www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.018 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.711 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

Dit waren niet de juiste filters
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
WD
jullie leveren uit met postnl, maar deze komen niet langs. Vanaf 16uur voeren zij alles naar een ophaalpunt waar wij het dan zelf moeten ophalen. Ofwel geven jullie door aan postnl dat ze wel degelijk de goederen bij de klant moeten afzetten ofwel is dit een reden om NIET meer met jullie samen te werken. Ps wij zijn een bedrijf en zijn officieel open van maandag tot vrijdag van 9 tot 17uur. Postnl weet dat !! (heel vaak zijn we hier zelfs 6.30 tot 19uur)
16 mrt 2024
Graag even snel handelen bij omruiling van verkeerd geleverde inhoud, zoals het uitleveren van een bestelling. Ik wacht al een hele week alleen nog maar op info hoe ik deze verkeerd geleverde filters kan inwisselen voor de door mij bestelde filters. Buiten een mail dat ik binnen 3 dagen verder geholpen zou worden hoor ik niets. De 3 beloofd dagen zijn trouwens ondertussen voorbij zonder gevolg voorlopig. Jammer deze service.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
in eerste instantie geen melding ontvangen dat onze bestelling binnen is, na een telefoontje blijkt dat de producten pas eind maart geleverd worden. OP zich geen probleem, maar we hadden het graag geweten....
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
De levering was niet volledig en het antwoord op mijn klacht was niet correct. De bestelbon was gelijk aan de pakbon maar in het pak zat niet alles in wat op de pakbon stond.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Correcte bestelling, betaling,maar verkeerde levering al 3 keer gebeld en 5 keer mail beantwoord met foto's nog altijd geen oplossing of antwoord van hun.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
De inlevering was goed maar het Brita kraanfilter werkt van geen meter. Deksel gaat niet dichter waar door water door loopt
20 mrt 2024

1 halfvolle fles

7 flessen ontkalker besteld, 1 ervan is maar halfvol. nog 2 sterren voor de goede kwaliteit voor het huismerk.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Late levering en bijbetalen via UPS

Klantenservice niet bereikbaar

Gemakkelijk te bestellen, bestelling snel verzonden maar helaas was men 2 artikelen "vergeten" te leveren terwijl deze wel op de pakbon stonden. Wel lastig om 2 grote filters in een doosje van 30x40x15cm te verpakken... Klantenservice is echter niet te bereiken via telefoon, mail of chat! Na ruim 1 week en berichtje dat men mijn verzoek heeft doorgestuurd. Erg jammer dat men wel binnen 1 dag kan leveren maar geen personeel inzet op de afhandeling.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Er wordt het verkeerde product bezorgd en vervolgens niet binnen een dag gereageerd.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Je n’ai pas reçu ma commande complète. Il manquait des articles dans le colis
Ze reageren zeer traag.. ik moet nu al 3 dagen wachten op een retoirformulier
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
de filter die ik heb ontvangen, alszijnde een alternatief van de vorige, is een type wat de helft qua gewicht bezit, dan het vorige exemplaar, daarnaast is deze laatste duurder Ik heb er nu 2 besteld, maar dat worden dan de laatste
18 jan 2024
Bij de levering constateren we dat het origineel product niet de code heeft van het besteld nummer. Op het artikel werd een label met code van het besteld artikel geplakt. Geen briefje of woordtje uitleg!!!!
RV
Ik zit nog steeds te wachten op mijn pakketje van de verzending klopt helemaal niks van is afgelopen maandag retour bij jullie aangekomen maar wanneer ik het krijg is nog steeds een raadsel
BB
bert b.
valkenswaard
Na 1 week nog steeds niets geleverd
29 okt 2023

Foutieve levering

Bestelling werd vlot geleverd. Helaas wel met de verkeerde filters. De klachtafhandeling staat niet beschreven op de site dus maar mail naar klantenservice. Na diverse e-mails heen en weer te horen gekregen dat het artikel pas over 2 maanden geleverd kon worden?? Terwijl het op de site met slechts 2 dagen levertijd staat?? Niet veel later een bericht van post.nl dat het pakketje onderweg is. Dit bleek inderdaad de juiste filters te bevatten. Na ruim een week, de nodige verwarring en irritatie.

Verkeerde artikelen geleverd

Ik heb een doos vol verkeerde artikelen geleverd gekregen. Ik heb de klantenservice gebeld maar moest daarover een mail sturen met een foto daarbij. Dat heb ik dezelfde dag nog gedaan. Vervolgens krijg ik tot tweemaal toe een mail dat mijn verzoek binnen 3 werkdagen in behandeling wordt genomen. dit vind ik absoluut geen goede service. Telefonisch had dit snel en makkelijk afgehandeld en opgelost kunnen worden.
JA
Jiri A.
Rotterdam
15 nov 2023

Geen contact mogelijk

Er is niets aan te merken op de geleverde spullen. Maar... Er is geen enkele mogelijkheid om contact op te nemen met deze winkel. Telefoon uitgeschakeld, chat en e-mail worden niet beantwoord. Jammer, volgende keer een andere.
16 nov 2023
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. Helaas zijn wij momenteel minder bereikbaar ivm een personeelstekort. Wij doen ons best om zo snel mogelijk weer volledig bereikbaar te zijn. Ons excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam