www.waterfilterwinkel.com- Logo - Beoordelingen

www.waterfilterwinkel.com

3.018 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden48.711 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 nov 2022
www.waterfilterwinkel.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor www.waterfilterwinkel.com

30 mrt 2024
Ik mis de beschrijving voor het draaibare blauwe dopje van de filter. Wat is daarvan het nut? En verder geeft mijn DiLonghi koffieapparaat een fou sein bij gebruik van deze filter. Is dat een teken dat er een 'competable' filter wordt gebruikt? Op deze vragen ontvang ik graag een antwoord.
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te zien dat je niet tevreden bent met onze service. We willen je vriendelijk vragen om je klacht en ordernummer te mailen naar onze klantenservice. We hopen zo de situatie samen op te kunnen lossen. Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam

Levensduur filter komt niet overeen met website

Bestelling was snel in huis. Beetje jammer dat er op de website geadverteerd wordt met een levensduur van 3 maanden voor het filter, maar de verpakking 1 maand aangeeft.
Voor de eerste keer besteld. En tot nu toe tevreden.
17 mrt 2024
Ik heb mijn bestelling nog altijd niet ontvangen. Code : 3STUZT0963500
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Heb het verkeerde produkt gekregen.
Betere klantenservice
18 feb 2024
Ik heb de alspares gekocht voor mijn brita maar ik twijfel of ze toch echt gelijkwaardig zijn. Denk niet dat ik ze nog eens zal kopen. Twijfel aan de kwaliteit
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Snel geleverd alleen 1 product verkeerd geleverd.. mail gestuurd voor retour, na 4 dagen nog geen antwoord..
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ik had gehoopt dat mijn l or koffiezetapparaat het weer ging doen, maar heeft niks gedaan
4 feb 2024
De geleverde ontkalker is niet van het merk L'OR zoals nochtans aangegeven op de website
Antwoord van www.waterfilterwinkel.com
Ik heb mijn bestelling nog niet dit is de tweede week na mijn bestelling duurt wel lang .
14 jan 2024

Verkeerde levering….en te weinig van de…

Verkeerde levering….en te weinig van de bestelde spullen. Na een paar keer bellen en een paar keer foto’s gestuurd te hebben van de verkeerde levering,….alsnog opgelost.
18 jan 2024
Snelheid van leveren bestelling is goed. Kreeg echter totaal verkeerd product geleverd. Daardoor weer veel nawerk.
WR
wilma r.
Gendringen
20 jan 2024
Goed sluitende ritsluiting, deze werken niet echt optimaal helaas
RV
De verzending. Ik zit nog steeds te wachten op mijn pakketje
30 dec 2023
Gebrekkige gebruiksaanwijzing
Snelle service
18 jan 2024
Beste klant, Hartelijk bedankt voor je positieve beoordeling! Met vriendelijke groet, Het klantenserviceteam
24 dec 2023
Klant aanspreken op overvloedige aankoop. Ik kocht bvb 4 stuks Brita filters classic. Eerst bestelde ik er 3, maar ik ging terug en maakte er 4 van. Ik had natuurlijk niet gezien dat die eerste 3 nog in de bestelling opstonden en heb nu 7x 6 filters, daar ik dacht dat ik er 4x3 had besteld,…… echt geen goede reclame!