agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.907 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.141 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

5 okt 2023
Als je besteld beloven ze 2 tot 3 werk dagen maar we moesten er ruim 2 weken op wachten. Niet op voorraad oké geef het dan aan op de site hoe het werkelijk zit.
6 okt 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
29 mei 2023
Service verbeteren. Zelf verkeerd afgeleverd pakketje traceren en niet de klant ermee opzadelen. Product is prima, maar de levertijd en bezorging vielen tegen.
1 jun 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Wij zien dat het pakket gelukkig goed terecht is gekomen na deze vervelend situatie, onze excuses hiervoor. Wij zullen de feedback omtrent bezorging meenemen om te verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
4 sep 2023
Helaas ben ik niet tevreden over het artikel wat we hebben aangeschaft De deken laat na een week te zijn gebruikt al naden los. Ik voeg een paar foto's toe
5 sep 2023
Beste klant, De klachtenafhandeling verloopt per mail. Wij ontvangen graag foto's van de deken samen met het ordernummer naar klantenservice@agradi.nl, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, team Agradi

Bestelling kwam 2 weken later dan verwacht

Bestelling zou binnen enkele dagen verzonden worden en daarmee ruim voor de sinterklaas binnen zijn. Het kwam echter ruim een week na de sinterklaas aan.
Antwoord van agradi.nl
Producten waren niet op voorraad. Dit bleek niet bij het bestellen, maar pas later, na het betalen. Producten werden later geleverd dan op de site staat.
25 aug 2023

Lange orderverwerking voor voorraadartikelen

Helaas heb ik meer dan een week moeten wachten op de levering van medische verzorgingsproducten, terwijl al deze producten gewoonweg op voorraad lagen.
28 aug 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Vooral zeer ontevreden van DPD

Vooral zeer ontevreden van koerierdienst dpd. Altijd problemen met levering via hen. Daardoor wil ik helaas niets meer online bestellen via Agradi.
8 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
16 okt 2023
Jammer dat na het bestellen de levertijd met meerdere dagen vooruit wordt geschoven. Helaas dat cadeaus niet op tijd voor een verjaardag binnen waren
17 okt 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet op tijd is geleverd voor een verjaardag. Helaas is de benoemde levertijd in werkdagen per artikel een verwachting. Indien de leverancier deze aanpast of vertraging heeft kan deze nog worden aangepast. Indien u een artikel dringend nodig heeft adviseren wij een bestelling te plaatsen waarvan het artikel (of de gehele bestelling) een status heeft waarbij staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden". Dit houd in dat het artikel op voorraad is in ons magazijn en de bestelling gelijk verzonden kan worden! Met vriendelijke groet, Team Agradi
2 nov 2023
Prima tevreden over service en producten , ben echter een half uur kwijt om uit te pakken , bedenk me dat ik volgende keer gewoon in de winkel koop
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien in ons systeem geen retourzending aangemeld staan onder het ordernummer van deze review en kunnen dierdoor niet achterhalen wat u wilt uitprinten, kunt u ons dit toelichten via klantenservice@agradi.nl? Met vriendelijke groet, Team Agradi
19 sep 2023

Te lange levertijd

De levertijd was deze keer heel erg lang. Zelfs na een mail dar de levering de volgende dag zou plaatsvinden, duurde het zelfs nog meerdere dagen.
22 sep 2023
Klanten op de hoogte stellen van de levering van de bestelling. Als iets niet meer voorradig is uit de webshop verwijderen. Reageren op de e-mail.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met uw bestelling. Wanneer er een levertijd in werkdagen staat aangegeven op de website, houd dit in dat wij deze periode het artikel binnen verwachten vanuit de leverancier. Dit kan helaas worden bijgesteld of uitgesteld. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
2 nov 2023
De bezorgtermijn klopt nooit wat aangeven wordt op de site. 1 dag is vaak 1 week! Ook wordt het overdreven ingepakt in enorm veel plastic
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij zien dat de bestelling is geplaatst 19-10-2023 om 09:15 uur en deze bij ons verzonden op 19-10-2023 om 14:20 uur, helaas ligt de bezorgtermijn niet in onze handen. Wij adverteren daarom voor onze voorradige artikelen op de website met "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden". Met vriendelijke groet, Team Agradi
1 jun 2023
Het duurt heel lang voordat je wat hoort van een retour zending En dat is nu bij mij ook het geval En dat je het retour geld terug hebt
8 jun 2023
Beste klant, We zien dat de retourzending met DHL/DPD is verzonden. Hierbij kan het tot 10 werkdagen duren voordat het pakket bij ons geleverd wordt. Daarna hebben wij nog enkele dagen nodig om deze te verwerken. Momenteel hebben we echter te maken met een achterstand waardoor dit wat langer kan duren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Agradi
ES
Eva S.
Zaandam
18 okt 2023
Mijn retourkosten terugstorten. Dit ongevraagd van het retourbedrag afgehaald en Agradi vermeldt op haar website dat retouren gratis is.
20 okt 2023
Beste klant, Wij zien onder het ordernummer die u vermeld heeft bij het plaatsen van deze review geen retourzending. Binnen Nederland is het mogelijk om eenmalig kosteloos te retourneren, u kunt er rekening mee houden indien u een deel retour stuurt het behouden deel boven de €49 dient te zijn om de gratis verzending te behouden. Wellicht zijn hierom niet de retour, maar de verzendkosten in rekening gebracht. Mocht je hierover twijfelen kunt u ons met het juiste ordernummer een mail sturen naar klantenservice@agradi.nl, wij kijken graag met u mee naar de situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi
Zeggen dat het de volgende dag bezorgd wordt en vervolgens duurt het dan nog een week, een dagje later geen probleem maar een hele week.
Antwoord van agradi.nl
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wanneer er bij een artikel vermeld staat "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden (morgen geleverd / in huis bieden wij niet aan)" hebben wij dat specifieke artikel op voorraad in ons magazijn. Wanneer er bij een artikel een levertijd in werkdagen staat, verwachten* wij dit artikel binnen deze periode binnen vanuit de leverancier. Deze levertijd kan door de leverancier worden aangepast. De bestelling wordt verzonden zodra de gehele bestelling compleet is, deze informatie wordt ook aangegeven op het moment van bestellen en het afronden van de bestelling. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 jun 2023
De bestelde artikelen voldeden niet aan mijn kwaliteitseisen. Kan Agradi op zich (als verkoper) niets aan doen. Ligt aan de fabrikant.
28 jun 2023
Beste klant, Wat jammer om te horen dat de bestelling niet voldeed aan de verwachting, wij zullen uiteraard deze feedback oppakken om in de toekomst (met onze leveranciers) te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
22 aug 2023

leveringstermijn

De levering was niet zoals aangegeven bij de bestelling. Ik ben nog naar een gewone winkel moeten rijden, dus dubbel aan tijd kwijt.
25 aug 2023
22 nov 2023

Gek en vies

Wij ontvingen een beschimmelde rijbroek en vieze laarzen. Erg vreemd als je iets nieuws verwacht. Dan ook alles weer terug gestuurd
23 nov 2023
Beste klant, We verzoeken u vriendelijk uw bestelling bij ontvangst te controleren of alle artikelen in goede orde ontvangen zijn. Mocht u opmerkingen hebben, meld dit dan binnen 48 uur na ontvangst van het pakket. Graag ontvangen we een mail met met illustrerende foto's van het geconstateerde probleem. U kan je mail verzenden naar klantenservice@agradi.nl. Meer informatie hierover kunt u vinden via https://www.agradi.nl/garantie/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 okt 2023
Op dit moment wacht ik nog steeds op een product uit de bestelling en dat kan niet. De bestelling is van 17 september. groeten Fred
13 okt 2023
Beste klant, Wij zien de Braaaf Snack Vegan Pompoen een onbekende levertijd heeft gekregen vanuit de leverancier. Graag vernemen wij telefonisch (085-88 88 049) of naar klantenservice@agradi.nl of u dit deel van uw bestelling geannuleerd en gecrediteerd wilt hebben, dan maken wij dit voor u in orde! Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 jul 2023
Beter service verlenen en niet zo rigide! Ook steeds geen voorraad en lange levertijden die er eerst niet stonden bij het bestellen.
20 jul 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren! Met vriendelijke groet, Team Agradi