www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.018 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.711 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

Mijn ordernummer is 10000717694 . Ik heb de waterfilters ontvangen maar de vloeibare ontkalker niet . Die zou pas leverbaar zijn vanaf 29/03/2024 maar ik heb ondertussen geen nieuws meer ontvangen wanneer die wel geleverd zullen worden . Het was een promo 2+1 gratis
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Administratie is een rommeltje. Sturen bevestigingsmails etc naar niet bestaand emailadres. Heb niets besteld maar wordt dagelijks lastiggevallen met updates. Reageren niet op klachtenmail daarover. Delen persoonsgegevens. met derden.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
gisteren besteld zou verzonden worden dezelfde dag, staat op mijn account onder verzonden maar bij post nl is nog niets binnengekomen, wil contact zoeken met waterwinkel, maar zowel telefonisch als via app niet te bereiken
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com

Product was goed, maar zeer slechte klantenservice

Product was goed, maar klantenservice slechtste wat ik ooit heb meegemaakt.
7 apr 2024
Nog steeds niets gekregen het pakket laat op zich wachten
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com

Slechte service als verkeerd artikel is opgestuurd

Als het verkeerde artikel wordt verstuurd direct na melding het correcte artikel opsturen. Deze hadden we tenslotte besteld en betaald, nu zitten we al een poos op de afhandeling te wachten. Dit was de 1e en direct ook de laatste keer dat we via jullie hebben besteld. Zeer slechte service als het niet goed is gegaan. Besteld: 4 CA6903 Philips / Saeco AquaClean Waterfilter CA6903 Geleverd: iets van Allspares zie foto
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ik heb een paar LG waterfilters voor mijn koelkast besteld en betaald. Op de factuur stond netjes de afbeelding van de LG-filters die ik nodig had. Vervolgens werden mij 3 Samsung waterfilters toegestuurd. Deze waren zo ie zo te groot. Bij het melden hiervan werd aan mij gevraagd om een foto toe te sturen van het geleverde product en artikelnummer, zodat er gecontroleerd kon worden of retourneren noodzakelijk was. Dit vond ik super absurd. Jullie weten zelf wat mij toegestuurd was en ik zag zelf dat die filters te groot waren. Ik weigerde uiteraard om een foto te sturen. 14 maart het product teruggestuurd. Vandaag 26 maart heb ik mijn geld nog niet teruggestort gekregen en de klantenservice is echt slecht bereikbaar, ook de chat mogelijkheid op hun site. Als ik deze week mijn geld nog niet terug heb, rijd ik die kant op.....
BI
bas i.
zoeterwoude

Bedroevende responstijd na verkeerd geleverd product.

Verkeerde filters gestuurd, kan gebeuren. Vervolgens zeer moeizaam bereikbaar via chat, telefoon en mail. Uiteindelijk respons nadat ik op verzoek foto's als bewijs heb opgestuurd. Klacht wordt in behandeling genomen, responstijd 3 werkdagen (moet overigens nog volgen) terwijl uit foto's in 1 seconde duidelijk wordt dat het de verkeerde filters betreft (koelkast waterfilters ipv koffiezet apparaat waterfilter).
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Fout artikel ontvangen, via klachtenformulier mail gestuurd. Na enkele maanden nog steeds geen feedback ontvangen , ik kan niks doen met het verkeerd geleverde artikel en het bestelde artikel was ook veel duurder. Ik hoop nog steeds op een rechtzetting! Opnieuw een reminder gstuurd
IV
Ivan V.
Schilde

Een week later geen bestelling ontvangen of communicatie hier omtrent

Een week na de bestelling te hebben betaald Iser buiten het mailen van de factuur geen communicatie geweest over de verzending en heb ik geen bestelling ontvangen.
20 mrt 2024
Ik heb gebeld en gemaild ! Geen contact! De levering klopte niet en ik wil erg graag dat de andere helft ook geleverd wordt Mijn tel nummer 0654367898
WV
Wim v.
Diemen

Onvolledige levering

Helaas heb ik slechts de helft van mijn bestelling ontvangen. 6 waterfilters ipv 12 Ik wacht nog op een reactie van klantenservice
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Besteld 27 februari ,kon vanaf 3 maart geleverd worden Het is nu5 maart en ik heb nog niets ontvangen dus slechte beoordeling.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Advertise was showing original Samsung product . However the product is not original product . I am disappointed.
16 mrt 2024
Verkeerd pakketje ontvangen maar geen contact te krijgen met de klanten service om dit op te lossen tot op heden
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Voor de tweede keer een foute bestelling geleverd, al een email gestuurd maar nog niets gehoord. Niet netjes.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerde geleverd en nu nog steeds niks vernomen, wanneer de goede geleverd worden en die andere omgeruild
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerde product ontvangen en na 4 dagen nog geen reactie. Wacht tot dit opgelost is
17 mrt 2024
Wacht inmiddels al 5 dagen op reactie van een verkeerd geleverde bestelling.
10 mrt 2024
Enorme levertijd Althans denken we 1.5 week geleden besteld nog niet binnen