agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.956 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.834 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

16 jun 2023
Ik had 10 afrasterpaaltjes besteld, maar had er maar 2 ontvangen. Contact opgenomen met de klantenservice. Moest een foto van de verpakking op sturen, erg raar omdat de doos verder niet beschadigd oid was, maar dit netjes gedaan. Vervolgens niet wat weer gehoord, opnieuw zelf contact opgenomen. Er zouden 10 paaltjes na geleverd worden, 2 extra omdat het zo lang duurde. Erg netjes dacht ik. Net het pakket binnen gekregen met 8 paaltjes, heb nu eindelijk wel mijn 10 paaltjes binnen, maar wel jammer dat ze aangeven 2 extra paaltjes als tegemoetkoming op te sturen en dat ze dat vervolgens niet doen. Uiteindelijk heb ik nu wel mijn 10 paaltjes, maar had het beter ergens anders kunnen bestellen.

Bestellingen duren veel te lang!

Bestellingen duren veel te lang omdat er altijd wel een product tussen zit wat niet op voorraad is en de bestelling pas verzonden wordt als alle producten leverbaar zijn. Slechte zaak!! Producten waarvan niet vermeld is op de website dat de levertijd langer is horen op jullie kosten worden nageleverd. Op mijn huidige bestelling wacht ik ook al heel lang en nu hoor ik ook nog dat de laarzen die ik heb bestels helemaal niet meer leverbaar zijn en ik mijn geld terug krijg. Liever had ik de keus gehad de laarzen bijvoorbeeld in een andere kleur te ontvangen. Uiteraard voor dezelfde prijs. Jullie service is echt heel slecht. De producten zelf zijn gelukkig wel van goede kwaliteit.
MB
Marieke B.
Zoetermeer
30 aug 2023
De producten zijn prima. Duidelijkheid geven vooraf over levertijden zou fijn zijn. Zeker als je meerdere artikelen hebt. Nu is het vaak lang wachten en onduidelijk wanneer geleverd wordt. Een retourlabel meesturen is wel zo handig. Niet iedereen heeft een printer. En de kortingen zijn erg misleidend. Je krijgt aantrekkelijke e-mails, maar bijna nooit krijg je ook echt die korting. Epplejeck doet dat veel beter. Ook zoeken op maten is lastig, omdat er zoveel mogelijkheden zijn. Het is beter om maten te kunnen groeperen. Dus als je maat 39 hebt, dan krijg je ook de sokken maar 38/ 39 of 39-42. Nu moet je al die individuele maten aanklikken.
12 okt 2023

Ruimte voor verbetering

Goed; - Veel diversiteit in producten en merken. - Overzichtelijke website en makkelijk te bestellen. Kan beter; - Kortingsbonnen in mijn account kan ik vaak niet toepassen omdat er veel eisen aan zitten. Bijvoorbeeld: mag niet worden uitgegeven aan supplementen. Of, er moet een minimaal orderbedrag aanwezig zijn en deze is dan vrij hoog (75 euro geloof ik), waarbij je één voucher mag besteden. Ik begrijp dat jullie een bedrijf zijn en een verdienmodel hebben, maar op dit gebied maak je de klant een beetje half gebakken blij. - Levertijd. Het hoeft echt niet de volgende dag al in huis te zijn, maar het duurt soms wel langer dan een week.
22 sep 2023
Ik vind dat wanneer je producten besteld je niet op de site voorbereid wordt of de producten op voorraad zijn. Je besteld en moet dan weken op je bestelling wachten. Is bij mij al.zeker 3 x gebeurt. Wanneer ik bel voor informatie, krijg ik te horen dat 1 van de producten niet op voorraad is en of ik bestelling wil.annuleren of wil wachten. Als ik het niet nodig had, had ik het niet besteld. Ik ben al jaren klant bij jullie,dit vind ik echt niet leuk en hierdoor kijk ik soms nog wel verder waar het nog meer te koop is en betaal ik ws meer, maar heb het dan wel binnen een week binnen. Jammer want ik deed altijd graag bij jullie shoppen.
Prachtige laarzen van Mounten horse. Zitten als pantoffeltjes, zo lekker! Maar het duurde enorm lang voor ik ze binnen had. Levertijd op de website klopte niks van. Agradi stuurt je wel zo’n beetje elke dag reclame, maar ik ontving geen enkel bericht over mijn vertraagde bestelling. Een vertraging kan natuurlijk een keer voorkomen, maar als klant is het dan fijn te weten waar je aan toe bent, zeker als het een lange vertraging betreft. Op mijn vraag aan de klantenservice (mail ) hoorde ik eerst ook niks. Toen ik eenmaal wel reactie kreeg was het toevallig nét binnengekomen…

