agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
agradi.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij agradi.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2-6-2022
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor agradi.nl

19.621 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Jullie zouden zeer goed van mijn krijgen als jullie de bestellingen beter zouden regelen. Staat bij bestelling dat het op voorraad is maar later blijkt dat bestelling ergens anders vandaan moet komen en dus de rest van de bestelling ook niet opgestuurd wordt en je veel langer op de levering moet wachten. Vind ik niet fijn en ook niet helemaal correct. Want stond dit bij het bestellen erbij dat het niet gelijk leverbaar is zou ik eerst ergens anders kijken of het daar sneller voor elkaar zou zijn . Knap irritant . Koop graag bij jullie verder. Zou voorbeeld geven. We hebben een nieuw paard waar snel een deken opmoet . En dan dit zo gebeurd is niet prettig. Want je gaat ervan uit dat je het binnen 2 dgn wel hebt. Zeker als je dingen als set besteld en dan niet weet of het compleet is of dat je alles wel mooi vindt. Want dan wil je alles terug sturen. En of ergens anders die het wel gewoon gelijk op kan sturen bij bestellen.

Ik ging jullie normaalgezien 5sterren geven want ik had nooit klachten tot vorige winter. Ik plaatste een bestelling van meerdere artikelen (medisch) waarbij er een paar waren die ik uiterst dringend nodig had. Op de site stond dat alles in stock was, blijkt dat dit niet het geval was waardoor ik weken moest wachten. Ik moet zelf contact op gaan nemen met Agradi om dit te weten te komen ipv dat zij mij contacteren en zeggen excuseer dit product is jammergenoeg niet voorradig en dit kan even duren. Dus ik vraag hen kun je de rest al opsturen na enkele weken wachten en dan dat het andere product achter komt. Nee dat doen wij niet was de reactie die ik kreeg. Na nog enkele weken wachten krijg ik te horen dat mijn pakket eindelijk verstuurd zou worden, ik dus in blijde verwachting open ik het pakket en zie dat ze juist de producten die voorradig waren opgestuurd hebben maar die dat te kort waren niet mee gestuurd. Raar maar waarom konden jullie dit dan niet meteen versturen zoals altijd? Moest ik serieus weken wachten op enkel de artikels die jullie voorradig hebben en ik dringend nodig had. Jullie spreken jullie zelf dus tegen? Dan neem ik nog eens contact op blijkt dat de andere artikelen nog niet binnen zijn, en niemand bij jullie die de klant op de hoogte houd altijd de klant die jullie moet contacteren. Uiteindelijk toch nog ontvangen maar zeer miscontent! Ondertussen al nog bij jullie gekocht ik denk dat dpd niet de beste leverancier is, hebben we ook klachten van en vrienden van ons ook. Normaalgezien kun je het adres nog wijzigen was hier ook niet mogelijk bij hen en die jongens laten je wachten omdat ze uw pakketje zouden komen leveren en dan aie je niemand opdagen maar zeggen ze wel dat ze geweest zijn. Ik wil dit even meedelen omdat ik echt vind dat dit verbeterd kan worden!

