www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.142 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.926 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

7 jul 2023
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
2 jul 2023
13 jun 2023
6 jun 2023
29 okt 2023

Foutieve levering

Bestelling werd vlot geleverd. Helaas wel met de verkeerde filters. De klachtafhandeling staat niet beschreven op de site dus maar mail naar klantenservice. Na diverse e-mails heen en weer te horen gekregen dat het artikel pas over 2 maanden geleverd kon worden?? Terwijl het op de site met slechts 2 dagen levertijd staat?? Niet veel later een bericht van post.nl dat het pakketje onderweg is. Dit bleek inderdaad de juiste filters te bevatten. Na ruim een week, de nodige verwarring en irritatie.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam

Verkeerde artikelen geleverd

Ik heb een doos vol verkeerde artikelen geleverd gekregen. Ik heb de klantenservice gebeld maar moest daarover een mail sturen met een foto daarbij. Dat heb ik dezelfde dag nog gedaan. Vervolgens krijg ik tot tweemaal toe een mail dat mijn verzoek binnen 3 werkdagen in behandeling wordt genomen. dit vind ik absoluut geen goede service. Telefonisch had dit snel en makkelijk afgehandeld en opgelost kunnen worden.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
de filter die ik heb ontvangen, alszijnde een alternatief van de vorige, is een type wat de helft qua gewicht bezit, dan het vorige exemplaar, daarnaast is deze laatste duurder Ik heb er nu 2 besteld, maar dat worden dan de laatste
18 jan 2024
JA
Jiri A.
Rotterdam
15 nov 2023

Geen contact mogelijk

Er is niets aan te merken op de geleverde spullen. Maar... Er is geen enkele mogelijkheid om contact op te nemen met deze winkel. Telefoon uitgeschakeld, chat en e-mail worden niet beantwoord. Jammer, volgende keer een andere.
16 nov 2023
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. Helaas zijn wij momenteel minder bereikbaar ivm een personeelstekort. Wij doen ons best om zo snel mogelijk weer volledig bereikbaar te zijn. Ons excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam