www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.874 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

14 jan 2024
Afsturen wat besteld is
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Bedrijf is onbereikbaar, aan telefoon automatisch bericht dat zegt dat je moet chatten via de website. Na eerst met een robot te moeten chatten zegt die dat niemand beschikbaar is en dat je een mail moet sturen waar binnen de 3 werkdagen op zou geantwoord worden. Is dus niet het geval. Los daarvan wou ik origine filters bestellen, toen ik deze in mijn winkelmandje plaatste kwam er een of andere rare pop-up waar ik opnieuw in mijn winkelmandje moest duwen. Maar dit waren ineens nep filters. Wat niet duidelijk te zien was op een telefoon. Conclusie je koopt hier dus nep filters voor 50cent minder dan originele. Erg raar.
30 jun 2023
Ik koop 3 waterfilters van LG; ik ontvang er 2 van hun huismerk met een pakbon waar de drie LG filters wél op staan als geleverd !! Telefonisch niet bereikbaar (haal dat nummer maar van de website); antwoord klantenservice kijkt alleen maar naar de pakbon en niet naar de foto van de geleverde producten en zegt dan dat de levering voor hen klopt met de bestelling !! Ongelofelijk !! Weg blijven van deze site !
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Zoals we in de email ook al hebben geprobeerd uit te leggen je hebt AllSpares producten besteld. Dit is ook terug te vinden op de pakbon. Op de pakbon staat vermeld : ADQ73693901 van AllSpa ( dit betekent dus dat je ons huismerk hebt aangeschaft en niet het originele filter.) Ook hebben we aangegeven in de email dat indien gewenst we het ontbrekende filter wilde opsturen of vergoeden. Hier is alleen op gereageerd met de vraag voor een retour formulier. We zijn te bereiken via de telefoon van maandag t/m vrijdag van 10.00-12.00 en van 14.00-16.00 uur. ook zijn we van maandag t/m vrijdag bereikbaar via de chat van 10.00-12.45 en van 16.45 uur. Het kan door drukte zijn dat je er telefonisch niet door heen gekomen bent. Onze excuses voor het ongemak. Graag horen wij via klantenservice@waterfilterwinkel.com of we het filter alsnog kunnen opsturen of vergoeden of dat je inmiddels het retourformulier hebt ingevuld. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
24 dec 2023
Levering was op tijd en ik kreeg wat ik bestelde. Ik bleek de verkeerde zetgroep besteld te hebben en heb per omgaande gemaild dat was 20 december. De dag erop gebeld: geen telefonisch contact mogelijk. Op de site een reactie formulier ingevuld op de 21 ste. Geen reactie op de 22 ste gehad. Bellen kon nog steeds niet. Chatbot geactiveerd en wederom alles ingevuld. Er werd weer een ticket aangemaakt. Kortom: ZEG GEWOON DAT JE DICHT BENT.... of reageer.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
De site vermeld een telefoonnummer maar als je dat belt krijg je te horen dat waterfilterwinkel telefonisch niet bereikbaar is maar dat je kunt chatten. Ga je naar de site om te chatten dan is de chat (binnen de gemelde openingstijden) offline. Het is lastig contact op te nemen met een organisatie die niet bereikbaar is op de door die organisatie zelf voorgestelde contact-mogelijkheden.
BW
Ben W.
Hengelo
21 mei 2023

Koop geen eigen merk waterfilter

Op basis van advies op hun site het eigen merk besteld. Maar eigen merk waterfilter passen niet in DeLonghi. Volgende keer weer het origineel bestellen. Overigens geen reactie op mijn email ontvangen.
22 mei 2023
14 nov 2023

bestelling blijft uit , geen contact met bedrijf mogelijk

ik heb mijn bestelling van 3-11 nog steeds niet mogen ontvangen. Telefonisch is het bedrijf niet te bereiken en de chatfunctie is offline. op emails krijg ik geen reactie .
16 nov 2023
25 nov 2023
Meer op de hoogte houden van mijn bestelling.Vroeger al besteld en geen problemen dan , levering binnen de 3 dagen nu al .meer dan 8 dagen en nog niks
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ze zijn telefonisch niet te bereiken. Je kunt alleen via de mail een vraag stellen, maar je krijgt ook geen antwoord terug. Hele slechte service.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ik heb mijn bestelling nog niet gekregen en geen antwoord op mijn vraag dat ik naar jullie heb gestuurd

Bestelling foutief

De bestelling was niet correct. Contact krijgen is moeilijk. Antwoord op contactformulier niet adequaat. Toen ik na 4 dagen iemand aan dectekefoon kreeg zakte de moed me helemaal in de schoenen. Onbeleefde dame. Maar nog steeds geen oplissing
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
gisteren besteld zou verzonden worden dezelfde dag, staat op mijn account onder verzonden maar bij post nl is nog niets binnengekomen, wil contact zoeken met waterwinkel, maar zowel telefonisch als via app niet te bereiken
24 nov 2023

Ze sturen mij het verkeerde en geloven me niet

Jullie sturen mij flessen met onttkalker terwijl ik filters heb besteld. Vervolgens krijg ik het gevoel dat ik het verkeerd gedaan heb. Moet bewijzen dat ik het verkeerde ontvangen heb en daarna volgt er geen reactie…
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
9 flesjes bestel en betaald en slecht 8 stuks ontvangen (4 x 2stuks per verpakking). E-mail gestuurd naar klantenservice om dit te melden, maar na 6 dagen nog steeds geen reactie ontvangen.
31 dec 2023
Stop met post nl te gebruiken, dat werkt gewoonweg niet. Je krijgt je bestelling niet of niet op het aangekondigde uur en dan duurt het nog eens een paar dagen, het is gewoon hopeloos!
25 dec 2023
Een item te weinig geleverd. 9 stuks besteld en betaald maar slecht 8 stuks ontvangen. Mail geschreven maar na 4 dagen nog steeds geen antwoord ontvangen. Teleurstellend!
3 dec 2023

verkeerde waterfilters geleverd

Er zijn verkeerde waterfilters geleverd. Telefonisch is men niet bereikbaar en ik heb nog geen antwoord op mails gekregen die ik naar de klantenservice heb verstuurd.
21 nov 2023
Heb laast een artikel besteld , je kan nog eens telefonisch contact opnemen, wordt niet beantwoord, en geen reactie op mijn mail... Jammer ga nooit iets bestellen
23 nov 2023
Ik kan geen andere beoordeling geven want ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen en heb ook geen enkel idee wanneer mijn bestelling zal geleverd worden!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling nog niet geleverd is. Mondial Relay is op zondag en maandag gesloten. We vermoeden dat je pakket deze week geleverd gaat worden op het afhaalpunt. Mocht dit niet het geval zijn kan je einde van de week contact met ons opnemen via klantenservice@waterfilterwinkel.com Dan kunnen we een onderzoek voor je starten. Met vriendelijke groet, Het klantenservice team

Incomplete levering

Ik heb niet de hele bestelling ontvangen en wacht op een reactie van ‘de juiste afdeling’. Vanaf afgelopen donderdag, hopelijk komt er een reactie vandaag!