www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.874 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

10 okt 2023
Pakketje besteld. Blijkt dat ik het verkeerde heb besteld. Nu vraag ik info zowel via chat als via mail om mijn pakketje terug te sturen. Ben 5dagen verder en heb nog steeds niet mijn retour ticket gekregen. Mvg Kevin
12 okt 2023
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Bij de levering constateren we dat het origineel product niet de code heeft van het besteld nummer. Op het artikel werd een label met code van het besteld artikel geplakt. Geen briefje of woordtje uitleg!!!!
26 nov 2023
Er blijft waterfilter materiaal in de koffie achter, zichtbaar koolstofdeeltjes en andere doorzichtige balletjes. Lijkt mij niet gezond voor lijf en leden Belangrijk voor verder onderzoek
FM
Fred M.
Tilburg
5 aug 2023

Verkeerde onderdelen geleverd , wel goed besteld

Er is 3 x over gedaan om de juiste onderdelen binnen te krijgen en waterfilterwinkel is telefonisch niet te bereiken, alleen via chat en email
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat je ons niet hebt kunnen bereiken via de telefoon. Het kan wat drukker op de lijn geweest zijn dan normaal. Dat je drie keer de verkeerde producten hebt gekregen dat is niet de bedoeling. Mocht je niet de juiste producten hebben gekregen dan ontvangen wij graag een mail zodat we dit voor je kunnen oplossen. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
Pakketje voor de deur neergezet. Heel de dag in de regen gestaan. Produkt nat geworden.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Verkeerde product geleverd!! Duurt lang voordat er 'n oplossing komt!!
7 nov 2023
Slechte service telefonisch niet bereikbaar via mail duurt 3 dagen
10 nov 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wegens onverwachte drukte en onderbezetting zijn we momenteel slechter te bereiken via de telefoon. Onze excuses voor het ongemak. In de mail staat dat er binnen drie werkdagen geantwoord wordt. Soms kan het voor komen dat het wat langer duurt. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam

Merkt niet

Doe hem in de Dyson en krijg direct de melding filter vervangen.
14 nov 2023
Ik heb nog steeds mijn spullen niet ontvangen
16 nov 2023
12 jul 2023
Ik heb na 5 dagen nog steeds niets ontvangen
14 jul 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je bericht. Wat vervelend dat je nog geen bestelling hebt mogen ontvangen. Graag willen we vragen of je een mail wilt sturen naar klantenservice@waterfilterwinkel.com met daarin het ordernummer. Dan kunnen we kijken of we dit zo spoedig mogelijk kunnen oplossen voor je. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
10 nov 2023
Bij levering lekte één van de verpakkingen.
24 dec 2023
Veel te duur, en dat elk jaar.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
11 nov 2023
Nog altijd niet ontvangen
21 aug 2023
Bestelling niet ontvangen
22 aug 2023
Beste klant, Hartelijk dank voor je beoordeling. Wat vervelend dat om te vernemen dat je het pakket nog niet hebt ontvangen. Zoals in de mail beschreven zijn wij een onderzoek gestart en zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam