agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.874 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.222 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

23 mei 2023
Heb nooit wat binnen gekregen
26 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat pakket naar ons "detour" is gekomen, dit houd in dat de pakketdienst het opgegeven adres niet in het systeem kan verwerken. Dit kan zijn omdat het adres niet juist of volledig is ingevoerd, volgens de pakketdienst. Het pakket is daardoor retour gestuurd naar Agradi, wij hebben een terugbetaling verwerkt voor Ariat laarzen. Vanuit ons excuses voor deze vervelende situatie! Met vriendelijke groet, Team Agradi
18 mei 2023
Levering werd tot 4 keer uitgesteld.
23 mei 2023
Beste klant, Helaas blijft de levertijd in werkdagen een verwachting, wij zijn hierin afhankelijk vanuit de leverancier die dit doorgeeft. Wij doen ons best om de klanten zo snel en juist mogelijk hierover te informeren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
17 mei 2023
slechte produkten uit het assortiment nemen.
23 mei 2023
Beste klant, Wat jammer dat u een minder goede ervaring hebt met artikelen uit het assortiment. Wij willen aangeven dat wanneer u een klacht heeft over een artikel u ten alle tijden terecht kan bij onze klantenservice. Stuur gerust een mail naar klantenservice@agradi.nl, wij helpen u graag verder! Met vriendelijke groet, Team Agradi
15 mei 2023
Telkens als ik iets bestel, duurt het erg lang voordat ik het ontvang.
16 mei 2023
Beste klant, Per artikel staat er omschreven op de website wat de verwachte levertijd is vanuit de leverancier, wanneer het artikel met de langst levertijd bij ons op voorraad is wordt de gehele bestelling gezamenlijk verzonden. Wanneer je liever de gehele bestelling dezelfde dag verzonden wilt hebben adviseren wij je enkel artikelen in een bestelling te zetten waarbij staat: "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden", deze artikelen zijn dan direct leverbaar vanuit ons magazijn! Met vriendelijke groet, Team Agradi
15 mei 2023
levertijd is gigantisch lang
16 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat u een bestelling heeft geplaatst waarvan beide artikelen een levertijd vanuit de leverancier hadden tussen de 2 en 15 werkdagen, indien je de bestelling sneller wenst te ontvangen adviseren wij je artikelen te bestellen met een kortere levertijd of artikelen die direct leverbaar zijn (daar staat bij "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden"). Met vriendelijke groet, Team Agradi
11 mei 2023
De betalingsmethode is waardeloos. Riverty. Dit is serieus al de 2e keer dat het allemaal raar verloopt Ze geven aan dat er een storing is maar, betalen lukt dus gewoon niet hierdoor..betaling is gelukt maar toch niet🤦‍♀️Je betalingstermijn loopt gewoon door terwijl je aangeeft dat het retour gestuurd is. Vervelend!!
16 mei 2023
Beste klant, Wat jammer dat je de ervaring met de gekozen betaalmethode zo ervaren hebt! Wij adviseren ten alle tijden contact op te nemen met Riverty voor vragen of advies. Wanneer je een artikel retour stuurt, blijft de betalingsplicht en periode voor het behouden artikel staan. Dit artikel moet dus wel tijdig betaald worden, ondanks je een ander artikel retour hebt gestuurd. Dit staat los van elkaar. Mocht je hier meer vragen over hebben kan je ook altijd een kijkje nemen op onze retourpagina! https://www.agradi.nl/retourzendingen/ Met vriendelijke groet, Team Agradi
10 mei 2023

Duurt lang

Nu twee keer hier besteld, beide bestellingen duurde erg lang voordat het werd opgestuurd omdat producten niet op voorraad waren. (Ik wacht nu nog steeds op de tweede bestelling) Dit stond niet bij het product op de website. Wellicht beter voorraad beheer?
11 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat er een deel van de bestelling een levertijd had tussen de 1 en 3 werkdagen vanuit de leverancier. Wanneer wij dit artikel hebben ontvangen vanuit de leverancier wordt de bestelling zo snel mogelijk verstuurd. Ons aanbod is te groot om alles wat wij aanbieden direct leverbaar te hebben, wij zullen uw feedback mee nemen voor in de toekomt en verbeteren waar nodig is! Met vriendelijke groet, Team Agradi
9 mei 2023

DPD levering zeer slecht

Gevraagd in bestelling dat men het pakket achter de poort kon plaatsen of afgeven bij de buren. Dit wanneer we niet thuis zouden zijn. Wat passeert, koerier DPD dropt het pakket in het afhaalpunt. Gebeld naar de klantendienst om 16h, direkt antwoordapparaat met de boodschap dat ze bereikbaar zijn tot 18h... Snel na het werk naar het afhaalpunt, aangekomen enkele minuten voor sluitingstijd van 17h... gesloten! Leuk is het niet dat je uitdrukkelijk vraagt om het achter de poort te leggen... Is de koerier wel.langs geweest?
11 mei 2023
Beste klant, Wat vervelend om te horen dat u de levering zo heeft ervaren, onze excuses voor het ongemak! Wij zullen de transporteur hierop aanspreken en hopen dit in de toekomst te kunnen verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Agradi
6 mei 2023

Laatste keer

Altijd tevreden geweest. Nu 3e bestelling in korte tijd en leverdatum weer niet zoals verwacht. Nou blijkt er iets niet voorradig te zijn (tijdens bestellen wel). Wederom voor 21u besteld maar na 2 dagen nog geen levering. Voorlopig laatste keer bij agradi.
11 mei 2023
Beste klant, Wij zien dat de bestelling is geplaatst om 20:55, voor een artikel waarbij stond "voor 21:00 uur besteld, vandaag verzonden". Helaas hebben wij de bestelling de volgende ochtend om 07:00 uur kunnen versturen, daarbij excuses voor deze vetraging. De levertijden zijn in handen van de transporteur, hierbij zullen zij aangeven wanneer zij zo snel mogelijk kunnen leveren! Met vriendelijke groet, Team Agradi
1 mei 2023

Super website, lange levering (die niet overeenkomt met website)

Super website, mooie producten, maar de levering duurde veel langer dan aangegeven op de website. Ook was het lange tijd onduidelijk wat de status was. Eerst bij jullie bedrijf, en daarna bij de postleverancier. Uiteindelijk 6 dagen gewacht. Dat is wel echt kak, als je singel kapot is gegaan en je wacht op een nieuwe. Dus ik denk voortaan wel twee keer na hoeveel spoed erop zit....
4 mei 2023
Goedemiddag, We hebben je bestelling de volgende dag verzonden zoals aangegeven stond op het moment van bestellen. Helaas heeft dpd een aantal dagen vertraging gehad waardoor je pakketje later geleverd was dan gepland. Dat vinden wij ook erg jammer. Mocht je merken dat er vertraging in zit, kunnen wij altijd even voor je erachteraan. Met vriendelijke groet, Team Agradi