www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.937 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

Advertise was showing original Samsung product . However the product is not original product . I am disappointed.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
16 mrt 2024
Verkeerd pakketje ontvangen maar geen contact te krijgen met de klanten service om dit op te lossen tot op heden
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerde geleverd en nu nog steeds niks vernomen, wanneer de goede geleverd worden en die andere omgeruild
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Dik 4 maanden levertijd? Geen antwoord op een vraag hierover? Telefonisch niet te bereiken?
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerde product ontvangen en na 4 dagen nog geen reactie. Wacht tot dit opgelost is
17 mrt 2024
Wacht inmiddels al 5 dagen op reactie van een verkeerd geleverde bestelling.
10 mrt 2024
Enorme levertijd Althans denken we 1.5 week geleden besteld nog niet binnen
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerd geleverd en dan ook nog retourkosten in rekening g brengen
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ik heb na een week nog steeds mijn bestelling niet ontvangen!!
24 feb 2024
Graag geen spam, ik heb mij hier duidelijk niet voor aangemeld.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Al 8 dagen mijn bestelling nogsteeds niet bezorgd!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Domme fouten van de bestelde artikelen.
Foute levering
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com

Verkeerd product geleverd en geen enkele reactie

1 product besteld: waterfilters voor onze koffiemachine. Een totaal ander product geleverd gekregen... Direct gemaild met foto's erbij. Klantenservice telefonisch proberen te bereiken, meermaals. Ondanks openingstijden vd klantenservice, blijkt deze compleet onbereikbaar. Meerdere mails naar de klantenservice met het verzoek een passende oplossing en reactie te geven, helaas,.. tot op heden geen reactie. Wel bij elk verzoek van contact een mail van Trustpilot om een review te geven. Deze eerst genegeerd, want fouten maken we allemaal. Maar na zo lang wachten en 0 reactie, dan maar via deze weg m'n onvrede uiten en kijken of er wat gebeurt....
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ik heb mijn pakket niet ontvangen van PostNL en nam direct contact op met de klantenservice. Ze zouden een onderzoek starten bij PostNL. Echter, na dat moment kon ik geen contact meer krijgen met de klantenservice, en ze lijken nu onbereikbaar. Mijn advies is om geen spullen te bestellen via deze website, aangezien ze niet bereikbaar zijn en geen oplossingen bieden als je je bestelling niet ontvangt.
20 jan 2024
Als ik jullie Mail stuur verwacht ik antwoord terug. Dit is al de derde Mail met beoordeling maar wil graag reactie terug op mijn klacht.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com

3 verkeerde filters!!Foto kun je wel in de e-mail bekijken.

Ik heb 3 waterfilters besteld.Ik krijg 3 verkeerde filters.Daarna al 2 mails gestuurd en na een week nog steeds geen reactie.Morgen eens proberen bellen en bij niet reageren zal ik wel verplicht andere maatregelen moeten treffen.Dus,vr mij is het absoluut geen aanrader!!
17 feb 2024
Verkeerde levering Ik had drie producten bedteld, in de doos zat maar 1 juist product, en 2 totaal ongerelateerde producten. Bovendien stuurt mondial relais me 5 e-mails per uur om me te melden dat mijn pakje toegekomen is, met 1 per dag zal ik het ook niet vergeten…
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ze hebben een verkeerd artikel geleverd. Het telefoonnummer wordt niet beantwoord, je wordt doorverwezen naar de website. De chat levert ook geen oplossing en een mail wordt automatisch beantwoord dat het langer kan duren normaal. Inmiddels een week geleden!