www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.869 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

Fout artikel ontvangen, via klachtenformulier mail gestuurd. Na enkele maanden nog steeds geen feedback ontvangen , ik kan niks doen met het verkeerd geleverde artikel en het bestelde artikel was ook veel duurder. Ik hoop nog steeds op een rechtzetting! Opnieuw een reminder gstuurd
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
17 feb 2024
Verkeerde levering Ik had drie producten bedteld, in de doos zat maar 1 juist product, en 2 totaal ongerelateerde producten. Bovendien stuurt mondial relais me 5 e-mails per uur om me te melden dat mijn pakje toegekomen is, met 1 per dag zal ik het ook niet vergeten…
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com

Nog steeds niet ontvangen!

Op 2 februari besteld. Product zou op 8 februari leverbaar zijn. Later werd dat tussen 18 en 22 februari. Nu - 25 februari - is de bestelling nog steeds niet geleverd. Er wordt geen informatie verstrekt. Slecht!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Heb een bericht gekregen dat mijn pakket geleverd is door post.nl ,maar ik heb nog niets ontvangen. Vandaag een mail gestuurd naar waterfilterwinkel ,ik ben aan het wachten op feedback.
IV
Ivan V.
Schilde

Een week later geen bestelling ontvangen of communicatie hier omtrent

Een week na de bestelling te hebben betaald Iser buiten het mailen van de factuur geen communicatie geweest over de verzending en heb ik geen bestelling ontvangen.
18 feb 2024
Heb totaal wat anders gekregen dan besteld. En nu moet ik moeilijk doen en geld uitgeven. Om het retour te sturen. En heb dus niet gekregen wat we besteld hebben
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Nog geen antwoord gehad op mijn foutieve levering. Daarbij gebeld en niet te bereiken. Enkel per wharsapp( niet online) of mail en nog niet terug gemaild.

Niets gekregen

Ik bestelde, betaalde, kreeg een factuur, maar een week later nog geen bericht van aankomst van het product. Dus, neen ik ben niet tevreden.
WV
Wim v.
Diemen

Onvolledige levering

Helaas heb ik slechts de helft van mijn bestelling ontvangen. 6 waterfilters ipv 12 Ik wacht nog op een reactie van klantenservice
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Besteld 27 februari ,kon vanaf 3 maart geleverd worden Het is nu5 maart en ik heb nog niets ontvangen dus slechte beoordeling.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Advertise was showing original Samsung product . However the product is not original product . I am disappointed.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Dik 4 maanden levertijd? Geen antwoord op een vraag hierover? Telefonisch niet te bereiken?
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ik heb na een week nog steeds mijn bestelling niet ontvangen!!
24 feb 2024
Graag geen spam, ik heb mij hier duidelijk niet voor aangemeld.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Al 8 dagen mijn bestelling nogsteeds niet bezorgd!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Domme fouten van de bestelde artikelen.
PK
Peter K.
Duiven
11 feb 2024

Telefonisch nooit bereikbaar en email berichten (wat ze adviseren) woeden na 4 x nooit beantwoord

Telefonisch nooit bereikbaar en
17 feb 2024