www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.874 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

11 nov 2023

Bestelling niet aangekomen

Goedemorgen, mijn bestelling is niet aangekomen. PostNL zegt dat de bestelling dinsdag om 12.30 is afgeleverd.. geen briefje oid. Kunnen jullie mij helpen?
14 nov 2023
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
4 jun 2023

Uitstel c.q. vertraging bezorging

Krijg al dagen mails van postNL, dat de levering wordt uitgesteld. Heb nog steeds niets ontvangen. Nu is de levering geagendeerd op morgen. Afwachten maar.
5 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat de levering steeds wordt uitgesteld door PostNL. Helaas hebben wij hier geen inzage in. Zojuist hebben wij PostNL gebeld en ze gaan een onderzoek uitzetten naar het pakket. Zodra wij een terugkoppeling hebben gehad hiervan zullen wij contact opnemen via de email. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam

Slechte service

Gebruikt en niet functionerend onderdeel ontvangen, telefonisch zijn ze niet bereikbaar en een antwoord op mijn mail duurt minimaal 3 werkdagen
8 sep 2023
Als jullie klarna aanbieden dan moet het ook wel aangeleverd worden dus maar weer na 1,5 week via ideal besteld, dan loopt het wel.
11 sep 2023
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. Wij hebben geen inzage of invloed waarom betaling met Klarna wel of niet geaccepteerd worden. Dit ligt geheel bij Klarna zelf. Het kan soms voorkomen dat producten niet op voorraad zijn dit heeft niks met de betaalwijze te maken. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
28 okt 2023
Tot op heden heb ik niets ontvangen. Post Nl zegt dat het bezorgd is maar ik heb niets en de buren ook niet.
11 okt 2023
They send me wrong package, dont answer i still wait. last time i buy something from this shop, thank you
12 okt 2023
8 dagen geleden mijn bestelling geplaatst maar is nog steeds onderweg. Zeer ondermaats in deze tijd
21 nov 2023
29 jul 2023
Mensen meteen helpen als jullie een fout maken en niet dagen laten wachten.
17 jun 2023

Levering wijkt af van bestelling.

Ik bestelde en betaalde 4 12packs Maxtra+ waterfilters van Brita, maar ik kreeg 4 6packs.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Via de email hebben we uitgelegd waar dit door is gekomen en dat je niet 4x een 12 pack besteld hebt maar 2 x een 12 pack. Dit zijn 24 filters. 6x4 is ook 24 filters je hebt dus gekregen wat je hebt besteld. We vinden het des ondanks jammer dat je niet tevreden bent. Zojuist hebben we nogmaals een email gestuurd. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
25 dec 2023
Iemand naar een review vragen als de bestelling nog niet is aangekomen is geen goed idee
1 jan 2024
Ik heb 2 filters besteld, zoals weergegeven op de factuur, ik heb er één ontvangen
23 dec 2023
na een week geen product ontvangen en geen bevestigng dat product is verzonden
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com

Product was goed, maar zeer slechte klantenservice

Product was goed, maar klantenservice slechtste wat ik ooit heb meegemaakt.
18 aug 2023
We krijgen een beoordeling en de goederen werden zelfs niet geleverd ...
18 aug 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend om te vernemen dat de producten niet geleverd zijn. Graag willen we vragen om een email te sturen naar klantenservice@waterfilterwinkel.com met daarin de klacht en het ordernummer. Zodra we deze mail hebben ontvangen zullen we dit zo spoedig mogelijk voor je oplossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
19 jul 2023

Artikelen ook daadwerkelijk bezorgen

Artikelen bezorgen. Zo niet, feedback geven waarom iets zo lang duurt
21 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je nog geen bestelling hebt ontvangen. Graag willen wij vragen of je een email wil sturen met daarin je bestelnummer dan kunnen wij dit voor je oplossen zo spoedig mogelijk. Dit mag je sturen naar klantenservice@waterfilterwinkel.com Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
10 jun 2023
Niet de korting ervaren. Nooit gezien dat het exclusiefbtw was enz.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je de korting niet ervaren hebt. Graag vernemen wij om welke korting het gaat via de email. Als wij dit hebben ontvangen kunnen we kijken of we nog wat kunnen oplossen. Mocht je nog verdere vragen hebben dan kan dat in dezelfde email genoteerd worden. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
4 jun 2023
Verzending vond niet dezelfde dag plaats, maar een dag later.
5 jun 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wegens onverwachte drukte heeft de verzending een dag later plaats gevonden. Onze excuses voor het ongemak. We wensen je veel plezier met je bestelling. Mocht je nog vragen hebben dan horen wij dat graag! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
29 sep 2023
Produkt zou compatibel zijn, maar is het niet
2 okt 2023
ik krijg maar een deel van de bestelling!!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerde levering en Geen reactie!