agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.56/5.00

14.969 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Laatst heb ik handschoenen gekocht bij agradi. De maat van de handschoenen bleek achteraf niet goed te zijn. Deze kon ik gemakkelijk retourneren en heb nu de goede maat! Al met al is de bezorging en service allemaal prima in orde als je het mij vraagt! Vooral de producten in de ruitershop vind ik in prijs-kwaliteit verhouding heel goed.
we hebben 2 singelstoten besteld en betaald en maar 1 ontvangen.we hebben nog geen antwoord of een aanvulling gehad
Meestal duurde het 2 weken tot mijn bestelling er was en soms zat er iets verkeerd in. Maar voor de coronacrisis nog nooit problemen gehad. Dus ik neem het ze niet kwalijk
Ik vond de levering redelijk goed ondanks de drukte met de post en we zijn tevreden over het product en de service.
De verpakking was extreem groot voor de producten die geleverd werden. Erg zonde van het materiaal. Verder was alles helemaal naar wens!
Goede service en snelle levering
Snelle service, de juiste producten
Prima online winkel. Soms is de levertijd wat aan de lange kant.
Werd wat laat bezorgd terwijl het op voorraad was. Verder heel tevreden over het bestelde product
netjes
Ik beoordeel jullie met een 8
Gewoon netjes, levering netjes, spullen prima en service is goed als iets niet klopt.
Agradi levert altijd snel en correct. Finecto+ oral werkt verbluffend goed. Gebruik het nu 1,5 jaar en de bloed en verenluis blijft verrassend goed onder controle. Niet helemaal weg maar geen grote invasies meer. Dus werking is goed. Prijs is wat fors zeker als je grotere aantallen kippen hebt. Ik heb al eerder gevraagd naar grotere verpakkingen. om zo de kosten wat binnen de perken te houden.
Product te klein terug gestuurd kosten 7,10 en nu nog niets gehoord maar wel betaald
Bestelling heeft enige tijd geduurd, maar uiteindelijk goed ontvangen en tevreden mee.
Over het algemeen goede producten. Alleen slechte ervaring met het schrikdraad ->die was binnen een jaar verduurd en functioneerde niet meer
K zie dat het echt werkt bij me hondje super spul dat het is
het is zoals verwacht.
Levering - 4 sterren; 1 dag vertraging. Producten - 5 sterren; ruim assortiment en concurrerende prijzen. Service - 3 sterren; alle producten in 1 doos gegooid. Veel producten waren beschadigd/geplet. Moet beter en steviger ingepakt worden.