agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.932 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.422 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

13 jul 2023
Is al 4x op rij dat ik bij jullie iets bestel dat op korte termijn geleverd kan worden wat dan uiteindelijk toch niet op stock is zodat de bestel termijn telkens verlengd wordt. Kan altijd eens gebeuren. Maar na een aantal keer ben ik toch geneigd eerst elders te kijken.
20 jul 2023
Beste klant, Op het moment van bestellen stond er bij de zomerdeken een levertijd tussen de 2 en 10 werkdagen vanuit de leverancier, wanneer deze zomerdeken is binnengekomen wordt de gehele bestelling verzonden. Dit stond zowel op de product pagina als bij het afrekenen aangegeven. Uw bestelling is geplaatst op 22-06-2023 en uw bestelling is verzonden op 29-06-2023, met 5 werkdagen. Wij zullen de feedback over de website en levering oppakken om in de toekomst hierin te kunnen beteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 jul 2023
Een vlotter gekocht die kant en klaar staat afgebeeld maar die je zelf in elkaar moet zetten, zonder werkbeschrijving erbij. En om die te ontvangen was nog een heel gedoe en heen en weer gemail. Dus matige service maar ook feit dat je zelf nog weer aan het prutsen moet.
20 jul 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Jammer dat de bestelling waarvan alle producten stonden aangegeven als direct leverbaar, pas na 2 weken, na een telefoontje van mij, werd geleverd en dat de dag voor de levering ik ook nog een bericht kreeg dat er toch nog een product later geleverd zou worden.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
6 mei 2023

Laatste keer

Altijd tevreden geweest. Nu 3e bestelling in korte tijd en leverdatum weer niet zoals verwacht. Nou blijkt er iets niet voorradig te zijn (tijdens bestellen wel). Wederom voor 21u besteld maar na 2 dagen nog geen levering. Voorlopig laatste keer bij agradi.
11 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat de bestelling is geplaatst om 20:55, voor een artikel waarbij stond "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden". Helaas hebben wij de bestelling de volgende ochtend om 07:00 uur kunnen versturen, daarbij excuses voor deze vetraging. De levertijden zijn in handen van de transporteur, hierbij zullen zij aangeven wanneer zij zo snel mogelijk kunnen leveren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
10 mei 2023

Duurt lang

Nu twee keer hier besteld, beide bestellingen duurde erg lang voordat het werd opgestuurd omdat producten niet op voorraad waren. (Ik wacht nu nog steeds op de tweede bestelling) Dit stond niet bij het product op de website. Wellicht beter voorraad beheer?
11 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat er een deel van de bestelling een levertijd had tussen de 1 en 3 werkdagen vanuit de leverancier. Wanneer wij dit artikel hebben ontvangen vanuit de leverancier wordt de bestelling zo snel mogelijk verstuurd. Ons aanbod is te groot om alles wat wij aanbieden direct leverbaar te hebben, wij zullen uw feedback mee nemen voor in de toekomt en verbeteren waar nodig is! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Verkeerde kleur en erg lang wachten

Er stond de volgende werkdag binnen, maar dit deed meer dan een week. En toen kreeg ik ook nog een andere kleur winterdeken dan ik besteld had. Maar omdat ik hem nodig had wilde ik hem niet terug sturen omdat ik anders weer zo lang moet wachten...
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Graag ontvangen wij een foto van de deken en het ordernummer van de bestelling, u mag dit mailen naar klantenservice@agradi.nl! Wij kijken graag met u mee naar een tegemoetkoming hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Agradi
CV
C V.
Harfsen
14 sep 2023
Bij bestellen staat dat produkten voorradig zijn, doch ik heb op 24 augustus bestelling geplaatst, waarbij alle produkten voorradig waren en deze pas 13 september ontvangen (ondanks tussentijds telefoontje mijnerzijds om naar de status te vragen).
15 sep 2023
XX
Xda X.
Noordwijkerhout
10 jun 2023

Nooit meer

Ik heb 2 keer besteld en elke keer hebben ze dingen niet op voorraad terwijl dit wel zo staat aangegeven op de website. Hierdoor moet je minimaal 2 weken langer wachten. Ik bestel hier niet meer er zijn zat andere websites die wel op tijd leveren.
14 jun 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. U kunt ten alle tijden binnen onze openingstijden contact opnemen over de status van uw bestelling, wij staan u graag te woord! Met vriendelijke groet, Team Agradi
25 mei 2023

Leverdatum

Ik bestel een paar artikelen en let er goed op dat ze op voorraad zijn en tot 2x toe wordt de leverdatum opgeschoven. Uiteindelijk heb ik de klantenservice gebeld en 1 artikel geannuleerd. Toen had ik de rest van mijn bestelling na 3 dagen binnen.
26 mei 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Wat fijn om te horen dat het is gelukt om de bestelling na telefonische gesprek als nog snel versturen, wij zullen deze feedback meenemen om te verbeteren in de toekomst en wensen u veel plezier van de bestelling toe! Met vriendelijke groet, Team Agradi
27 sep 2023

Slechte levering

Slechte feedback over bestelling die maar niet verzonden werd. Volgens agradi aangekomen. Op bestelstatus nog niet eens verzonden. Communicatie..... de producten zelf zijn wel steeds in orde. Levering en klantenservice zijn soms alles behalve
3 okt 2023
27 jun 2023

Lange levertijd of niet bezorgd

Ik heb meerdere keren iets bij Agradi besteld. Helaas moest ik bij de bestellingen meer dan een week op de producten wachten. Het is zelfs een keer voorgekomen dat het product helemaal niet werd geleverd, daar heb ik zelf achteraan gebeld.
28 jun 2023
Beste klant, De zweep uit de bestelling had op het moment van bestellen een levertijd vanuit de leverancier tussen de 2 en 5 werkdagen, wanneer de bestelling compleet is in ons magazijn wordt de volledige bestelling zo snel mogelijk verstuurd. Helaas blijft de levertijd vanuit de leverancier een verwachting en kan deze in sommige gevallen nog aangepast worden, wij doen ons best om de klanten hier zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi

Levering duurde langer als verwacht en gat in voerzak

Levering duurde langer als verwacht, ivm niet alle artikelen op voorraad, site gaf tijdens bestellen dat deze wel op voorraad waren . Toen bestelling geleverd werd bleek er een gat in de voer zak te zitten, gelukkig was er niet veel uit.
1 jun 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Wat vervelend om te horen dat de zak met voer beschadigd is aangekomen! Wij adviseren bij het constateren van transportschade dit binnen 48 uur te melden en een foto te sturen hiervan naar klantenservice@agradi.nl, zo kunnen wij met u meekijken naar een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Team Agradi
6 sep 2023
De beloofde leveringsdatum, ookal zijn de producten op voorraad wordt vaker niet gehaald dan wel. Zeer jammer. 2de iets besteld, alles was op voorraad, vandaag de 7de nog steeds niet eens Verzonden....totaal ongepast en geen service.
8 sep 2023
25 sep 2023
Op de site stond product ontvangen binnen 3-5 dagen. Dat kan maar dat betekent niet dat je er 11 dagen op moet wachten. Ben al heel lang klant bij Agradi maar de service wordt steeds minder goed, zeg maar gerust slechter. Jammer!
3 okt 2023
16 sep 2023

