agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl- Logo - Beoordelingen
agradi.nl- Logo - Beoordelingen

agradi.nl - Dé online shop voor paard, ruiter, stal & huisdier

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.60/5.00

25.596 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

(6.708)
de producten waren in orde, maar de doos waarin alles zat, was gescheurd, hierin zaten ook kleine doosjes die er uit hadden kunnen vallen
Alles was naar wens en netjes op tijd geleverd
Super snelle levering
Uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Levering kon iets sneller.
Snel geleverd en in prima staat!
Prima shop
Het pakketje was snel geleverd alles was goed en mooi ingepakt. Producten zagen er erg goed uit en de maar klopte .
Steeds tevreden, steeds een snelle levering en een ruim keuze aanbod!
Echt bestellen en verzenden en over de producten geen op of aanmerking!! Echt goed! Echter de retour service vind ik vrij slecht! Vandaar ook het matig cijfer! Heb 2 dingen retour gestuurd vervolgens krijg je pas na lange tijd een keer bericht via afterpay dat je het geld terug hebt, verder geen teken over een ontvangst van het retour product. Daar valt nog veel eer te behalen voor Agradi.
Fijn producten
Meeste grote sites leveren binnen 1 dag. Dat zou ik ook van Agradi verwachten.
Een super snelle levering en een goed product
snelle levering en precies wat ik ervan verwacht.
Goede produkten, snelle levering cijfer 8
Mollenklem zeer moeilijk en zeer onveilig op te spannen
Duurde wel wat langer.
Product was goed en netjes bezorgd
Snelle service, goede kwaliteit
Veel besteld en alles op tijd geleverd. Ook een zadel besteld die is nog niet leverbaar. Maar de service als ik bel voor informatie hierover is duidelijk en vriendelijk.