Op verkeerde adres afgeleverd en lange levertijd

Via mail verzocht om het verzendadres van de bestelling aan te passen. Mail retour gehad waarin werd aangegeven dat het naar het nieuwe adres verzonden zou worden. Paar weken later werd de bestelling toch op het eerst opgegeven adres afgeleverd. Daarnaast duurde de aflevering wederom erg lang. Je wordt telkens op de hoogte gehouden van een wijziging in de verwachte leverdatum, maar het gebeurde ook nu weer meerdere keren voor deze bestelling dat het werd aangepast. Een wat meer accurate leverdatum op de website zou wel fijn zijn.

teleurgesteld door onjuiste maatvoering.

Vanwege eerdere positieve ervaringen met Agradi had ik vanwege black friday met korting een broek besteld. De aanbieding en de prijs was eigenlijk te mooi om waar te zijn. De lengte zou vanwege de maar te lang zijn maar kon ik laten aanpassen maar de breedte maat klopte van geen kant. Zeker 2 maten te krap. Het was waarschijnlijk ook niet voor niets dat dit de laatste was. Ik was dan ook erg teleurgesteld en heb deze retour gestuurd. In de toekomst zal ik me dan ook enkel richten op schoeisel en sokken wat wel goed gaat.
RB
R.G. B.
Ameide
29 sep 2023

Beoordeling: product goed, afhandeling matig

Het product zelf, tuinklompen, was goed. Te verbeteren: 1. Meteen met een reële leverdatum komen, geen serie van mailtjes met elke keer een andere datum (het is te begrijpen dat met een scherpe prijs niet heel snel geleverd kan worden maar stem daar de mailings op af). 2. Minder verpakkingsmateriaal gebruiken. De kartonnen doos was wel erg groot met daarin ook nog plastic luchtkussens ook. De klompen zijn niet breekbaar en zaten al in een plastic zakje, dus minder verspilling aan verpakking zou best mogelijk zijn.
14 jul 2023

Lange levertermijnen - goede webwinkel voor producten die je eerste paar weken niet nodig hebt

Mooi uitgebreid assortiment, prijs/kwaliteit producten ok, enkel levertermijn is een ramp. Jammer genoeg staat op website elk artikel in de "op voorraad" status maar als je bestelling afgerond is zie je welke producten toch niet op voorraad zijn. Dat is bewuste misleiding. Jammer genoeg kan je op dat moment die producten ook niet meer uit je bestelling verwijderen waardoor dit product de levering van de volledige bestelling vertraagd. Ik heb 2x bestelling gedaan bij Agradi en 2x ditzelfde meegemaakt.
18 aug 2023

Te veel verpakkingsmaterialen

De producten en service is prima. Maar steeds weer valt me op dat de producten te grondig zijn ingepakt. Bijvoorbeeld een emmer voedingsadditieven: het poeder zit in een plastic zak in een plastic emmer. De emmer wordt dan nog gewikkeld in verpakkingsfolie. Dit geheel gaat in een overmaatse kartonnen doos die opgevuld wordt met soms tientallen luchtkussens. Dit kan toch echt wel minder en eenvoudiger. En vergelijkbare overkill heb ik bij andere leveringen gezien. Voor deze klant echt niet nodig.
MD
Maarten d.
Huijbergen
14 nov 2023

Lange levertijd

Het valt mij bij de laatste bestellingen op dat de levertijd langer dan een week is. Op internet staat dat het artikel in voorraad is en enkele dagen na de beloofde levertijd (dus te laat) krijg ik dan het bericht dat het artikel niet op voorraad is en dat de levertijd langer wordt, zonder enige verdere indicatie. Kan natuurlijk gebeuren, maar wat volgens mij verbeterd kan worden is de voorraadadministratie en niet een hele zending ophouden als er 1 produkt niet direct geleverd kan worden,
Na bestellen duurt het heel lang voordat de artikelen geleverd worden. Vaak krijg je dan te zien dat iets niet op voorraad is. Terwijl op de site bij t bestellen dit niet zichtbaar is. Wel de datum dat t artikel geleverd zou worden. Maar in de praktijk is het soms echt nog veel langer. Dit zou een verbeterpunt kunnen zijn. Want dan zou je zelf kunnen kiezen of hé toch voor dit artikel gaat of liever een artikel besteld wat wel meteen leverbaar is. Nu zorgt dit voor frustratie.
3 aug 2023