Veel te veel plastic

Fijne webshop, maar ik begin te balen van al het plastic. Elke bestelling zit in een veel te grote doos , die wordt vol gestopt met plastic. Tip; ga met verschillende formaten dozen werken zodat al dat plastic niet meer nodig is.
19 sep 2023
Beste klant, Wij zijn genoodzaakt om de artikelen in beschermende folie te leveren om schade tijdens transport te voorkomen, helaas kunnen wij bestellingen zonder bescherming niet versturen. Wij zullen uiteraard deze feedback meenemen om in te toekomst te kunnen kijken wat haalbaar is om minder plastic te kunnen leveren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
Mijn pakket is zoek. Dit kan natuurlijk gebeuren maar ik vind de service helaas niet zo goed. Ik wacht er al op vanaf begin december. Wellicht een verbeterpunt om een nieuw pakket op te sturen in plaats van zo lang te wachten.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Wij zien dat er op 19-12-2023 een onderzoek is opgestart voor u bij DPD via de klantenservice. Helaas kunnen wij geen nieuwe zending versturen zonder te weten waar het pakket zich bevind, wij zullen u op de hoogte brengen zodra wij meer informatie van DPD ontvangen omtrent het onderzoek. Met vriendelijke groet, Team Agradi
PP
Peter P.
LIMBRICHT
Broek besteld maat 44. Krijg maat 50 geleverd. Meteen terug gestuurd. Nog altijd aan het wachten op een reactie. Toevallig gisteren gemaild dat ik het geld terug wil omdat het wel lang duurt. Deze fout ligt bij jullie
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat er contact is geweest met onze klantenservice. Wij hebben de verkeerde maat broek retour nodig om deze te crediteren of om de juiste maat broek te versturen, mits deze nog op de locatie wordt aangetroffen. Op dit moment staat alles in het systeem vermeld in voorkeuren, enkel moeten wij nog wel het pakket retour ontvangen en verwerken. Indien dat gebeurd is houden wij u uiteraard op de hoogte van de vervolgstappen! Met vriendelijke groet, Team Agradi
29 jul 2023

Foute leveringstijd

Een dag nadat ik mijn bestelling plaatste was het niet meer beschikbaar waardoor de leveringstijd uitgesteld werd. Mijn pakket was 5 dagen later dan geland aangekomen zonder veel informatie gekregen ge hebben
3 aug 2023
Beste klant, Helaas hebben wij niet alles op onze website direct leverbaar, dit was op het moment van bestellen ook het geval voor het Montar Wedstrijdshirt Rowan Navy S. Het shirt had op het moment van bestellen een levertijd tussen de 2 en 5 werkdagen, wat inhoud dat wij dit artikel eerst vanuit de leverancier moeten ontvangen, voordat wij het (dezelfde dag van aankomst bij ons) kunnen versturen. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
8 jun 2023

Veulenpakket

Het veulenpakket is nog geen 5 euro waard Daarbij zat er ook nog een lekkend flesje betadine in. Ik vind dat je achter je producten moet staan die je verkoopt. Ook voor Pavo is het een aanfluiting trouwens
8 jun 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de bestelling zo heeft ontvangen, onze excuses daarvoor! Wij adviseren u foto's te maken van hoe u de bestelling heeft ontvangen en dit samen met uw ordernummer te mailen naar klantenservice@agradi.nl. Wij kijken graag met u mee naar een passende oplossing! Met vriendelijke groet, Team Agradi
MV
Marja v.
Hollandsche Rading
Als er staat dat een product aanwezig is, dan verwacht ik ook dat het er is. Nu moet ik voor de 2x in korte periode wachten. Tot half augustus, wist ik dit voordat ik betaalde was ik naar een ander gegaan.
3 aug 2023
Beste klant, Helaas hebben wij niet alles op onze website direct leverbaar, dit was op het moment van bestellen ook het geval voor de Weatherbeeta Vliegenmasker Stretch Bug Eye Saver met Oren Royal Blue/Zwart Mini. Het masker had op het moment van bestellen een levertijd tussen de 2 en 5 werkdagen, wat inhoud dat wij dit artikel eerst vanuit de leverancier moeten ontvangen, voordat wij het (dezelfde dag van aankomst bij ons) kunnen versturen. De bestelling wordt verstuurd zodra de gehele bestelling compleet is. Helaas blijft het vanuit de leverancier een verwachte levertijd en kan dit in de tussen periode veranderen of vertragen, wij doen hierin ons best om de klanten hier zo goed en juist mogelijk over te informeren. Met vriendelijke groet, Team Agradi