www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.874 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

Ik heb mijn pakket niet ontvangen van PostNL en nam direct contact op met de klantenservice. Ze zouden een onderzoek starten bij PostNL. Echter, na dat moment kon ik geen contact meer krijgen met de klantenservice, en ze lijken nu onbereikbaar. Mijn advies is om geen spullen te bestellen via deze website, aangezien ze niet bereikbaar zijn en geen oplossingen bieden als je je bestelling niet ontvangt.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
18 jan 2024

Twee artikelen besteld, 1 ontvangen en nog steeds niets gehoord

Twee artikelen besteld, slechts 1 ontvangen. Gechat, niet bereikbaar, mail ontvangen dat binnen drie dagen antwoord kwam, nog steeds niet gehoord, weer een mail gestuurd, nog niets gehoord en telefonisch niet bereikbaar. Slecht!
20 jan 2024
Als ik jullie Mail stuur verwacht ik antwoord terug. Dit is al de derde Mail met beoordeling maar wil graag reactie terug op mijn klacht.
20 jan 2024
Helaas was de bestelling onvolledig en krijg ik geen reactie op mijn verzoek tot volledige levering.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com

3 verkeerde filters!!Foto kun je wel in de e-mail bekijken.

Ik heb 3 waterfilters besteld.Ik krijg 3 verkeerde filters.Daarna al 2 mails gestuurd en na een week nog steeds geen reactie.Morgen eens proberen bellen en bij niet reageren zal ik wel verplicht andere maatregelen moeten treffen.Dus,vr mij is het absoluut geen aanrader!!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ze hebben een verkeerd artikel geleverd. Het telefoonnummer wordt niet beantwoord, je wordt doorverwezen naar de website. De chat levert ook geen oplossing en een mail wordt automatisch beantwoord dat het langer kan duren normaal. Inmiddels een week geleden!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com

Niet gekregen wat ik besteld heb.

In plaats van de bestelde 6 flessen kreeg ik 5 flessen toegestuurd. In 1 doosje zat 1 fles. Via de chat gecommuniceerd waarbij beloofd werd dat er via de mail contact zou worden gezocht, maar tot op heden niets gehoord.
4 feb 2024

Na 1,5 week nog niets ontvangen

Op 24-1 besteld en betaald, nu 1,5 week later nog niets ontvangen. 2x contact gezocht, niets gehoord. Ze hebben wel nav mijn vorige beoordeling op deze site gereageerd, maar niet op mijn emails.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ik doe een bestelling en krijg verkeerde levering. Kan gebeuren. Maar heb in WE dadelijk gereageerd maar nog geen oplossing ontvangen. Zowel factuur als leverbon zijn juist, inhoud pakje niet.
3 feb 2024
Ze hebben me de verkeerd producten geleverd. Ik heb voor 50 euro besteld 3 waterfilters voor een koelkast. Ik krijg 3 waterfilters voor een koffiemachine ter waarde van 25 euro
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Zeer slecht geen ster waard telefonisch niet te bereiken emails worden niet beantwoord nooit meer zal ik hier bestellen verkeerde levering ontvangen wordt niet geholpen

Onkalting tabletten

Heb ontkalkingtabletten bestelt maar krijg een onderdeel van een afzuigkap binnen Maar heb wel betaalt En het moet eerst langs de klantenservice Beetje jammer
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerd artikel geleverd en nu Een week later nog niets gehoord dat ze het juiste artikel toe gaan sturen dst is geen service het is wel betaald
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Niet geleverd wat besteld en betaald was. Maar er wordt wel snel en adequaat gereageerd op een mailklacht
HP
Henk P.
Velden NL.
Ik heb mijn producten nog steeds niet ontvangen
21 jan 2024
Niks gehoord van de artikel nieuwe.en deoude die orgineel bij het koffiezet aparaat hoorde
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerde product geleverd. Beter bereikbaar zijn wanneer hier contact over gewenst is.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Heb een onderhoudspakket besteld voor een koffiemachine. Maar daar zat de helft niet in
18 jan 2024
Ik plaats een bestelling maar die is er nu nog steeds noet.
3 feb 2024
They did not even bother to respond to my email