www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.926 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

Waterfilters besteld, maar ontkalker gekregen.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
14 jan 2024
Afsturen wat besteld is
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Niet geleverd wat besteld en betaald was. Maar er wordt wel snel en adequaat gereageerd op een mailklacht

Incomplete levering

Ik heb niet de hele bestelling ontvangen en wacht op een reactie van ‘de juiste afdeling’. Vanaf afgelopen donderdag, hopelijk komt er een reactie vandaag!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
ik krijg maar een deel van de bestelling!!
1 jan 2024
Ik heb 2 filters besteld, zoals weergegeven op de factuur, ik heb er één ontvangen
31 dec 2023
Stop met post nl te gebruiken, dat werkt gewoonweg niet. Je krijgt je bestelling niet of niet op het aangekondigde uur en dan duurt het nog eens een paar dagen, het is gewoon hopeloos!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
9 flesjes bestel en betaald en slecht 8 stuks ontvangen (4 x 2stuks per verpakking). E-mail gestuurd naar klantenservice om dit te melden, maar na 6 dagen nog steeds geen reactie ontvangen.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Bedrijf is onbereikbaar, aan telefoon automatisch bericht dat zegt dat je moet chatten via de website. Na eerst met een robot te moeten chatten zegt die dat niemand beschikbaar is en dat je een mail moet sturen waar binnen de 3 werkdagen op zou geantwoord worden. Is dus niet het geval. Los daarvan wou ik origine filters bestellen, toen ik deze in mijn winkelmandje plaatste kwam er een of andere rare pop-up waar ik opnieuw in mijn winkelmandje moest duwen. Maar dit waren ineens nep filters. Wat niet duidelijk te zien was op een telefoon. Conclusie je koopt hier dus nep filters voor 50cent minder dan originele. Erg raar.
25 dec 2023
Iemand naar een review vragen als de bestelling nog niet is aangekomen is geen goed idee
25 dec 2023
Een item te weinig geleverd. 9 stuks besteld en betaald maar slecht 8 stuks ontvangen. Mail geschreven maar na 4 dagen nog steeds geen antwoord ontvangen. Teleurstellend!
24 dec 2023
Levering was op tijd en ik kreeg wat ik bestelde. Ik bleek de verkeerde zetgroep besteld te hebben en heb per omgaande gemaild dat was 20 december. De dag erop gebeld: geen telefonisch contact mogelijk. Op de site een reactie formulier ingevuld op de 21 ste. Geen reactie op de 22 ste gehad. Bellen kon nog steeds niet. Chatbot geactiveerd en wederom alles ingevuld. Er werd weer een ticket aangemaakt. Kortom: ZEG GEWOON DAT JE DICHT BENT.... of reageer.
23 dec 2023
na een week geen product ontvangen en geen bevestigng dat product is verzonden

Slechte service

Gebruikt en niet functionerend onderdeel ontvangen, telefonisch zijn ze niet bereikbaar en een antwoord op mijn mail duurt minimaal 3 werkdagen
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerde levering en Geen reactie!
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ze zijn telefonisch niet te bereiken. Je kunt alleen via de mail een vraag stellen, maar je krijgt ook geen antwoord terug. Hele slechte service.

Bestelling foutief

De bestelling was niet correct. Contact krijgen is moeilijk. Antwoord op contactformulier niet adequaat. Toen ik na 4 dagen iemand aan dectekefoon kreeg zakte de moed me helemaal in de schoenen. Onbeleefde dame. Maar nog steeds geen oplissing
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ik heb mijn bestelling nog niet gekregen en geen antwoord op mijn vraag dat ik naar jullie heb gestuurd
3 dec 2023

verkeerde waterfilters geleverd

Er zijn verkeerde waterfilters geleverd. Telefonisch is men niet bereikbaar en ik heb nog geen antwoord op mails gekregen die ik naar de klantenservice heb verstuurd.
25 nov 2023
Meer op de hoogte houden van mijn bestelling.Vroeger al besteld en geen problemen dan , levering binnen de 3 dagen nu al .meer dan 8 dagen en nog niks