agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl

9.917 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden130.342 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 2 jun 2022
agradi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023

Beoordelingen voor agradi.nl

25 mei 2023
Het duurt te lang voor een bestelling komt. Meestal een week of langer.
24 mei 2023

Zeisblad niet scherp

De levering was pas na 5 dagen en het zeisblad van 45cm was niet scherp. Nadat ik mijn slijptol er goed langs had gehaald sneed het een stuk beter.
23 mei 2023
23 mei 2023
Ik vind het vervelend dat er vaak staat dat er voorraad is maar dat het item er achteraf tóch niet blijkt te zijn. Levertijd wordt daardoor verlengd. Dat is wel eens vervelend als je iets snel nodig hebt.
PV
22 mei 2023
uit de beschrijving van het gekochte product was lastig op te maken dat het moeite kost om de hoefschoen aan te doen. meestal zal dat geen probleem zijn, maar in ons geval vindt het paard het zeer vervelend en is het dus nodig dat de schoen makkelijk en snel aan kan. uiteindelijk was het product niet te gebruiken, dus dat is dan wel zonde van het geld.
21 mei 2023

Beoordeling

Producten waren goed. Verpakking was heel erg gekreukt en sommige waren ook kapot
20 mei 2023
De retourneren gaat heel traag. En bovendien helemaal niets gehoord, of dat überhaupt aangekomen is. Iets vervelend, als je niet weet of dat misschien is verloren ergens.
16 mei 2023
Goed snelle levering, ruim assortiment. Slecht lang wachten op retouren
15 mei 2023

De kwaliteit en verzending zijn goed, maar ik kreeg het verkeerde product en het retourneren...

De kwaliteit en verzending zijn goed, maar ik kreeg het verkeerde product binnen. Nu heb ik hem geretourneerd en ik zit al 11 dagen te wachten op de terugbetaling...
15 mei 2023
Op de site staat (regelmatig) binnen 1-2 werkdagen in huis. Het is bij ons nu al vaker voorgekomen dat het later was dan 1- 2 werkdagen in huis.
10 mei 2023
betere bezorgtijden
WG
Werner G.
Kapellen
9 mei 2023
Retourneren is een groot probleem en omvat ingewikkelde procedures zeker voor Belgische klanten. Lees zeker alle retourvoorwaarden grondig maar trek er wel wat tijd voor uit. Verwacht geen BOL .com of Amazone voorwaarden en je krijgt bijna nooit het bedrag dat je hebt betaald voor een artikel terug op je bankrekening.
9 mei 2023
Helaas was de ervaring niet zo best. Er werd een kortingsbon gegeven welke helemaal niet toepasbaar was maar het product zei van wel. Vervolgens na contact toch product besteld zonder de korting en dag later zagen we op de website dat het product als nog 6 euro goedkoper was geworden uiteraard na dat we besteld hadden, was een beetje jammer. Nu gister het zadel kado gegeven en blijken de schroeven verroest! 😞
9 mei 2023
De levertijd klopt niet. Bij bestelling is het op voorraad of wordt er gezegd dat het snel geleverd wordt. Een dag na bestelling blijkt dat de levertijd is aangepast. Soms duurt het vervolgens wel 2 weken. Meestal is dit het geval wanneer ik bij u bestel.
8 mei 2023

Onhandig, slechte pasvorm

Het is een heel mooi voortuig, maar dat is het ook wel. De riem voor tussen de benen was te lang. Het voortuig was dus niet helemaal in verhouding (slechte pasvorm). En doordat alles is toegestikt, kan je er niet zelf karabijnhaken aan hangen, wat dus onhandig is. Verder is het boogje om de martingaal aan te hangen totaal niet buigzaam en duwt het op de luchtpijp.
NW
nelly w.
BAARLO LB
6 mei 2023
snellere leveringstijd
4 mei 2023
Waarom deze mail als jullie nog niet geleverd hebben wegens product niet op voorraad. Zorg dat op site duidelijk is wat levertijd gaat worden (product op voorraad ja/nee) dan had ik kunnen kiezen tussen bestellen en wachten of elders bestellen. Is niet eerste keer dat dit gebeurd
3 mei 2023
3 mei 2023
Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen
2 mei 2023
2 bestellingen geplaatst de laatste tijd en voor 21.00 uur. Dan wordt t wellicht dezelfde avond verzonden maar pas 2 dagen later bezorgd ipv de volgende dag. Je gaat dan heel het doel van 'voor 21u bestellen' voorbij.