Meerdere artikelen tegelijk besteld ging niet goed

Meerdere artikelen tegelijk besteld, helaas was 1 artikel niet direct leverbaar waardoor het lang op zich liet wachten. Ik kon niet achterhalen welke anders had ik deze afbesteld, zat met smart te wachten op 1 product. Begrijp dat we zuinig moeten zijn op het milieu, maar adverteren met snelle levering en dan hier achteraf achter komen vind ik niet ok. Daarnaast heel veel tegoedbonnen, maar kan niks inleveren, omdat alle producten altijd wel in de sale zijn. Schijnvertoning
16 dec 2023
Na het online bestellen ontving ik de bevestigings mail met daarin de mededeling dat de bestelling niet compleet was en daarom de genoemde levertijd bij het online bestellen zou vervallen en de verzending actief zou worden bij het compleet zijn. Echter had ik 1 van de onderdelen eerder nodig, was ik voor het afrekenen op de hoogte gesteld, dan had ik het wellicht elders eerder kunnen bemachtigen. Snap dat dat niet in jullie voordeel zou zijn en wellicht is dat de reden..?
15 sep 2023

wacht al 3 weken ...

Ik heb inderdaad een tijd geleden wat besteld. Maar nog niet ontvangen. Op 15/9 was de status: "wordt ingepakt; leverdatum tussen 13/09 en 14/9" Heel apart. Bestelling wordt ook pas geleverd als alles (weer) weer op voorraad is. wacht dus al 3 weken en heb voor alles wat binnen 2 weken nodig was maar een nieuwe bestelling geplaatst. kan niet geannuleerd worden in de "wachtende" bestelling. dus dubbel betalen en dalijk weer de helft retour.....

Levertijd was bijna 14 dagen

De levertijd can 1 a 3 dagen klopt totaal niet . Op het moment dat je het besteld hebt krijg je pas te zien dat het niet voorhanden is . Ik zou het nu niet besteld hebben als ik dat op voorhand wist omdat wij op verlof vertrokken . Nu moest ik de buren inschakelen omdat mijn pakketje nog niet geleverd was toen wij vertrokken . Op deze manier is het moeilijk om bij jullie iets te bestellen en ervoor te zorgen dat je thuis bent bij levering
MR
M. R.
Turnhout
10 okt 2023
Levertermijn langer dan online vermeld. Dit keer op keer. Ben al langer klant, vroeger was dit niet. Producten komen niet altijd in de meest ideale staat aan. (hoofdstel met schimmel op en poetsbak met krassen op). Na melding wordt er geen compensatie aangeboden, wat een gemiste kans is voor klantenbinding. Voor mij zijn jullie van 5 sterren naar 3 sterren gegaan. Misschien voor mij wel de moment een naar een andere shop uit te wijken.
De bestelling van 30/11 werd “twee en een halve” week na het plaatsen van de bestelling, bezorgd. Ik heb ruim een week na de verwachte leverdatum 04/12 zelf contact moeten zoeken met de klantenservice. Erg vriendelijke medewerkers die me geen indicatie konden geven qua levering maar wel bevestigden dan de gehele bestelling klaar lag in het magazijn…. Druk druk druk. Ik ben niet heel tevreden met de afhandeling, wel met het product
23 aug 2023
Er ontbreekt een onderdeel van een van mijn bestellingen. We moesten dit uitleggen met foto’s en nog een keer foto’s en nog heel wat administratieve rompslomp. Ondertussen ontbrekende deel nog niet ontvangen, dus heb er niks aan tot nu toe. Hopelijk komt het nog. Bestellingen gaan wel zeer snel, maar als er iets ontbreekt moet het terug naar fabriek en duurt het heel wat langer en nog niet bekend of het wordt opgelost