bestellingen veel later besteld, maar enkele stuks en die kwamen gewoon binnen. Op 22/12 weer gemaild dat dit dus echt niet klopt. Er gewoon niet fifo georderpickt wordt of de grotere bestellingen naar achter worden geschoven. Uiteindelijk door dit vele mailen net voor kerst binnen gehad.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Product en bereikbaarheid slecht
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Op dit moment zijn wij telefonisch te bereiken op werkdagen tussen 10:00 en 12:00 en tussen 14:30 en 16:30. Indien u een klacht heeft over een artikel ontvangen wij graag een foto en uw ordernummer naar klantenservice@agradi,nl, wij zullen ons best doen u zo snel mogelijk te helpen! Met vriendelijke groet, Team Agradi

2 weken wachten op bestelling

Producten zijn prima. Op de website staat voor 21.00 uur besteld dezelfde dag verzonden. Ik heb bijna twee weken moeten wachten op een bestelling, terwijl alle producten op voorraad waren die ik had besteld. Waardeloos!
Antwoord van agradi.nl
Helaas heb ik een verkeerd pakketje ontvangen. Nadat ik dit pakketje de volgende dag gelijk retour heb gestuurd, wacht ik inmiddels nog steeds op dit pakketje
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Tot op heden is er nog geen retourzending bij ons verwerkt. We zien dat de retourzending met DHL/DPD is verzonden. Hierbij kan het tot 10 werkdagen duren voordat het pakket bij ons geleverd wordt. Daarna hebben wij nog enkele dagen nodig om deze te verwerken. Momenteel hebben we echter te maken met een achterstand waardoor dit wat langer kan duren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Bestelde maat (155/205) komt niet overeen met de inhoud van de verpakking (maat 115/85)…, wel met etiket tasje, maat helaas veel te klein dus…
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Kunt u ons een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl met daarin het ordernummer? Wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Op tijd leveren of duidelijk stellen dat het product een lange levertijd heeft. Er stond 1-3 dagen maar heb er 14 dagen op moeten wachten. Dit kan echt niet
Antwoord van agradi.nl

Altijd (veel) te laat met levering, slechte communicatie

Altijd te laat met levering, slechte communicatie. Op website staat altijd leverbaar, vervolgens duurt het een paar week en als je dan vraagt hoe het zit, is het niet op voorraad!
1 jan 2024
Jullie bezorgtijd ik heb 2x problemen gehad met bestellingen en als ik dan contact heb alleen ma probleem bij de klant leggen niet met oplossing komen
31 dec 2023
Zeer trage levering. Geen reactie ontvangen van de klantenservice op mijn gestelde vraag. Verwerken van retour duurt enorm lang. Ik wacht al sinds 20 december om mijn terugbetaling.
31 dec 2023
Voor de zoveelste keer bestelling niet op tijd ontvangen. De levertijden bij de producten zijn misleidend
Antwoord van agradi.nl

Komt zeer rommelig en slordig over.

Ruim een week voor 5 december besteld. 1 product niet op voorraad dus je hele bestelling wordt on hold gezet. Vervolgens krijg je bericht dat je het 6 december zal ontvangen. Daarna hoorde ik niets meer tot ik 14 december zelf maar even aan de bel trok aangezien ik nog op een bestelling zat te wachten. En spontaan krijg ik bericht dat hij die dag verzonden wordt. Voelde als "we zijn hem vergeten". En dan nog mailtjes met hoe fantastisch ze je bestelling hebben afgerond en hij onderweg is. Geen excuses, niets... Voor mij geen Agradi meer!
Antwoord van agradi.nl
Jas besteld in black friday. Drie weken later mail ontvangen dat de jas niet geleverd kan worden. Vervelend, maar kan gebeuren. Wel raar dat er dan geen andere oplossing wordt aangeboden (bv andere jas volgens black friday prijs). Slechte ervaring..
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zullen uw feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Slechte klantenservice

Meerdere malen contact gehad met klantenservice, niet vriendelijk. Laatste keer niet eens meer bericht terug ontvangen nadat ik gemeld had dat mijn pakket zonder mijn toestemming voor de deur was neergezet .
Antwoord van agradi.nl
sneller leveren in iedergeval leveren wat er als levertijd word aangehouden
Antwoord van agradi.nl
Mauvaise taille, impossible de faire un renvoi

Pakketje nooit ontvangen! Postbedrijf wil pakket niet in buitengebied bezorgen

Pakketje nooit ontvangen
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Kunt u ons een mail sturen met hierin het ordernummer? Wij nemen graag contact op met DPD over deze levering om u verder te kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
26 dec 2023
Site en levertijden komen totaal niet overeen. Op site staat snel, maar als je eenmaal besteld hebt, blijkt het veel langer te duren
26 dec 2023
Niet de klant verleiden met snelle bezorging die ze bijna nooit halen.
25 dec 2023
Traag trager traagst Bestel je iets dat normaal beschikbaar is, duurt het met wat geluk nog week of drie eer het ooit verzonden raakt ( als je geluk hebt), of is gewoon niet meer te krijgen , altijd wel iets🤷