bushpappa.nl- Logo - Beoordelingen

bushpappa.nl

233 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden500 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
bushpappa.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Uitstekende service en een duidelijke en uitgebreide webshop. Ik heb een Fesca slaapzak gekocht en ik kon de dag erna al heerlijk snurken. (volgens mijn vrouw dan, geslapen als een roosje vond ik zelf)

5 nov 2023
Hoe kun je producten zo versturen. Om nog niet te spreken over het feit dat het niet hygiënisch is, is het ook nog eens niet te zien en gevaarlijk.

Beoordelingen voor bushpappa.nl

24 okt 2023
24 okt 2023
22 okt 2023
Snelle levering. Duidelijke info over verzending. Prettige website.
20 okt 2023
18 okt 2023
Goede service en goed bereikbaar.
16 okt 2023
16 okt 2023
supersnelle levering, en netjes laten weten toen het weer op voorraad was. fijn!
12 okt 2023
4 okt 2023
Echt heel mooi, ligt goed in de hand, geen geknoei bij het vullen, super cadeau, ik ga er ook één voor mezelf kopen ;-)
3 okt 2023

Snel geleverd - product zoals beschreven

Snel geleverd, product zoals beschrijving. vroeg melding als product bzou binnenkomen, en dat hebben ze fijn gedaan.
3 okt 2023
Snelle service
1 okt 2023

Fijne webshop en vlekkeloze snelle verzending

Ik bestelde een aantal Modulaire Slaapzakken en de bestelling verliep snel en vlekkeloos! Duidelijke productomschrijving, zinvolle productreviews en fijn dat je kunt kiezen voor een afhaalpunt. Top!
1 okt 2023
Een mailtje sturen dat de bestelling in goede orde is ontvangen. Deze kreeg ik niet waardoor ik ging twijfelen of het goed was gegaan en ineens waren de boeken binnen.
29 sep 2023
Snelle levering en goede service
28 sep 2023

Wollen deken

Vlotte bestelling en vlotte levering op zaterdag. Ik werd ook tijdig op de hoogte gebracht toen het item terug voorradig was.
27 sep 2023
Communicatie was goed, er was iets misgegaan met de bestelling maar dat is professioneel opgelost en de bestelling is alsnog goed aangekomen, met maar één dag vertraging. Fouten worden overal gemaakt, bedrijven onderscheiden zich door hoe ze met fouten omgaan.
Antwoord van bushpappa.nl
28 sep 2023
Hoi Hubert, Helaas had Postnl een storing waardoor de pakketten van die dag en de tracking niet zichtbaar waren. Hierdoor is jouw bestelling dan ook helaas 1 dag later geleverd . Sommige zaken hebben wij helaas geen controle over.
27 sep 2023
Snelle levering en prima after service
27 sep 2023

Mooie spullen en fijne klantenservice!

De verwerking van de bestelling was heel snel. En toen er iets aan de hand bleek met mijn bestelling kreeg ik daar heel snel en heel vriendelijk reactie op en was het binnen een dag alsnog geregeld. De spullen zijn daarnaast van supergoede kwaliteit, ik ben er blij mee!
24 sep 2023
Antwoord van bushpappa.nl
26 sep 2023
Hey hey https://www.ourlittlefarm.se/nl in Zweden. Dank voor de mooie review en veel buitenkook plezier met de potten, pannen en grill-roosters!
JP
20 sep 2023