www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.869 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

23 apr 2024
Bestelde producten worden op tijd geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden over het verzendproces. Wel is het zo dat er vanaf een bepaalde prijs geen bezorgkosten worden gerekend. Ik krijg het idee dat de prijzen zo zijn vormgegeven dat je net iets te kort komt om hiervoor in aanmerking te komen en dan maar 1 product extra besteld om hiervoor in aanmerking te komen. Bijvoorbeeld: vanaf 50 euro betaald u geen bezorgkosten. Je hebt maar 2 producten nodig die dan €24,99 kosten. Dan kom je dus 2 eurocent te kort om voor gratis bezorging in aanmerking te komen. Dan krijg je de opmerking te zien: "bestel nog 1 product om voor gratis bezorging in aanmerking te komen". Is dat slim of niet?😏
24 apr 2024
Mijn ervaring met waterfilter winkel was prima. Maar de reclame de volgende dagen van meerdere aanbieders van het product , dat heeft niet mijn interesse . Erger , het is storend.
JR
Joop R.
Rotterdam
Het pakketje kwam goed verpakt aan. Het duurde wel een week voordat het verstuurd werd. En toen ik belde om te vragen waar het bleef kreeg ik gelijk een muziekje te horen aan de telefoon zonder dat je eerst iets hoorde zo van " welkom bij waterfilter" of iets dergelijks. Dus dat vond ik wel vaag. Maar alles kwam uiteindelijk goed. Anders 5.sterren.
De bestelling is keurig verzorgd. Het overzich op de website liet makkelijk de keuze mogelijk zien en de werkelijke kosten. Kortom blijf zo doorgaan.
16 apr 2024
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn om te lezen dat de levering spoedig is verlopen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Klantenservice heel begripvol en toegankelijk toen er verkeerde goederen waren geleverd
PH
Pieter H.
Diessen

vlot geleverd en goed geprijsd.…

Vooral door oplopende korting op grotere bestellingen concurrerend in prijs.
JD
Jc D.
Heukelum
Zeer snel alles in huis. De koffie zal weer goed smaken
20 apr 2024
Snelle en toegankelijke website. Spullen snel in huis.
22 apr 2024
Snelle levering en wat besteld is wordt geleverd
Alles is correct verlopen, meer vragen wij niet
13 apr 2024
Duidelijk, goedkoop, snel en netjes geleverd.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Kreeg op korte termijn antwoord op vragen.
21 apr 2024
Rdelijk snel, verder zonder problemen
22 apr 2024
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Netjes geleverd, wat ik besteld had.
Snel geleverd en goede prijs
Goede service en niet te duur

snelle en corecte bezorging

snelle en correcter bezorging
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Gewoon goed zoals het hoort.
MV
Marco V.
Nijverdal
21 apr 2024
Filter past en is niet duur
22 apr 2024
Fijne en snelle levering.