Beoordelingen voor agradi.nl

Correcte levering. Iets minder tevreden over het item an sich, maar doet geen afbreuk aan de kwaliteit van Agradi's service. Ik vind het eczeemdeken klein tailleren, bilkoorden niet zo zacht van kwaliteit waardoor paard na enkele dagen al schuurwonden had aan de binnenkant van de billen. De hals is met velcro, net als de borstsluiting die verbinding maakt met de buikflap. Ik vind de velcro echt geen goede combinatie met de stof van het deken, zodra die elkaar per ongeluk raken, beschadig je het deken. Aangezien het wat krap zit, blijft het toch goed stabiel liggen op het paard, eerder dekens zakten vaak scheef waardoor ik nu een maat kleiner nam maar het is toch krap voor m'n ruin van 167cm.
Ik ben altijd zeer tevreden over de levering, behalve als de levering uit meerdere artikelen bestaat, op het moment van bestelling was alles op voorraad en vervolgens krijg je een mail dat één artikel toch niet op voorraad is en pas 2 weken later geleverd wordt. De overige artikelen blijven dan ook op wacht staan. Als je dan een paard hebt met een vliegenallergie en deze spullen dringend nodig hebt, is dat toch bijzonder vervelend. Uiteindelijk heb ik hetgeen niet op voorraad was afbesteld waardoor de rest toch werd opgestuurd. Verder netjes opgelost met terug betaling.
De levering is helaas bijna nooit op tijd. Voor 21uur besteld vandaag verzonden staat op de site, helaas gebeurd dit niet, ook niet wanneer je ruim van te voren besteld. Wanneer er staat dat een product meerdere dagen levertijd heeft wordt de leverdatum na het plaatsen van je order steeds veranderd en wacht je soms weken op je product. De producten zijn wel prima, vaak een goede prijs en ook het eventueel retourneren is goed geregeld. Gewoon eerlijk zijn over de levertermijn en ik ben tevreden.
Grote keuze met overal wel een mogelijkheid om een actieproduct te kopen. Het aanbod mag nog een beetje uitgebreid worden -indien mogelijk- met meer unieke zaken die je niet (makkelijk) kan vinden in andere winkels. Hierbij denk ik aan leuk paardenspeelgoed of handige stalbenodigdheden in de normale prijscategorie. Een mogelijkheid voor snellere bezorging is ook altijd welkom, maar zal wellicht logistiek naar België moeilijk te regelen zijn.
Er was een product niet leverbaar. Kort contact met de klantenservice en deze werd verwijderd en de andere producten werden geleverd netjes alsnog zonder verzendkosten. Wel jammer dat je niet pro-actief hierover geinformeerd wordt. Ik moest zelf naar de portal om te zien waarom de levertijd van mijn bestelling niet was gehaald. Ik kon ook niet zien welk product niet leverbaar was. Tijdens het bestellen was alles nog leverbaar.
Product voldeed aan de verwachtingen, maar wat wij als negatief ervaren is dat erbij stond dat de levering de volgende dag zou zijn. Dat was belangrijk ivm een dressuurwedstrijd, maar de levering heeft helaas 5 dagen op zich laten wachten. In principe zouden wij eerder moeten bestellen, maar wij gaan ook uit van de leveringsbelofte voor een bepaalde tijd bestellen is morgen in huis.
De doos waarin mijn producten kwamen was zo groot dat er 3 volwassen mannen comfortabel in vervoerd kunnen worden. Ik vreesde even dat ik per ongeluk een kruiwagen had besteld, of twee! Bleek niet het geval: doos zat vrijwel vol met vul materiaal, met op de bodem mijn producten. Blij dat ze er zijn, verder alles prima, maar iets kleinere doos mag wel :-)
Producten zijn altijd top geweest en verzending ook, tot nu... Er zat voer in de verpakking samen met een hooivulhulp. Dit was geen goed idee. De zak voer was kapot gegaan met als gevolg alles er uit in de doos en de doos ook niet helemaal dicht. Heeft voor heel wat opkuis gezorgd. Dus voortaan beter verpakken als er voer mee verzonden wordt.
De opvolging van de bestellingen kan beter. De laatste 2x besteld (alles was bij de bestelling op voorraad). Echter kwam de levering niet op het beloofde tijdstip. Terug ingelogd bleek er dan toch iets niet op voorraad. Geen mail ontvangen hierover. Dan maar wachten… Uiteindelijk wordt het wel geleverd.
Fijne producten en fijne website. Verbeterpunt is de klantenservice. 2x klantenservice gebeld voor dezelfde vraag bij 2 verschillende bestellingen en bij beide een ander antwoord gekregen. Bij de eerste kon wel een gedeelte al geleverd worden en de rest in de wacht en bij de tweede ineens niet meer
Fijn bedrijf. Jammer dat wanneer je meerder artikelen bestel en 1 is niet pp voorraad dat dan de hele bestelling niet wordt verzonden. Pas als dat artikel er is verzenden ze. Laatst 5 weken moeten wachten omdat 1 product niet opvoorraad was . Terwijl dat tijdens de bestelling stond 1 tot 5 dagen
van P K.
Het duurde redelijk lang voor ik mijn product heb mogen ontvangen Wat betreft de deken , helaas was deze binnen een week al stuk. Tevens vind ik de borst sluiting niet fijn. Het klittenband is niet sterk genoeg waardoor de deken open gaat staan en er plekken op de borst ontstaan .
Het is alleen jammer dat jullie een slechte vervoerder hebben. Heb nu 4 dagen op mijn bestelling moeten wachten. Dat ligt niet aan jullie maar aan DPD, die zeggen dat ze niet genoeg personeel hebben dus moet de klant maar genoegen nemen met wachttijd. Ik vindt dit een slechte zaak.
Een verbeterpunt zou zijn, Is dar als het product niet leverbaar is het er gelijk bij vermeld word. Mijn tweede laatste bestelling, hier moet ik weken op wachten. Doir dat ik zelf contact opnam en is er naar een andere optie bekeken. Vriendelijke groet, Sarah van velzen
Helaas paste de schoenen niet. Ik wilde ze terug sturen maar dat lukte niet. Het pakketpunt nam het niet terug omdat er geen sticker op zat. Ik kon alleen niet aan de sticker komen omdat bij de beschrijving staat ik m zonder sticker moet afgeven..
The website is easy to use and it is helpful that you can see other buyer's pictures. I am giving one star less because I had returned my purchase a week ago, and the status is still saying "wachtend". But overall, it's been a good experience.
Prima artikelen maar de artikelen werden echt een week later bezorgd omdat ze niet op voorraad waren. Dit kun je op de website vermelden. En de verpakking waarin de artikelen verstuurd zijn door jullie was echt belachelijk groot.
Snelle levering. Wel de mensen in het magazijn eens uitleggen hoe die plakstrips werken. De ene is voor verzending, de ander voor retour. Ze zitten altijd allebei dicht waardoor je de zak bijna niet meer dicht krijgt voor retour.
Snelle service, je wordt goed op de hoogte gehouden. Er ontbrak alleen 1 schroefje voor onze nieuwe krabpaal. Gelukkig was dit een vervanging van onze oude oude, ook bij agradi besteld dus je kan de schroeven hergebruiken.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Minpunt dat de verwachte levering een week langer duurde dan eerst aangegeven. Als je voor je vakantie iets nodig hebt kwam dit echt slecht uit.