agradi.nlBeoordelingen

agradi.nl - Passie voor dieren en buitenleven sinds 1998!

Agradi is de grootste webwinkel met een passie voor de ruitersport, dierenvrienden en liefhebbers van het buitenleven! Je kunt bij Agradi genieten van het gemak van online bestellen en je bestelling snel op de door jou gewenste plaats laten leveren. Bij Agradi vind je alle bekende merken en de nieuwste collecties. Daarnaast hebben we regelmatig leuke acties waardoor je wellicht jouw favoriete producten met korting kan ontvangen! Met meer dan 700.000 klanten en 100.000 producten is Agradi er voor zowel de professional, als de hobbyist en de particulier. Zoals maneges, paardenbezitters, dierentuinen, kinderboerderijen, veehouderijen, maar ook huisdiereigenaren maken gebruik van de online webshop van Agradi. Wij zijn door onze klanten in 2011, 2012 en 2015 tot winnaar verkozen van de Thuiswinkel Awards XL en behoren tot één van de grootste webwinkels van Nederland.
Agradi B.V.
Graaf van Solmsweg 52K
5222 BP ’s-Hertogenbosch
Oskar van Straaten

Beoordelingen voor agradi.nl

4.58/5.00

13.141 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over agradi.nl

Snelle levering in aangegeven levertijd. Zorgvuldig verpakt. Wel 2 verschillende verpakkingen bij eenzelfde product; had wat mij betreft een korte toelichting op gegeven mogen worden.

Goede communicatie omtrent de levering en service

snel geleverd.

Bij het ako premium plus lint bruin/orange 40mm 200 meter was tot op 3/4 van de rol beschadigd,bij mijn vorige bestelling was het bij 1 van de rollen ook. Misschien door de nietjes voor het afrollen te voorkomen. Bij de laatste bestelling was het flink beschadigd. Ad van Ooijen

snelle levering goed product goede prijs

Ja.... een toelichting, Agradi is gewoon goed. Levering volgens afspraak. Over het zadeldek en de rijbroek die ik heb besteld kan ik nog weinig zeggen, ze zijn nieuw. Dus eerst maar eens gebruiken. Ze zien er iig goed uit en volgens het plaatje op de site. Ook de maatvoering is goed. Van de service heb ik geen gebruik hoeven te maken, dus een beetje "natte vinger" werk. Dus gewoon goed

Overzichtelijke site met goed assortiment. De zending snel en goed verpakt ontvangen. Laarzen zitten perfect. Heb nu 2 paar verschillende laarzen en wil niets meer anders! De laarzen zijn echt waar voor je geld!

Snel geleverd

Hele snelle levering, binnen 24u in huis super!

Snelle verzending ook toen een product moest worden bijbesteld

lang wachten tot dat ik pakje krijg

spreekt voor zich

Snelle en goede levering en producten

Pakkerje, wellicht door coronavirus, nog niet ontvangen.

Goed product en snelle levering

De levering kwam keurig op tijd en de producten passen prima.

Alles was goed en na verwachting! De spullen hadden alleen wel in een kleinere doos geleverd kunnen worden.

goede prijs/kwaliteit verhouding en steeds een correcte afhandeling van de bestelling

1 dag geleden
Fijne snelle levering en goede kwaliteit