agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.923 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.721 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor agradi.nl

11 sep 2023

Verzending duurde veel langer dan aangegeven

Ik heb een artikel besteld dat een levertijd had van 1-3 dagen. Het duurde vervolgens een week. Als ik dit had geweten had ik het elders besteld want ik had het snel nodig. Dus echt tevreden ben ik niet.
12 sep 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet altijd gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 sep 2023
Meerdere malen een bestelling geplaatst waar de opmerking “voor 21.00 besteld volgende dag in huis” bij staat. Helaas duurde het een week voordat mijn bestelling geleverd werd.
12 sep 2023
Beste klant, Op geselecteerde artikelen op de website staat vermeld "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden" wij adverteren nooit met "volgende dag in huis". Echter stond dit niet aangegeven op het moment van bestellen bij de Star Bitloos Hoofdstel Zwart maat Cob, hierbij stond een levertijd vermeld tussen de 2 en 4 werkdagen. Dit houd in dat wij het artikel binnen deze periode binnen verwachten vanuit de leverancier en daarna zo snel mogelijk naar u versturen. Wij zien dat uw bestelling inmiddels is verzonden en wensen u veel plezier van de bestelling toe! Met vriendelijke groet, Team Agradi
9 sep 2023
Mijn pakket was op verkeerde adres afgeleverd . Ik belde twee keer met klantenservice van Dpd en deze vertelden mij zelf langs huizen te gaan om pakketje te zoeken. Ze hadden richt adres waar deze zou kunnen zijn. Dit vind ik heel raar. Ik zou in zee gaan met dhl of post nl, bij deze bedrijven gebeurt dit minder.
12 sep 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de levering van uw bestelling. Kunt u ons een mail sturen met uw ordernummer en de status hiervan? Indien het pakket nog niet in ontvangst genomen is, starten wij graag een onderzoek voor u op! Met vriendelijke groet, Team Agradi
6 sep 2023
De beloofde leveringsdatum, ookal zijn de producten op voorraad wordt vaker niet gehaald dan wel. Zeer jammer. 2de iets besteld, alles was op voorraad, vandaag de 7de nog steeds niet eens Verzonden....totaal ongepast en geen service.
8 sep 2023
5 sep 2023
product wordt niet op de afgesproken datum geleverd. Is dan niet op voorraad, en later weer wel.
5 sep 2023
De bestelling kwam pas na meer dan een week, dit duurt veel te lang, en dat is nu al de tweede keer...! Als je snel iets nodig hebt moet ik dat niet meer bij agradi bestellen..., dit is erg jammer, want het was eerst wel goed...! Ik krijg van steeds meer mensen dezelfde klacht dat het allemaal zo lang duurt voordat het komt, jullie zijn zo je eigen ondergang aan het bewerkstelligen...! Los dit op!!!
Producten op tijd toesturen
4 sep 2023
Helaas ben ik niet tevreden over het artikel wat we hebben aangeschaft De deken laat na een week te zijn gebruikt al naden los. Ik voeg een paar foto's toe
5 sep 2023
Beste klant, De klachtenafhandeling verloopt per mail. Wij ontvangen graag foto's van de deken samen met het ordernummer naar klantenservice@agradi.nl, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, team Agradi
3 sep 2023
Jammer dat ik op drie mails om iets te retourneren geen antwoord kreeg
4 sep 2023
Beste klant, Wat vervelend dat u onze service zo ervaren heeft. We nemen per mail contact met u op. Met vriendelijke groet, team Agradi
31 aug 2023
Ondanks het grote aanbod aan producten en de goede prijzen en aanbiedingen is de snelheid van leveren en het leveren zelf belabberd. De verwachte lever data kloppen nagenoeg nooit en de keus aan verzend bedrijven laat te wensen over. Dat is echt ontzettend jammer want ik kan altijd vinden wat ik nodig heb maar als ik het ook elders kan vinden voor dezelfde prijs dan ga ik liever elders bestellen.
31 aug 2023
Zorgen dat de teamkleding compleet en OP TIJD voor het evenement binnen is.
29 aug 2023
Agradi zou de medische lijn beter op voorraad mogen hebben. Ik moest 7 dagen wachten op een medical shirt/voorpootmouwtje en zoiets bestel je niet vanwege de mode. Zoiets heb je snel nodig. Ik bestelde er 2 vóór 9 uur 's avonds, en het was op voorraad. Op de website staat 'vóór 21 u besteld, vandaag verzonden'. NIET dus! 5 dagen later was het eindelijk verzonden, en 7 dagen later werd het pas bezorgd. Excuus van Agradi was dat ze er maar 1 op voorraad hadden, dus de 2e moest worden besteld en daarom stuurden ze die ene ook nog niet. Is dat een slecht inkoop/voorraadbeleid of een gebrek aan inlevingsvermogen voor honden met pootverwondingen? En dat artikel was notabene in de aanbieding. Dus lokken om te bestellen en dan een week laten wachten. Voor zoiets? Natuurlijk zocht ik overal naar zo'n pootbescherming, maar de winkeliers mogen zoiets niet verkopen omdat het iets medisch is, en de dierenartsen hadden het ook niet op voorraad. Ik vind dit echt slecht.
30 aug 2023
Beste klant, Wij vinden het vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling, onze excuses hiervoor. Helaas hebben wij te maken met een grote vertraging in ons magazijn, waardoor de aangegeven levertijd of verzendtijd niet gehaald kan worden. Wij werken er hard aan om alle bestellingen zo snel mogelijk te verzenden. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Belabberd

Het. zou fijn als er meer updates komen als je bestelling twee keer word uitgesteld. En het zou ook wenselijk zijn als de medewerkers van elkaar weten wat ze de klant als antwoord sturen .. Zodat je als klant niet 2 keer hetzelfde antwoord moet geven. En als alle medewerkers dan hetzelfde zeggen...
31 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u onze service als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback meenemen om in de toekomst hierin te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
28 aug 2023
geen idee ik heb de bestelling nog steeds niet ontvangen zou rond 23 24 aug geleverd worden nog altijd niks
30 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u deze ervaring heeft gehad met de bestelling. Ik zie dat u uw order op 9-8 bij ons besteld hebt en dat deze op 13-8 ons magazijn verlaten heeft. Helaas is er vertraging geweest bij DPD. Excuses voor het ongemak. Alsnog veel plezier gewenst van de nieuwe spullen. Met vriendelijke groet, Team Agradi

Lange orderverwerking voor voorraadartikelen

Helaas heb ik meer dan een week moeten wachten op de levering van medische verzorgingsproducten, terwijl al deze producten gewoonweg op voorraad lagen.
25 aug 2023
Al meerdere keren meegemaakt dat het meer dan een week duurt voordat de bestelling wordt bezorgd door de altijd trage DPD.
28 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 aug 2023
Er zou gebeld worden voor de levering, dit is niet gebeurd en we hebben een lichte beschadiging
25 aug 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat je de levering van het pakket als niet prettig hebt ervaren, onze excuses hiervoor! Wij zullen de feedback bespreken met de transporteur om te kunnen verbeteren in de toekomst. Indien er transportschade is geconstateerd ontvangen wij graag een mail met daarin de foto van de schade en het ordernummer via klantenservice@agradi.nl, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
24 aug 2023
Zorgen dat de besteld producten (antiklit spray voor paarden) heel toekomen bij de klant en indien de bus toch stuk, snel een nieuwe opsturen. Ik wacht nu al weken op mijn product...
25 aug 2023
Beste klant, Wij zien onder het ordernummer geen antiklit spray voor paarden staan, wellicht behoort dit tot een ander ordernummer. Indien u een defect artikel heeft ontvangen vernemen wij dit graag via klantenservice@agradi.nl met een foto en het ordernummer, wij helpen u graag verder! Als u vragen heeft over de status van de zending kunt u ons ook telefonisch bereiken. Met vriendelijke groet, Team Agradi
23 aug 2023

late levering

De bestelling stond bij levertijd 1/2 dagen meer dan een week moeten wachten terwijl onze kalvermelk verwarmer kapot was. Dit was de eerste bestelling bij jullie en waarschijnlijk ook de laatste
22 aug 2023
Ik vind jullie service niet meer wat het geweest was