www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.145 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.937 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

Ze hebben een verkeerd artikel geleverd. Het telefoonnummer wordt niet beantwoord, je wordt doorverwezen naar de website. De chat levert ook geen oplossing en een mail wordt automatisch beantwoord dat het langer kan duren normaal. Inmiddels een week geleden!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam

Niet gekregen wat ik besteld heb.

In plaats van de bestelde 6 flessen kreeg ik 5 flessen toegestuurd. In 1 doosje zat 1 fles. Via de chat gecommuniceerd waarbij beloofd werd dat er via de mail contact zou worden gezocht, maar tot op heden niets gehoord.
4 feb 2024

Na 1,5 week nog niets ontvangen

Op 24-1 besteld en betaald, nu 1,5 week later nog niets ontvangen. 2x contact gezocht, niets gehoord. Ze hebben wel nav mijn vorige beoordeling op deze site gereageerd, maar niet op mijn emails.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ik doe een bestelling en krijg verkeerde levering. Kan gebeuren. Maar heb in WE dadelijk gereageerd maar nog geen oplossing ontvangen. Zowel factuur als leverbon zijn juist, inhoud pakje niet.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Heb een bericht gekregen dat mijn pakket geleverd is door post.nl ,maar ik heb nog niets ontvangen. Vandaag een mail gestuurd naar waterfilterwinkel ,ik ben aan het wachten op feedback.
3 feb 2024
Ze hebben me de verkeerd producten geleverd. Ik heb voor 50 euro besteld 3 waterfilters voor een koelkast. Ik krijg 3 waterfilters voor een koffiemachine ter waarde van 25 euro
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Zeer slecht geen ster waard telefonisch niet te bereiken emails worden niet beantwoord nooit meer zal ik hier bestellen verkeerde levering ontvangen wordt niet geholpen
18 feb 2024
Heb totaal wat anders gekregen dan besteld. En nu moet ik moeilijk doen en geld uitgeven. Om het retour te sturen. En heb dus niet gekregen wat we besteld hebben

Onkalting tabletten

Heb ontkalkingtabletten bestelt maar krijg een onderdeel van een afzuigkap binnen Maar heb wel betaalt En het moet eerst langs de klantenservice Beetje jammer
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Nog geen antwoord gehad op mijn foutieve levering. Daarbij gebeld en niet te bereiken. Enkel per wharsapp( niet online) of mail en nog niet terug gemaild.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerd artikel geleverd en nu Een week later nog niets gehoord dat ze het juiste artikel toe gaan sturen dst is geen service het is wel betaald

Niets gekregen

Ik bestelde, betaalde, kreeg een factuur, maar een week later nog geen bericht van aankomst van het product. Dus, neen ik ben niet tevreden.
21 jan 2024
Niks gehoord van de artikel nieuwe.en deoude die orgineel bij het koffiezet aparaat hoorde
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerde product geleverd. Beter bereikbaar zijn wanneer hier contact over gewenst is.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ik plaats een bestelling maar die is er nu nog steeds noet.
3 feb 2024
They did not even bother to respond to my email
PK
Peter K.
Duiven
11 feb 2024

Telefonisch nooit bereikbaar en email berichten (wat ze adviseren) woeden na 4 x nooit beantwoord

Telefonisch nooit bereikbaar en
17 feb 2024
Leveren wat is besteld
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Bedrijf is onbereikbaar, aan telefoon automatisch bericht dat zegt dat je moet chatten via de website. Na eerst met een robot te moeten chatten zegt die dat niemand beschikbaar is en dat je een mail moet sturen waar binnen de 3 werkdagen op zou geantwoord worden. Is dus niet het geval. Los daarvan wou ik origine filters bestellen, toen ik deze in mijn winkelmandje plaatste kwam er een of andere rare pop-up waar ik opnieuw in mijn winkelmandje moest duwen. Maar dit waren ineens nep filters. Wat niet duidelijk te zien was op een telefoon. Conclusie je koopt hier dus nep filters voor 50cent minder dan originele. Erg raar.
30 jun 2023
Ik koop 3 waterfilters van LG; ik ontvang er 2 van hun huismerk met een pakbon waar de drie LG filters wél op staan als geleverd !! Telefonisch niet bereikbaar (haal dat nummer maar van de website); antwoord klantenservice kijkt alleen maar naar de pakbon en niet naar de foto van de geleverde producten en zegt dan dat de levering voor hen klopt met de bestelling !! Ongelofelijk !! Weg blijven van deze site !
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Zoals we in de email ook al hebben geprobeerd uit te leggen je hebt AllSpares producten besteld. Dit is ook terug te vinden op de pakbon. Op de pakbon staat vermeld : ADQ73693901 van AllSpa ( dit betekent dus dat je ons huismerk hebt aangeschaft en niet het originele filter.) Ook hebben we aangegeven in de email dat indien gewenst we het ontbrekende filter wilde opsturen of vergoeden. Hier is alleen op gereageerd met de vraag voor een retour formulier. We zijn te bereiken via de telefoon van maandag t/m vrijdag van 10.00-12.00 en van 14.00-16.00 uur. ook zijn we van maandag t/m vrijdag bereikbaar via de chat van 10.00-12.45 en van 16.45 uur. Het kan door drukte zijn dat je er telefonisch niet door heen gekomen bent. Onze excuses voor het ongemak. Graag horen wij via klantenservice@waterfilterwinkel.com of we het filter alsnog kunnen opsturen of vergoeden of dat je inmiddels het retourformulier hebt ingevuld. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam